Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 replies to this topic

#481 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 06 October 2012 - 20:05

Не е ли бавно това време? На 0.8 би трябвало да е поне едни 350 коня на вала.. Или е заради гумите?
  • 0
Follow your own star...

#482 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 06 October 2012 - 20:43

Проблем са първите 60фт, които са доста слаби но на този етап няма как да ги подобря, трябва си работа по задната част. Времето си е ок, за пример 500Е дават ~14.0 14.4 с по-слаба терминална но по-добри 60фт а тези които дават около моето време и терминална са с ~ 100 - 125 коня азот .

http://www.peachpart...le-results.html

http://www.dragtimes...eslip-9530.html

Насееее, 12-те ще са за догодина като сменя помпата и вдигна още малко налягането. Принципно на този етап можеше да докарам ниска 13-ка ма не ми се рискуваше да направия по-сериозен старт (от по-високи обороти), че има вероятност на замине я висящ лагер я гумено каре и после пътна помощ до София :D

Edited by joreto, 06 October 2012 - 20:45 .

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#483 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 06 October 2012 - 20:58

Насееее, 12-те ще са за догодина като сменя помпата и вдигна още малко налягането. Принципно на този етап можеше да докарам ниска 13-ка ма не ми се рискуваше да направия по-сериозен старт (от по-високи обороти), че има вероятност на замине я висящ лагер я гумено каре и после пътна помощ до София :D


Tоя момент с пътната винаги я мина
Няма проблем - качваме те при Иво Бесния веднага и ще се чудиш после защо колата ти не се е повредила по рано :)
Нема такъв образ ;)
Това разбира се в кръга на майтапа както и защо си дал такова време
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#484 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 06 October 2012 - 21:05

Това разбира се в кръга на майтапа както и защо си дал такова време

Насе, това е ясно :thumbup . Честно казано аз мислех ,че ще лющя някакви 14-ки та общо взето съм доволен :hailandkill


П.П. и една снимка от днес, малко е прашлясъл но нямах време да го измия .....

Публикувано изображение

Edited by joreto, 06 October 2012 - 21:21 .

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#485 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 06 October 2012 - 21:25

Насе, това е ясно :thumbup . Честно казано аз мислех ,че ще лющя някакви 14-ки та общо взето съм доволен :hailandkill


Някой ще чете отстрани и ще си каже глей го пък тоя :D
Ти въобще 14ки не си ми споменавал ни на живо , ни по телефона
Айде , айде ще ти направя четка .. виждам просиш си я
Ама много добро време .. надминал си себе си :P

Стига съм ти спамил темата .. ще се чуем Понделник .. да не мъ забрайш :D
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#486 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 07 October 2012 - 07:59

Така и така отворихме темата, тия дни видях във peachparts форума твоя тема за каретата, в крайна сметка в момента ползваш ли нещо "нестандартно" в тая област или разчиташ на заводското? Питам че май и аз ще трябва да помисля по тоя въпрос..
  • 0
Follow your own star...

#487 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 07 October 2012 - 12:49

В момента всичко е стандартно и затова не смея да тръгвам от много високи обороти. Гуменото каре дори е втора ръка (оригинално) от моргата, но за момента държи и изкара доста повече старта от едно чисто ново което бях взел от магазин, то изкара само ~10-на старта и стана на парцал . Чудя се дали няма да стане каре от някои от по-мощните модел (500Е, Сл и т.н.), те би трябвало да са по-здрави.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#488 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 07 October 2012 - 14:20

8-ците не са ли с 8 дупки..?
  • 0

#489 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 07 October 2012 - 16:15

8-ците не са ли с 8 дупки..?


Дам.. Но ако се вземе и кардана и четирилъчките от кутията и дифа според мен може да се сглоби нещо... Аз специално имам такива планове, частите са налични, но първо да запаля двигателя и да тръгне колата, пък тогава ще го мисля..

Тия гумените карета, поне тия с 6те дупки, съм забелязал че имат 2 варианта, едните точно до дупките имат едни допълнителни малки дупчици, предполагам за допълнително омекотяване, но според мен така отслабва доста карето, другите са си плътни със точно отрязани дупки за втулките на болтовете..

Ето каре от 500
Публикувано изображение
Ето и една снимка на последствията от кекаво каре
Публикувано изображение

Edited by Lambo_Rambo, 07 October 2012 - 16:23 .

  • 0
Follow your own star...

#490 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 09 October 2012 - 17:37

Ето един стимул Жоре :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#491 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 10 October 2012 - 16:46

Този го знам, доста кончета има (600+, 1.8 - 2.2 бара ) , т.е. скоро няма да го стигнем (финансово не ми се правят такива инвестиции). Кефи ме пистата на която карат, в началото (където е най-трудно) ми се струва ,че е с наклон надолу .... :-D

Edited by joreto, 10 October 2012 - 16:51 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#492 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 10 October 2012 - 19:34

Тоз е много далече от нашата реалност.. Не знам какво изобщо го коментираме. Аз на ей тоз много му се кефя Яко е като настъпи ключодържателя как хвърчи назад :)
  • 0
Follow your own star...

#493 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 01 November 2012 - 11:58

Тия дни пак почнах да търся причината поради която к.с. линията от ~ 5000 - 6000 е почти права а не се качва. Мислех си ,че проблема е в моята конфигурация но се оказа ,че това е нормално за турбиниран м104. Явно причината е в настройката на валовете (върнах ги в фабрично положение тъй като беше малко кофти за каране в града когато бяха в закъснение) .

Моя стара графика (от г-тек)
Публикувано изображение

2.8 турбиниран (дино на 1.5 бара, на мотора )
Публикувано изображение

3.2 на 8.5 psi (синята линия е к.с. на колелата)
Публикувано изображение


Проблема се лекува с настройка на валовете, този от втората гарфика е сложил изпускателен вал на мястото на всмукателния и го е дал 15 градуса в закъснение.
Публикувано изображение


Както се видя и при мен, когато валовете баха в закъснение к.с. също се качваше (черната линия). Явно по-натам, когато ми мине мързела ще трябва пак да се заиграя с валовете, но този път ще направя раздвижно колело за изпискателния вал.

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#494 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 02 November 2012 - 17:15

Така , след малко ровене за информация относно валовете на м104 открих ,че се ползват 2 вида всмукателни и 2 вида изпускателни вала. За моите характеристиките са следните :


opens closes
intake 36(atdc) / 36(abdc)
exhaust 30(bbdc) / 13(btdc)

Малко смятане с онлайн калкулатор дава следните данни :


Overlap of -49.00 degrees .
Intake Duration of 180.00
Exhaust Duration is 197.00 degrees.
Lobe Separation Angle is 118.75 degrees.
The Inlet Cam has an Installed Centerline of 126.00 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 111.50 degrees BTDC.

Това което ми прави впечатление е ,че имат доста отрицателно презастъпване както и сравнително малка продължителност.

П.П. документация за валовете http://www.w124perfo...104/05-2210.pdf

Edited by joreto, 02 November 2012 - 17:19 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#495 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 02 November 2012 - 20:37

То май и клапаните са 3 вида на този мотор.
Каква е най-добрата комбинация на валовете според теб?
Аз лично на първо време ако успея да турбинирам на пролет не смятам да отварям главата.Но ако определено има голяма разлика ще се включа в приключение.
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users