Пийни бе братко , тоз чугун теже .
По колата кормил ли си нещо ?
Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#751
Публикувано 05 септември 2013 - 20:39
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#752
Публикувано 05 септември 2013 - 22:30
Аз днес на същото място на което преди 2 години бях измерил 555кг отпред, 405 отзад, днес я премериха 600 отпред, 420 отзад. 15тте кила отзад са от преместения акумулатор, отпред разликата явно е от двигателя. 45 кила и 15 от акумулатора, явно двигателя си има едни 60 кила повечко в сравнение с ОМ601. Така де, не твърдя че им е верен кантара, не ангажирам никой с тия числа, просто като отворихме темата да си кажа.
Follow your own star...
#753
Публикувано 07 септември 2013 - 06:45
Така, ето какво е положението с новия сетъп, колата вади коне но е по-бавна от преди тъй като има по-малък диапазон от обороти т.е. конете са пикови и между предавките изпада в лаг. Общо взето не съм доволен . Снощи пак разглобих и днес ще махна преградата за туинскрола да видя как ще са нещата без него, за съжаление най-вероятно ще пропусна Божурище днес (не ми се ходи пак да давам 13-ки, предпочитам на направя нещата и да давам 12-ки).
Ето сравнение на колата на 0.9 бара със стария и новия сетъп, вижда се че с новата турбина колата не се тапи на ~5700-5900 a конете са си на фабричното място при ~6300 оборота. Конете с новия сетъп са ~312 на гумите по гтек което на дино ще ~360-370 пак на гумите.
П.П. идеалната графика за мен ще е комбинация от двете т.е. до 5200 да е като старта (червената) а след това като новата (черната)
Този пост е редактиран от joreto: 07 септември 2013 - 06:46
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#754
Публикувано 07 септември 2013 - 12:40
Възможно ли е a/r na турбината да идва повечко за 3 литров мотор и за това да идва толкова пиково и високо мощността?
#755
Публикувано 07 септември 2013 - 19:39
Проблема е в топлата част, точно тя е с много голям A/R и затова е лагава. Едно решение е да поръчам заднище с по-малък A/R но за момента съм решил да върна старата турбина .
Ето резултат от днес, направих два ръна сам в колата но момчетата на пулта незайно как бяха изгубили 2 от бележките ми (направих общо 7 ръна, другите бяха с Явката в колата).
С Явката в колата бях ~13.7-13.8 . Направих само 7 ръна тъй като изгубих 1-ва и 2-ра предавка (не е нещо фатално, идващата събота ще ги оправя) но се наложи като се прибирам да тръгвам от 3-та
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#756
Публикувано 07 септември 2013 - 19:57
Ето и две снимки
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#757
Публикувано 07 септември 2013 - 21:52
...а на Кондьо ще си със Сашко и... секунда надолу
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#758
Публикувано 07 септември 2013 - 23:49
Аз бях там днес всъщност вчера и видях, че най-доброто ти време за деня беше 13.45 и беше сам в колата
C200 KOMPRESSOR
#759
Публикувано 08 септември 2013 - 07:24
Мерси , аз това време съм го пропуснал тъй като не можаха да намерят част от бележките, направих 7 старта а ми дадоха само 4-ри разпечатки (а гтек-а ми дава ~0.2 по-слаби времена)...... в това отношение има още какво да се желае от организацията, на Кондофрей е много по-добре измислено .
Този пост е редактиран от joreto: 08 септември 2013 - 07:27
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#760
Публикувано 13 септември 2013 - 12:09
Това е графика на МБ-то от днес, направена с новата апликация...
#761
Публикувано 13 септември 2013 - 21:30
А как чете оборотите на колата, свързва ли се по някакъв начин с колата ?
C200 KOMPRESSOR
#762
Публикувано 13 септември 2013 - 22:02
Не, хваща ги спрямо скороста и предавката .
Днес разглобихме скоростите, проблема се оказа счупена вилка, тъй че колата остава за известно време в гаража .... ето малко снимки
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#763
Публикувано 29 октомври 2013 - 19:14
давай файла Жореее ))
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#764
Публикувано 30 октомври 2013 - 09:21
Аз хубаво ще го дам, ама първо трябва да го изровя ,че май е останал на стария компютър .....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#765
Публикувано 01 ноември 2013 - 15:43
оправихме се , всичко е ток и жица
ама ти нещо не си чуваш телефона
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни