Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#481
Публикувано 06 октомври 2012 - 20:05
Не е ли бавно това време? На 0.8 би трябвало да е поне едни 350 коня на вала.. Или е заради гумите?
Follow your own star...
#482
Публикувано 06 октомври 2012 - 20:43
Проблем са първите 60фт, които са доста слаби но на този етап няма как да ги подобря, трябва си работа по задната част. Времето си е ок, за пример 500Е дават ~14.0 14.4 с по-слаба терминална но по-добри 60фт а тези които дават около моето време и терминална са с ~ 100 - 125 коня азот .
http://www.peachpart...le-results.html
http://www.dragtimes...eslip-9530.html
Насееее, 12-те ще са за догодина като сменя помпата и вдигна още малко налягането. Принципно на този етап можеше да докарам ниска 13-ка ма не ми се рискуваше да направия по-сериозен старт (от по-високи обороти), че има вероятност на замине я висящ лагер я гумено каре и после пътна помощ до София
http://www.peachpart...le-results.html
http://www.dragtimes...eslip-9530.html
Насееее, 12-те ще са за догодина като сменя помпата и вдигна още малко налягането. Принципно на този етап можеше да докарам ниска 13-ка ма не ми се рискуваше да направия по-сериозен старт (от по-високи обороти), че има вероятност на замине я висящ лагер я гумено каре и после пътна помощ до София
Този пост е редактиран от joreto: 06 октомври 2012 - 20:45
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#483
Публикувано 06 октомври 2012 - 20:58
Насееее, 12-те ще са за догодина като сменя помпата и вдигна още малко налягането. Принципно на този етап можеше да докарам ниска 13-ка ма не ми се рискуваше да направия по-сериозен старт (от по-високи обороти), че има вероятност на замине я висящ лагер я гумено каре и после пътна помощ до София
Tоя момент с пътната винаги я мина
Няма проблем - качваме те при Иво Бесния веднага и ще се чудиш после защо колата ти не се е повредила по рано
Нема такъв образ
Това разбира се в кръга на майтапа както и защо си дал такова време
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#484
Публикувано 06 октомври 2012 - 21:05
Насе, това е ясно . Честно казано аз мислех ,че ще лющя някакви 14-ки та общо взето съм доволенТова разбира се в кръга на майтапа както и защо си дал такова време
П.П. и една снимка от днес, малко е прашлясъл но нямах време да го измия .....
Този пост е редактиран от joreto: 06 октомври 2012 - 21:21
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#485
Публикувано 06 октомври 2012 - 21:25
Насе, това е ясно . Честно казано аз мислех ,че ще лющя някакви 14-ки та общо взето съм доволен
Някой ще чете отстрани и ще си каже глей го пък тоя
Ти въобще 14ки не си ми споменавал ни на живо , ни по телефона
Айде , айде ще ти направя четка .. виждам просиш си я
Ама много добро време .. надминал си себе си :P
Стига съм ти спамил темата .. ще се чуем Понделник .. да не мъ забрайш
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#486
Публикувано 07 октомври 2012 - 07:59
Така и така отворихме темата, тия дни видях във peachparts форума твоя тема за каретата, в крайна сметка в момента ползваш ли нещо "нестандартно" в тая област или разчиташ на заводското? Питам че май и аз ще трябва да помисля по тоя въпрос..
Follow your own star...
#487
Публикувано 07 октомври 2012 - 12:49
В момента всичко е стандартно и затова не смея да тръгвам от много високи обороти. Гуменото каре дори е втора ръка (оригинално) от моргата, но за момента държи и изкара доста повече старта от едно чисто ново което бях взел от магазин, то изкара само ~10-на старта и стана на парцал . Чудя се дали няма да стане каре от някои от по-мощните модел (500Е, Сл и т.н.), те би трябвало да са по-здрави.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#488
Публикувано 07 октомври 2012 - 14:20
8-ците не са ли с 8 дупки..?
#489
Публикувано 07 октомври 2012 - 16:15
8-ците не са ли с 8 дупки..?
Дам.. Но ако се вземе и кардана и четирилъчките от кутията и дифа според мен може да се сглоби нещо... Аз специално имам такива планове, частите са налични, но първо да запаля двигателя и да тръгне колата, пък тогава ще го мисля..
Тия гумените карета, поне тия с 6те дупки, съм забелязал че имат 2 варианта, едните точно до дупките имат едни допълнителни малки дупчици, предполагам за допълнително омекотяване, но според мен така отслабва доста карето, другите са си плътни със точно отрязани дупки за втулките на болтовете..
Ето каре от 500
Ето и една снимка на последствията от кекаво каре
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 07 октомври 2012 - 16:23
Follow your own star...
#490
Публикувано 09 октомври 2012 - 17:37
Ето един стимул Жоре
M112.940 inside
#491
Публикувано 10 октомври 2012 - 16:46
Този го знам, доста кончета има (600+, 1.8 - 2.2 бара ) , т.е. скоро няма да го стигнем (финансово не ми се правят такива инвестиции). Кефи ме пистата на която карат, в началото (където е най-трудно) ми се струва ,че е с наклон надолу .... :-D
Този пост е редактиран от joreto: 10 октомври 2012 - 16:51
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#492
Публикувано 10 октомври 2012 - 19:34
Тоз е много далече от нашата реалност.. Не знам какво изобщо го коментираме. Аз на ей тоз много му се кефя Яко е като настъпи ключодържателя как хвърчи назад
Follow your own star...
#493
Публикувано 01 ноември 2012 - 11:58
Тия дни пак почнах да търся причината поради която к.с. линията от ~ 5000 - 6000 е почти права а не се качва. Мислех си ,че проблема е в моята конфигурация но се оказа ,че това е нормално за турбиниран м104. Явно причината е в настройката на валовете (върнах ги в фабрично положение тъй като беше малко кофти за каране в града когато бяха в закъснение) .
Моя стара графика (от г-тек)
2.8 турбиниран (дино на 1.5 бара, на мотора )
3.2 на 8.5 psi (синята линия е к.с. на колелата)
Проблема се лекува с настройка на валовете, този от втората гарфика е сложил изпускателен вал на мястото на всмукателния и го е дал 15 градуса в закъснение.
Както се видя и при мен, когато валовете баха в закъснение к.с. също се качваше (черната линия). Явно по-натам, когато ми мине мързела ще трябва пак да се заиграя с валовете, но този път ще направя раздвижно колело за изпискателния вал.
Моя стара графика (от г-тек)
2.8 турбиниран (дино на 1.5 бара, на мотора )
3.2 на 8.5 psi (синята линия е к.с. на колелата)
Проблема се лекува с настройка на валовете, този от втората гарфика е сложил изпускателен вал на мястото на всмукателния и го е дал 15 градуса в закъснение.
Както се видя и при мен, когато валовете баха в закъснение к.с. също се качваше (черната линия). Явно по-натам, когато ми мине мързела ще трябва пак да се заиграя с валовете, но този път ще направя раздвижно колело за изпискателния вал.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#494
Публикувано 02 ноември 2012 - 17:15
Така , след малко ровене за информация относно валовете на м104 открих ,че се ползват 2 вида всмукателни и 2 вида изпускателни вала. За моите характеристиките са следните :
opens closes
intake 36(atdc) / 36(abdc)
exhaust 30(bbdc) / 13(btdc)
Малко смятане с онлайн калкулатор дава следните данни :
Overlap of -49.00 degrees .
Intake Duration of 180.00
Exhaust Duration is 197.00 degrees.
Lobe Separation Angle is 118.75 degrees.
The Inlet Cam has an Installed Centerline of 126.00 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 111.50 degrees BTDC.
Това което ми прави впечатление е ,че имат доста отрицателно презастъпване както и сравнително малка продължителност.
П.П. документация за валовете http://www.w124perfo...104/05-2210.pdf
opens closes
intake 36(atdc) / 36(abdc)
exhaust 30(bbdc) / 13(btdc)
Малко смятане с онлайн калкулатор дава следните данни :
Overlap of -49.00 degrees .
Intake Duration of 180.00
Exhaust Duration is 197.00 degrees.
Lobe Separation Angle is 118.75 degrees.
The Inlet Cam has an Installed Centerline of 126.00 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 111.50 degrees BTDC.
Това което ми прави впечатление е ,че имат доста отрицателно презастъпване както и сравнително малка продължителност.
П.П. документация за валовете http://www.w124perfo...104/05-2210.pdf
Този пост е редактиран от joreto: 02 ноември 2012 - 17:19
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#495
Публикувано 02 ноември 2012 - 20:37
То май и клапаните са 3 вида на този мотор.
Каква е най-добрата комбинация на валовете според теб?
Аз лично на първо време ако успея да турбинирам на пролет не смятам да отварям главата.Но ако определено има голяма разлика ще се включа в приключение.
Каква е най-добрата комбинация на валовете според теб?
Аз лично на първо време ако успея да турбинирам на пролет не смятам да отварям главата.Но ако определено има голяма разлика ще се включа в приключение.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни