Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч на хидравлично масло от рейкаW-210


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 640 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 29 септември 2008 - 09:59

Здравейте на всички!

Вчера установих, че ми тече хидравлично масло от рейката, (където влиза кормилният прът). Та въпроса ми е следния, дали някой е имал такъв проблем и какво да правя в случая. Човека на които съм се доверил в подръжката на колата ме посъветва да рециклирам или да търся 2-ра ръчка, тъй като за нови става дума за сума около 3000 лв. Поради тази причина ще съм благодарен на всякакви мнения!
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 септември 2008 - 10:07

утиди там където ги рециклират, да ти кажат там откъдето тече, семеринг ли има, или плътняваща втулка.
и в двата случая май не си за рециклиране, щом нямаш луфт, или чукане
  • 0

#3 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 29 септември 2008 - 10:09

Да ти тече от пръта е по-малкото зло, сменяха се някакви семеринги май и спираше теча, сегашния собственик на мойта стара колица ( В210) скоро прави такава манипулация обаче инфо мога да ти дам след 3 седмици че е в чужбина.
  • 0
W211-Avantgarde

#4 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 29 септември 2008 - 10:11

Хах как отговорихме в един глас :) После да не забравиш да си сложиш хубаво масло ;)
  • 0
W211-Avantgarde

#5 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 640 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 29 септември 2008 - 11:49

Е то и сега съм с хубаво масло,че за 25 хил.км отиде една половинка! :flagMB new:
  • 0

#6 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 29 септември 2008 - 13:08

Аз не казвам, че не си, просто да не забравиш :)
  • 0
W211-Avantgarde

#7 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 29 септември 2008 - 15:25

С уважение към колегите, но на 99,9% иде реч за рециклиране макар и частично. Червяка лагерува на втулки или лагери или както там от фирмата са решили, в горния си край има семеринг, а в средата са 4 гумени О-пръстена, разположени /изолиращи/ двата отвора за налягането на образно казано ляво и дасно, а между тях попада захранващия ги с хидравлично масло от помпата. Но казано най-просто - без сваляне на рейката е малко вероятно, но ако има такава възможност ремонта е тотален гърч. За по-твърдо мнение се въздържам, защото не я знам колата, разположението на рейката, достъпа до нея и устройството й, но това което писах по-горе е начина по който са направени други рейки които съм свалял и разглобявал. Щом е протекла закарай да я направят, но си избери добър сервиз - сондирай цени и мнения. Пълно рециклиране е около 150 лв. Успех!
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 септември 2008 - 15:38

Люси, там няма червяк. това не е секторна кутия.

със зъбно колело е (пиньон)
  • 0

#9 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 29 септември 2008 - 16:15

Люси, там няма червяк. това не е секторна кутия.

със зъбно колело е (пиньон)


Правилно съм разбрал че това е хидравлична рейка. Спорен е въпроса - пиньон-корона и червяк-кормилен прът, но и да има грешка в израза това не променя теча и начина на ремонт. :D Дано се вижда снимката.

Прикачени файлове


  • 0

#10 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 30 септември 2008 - 21:07

И моята на W124 2.0 16V тече, но мой приятел който ги оправя ме успокой, че няма проблем, но трябвало да съм му в сервиза към 8.00 :wacko: щото отивал цял ден за оправянето. За цена не съм питал, но ако ви е интересно ще знам. То май не било рейка , а кормилна кутия. :dontknow:

:flagMB new:
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 септември 2008 - 23:15

И моята на W124 2.0 16V тече, но мой приятел който ги оправя ме успокой, че няма проблем, но трябвало да съм му в сервиза към 8.00 :wacko: щото отивал цял ден за оправянето. За цена не съм питал, но ако ви е интересно ще знам. То май не било рейка , а кормилна кутия. :dontknow:

:flagMB new:


точно,
секторна кутия.
теча ти най-вероятно е от маркуч. рядко е от валовете
  • 0

#12 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 01 октомври 2008 - 07:30

Луско, нищо не твърдя защото не разбирам, но със сигурност на старата ми кола го оправаха без рециклиране теча, а е бил сериозен напрово е извирало, той човека за да я закара на майстора си е сложил 500 мл бутилка с хидравлично масло да долива по пътя и със сигурност е спрял теча аз я видях колата. Не знам дали са я направили, така че да не протече пак, но са сменяли само някакви семеринги. :)
  • 0
W211-Avantgarde

#13 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 октомври 2008 - 08:53

Думата "рециклиране" е казана най-общо с цел да е ясно че се касае за подмяна на части и в случая тя е синоним на "ремонт". Тя е и по-модерна и се използва не по предназначение. Рециклиране значи изправяне, наваряване, закаляване, обработка на стария износен детайл до привеждането му в състояние да работи пак. Освен семеринги / в случая това е един / по рейката има и дифтунки и маркучи които протичат много по-често отколкото въпросният семеринг, но цената за смяна на семеринг е доста по-висока отколкото смяна на дифтунка - ето така доста майстори правят пари :kill_myself: трябва да почна и аз като тях. Хидравличните рейки протичат в 95% от случаите от износване на О-пръстените, които са монтирани на гребена, а те посмъртно няма как да се сменят без да се свали и разглоби основно рейката. Почти невъзможно е да се смени и семеринга на червяка /или пиньона - кой както е свикнал да му казва / - /червяк е безконечен винт какъвто има на това което съм снимал в горния край/ защото достъпът до него е много ограничен и е необходимо най-малко да се откачат шарнирите от главините и карето от кормилния прът за да се изнесе покрай гумата та да може да се работи. Съжалявам, но това е истината. :) Успех!
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 октомври 2008 - 12:30

айде сега, като ще го удряме на терминология и аз да се изкажа :)

.... и карето от кормилния прът

не е кормилен прът,
ПРЪТИТЕ, предават осова сила.
ВАЛОВЕТЕ предават въртящ момент. И от тук кормилен вал !

пиньоните не са само червячни! има и с прави зъби, наклонени, дори и с шевронно зацепване, при някои тежки машини.

ама да не дълбаеме, останалото на по бира у комитите... :D
  • 0

#15 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 октомври 2008 - 19:52

ама да не дълбаеме, останалото на по бира у комитите... :D


Е, дойдохме си на думата ама миналия път не те видях, а аз съм го закъсал с времето и не мога да идвам на този етап всеки път на сбирките. Дано при следващото ми идване се видим, че ще си забравим физиономийте. :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни