Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странните проблемиW202


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 13 октомври 2008 - 19:10

Здравейте,по-принцип рядко пиша,когато имам проблеми с колата W202-C180-1995г.,се ровя из форума и първо гледам за проблеми подобни на моите,за да не пиша нова тема.НО за следните проблеми нищо.(моля да бъда извинен ако не мога да намеря инфото което ми трябва.)Та по същество.Ще започна малко по-отдалеч,когато преди около 3 месеца колата започна да глъхне,например карам с 60км на 4-та и изведнъж започва да забива мицуна и да намаля сама,единственият начин да се продължи е като се изкл.от скорост педала на газта се натисне до долу,изфорсира се до 5000оборота и след 2км. пак така.След обикаляне на няколко сервиза(в Пловдив,аз съм от тук),един майстор се произнесе че проблема идва от катализатора,трябвало да се махне.Махнах го и сложих имитация на катализатор.Като че ли проблема изчезна(правила го е само 2-3 пъти от тогава)но се появиха два нови.Единият е че колата започна да гасне,когато загрее повече от 90градуса,например в задръстване ми се е случвало да гасне по10-15пъти след подаване на газ като започнат да падат оборотите вместо да останат на7-800 колата гасне,или когато изкл.от скорост по време на движение отново загасва.Другият проблем е,че когато сутрин тръгна(колата е студена)започва едно давене при подаване на газ от кръстовищата се изнасям на тласъци,това продължава докато колата загрее тогава проблеми няма.Ходил съм на диагностика в уж квалитетни сервизи тук в Пловдив,и всички вдигат рамене.Колеги ако можете помогнете ако препоръчате сервизи също ще съм благодарен.Поздрави!

Този пост е редактиран от Faca: 21 февруари 2009 - 21:07

  • 0

#2 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 13 октомври 2008 - 19:33

Налягането на бенз. мерено ли е??? Да не би да не и достига бенз.,но пък казваш че като загрее и го прави .... Някой датчик да не е??? Казваш че като е студена се дави,а като е топла гасне .... Има два пневматични регулатора на магистралата за дюзите,провериги и тях .... ГИ има ли??? Или е само на бенз.????Таз имитация да не ти донесе само главоболия ..... За сервизи в Пд.,питай Veni ,той ти е градски .... Ако искаш нещо в Сф.,но не знам .....
  • 0

#3 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 13 октомври 2008 - 23:33

Да мерих налягането което прави бенз.помпа-супер е.Колата я карам само на бензин.
  • 0

#4 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 14 октомври 2008 - 14:14

Отиди в Кастрол-а до Данъчното, и търси Митко на елкона, момчето е свястно и разбира доста. Аз лично при него ходя и съм доста доволен. Ако нещо не ти е ясно може да ми се обадиш на телефон 0898495537 Наско и аз ще те ориентирам. Успех. :)

П.П.: А още нещо на мене ми правеше така само, че на газ .... А относно това на бензина ... не знам дали има стъпкото моторче при по-новите не съм на ясно аз съм с 190 и там има и обикновенно от него прави така. Но нека да каже някой, който повече разбира да не ставам смешен, ако греша ....
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#5 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 14 октомври 2008 - 17:16

благодаря колега,ще отида в Castrol,дано там не вдигнат рамене:)
  • 0

#6 dipo

dipo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 23 ноември 2008 - 15:08

благодаря колега,ще отида в Castrol,дано там не вдигнат рамене:)


Здравей колега, моля само да напишеш дали оправи колата и от къде излезе проблема Благодаря.
  • 0

#7 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 23 ноември 2008 - 15:25

Колега проблема е решен. След доста ходения в сервиза,(защото един път трябваше,да се гледа топла друг път студена....).Та при мен проблема се оказа ел.мотор на дроселова клапа и чистене на потенциометъра и ,но за тези симптоми ми казаха отначало по-страшни неща(комутатора например),може да е темп.датчик,или дюзи.
  • 0

#8 dipo

dipo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 23 ноември 2008 - 17:04

Колега проблема е решен. След доста ходения в сервиза,(защото един път трябваше,да се гледа топла друг път студена....).Та при мен проблема се оказа ел.мотор на дроселова клапа и чистене на потенциометъра и ,но за тези симптоми ми казаха отначало по-страшни неща(комутатора например),може да е темп.датчик,или дюзи.


Благодаря, за бързият отговор. Знаеш ли аз също се съмнявах в дроселовата клапа, даже я отворих откъм потенциометъра, но не успях да стигна до него, нещо мн. сложно ми се видя. И понеже тук няма кой да го направи това упражнение си го затворих и така си карам. Проблема си остана ино продължавам да търся причината. Само искам да зная, дали след като се реши при теб проблема, колата ти по-пъргава ли стана. Имам чувството, че моята преди да тръгне се зачудва а май не трябва да е така. Благодаря.
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 ноември 2008 - 18:03

Моли имат флакон за чистене на дросела,има нарисуван на етикета от старите модели.Купи си един флакон и как е на колата го почисти.
  • 0
.

#10 dipo

dipo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 23 ноември 2008 - 18:09

Моли имат флакон за чистене на дросела,има нарисуван на етикета от старите модели.Купи си един флакон и как е на колата го почисти.


Колега, благодаря но става въпрос за потенциометъра, който е от задната страна под пластмасов капак. Там самият потенциометър който е закачен да следи положението на дроселовата клапа е защитен и трудно достъпен. А иначе ти говориш за същата клапа която пропуска въздуха от страната на дифузьора е чиста, не сложна и не е проблем да я достигнеш. Благодаря
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 ноември 2008 - 18:14

За дросела говоря,ако има черен нагар по рьбовете на клапата е желателно да се почисти.За коли 93-95 не е желателно да се мьрдат какви да е кабели.
  • 0
.

#12 dipo

dipo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 23 ноември 2008 - 18:22

За дросела говоря,ако има черен нагар по рьбовете на клапата е желателно да се почисти.За коли 93-95 не е желателно да се мьрдат какви да е кабели.


Нали това казвам, това за което говориш вече съм направил, само, че тук става въпрос, как да се почисти потенциометъра на дроселовата клапа не самата клапа
  • 0

#13 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 23 ноември 2008 - 19:27

Колега на мен ел.моторчето на дросела ми се беше развалило(по горе бях писал) и отделно ми чистиха потенциометъра.А относно поведението на колата:вече гори по-малко отколкото лятатото,сутрин когато е студена вече не глъхне и не се дави и като цяло работи по-добре. :icon_coolgrin: Това ми го направиха в сервиз в пловдив,много съм доволен.
  • 0

#14 dipo

dipo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 23 ноември 2008 - 19:42

Колега на мен ел.моторчето на дросела ми се беше развалило(по горе бях писал) и отделно ми чистиха потенциометъра.А относно поведението на колата:вече гори по-малко отколкото лятатото,сутрин когато е студена вече не глъхне и не се дави и като цяло работи по-добре. :icon_coolgrin: Това ми го направиха в сервиз в пловдив,много съм доволен.


Благодаря, точно това търся, дай нещо за сервиза, координати, няма начин ще се ходи там. Още веднъж Мерси!
  • 0

#15 Riator

Riator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 23 ноември 2008 - 19:52

Ооох, същите...ама абсолютно същите.. признаци ги имам и аз - значи същите проблеми!:(
Добре че ви прочетох....ще тръгвам и аз в сервиза!
на газ върви като луда...но на бензин нито пали както трябва сутрин, нито ускорение има
като за кола с 122 коня....пък и харчи доста ..
добре че съм от П-в ..та няма да се лутам в кой сервиз.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни