Теч на хидравлично масло от рейкаW-210
Започната от st16me, 29 сеп 2008 - 09:59:36
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 септември 2008 - 09:59
Здравейте на всички!
Вчера установих, че ми тече хидравлично масло от рейката, (където влиза кормилният прът). Та въпроса ми е следния, дали някой е имал такъв проблем и какво да правя в случая. Човека на които съм се доверил в подръжката на колата ме посъветва да рециклирам или да търся 2-ра ръчка, тъй като за нови става дума за сума около 3000 лв. Поради тази причина ще съм благодарен на всякакви мнения!
Вчера установих, че ми тече хидравлично масло от рейката, (където влиза кормилният прът). Та въпроса ми е следния, дали някой е имал такъв проблем и какво да правя в случая. Човека на които съм се доверил в подръжката на колата ме посъветва да рециклирам или да търся 2-ра ръчка, тъй като за нови става дума за сума около 3000 лв. Поради тази причина ще съм благодарен на всякакви мнения!
#2
Публикувано 29 септември 2008 - 10:07
утиди там където ги рециклират, да ти кажат там откъдето тече, семеринг ли има, или плътняваща втулка.
и в двата случая май не си за рециклиране, щом нямаш луфт, или чукане
и в двата случая май не си за рециклиране, щом нямаш луфт, или чукане
#3
Публикувано 29 септември 2008 - 10:09
Да ти тече от пръта е по-малкото зло, сменяха се някакви семеринги май и спираше теча, сегашния собственик на мойта стара колица ( В210) скоро прави такава манипулация обаче инфо мога да ти дам след 3 седмици че е в чужбина.
W211-Avantgarde
#4
Публикувано 29 септември 2008 - 10:11
Хах как отговорихме в един глас После да не забравиш да си сложиш хубаво масло
W211-Avantgarde
#5
Публикувано 29 септември 2008 - 11:49
Е то и сега съм с хубаво масло,че за 25 хил.км отиде една половинка!
#6
Публикувано 29 септември 2008 - 13:08
Аз не казвам, че не си, просто да не забравиш
W211-Avantgarde
#7
Публикувано 29 септември 2008 - 15:25
С уважение към колегите, но на 99,9% иде реч за рециклиране макар и частично. Червяка лагерува на втулки или лагери или както там от фирмата са решили, в горния си край има семеринг, а в средата са 4 гумени О-пръстена, разположени /изолиращи/ двата отвора за налягането на образно казано ляво и дасно, а между тях попада захранващия ги с хидравлично масло от помпата. Но казано най-просто - без сваляне на рейката е малко вероятно, но ако има такава възможност ремонта е тотален гърч. За по-твърдо мнение се въздържам, защото не я знам колата, разположението на рейката, достъпа до нея и устройството й, но това което писах по-горе е начина по който са направени други рейки които съм свалял и разглобявал. Щом е протекла закарай да я направят, но си избери добър сервиз - сондирай цени и мнения. Пълно рециклиране е около 150 лв. Успех!
#8
Публикувано 29 септември 2008 - 15:38
Люси, там няма червяк. това не е секторна кутия.
със зъбно колело е (пиньон)
със зъбно колело е (пиньон)
#9
Публикувано 29 септември 2008 - 16:15
Люси, там няма червяк. това не е секторна кутия.
със зъбно колело е (пиньон)
Правилно съм разбрал че това е хидравлична рейка. Спорен е въпроса - пиньон-корона и червяк-кормилен прът, но и да има грешка в израза това не променя теча и начина на ремонт. Дано се вижда снимката.
Прикачени файлове
#10
Публикувано 30 септември 2008 - 21:07
И моята на W124 2.0 16V тече, но мой приятел който ги оправя ме успокой, че няма проблем, но трябвало да съм му в сервиза към 8.00 щото отивал цял ден за оправянето. За цена не съм питал, но ако ви е интересно ще знам. То май не било рейка , а кормилна кутия.
#11
Публикувано 30 септември 2008 - 23:15
И моята на W124 2.0 16V тече, но мой приятел който ги оправя ме успокой, че няма проблем, но трябвало да съм му в сервиза към 8.00 щото отивал цял ден за оправянето. За цена не съм питал, но ако ви е интересно ще знам. То май не било рейка , а кормилна кутия.
точно,
секторна кутия.
теча ти най-вероятно е от маркуч. рядко е от валовете
#12
Публикувано 01 октомври 2008 - 07:30
Луско, нищо не твърдя защото не разбирам, но със сигурност на старата ми кола го оправаха без рециклиране теча, а е бил сериозен напрово е извирало, той човека за да я закара на майстора си е сложил 500 мл бутилка с хидравлично масло да долива по пътя и със сигурност е спрял теча аз я видях колата. Не знам дали са я направили, така че да не протече пак, но са сменяли само някакви семеринги.
W211-Avantgarde
#13
Публикувано 01 октомври 2008 - 08:53
Думата "рециклиране" е казана най-общо с цел да е ясно че се касае за подмяна на части и в случая тя е синоним на "ремонт". Тя е и по-модерна и се използва не по предназначение. Рециклиране значи изправяне, наваряване, закаляване, обработка на стария износен детайл до привеждането му в състояние да работи пак. Освен семеринги / в случая това е един / по рейката има и дифтунки и маркучи които протичат много по-често отколкото въпросният семеринг, но цената за смяна на семеринг е доста по-висока отколкото смяна на дифтунка - ето така доста майстори правят пари трябва да почна и аз като тях. Хидравличните рейки протичат в 95% от случаите от износване на О-пръстените, които са монтирани на гребена, а те посмъртно няма как да се сменят без да се свали и разглоби основно рейката. Почти невъзможно е да се смени и семеринга на червяка /или пиньона - кой както е свикнал да му казва / - /червяк е безконечен винт какъвто има на това което съм снимал в горния край/ защото достъпът до него е много ограничен и е необходимо най-малко да се откачат шарнирите от главините и карето от кормилния прът за да се изнесе покрай гумата та да може да се работи. Съжалявам, но това е истината. Успех!
#14
Публикувано 01 октомври 2008 - 12:30
айде сега, като ще го удряме на терминология и аз да се изкажа
ПРЪТИТЕ, предават осова сила.
ВАЛОВЕТЕ предават въртящ момент. И от тук кормилен вал !
пиньоните не са само червячни! има и с прави зъби, наклонени, дори и с шевронно зацепване, при някои тежки машини.
ама да не дълбаеме, останалото на по бира у комитите...
не е кормилен прът,.... и карето от кормилния прът
ПРЪТИТЕ, предават осова сила.
ВАЛОВЕТЕ предават въртящ момент. И от тук кормилен вал !
пиньоните не са само червячни! има и с прави зъби, наклонени, дори и с шевронно зацепване, при някои тежки машини.
ама да не дълбаеме, останалото на по бира у комитите...
#15
Публикувано 01 октомври 2008 - 19:52
ама да не дълбаеме, останалото на по бира у комитите...
Е, дойдохме си на думата ама миналия път не те видях, а аз съм го закъсал с времето и не мога да идвам на този етап всеки път на сбирките. Дано при следващото ми идване се видим, че ще си забравим физиономийте.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни