Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#376
Публикувано 29 март 2011 - 10:37
Красавица много ми радва окото,само ако успееш да и оправиш и колектора ще стане убиец на любов
Браво и Успех!
Браво и Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#377
Публикувано 29 март 2011 - 16:01
За сега колектора ще остане така, вътре е що годе разделен за да не се бият и да са насочени газовете. Ще видя как се държи като по-натам може да го направя с дълги тръби т.е. турбото да е билзо до мястото на казанчетата(тях ще ги изместя). Важното сега е да се довърши колкото се може по-бързо че времето се стопли а на мен ми се кара .... то общо взето е готов само чакам турбината която е малко по-голяма от сегашната и с 360 градусов лагер .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#378
Публикувано 05 април 2011 - 20:50
Жоре,един малко глупав въпрос,но датчика на разпределителният вал вързва ли се към мегата?
Ако да и има някакъв положителен ефект да действам и аз.Мерси за отоговроа.
Чакам с нетърпение да видя какво ще изкараш от този мотор.
Ако да и има някакъв положителен ефект да действам и аз.Мерси за отоговроа.
Чакам с нетърпение да видя какво ще изкараш от този мотор.
#379
Публикувано 08 април 2011 - 09:31
Аз още не съм го вързал тъй като колата не е готова но ще го вържа (изкарал съм кабели само трябва да се върже към мегата, за сега работи като го щракам на ръка ), ефект естествено има, този датчик/соленоид променя положението на всмукателния вал, като съответно подобрява пълненето в средните обороти (включва се в диапазона от ~1500 - ~4700 оборота ). Аз аз нямам търпение да видя какво ще покаже, този мотор задължително ще се качи на дино. Надявам се средата на този месец да е в движение т.е. да се кара (трябва да му платя гражданската ).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#380
Публикувано 08 април 2011 - 10:24
Последната придобивка, външен 46мм гейт.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#381
Публикувано 08 април 2011 - 16:41
Странно при мен се усеща да работи от 3000-7000об/мин. Ще поразпитам как стоят нещата с мегата,че моят е вързан към стоковият комп.
Много е лъскав гейта.Китаец ли е , или нещо марково? Има ли как да се регулира или ?
Много е лъскав гейта.Китаец ли е , или нещо марково? Има ли как да се регулира или ?
#382
Публикувано 10 април 2011 - 09:00
Странно при мен се усеща да работи от 3000-7000об/мин. Ще поразпитам как стоят нещата с мегата,че моят е вързан към стоковият комп.
Много е лъскав гейта.Китаец ли е , или нещо марково? Има ли как да се регулира или ?
Аз малко съм те подвел, сега като се замисля ти говориш за датчика за синхронизация който е на разпределителния вал и седи отстрани на главата а не този който е отпред. Аз него не съм го вързал, нo принципно може да се върже към мс-а.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#383
Публикувано 17 април 2011 - 08:30
Малко снимки от свършената работа в събота.
Довърших ме изпускателния колектор
Турбо пътищата са почти готови
ето как седи турбината, в момента това са само охлювите за мерене (надявам се тази седмица турбината да е готова с 360 град. лагер )
Довърших ме изпускателния колектор
Турбо пътищата са почти готови
ето как седи турбината, в момента това са само охлювите за мерене (надявам се тази седмица турбината да е готова с 360 град. лагер )
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#384
Публикувано 20 април 2011 - 21:23
с какви инжектори си ?
Интересува ме дали от бмв м60 или от v12 м73 B54 ще свършат по-добра работа за такъв проект ?!
Интересува ме дали от бмв м60 или от v12 м73 B54 ще свършат по-добра работа за такъв проект ?!
#385
Публикувано 21 април 2011 - 08:50
Моите инжектори са Siemens-Deka 630cc (би трябвало да стигнат за ~600+ кс. при 3 бара налягане). Нямам идея кои инжектори ще свършат по-добра работа, ако имаш номерата потърси в нет-а и виж колко пръскат едните и другите. Имай предвид ,че при в12 са 12 инжектора тъй че с възможно да са с по-малък дебит.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#386
Публикувано 22 април 2011 - 11:55
Колега,тези инжектори от бмв м60 са умряли от страх.По 182 кубика при 3 бара са.Могат да се ползват за твоят автомобил само за икономично каране при атмосферен режим.На тебе ти трябва нещо от около 400-450 кубика ,и все пак зависи какво искаш да правиш.
Жоре,кога ще се пали мотора?
Жоре,кога ще се пали мотора?
#387
Публикувано 22 април 2011 - 16:35
Питах за инжекторите, че ми ги подаряваха.. ма явно ще откажа
#388
Публикувано 24 април 2011 - 16:51
Жоре,кога ще се пали мотора?
мотора отдавна запали че дори и се кара атмосферно (около гаража), надявам се идващата събота турбината да е готова (единствено нея чакам) за да я метна на колата за да излиза от гаража .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#389
Публикувано 24 април 2011 - 21:38
Тая машина ще върви като побесняла! Като си готов свирни, искам поне да я чуя!мотора отдавна запали че дори и се кара атмосферно (около гаража), надявам се идващата събота турбината да е готова (единствено нея чакам) за да я метна на колата за да излиза от гаража .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#390
Публикувано 22 май 2011 - 06:34
Колата е готова на 99%, остана само да се монтира BOV-a, ето няколко снимки от вчера.
Е ето и една друга сила (конкурентна марка ), на колега от форума която вчера заработи .
Е ето и една друга сила (конкурентна марка ), на колега от форума която вчера заработи .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни