Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#466
Публикувано 31 юли 2012 - 12:17
Вероятно са вързани серийно заради спецификата на оригиналната горивна система - КЕ-Джетроник.
Теоритично, в паралел би трявбало да дават два пъти дебита, но на по-ниско налягане.
На практика - трябва да се пробва и да се види какво ще излезе.
EDIT: Сега погледнах в ЕПЦ-то каква помпа дават за чочонето, понеже ти беше споменал че измерената мощност на колелата е близка.
Помпата е един брой, но е друга - 0004705994. Всъщност това е помпата, която слагат на 124-ките с PMS и HFM горивната система.
Теоритично, в паралел би трявбало да дават два пъти дебита, но на по-ниско налягане.
На практика - трябва да се пробва и да се види какво ще излезе.
EDIT: Сега погледнах в ЕПЦ-то каква помпа дават за чочонето, понеже ти беше споменал че измерената мощност на колелата е близка.
Помпата е един брой, но е друга - 0004705994. Всъщност това е помпата, която слагат на 124-ките с PMS и HFM горивната система.
#467
Публикувано 31 юли 2012 - 13:37
Да вързани са серийно заради КЕ-джетроника. Помпите са 0 580 464 069 (Бош), като дават да са 98л/ч при 4 бар. Тъй като са вързани серийно дават и малко по-голям дебит, от това което чета дебита на серийно вързаните помпи е ~120% от дебита на най-голямата помпа (тук са еднакви). Като ги вържа паралелно дебита трябва да стане ~ 196л/час и би трябвало да стигнат за 500+ коня , което ще е предостатъчно за моите цели :-) .
П.П. ако се наложи да взимам помпа , определено ще е бош 044, дебита който й дават е 200л/ч при 5 бара и 320л/ч при 3 бара .....
П.П. ако се наложи да взимам помпа , определено ще е бош 044, дебита който й дават е 200л/ч при 5 бара и 320л/ч при 3 бара .....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#468
Публикувано 07 август 2012 - 11:51
.
Този пост е редактиран от sers: 07 август 2012 - 11:55
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#469
Публикувано 07 август 2012 - 11:56
От 300е-24 помпите мисля са същите като на 2.5 16в.Едната помпа дава дебит 162 литра при 3 бара,а другата по-малка дава около 60-70литра
#470
Публикувано 22 август 2012 - 09:16
При мен и двете помпи си бяха еднакви...От 300е-24 помпите мисля са същите като на 2.5 16в.Едната помпа дава дебит 162 литра при 3 бара,а другата по-малка дава около 60-70литра
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#471
Публикувано 06 септември 2012 - 18:55
Днес реших да направя малко снимки на колата, ето 4-ри от тях .....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#472
Публикувано 07 септември 2012 - 01:58
на следващото тунинг изложение... тая кола е там!! голяма работа че има тук таме олющено, така даже е по-яка,
#473
Публикувано 07 септември 2012 - 09:32
АААА шъ съ караме
Що не си сложил спойлера ?
Що не си сложил спойлера ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#474
Публикувано 07 септември 2012 - 11:29
на следващото тунинг изложение... тая кола е там!! голяма работа че има тук таме олющено, така даже е по-яка,
ооооо ,в този вид не става за изложение, има прекалено много неща за до-изпипване (отвътре и отвън). Здраве и живот ако остане време и малко излишни финанси за догодина може да я стегна .
АААА шъ съ караме
Що не си сложил спойлера ?
Щото ме е налегнал някакъв мързел и все не намирам време за него, но съм си дал срок до края на годината да е монтиран .
Този пост е редактиран от joreto: 07 септември 2012 - 11:31
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#475
Публикувано 07 септември 2012 - 12:09
жоро, така колата е още по-привлекателна,
Не ти ли е писнало да гледаш само перфектни лъскави чепове по изложенията?
А като видиш някое полупомляно WRC, ама направено на макс, да изпадаш в екстаз..
Всеки път на изложенията има поне по едно WRC, или формула, със всичките драскотини, огъвания и полепнали мухи по тях, даже миришат на изгоряло масло и гума. Аз най много им се кефя на тия машини. твойта е баш така.
Не ти ли е писнало да гледаш само перфектни лъскави чепове по изложенията?
А като видиш някое полупомляно WRC, ама направено на макс, да изпадаш в екстаз..
Всеки път на изложенията има поне по едно WRC, или формула, със всичките драскотини, огъвания и полепнали мухи по тях, даже миришат на изгоряло масло и гума. Аз най много им се кефя на тия машини. твойта е баш така.
#476
Публикувано 07 септември 2012 - 13:26
Прав си , аз се кефя на направени коли които се карат и това им личи, но на такива коли се кефият само хора които са като теб и мен, иначе повечето харесват лъскачи .....
Този пост е редактиран от joreto: 07 септември 2012 - 13:27
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#477
Публикувано 07 септември 2012 - 14:17
Щото ме е налегнал някакъв мързел и все не намирам време за него, но съм си дал срок до края на годината да е монтиран .
Имаш глоба - 1 бира
Сега как си по уикендите ?
Та да ме глобиш и ти мене
Този пост е редактиран от Наско: 07 септември 2012 - 16:29
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#478
Публикувано 08 септември 2012 - 01:36
Прав си , аз се кефя на направени коли които се карат и това им личи, но на такива коли се кефият само хора които са като теб и мен, иначе повечето харесват лъскачи .....
не е верно че сме само аз и ти.
Ако беше дошъл на Тунинг шоуто в IEC, щеше да видиш колко много народ се кефеше на външно помляните Е30ски. Просто от тях лъха че са само сила, и първично..
Ако нямах тунинг фирма за външен тунинг, моя 500CE щеше отвън да е на варел. и всички пари щях да ги изсипвам само в мотор. даже щеше да е с 15ски железни джанти...и досега да е поне 1000 турбо коня на V8. (нещо като във филма MAD MAX 2)
Лъскачките най-много се харесват на момиченцата. 60% от мъжете ще предпочетат кола като твоята, пред лъскава перфектна 190тка с изродски външен тунинг..
#479
Публикувано 06 октомври 2012 - 18:30
Днешните резултати от писта Кондофрей, надналягането е 0.8бара с нормални гуми т.е. както си я карам.
N___60ft____1/8 et____1/4 et___1/4 km/h
1___2.415___9.052___13.672___171.40
2___2.508___9.125___13.680___173.96
3___2.505___9.021___13.549___174.84
4___2.483___9.011___13.540___175.17
5___2.494___9.130___13.677___174.70
6___2.612___9.327___13.882___174.30
7___2.487___9.029___13.567___174.68
N___60ft____1/8 et____1/4 et___1/4 km/h
1___2.415___9.052___13.672___171.40
2___2.508___9.125___13.680___173.96
3___2.505___9.021___13.549___174.84
4___2.483___9.011___13.540___175.17
5___2.494___9.130___13.677___174.70
6___2.612___9.327___13.882___174.30
7___2.487___9.029___13.567___174.68
Този пост е редактиран от joreto: 06 октомври 2012 - 18:36
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#480
Публикувано 06 октомври 2012 - 19:31
Братчед обеща ми високи 12ки .. недей така
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
7 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 7 гости, 0 анонимни