Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#376 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2011 - 10:37

Красавица :) много ми радва окото,само ако успееш да и оправиш и колектора ще стане убиец на любов :)
Браво и Успех!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#377 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2011 - 16:01

За сега колектора ще остане така, вътре е що годе разделен за да не се бият и да са насочени газовете. Ще видя как се държи като по-натам може да го направя с дълги тръби т.е. турбото да е билзо до мястото на казанчетата(тях ще ги изместя). Важното сега е да се довърши колкото се може по-бързо че времето се стопли а на мен ми се кара :drift1: .... то общо взето е готов само чакам турбината която е малко по-голяма от сегашната и с 360 градусов лагер .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#378 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 05 април 2011 - 20:50

Жоре,един малко глупав въпрос,но датчика на разпределителният вал вързва ли се към мегата?
Ако да и има някакъв положителен ефект да действам и аз.Мерси за отоговроа.
Чакам с нетърпение да видя какво ще изкараш от този мотор. :0_yahoo:
  • 0

#379 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2011 - 09:31

Аз още не съм го вързал тъй като колата не е готова но ще го вържа (изкарал съм кабели само трябва да се върже към мегата, за сега работи като го щракам на ръка :rolleyes: ), ефект естествено има, този датчик/соленоид променя положението на всмукателния вал, като съответно подобрява пълненето в средните обороти (включва се в диапазона от ~1500 - ~4700 оборота ). Аз аз нямам търпение да видя какво ще покаже, този мотор задължително ще се качи на дино. Надявам се средата на този месец да е в движение т.е. да се кара (трябва да му платя гражданската :wacko: ).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#380 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2011 - 10:24

Последната придобивка, външен 46мм гейт. ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#381 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 08 април 2011 - 16:41

Странно при мен се усеща да работи от 3000-7000об/мин. Ще поразпитам как стоят нещата с мегата,че моят е вързан към стоковият комп.

Много е лъскав гейта.Китаец ли е , или нещо марково? Има ли как да се регулира или ?
  • 0

#382 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2011 - 09:00

Странно при мен се усеща да работи от 3000-7000об/мин. Ще поразпитам как стоят нещата с мегата,че моят е вързан към стоковият комп.

Много е лъскав гейта.Китаец ли е , или нещо марково? Има ли как да се регулира или ?


Аз малко съм те подвел, сега като се замисля ти говориш за датчика за синхронизация който е на разпределителния вал и седи отстрани на главата а не този който е отпред. Аз него не съм го вързал, нo принципно може да се върже към мс-а.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#383 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2011 - 08:30

Малко снимки от свършената работа в събота.

Довърших ме изпускателния колектор
Публикувано изображение
Публикувано изображение



Турбо пътищата са почти готови
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

ето как седи турбината, в момента това са само охлювите за мерене (надявам се тази седмица турбината да е готова с 360 град. лагер )

Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#384 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 април 2011 - 21:23

с какви инжектори си ?
Интересува ме дали от бмв м60 или от v12 м73 B54 ще свършат по-добра работа за такъв проект ?!
  • 0

#385 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2011 - 08:50

Моите инжектори са Siemens-Deka 630cc (би трябвало да стигнат за ~600+ кс. при 3 бара налягане). Нямам идея кои инжектори ще свършат по-добра работа, ако имаш номерата потърси в нет-а и виж колко пръскат едните и другите. Имай предвид ,че при в12 са 12 инжектора тъй че с възможно да са с по-малък дебит.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#386 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 22 април 2011 - 11:55

Колега,тези инжектори от бмв м60 са умряли от страх.По 182 кубика при 3 бара са.Могат да се ползват за твоят автомобил само за икономично каране при атмосферен режим.На тебе ти трябва нещо от около 400-450 кубика ,и все пак зависи какво искаш да правиш.

Жоре,кога ще се пали мотора?
  • 0

#387 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 април 2011 - 16:35

Питах за инжекторите, че ми ги подаряваха.. ма явно ще откажа :)
  • 0

#388 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2011 - 16:51

Жоре,кога ще се пали мотора?


мотора отдавна запали че дори и се кара атмосферно (около гаража), надявам се идващата събота турбината да е готова (единствено нея чакам) за да я метна на колата за да излиза от гаража :) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#389 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 24 април 2011 - 21:38

мотора отдавна запали че дори и се кара атмосферно (около гаража), надявам се идващата събота турбината да е готова (единствено нея чакам) за да я метна на колата за да излиза от гаража :) .

Тая машина ще върви като побесняла! Като си готов свирни, искам поне да я чуя!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#390 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2011 - 06:34

Колата е готова на 99%, остана само да се монтира BOV-a, ето няколко снимки от вчера.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


Е ето и една друга сила (конкурентна марка :tongue: ), на колега от форума която вчера заработи ;) .

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни