Колеги, имах подобен проблем преди повече от година. При продължително изкачване (примерно Пловдив - х. Здравец) моторът ми загряваше до около 110 (даже парно пусках от зор). Мислех си за смяна на виско в най-скоро време. Само че по едно време ми протече и радиаторът. Наложи се смяна, бях с ограничен бюджет - до 200 лв. Купих нов за 180. Не пасна. Не можеше да се затваря предният капак. Върнах го и от една автоморга си намерих много запазен Valeo за същите пари (знам, че радиатор втора употреба не се купува, но бях на зор). Монтирах го, сложих си антифриз и дестилирана вода и оттогава нямам проблеми с него. Явно случих
Старият просто се разпадаше, а и в него имаше червен силикон, попаднал там след смяна на термостат (един "майстор" го смени). Явно е бил доста запушен. Та ефектът - виското си заработи (чува се как бучи вентилаторът), температурата не минава 90 градуса при изкачване, а и в най-големите жеги в града си стои на 80.
Така че понякога "совите не са това, което са"