Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#496
Публикувано 03 ноември 2012 - 12:32
За момента нямам идея коя е най-добрата комбинация, ще трябва да направя още един-два опита. Колата определено вървеше повече във високите обороти когато двата вала бяха изместени с по един зъб в закъснение но беше малко неприятна за всекидневно каране, особено в града при много ниски скорости/обороти. Мисля да пробвам как ще върви като изместя само изпускателния вал с един зъб в закъснение, но ще е по-натам. Първо мисля да премеря колко е обратното налягане в буст (за целта трябва да направя тапа) .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#497
Публикувано 12 ноември 2012 - 00:12
Тъй, минах от серийно към паралелно вързани помпи и се наложи да се коригира горивната таблица като се обедни в режим на надналягане. Преди това там издъхваха помпите и DC-то на инжекторите беше доста високо но сега вече всичко е ОК, т.е. вече имам достатъчно гориво за да вдигна още налягането на турбината.
Една малкa бележка, има две помпи 044 но едната е с доста по-малък дебит от другата.
0 580 254 044 - това е истинското 044
0 580 464 044 - тази е с доста по-малък дебит от горната и общо взето не върши работа .....
Една малкa бележка, има две помпи 044 но едната е с доста по-малък дебит от другата.
0 580 254 044 - това е истинското 044
0 580 464 044 - тази е с доста по-малък дебит от горната и общо взето не върши работа .....
Този пост е редактиран от joreto: 12 ноември 2012 - 00:13
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#498
Публикувано 12 ноември 2012 - 10:02
Ето едно замерване на колата с г-тека така както беше на Кондофрей (бензин Shell V power racing, +4 градуса аванс и по оправени смеси) , разултата - 263.7 к.с. @ 6011 / 375.5 нм @ 4370 ( на гумите) ....
Този пост е редактиран от joreto: 12 ноември 2012 - 10:03
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#499
Публикувано 17 ноември 2012 - 18:23
Днес се разходихме до пистата при Съпарева Баня (Дупница) и естесвено аз направих едни 10-15 старта . Също така се опитах и да карам малко дрифт (с едно БМВ подготвено специално за дрифт), кефа е голям но резултата беше плачевен откъм шофьорски умения , за дрифта си трябва яко тренировки . Както и да е, ето резултат от стартовете, лека-полека се доближавам то 12-ките ...
П.П. също така замерих обратното налягане след турбината (принципно се мери преди нея но мен ме интерезуване как е ауспуховата система) и при 0.8-0.9 бара е 0.5 - 0.6 което ми се струва доста високо.
П.П. също така замерих обратното налягане след турбината (принципно се мери преди нея но мен ме интерезуване как е ауспуховата система) и при 0.8-0.9 бара е 0.5 - 0.6 което ми се струва доста високо.
Този пост е редактиран от joreto: 17 ноември 2012 - 18:26
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#500
Публикувано 17 ноември 2012 - 18:51
Стана ми интересно да попитам нормално ли е между 96.6км/ч (60мпх) и 100км/ч да има половин секунда разлика (освен ако случайно точно там няма смяна на предавка)? Иначе за обратното налягане и аз мисля, че е високо. При турбо двигателите мисля че е добре обратното налягане да е възможно най ниско, все пак това е съпротивлението срещу въртенето на турбината, ако го намалиш сигурно ще започне да надува повече и от по-рано.
Follow your own star...
#501
Публикувано 17 ноември 2012 - 19:32
Точно там съм превключил от 2-ра към 3-та , затова е тази 0.47 . За обратното налягане сме на едно мнение, аз мисля ,че знам къде е причината и като остане малко време ще се коригира. Също така си мисля ,че то е причината к.с. да не се катерят след ~5000 оборота.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#502
Публикувано 09 декември 2012 - 16:28
Преди няколко дни поредния температурен датчик за входящия въздух сдаде багажа, 2-ри за една година.
Датчика е GM като тези които са дадени в ръководството на мегата. Тъй като този датчик се намира доста трудно
тук (поръчка, чакане и т.н.), а и факта че има проблем с вибрациите ( информация от форумите) ме накара
да го сменя с друг който се намира по-лесно и е сравнително евтин (FAE 33170). Проблема при смяната дойде от факта,
че резбата на GM-a и съответно гайката на всмукателната ми тръба е 3/8 а тази на фае-то е M14x1.5 . Тъй като не ми
се занимаваше с стругари реших да реша проблема с подръчни материали. Взех един нипел 3/8 на който направих вътрешна
резба M14х1.5 и всичко заспа, ето малко снимки (мързела ражда гениални идеи :-D)
нипел и датчик
вътрешна резба на нипела
нипела вече адаптeр, скъсен за да може върха на датчика да е в потока на въздуха
адаптeра :-D монтиран
датчика
След това последва смяна на буксата и тестове на тестовата отсечка които установиха ,че всичко е на 6 :-D
Датчика е GM като тези които са дадени в ръководството на мегата. Тъй като този датчик се намира доста трудно
тук (поръчка, чакане и т.н.), а и факта че има проблем с вибрациите ( информация от форумите) ме накара
да го сменя с друг който се намира по-лесно и е сравнително евтин (FAE 33170). Проблема при смяната дойде от факта,
че резбата на GM-a и съответно гайката на всмукателната ми тръба е 3/8 а тази на фае-то е M14x1.5 . Тъй като не ми
се занимаваше с стругари реших да реша проблема с подръчни материали. Взех един нипел 3/8 на който направих вътрешна
резба M14х1.5 и всичко заспа, ето малко снимки (мързела ражда гениални идеи :-D)
нипел и датчик
вътрешна резба на нипела
нипела вече адаптeр, скъсен за да може върха на датчика да е в потока на въздуха
адаптeра :-D монтиран
датчика
След това последва смяна на буксата и тестове на тестовата отсечка които установиха ,че всичко е на 6 :-D
Този пост е редактиран от joreto: 09 декември 2012 - 16:29
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#503
Публикувано 22 декември 2012 - 17:39
Днес минах през диното на ХЕЕД 91, резултата е 298.8 к.с. и 427.5 н.м. на гумите при 0.7 бара. Лично аз съм доволен.
Ето графиката, по-късно снимки и евентуално и видео
Ето графиката, по-късно снимки и евентуално и видео
Този пост е редактиран от joreto: 22 декември 2012 - 17:40
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#504
Публикувано 22 декември 2012 - 18:00
Този пост е редактиран от Наско: 23 декември 2012 - 13:43
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#505
Публикувано 22 декември 2012 - 22:09
И сега ако кажеш каква пара е диното В Хеед 91 !
#506
Публикувано 23 декември 2012 - 10:07
Ето три снимки от диното, колата е доста мръсна но няма как, все пак се кара ежедневно по улиците
Sharky, цената беше 80лв като се правят 3-ри ръна.
Sharky, цената беше 80лв като се правят 3-ри ръна.
Този пост е редактиран от joreto: 23 декември 2012 - 10:11
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#507
Публикувано 23 декември 2012 - 12:36
Браво Жорка !
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#508
Публикувано 23 декември 2012 - 13:58
Браво.Това 340-350 коня ли правят на мотора?
#509
Публикувано 23 декември 2012 - 15:53
Staniola, Dimitar m , мерси . Предполагам ,че са ~350 к.с. на мотора, по-натам като оправя изпускателната система ще станат повече.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#510
Публикувано 23 декември 2012 - 16:17
Аз все пак да те питам.Ти мотора разрежда ли го?И колко по-дебела гарнитура си ползвал?Също и валовете в какво положение останаха,че ти няколко пъти ги въртя и им изгубих сметките.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни