Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с перката за охлажданесмених вискозния съеденител и пак не работи...


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 12 October 2008 - 10:01

Биметалната пластина се нагрява от топлия въздух преминал през питата на радиатора,..затова е и отпред на луфтеркуплунга!
През оста на водната помпа е много далече,..тъй като нема директна връзка с предната част на куплунга и биметала!


ДА, принципно е така, логически, и аз така мислех.

НО, кратка история. За пръв път свалям виското на пурата ми преди 4г. гледам неква пластина в калното виско. махнах я с отверката.... а ТЯ БИЛ КАЛИБРИРАНА, точно колко да е угъната...
направих си ремонта, НО, виското после не включваше....или вклюваше, но много рано... общо взето, трябваше да регулирам пластината, както преди, такаче точно при около 98+/-1град да включи.

как го оправих? за да мога ПЪРВО, да накарам двигателя да загрее(щото беше доста трудно, че и беше зима), завих радиатора отпред хубаво, такаче да не преминава никакъв въздух.
после загрях мотора, и с отверка регулирах пластината (след 3-4 часа опити) и сега ми включва точно на 98град...

затова си мисля, че нагряването става през валът, !!! отделно на 103 моторът, виско валът, не е продължение на водната помпа, а е просто една АЛУМИНИЕВА конзола, която служи за проводник на топлината и държач на лагера за валът........мдааа и от тук се замислям дали при 111 не е друга конструкциятаа.... но пък съм виждал виско за 111---почти 1:1 с това на 103...
  • 0

#17 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Posted 12 October 2008 - 14:10

Виж да не надува .При мен излезна гарнитура глава W211 2.2 CDI
  • 0

#18 jtrteam

jtrteam

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:

Posted 02 April 2009 - 19:49

3 силикона и проблема си остава. Ако термостата е развален може би при 80 гр. на двигателя не трябва да имам парно, докато при мен има и е доста топло. А как да проверя турбината на водната помпа? Къде се намира? Радиатора не е зпаушен...
  • 0

#19 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 02 April 2009 - 20:07

Доколкото знам виското се загрява от вала на водната помпа,виското трябва да се съхранява вертикално,а турбината на водната помпа ще я видиш,като я свалиш и разглобиш-след продължителна употреба само с вода в охл.система(ако колата е била в Италия) перките на турбината започват да изчезват....
Но,като чета темата не си представям новото виско да е читаво,и да можеш да го задържиш с ръка при загрял двигател...?!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#20 jtrteam

jtrteam

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:

Posted 02 April 2009 - 22:06

Свалихме виско от работеща кола и не става... Май трябва едно по едно да пробвам всички варианти... Не сам сигурен ако термостата е развлаен дали трябва да имам парно?
  • 0

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 02 April 2009 - 22:39

i да е развален, пак ще духа топло.
но ако имаш въздух в системата може да не успее да завърти водата
  • 0

#22 jtrteam

jtrteam

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:

Posted 04 April 2009 - 20:27

Сложих нов термостат, проблема си остава. Почти 120 градуса перката се варти бавно, спирам я с ръка. Източих антифриза, промих с вода, нямаше боклуци. Как мога да обезваздуша системата?
  • 0

#23 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Posted 05 April 2009 - 10:54

Сложих нов термостат, проблема си остава. Почти 120 градуса перката се варти бавно, спирам я с ръка. Източих антифриза, промих с вода, нямаше боклуци. Как мога да обезваздуша системата?


Имаш ли газова уредба?
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#24 jtrteam

jtrteam

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:

Posted 05 April 2009 - 11:37

Не нямам газ. Само тази турбина на водната помпа трябва да пробвам, въпреки че като стигне 100 градуса пима радятора - врял, маркучите и те вряли.
  • 0

#25 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 05 November 2010 - 11:01

Някой знае ли как завърши тази одисея?!
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users