СПЕШНА ПОМОЩ !!!!!!!Блокирал патрон на запалването!!!! W201
Започната от ИВЧО, 15 окт 2008 - 12:49:47
45 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 октомври 2008 - 12:49
Мерцедес W201 с по-старият ключ ..... От два дни патронът на запалването се въртеше малко трудно,напръсках го малко с течна грес и имаше резултат до днес ... КОГАТО ИЗОБЩО НЕ ПОИСКА ДА СЕ ЗАВЪРТИ!!!!!!!!! Волана е спрян така че колелата сочат напред,а самият той е заключен,а за да е още по интересно счупих и ключа,вече имам копие (срещу 20лв.) ..... Изчетох темите от предишни подобни проблеми,но навсякъде се иска да се завърти патрона за да се извади ...... а аз не мога да го завъртя ......... Моля помогнете че направо ми се плаче ........
#2
Публикувано 15 октомври 2008 - 12:56
Води някой добър ключар при колата,приготви се да му слушаш приказките каква беля си направил щото трябва да си оправдае паричките,дето ще ти ги вземе. Това ,дето си го направил с пръскането в контактния ключ е голяма издънка-на мен ключар ми е казвал,че там НИКОГА не се пръска със спрей. Успех!
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#3
Публикувано 15 октомври 2008 - 13:28
Имах подобен проблем с пурата. Идва от разбит патрон, просто изведнъж отказа да се върти, но при мен заседна на контакт. Можех само да паля и ключа не се чъртеше...
Тъй като бяха почивни дни и нямаше какво да правя взех едни клещи и с натикан ключ - напъвах (умерено) в двете посоки докато накрая се завъртя. На следващата седмица смених патрона, само че намерих само от 123-ка и сега съм с различни ключове... :-(
Тъй като бяха почивни дни и нямаше какво да правя взех едни клещи и с натикан ключ - напъвах (умерено) в двете посоки докато накрая се завъртя. На следващата седмица смених патрона, само че намерих само от 123-ка и сега съм с различни ключове... :-(
#4
Публикувано 15 октомври 2008 - 13:59
а счупеният ключ вътре ли е или успя да го извадиш???
и при мен на 190-ката по едно време заяде, ръгах бутах успях да го превъртя и запалих, след което право в къщи и от тогава докато го продадох карах само с резервният, който беше почти чисто нов - без ключари и т.н.
Така че ако имаш 2-ри не износен и си извадил счупения първо пробвай с него
и при мен на 190-ката по едно време заяде, ръгах бутах успях да го превъртя и запалих, след което право в къщи и от тогава докато го продадох карах само с резервният, който беше почти чисто нов - без ключари и т.н.
Така че ако имаш 2-ри не износен и си извадил счупения първо пробвай с него
#5
Публикувано 15 октомври 2008 - 14:36
Оригиналният се счупи при опита ми да го завъртя ......... новият се движи даже по-добре от старият ....... преди малко пак пробвах и не ще пущината му ... направо ми идва да хвана големия чук и
#6
Публикувано 15 октомври 2008 - 14:53
хммм, щом не си някой нов, ще ти кажа решенито на проблема, как да извадиш целия патрон с конзолата на ЛС
#7
Публикувано 15 октомври 2008 - 15:50
Благодаря на всички за информацията .... Явно ще трябва да се разглобява всичко ..... Благодаря отново
#8
Публикувано 15 октомври 2008 - 16:11
С Владек тая работа я правихме пред моя офис, като идва до КАТ. Разглабянето си е е*ало майката. Сваляш акумулатора, сваляш air bag (ако имаш), сваляш волана, сваляш ЦЯЛАТА тапицерия около волана. Една пластина се изрязва лекичко, за да излезе патрона без да е завъртян на контакт. Вероятно вакуума е закачен на тоя ключ, така че внимаваш да не се разхвърчат пружинките и МНОГО ВНИМАТЕЛНО гледаш точно как са разположени чарколяците зад патрона, за да можеш да ги върнеш на същото място и в същия ред.
От Ивая си купуваш един нов патрон, да си нямаш проблеми. Мисля, че беше 100 лева +/- някой лев. Нахлузваш новия и караш с два ключа оттук нататък - единия за вратите, другия за стартера. И това е.
Патрона се продава с master ключ, който нарочно е направен без дупка. Отиваш пак на ключар да ти направи копие, които си носиш в теб, а master-а ти седи на сигурно място вкъщи.
Владек може да се включи с информация после как е сглабял всичко, че той тогава бързаше, дойде към 9 сутринта и си тръгна в 17 часа (щото бързаше) та остана сам да я сглобява, ключарят само смени патрона. Куца работа е това с патроните!
От Ивая си купуваш един нов патрон, да си нямаш проблеми. Мисля, че беше 100 лева +/- някой лев. Нахлузваш новия и караш с два ключа оттук нататък - единия за вратите, другия за стартера. И това е.
Патрона се продава с master ключ, който нарочно е направен без дупка. Отиваш пак на ключар да ти направи копие, които си носиш в теб, а master-а ти седи на сигурно място вкъщи.
Владек може да се включи с информация после как е сглабял всичко, че той тогава бързаше, дойде към 9 сутринта и си тръгна в 17 часа (щото бързаше) та остана сам да я сглобява, ключарят само смени патрона. Куца работа е това с патроните!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 15 октомври 2008 - 19:50
Да доложа .... до момента свалих само таблото с уредите,то лесна работа ве .... Остана по-трудното ..... Добре де сега като имам по-добър поглед върху пустият му патрон не може ли да се направи нещо??????
#10
Публикувано 15 октомври 2008 - 20:00
Като ти гледам местонахождението - ела да те заведа при ключар тук да ти извади и направи всичко. Ключар му е майката- ама с главно К
#11
Публикувано 15 октомври 2008 - 20:16
То мойто коте и без това от Варна че ни е по път ама как да запаля ? Айде аз лесно ще запаля амам как да шофирам ... Иначе точно сега съм в Монтана ..........
#12
Публикувано 15 октомври 2008 - 20:43
...... Като се сетя и започвам да си псувам по инерция ........ Мале аз как си се смея ама направо не ми се слиза до колата ..... Ще гледам да направя снимки да има някой бегла напредстава за какво иде реч ....
#13
Публикувано 15 октомври 2008 - 20:48
...... Като се сетя и започвам да си псувам по инерция ........ Мале аз как си се смея ама направо не ми се слиза до колата ..... Ще гледам да направя снимки да има някой бегла напредстава за какво иде реч ....
Щракай, щракай
Не се подмотвай
Лепи снимки тук за да си ....... псуваме на воля ......заедно
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Публикувано 15 октомври 2008 - 20:58
Така и така си тръгнал да трошиш,може да си вземеш един патрон втора ръка и с резервния ти ключ да го дадеш на ключар да ти нареди секрета по ключа.После направо го ръгаш вътре като извадиш твоя.Така няма да имаш грижи с два ключа.Впрочем може да ти пренареди твоя си патрон и да стане като нов ама ще ти отнеме време и колата ще седи може би един ден "на трупчета".
#15
Публикувано 15 октомври 2008 - 21:09
Ами то снимки от такива мероприятия обикновено няма, щото като ти се случи - последното, което ти е на главата е да правиш снимки!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни