Теч на хидравлично масло от рейкаW-210
Започната от st16me, 29 сеп 2008 - 09:59:36
38 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 юни 2009 - 12:32
А при мен е точно обратното. Когато колата не се кара всичко е ОК! Като карам и то на дълго с по-висока скорост и лятото специално на 5-6 дни трябва да и лейна 50 гр. Абе коли с характер!!!!!!!!
#32
Публикувано 09 август 2009 - 15:09
Леко развитие по въпроса. Ако някой си търси рейка при възможност да я вземе от Германия, направих едно бързо търсене за (Lenkgetriebe Servolenkung) и нови излизат за по 290 350 евро без доставката. Далеч по добре от 2000 3000 лв без труд ...
#33
Публикувано 30 април 2010 - 20:10
В крайна сметка се взе втора ръка от морга. Рейката излезе читава. Цената беше около 500 лв. Старата преди да я сменим и сложиха някаква руска добавка към която бях крайно скептичен. За мое голямо учудване обаче май помогна. Само да отбележа, че след като сложихме въпросната добавка колата в рамките на 1 ден направи 1000 километра, което може да е указало положително влияние върху сработването. Старата рейка спря да тече, но така или иначе вече беше решено, да се смени. Добавката струваше 10 15 лв. Ако някой се интересува, въпросната добавка я взех от един сервиз във Варна. Черно шишенце беше името не го помня. Ако някой се интересува за името на сервиза да пита на ЛС
#34
Публикувано 03 май 2010 - 04:29
В крайна сметка се взе втора ръка от морга. Рейката излезе читава. Цената беше около 500 лв. Старата преди да я сменим и сложиха някаква руска добавка към която бях крайно скептичен. За мое голямо учудване обаче май помогна. Само да отбележа, че след като сложихме въпросната добавка колата в рамките на 1 ден направи 1000 километра, което може да е указало положително влияние върху сработването. Старата рейка спря да тече, но така или иначе вече беше решено, да се смени. Добавката струваше 10 15 лв. Ако някой се интересува, въпросната добавка я взех от един сервиз във Варна. Черно шишенце беше името не го помня. Ако някой се интересува за името на сервиза да пита на ЛС
Точно 1г.след като съм я пуснал тази тема и аз реших проблема като рециклирах рейката. В интерес на истината и на мен ми предложиха да търсим добавка, но аз реших проблека кардинално.
#35
Публикувано 03 май 2010 - 09:06
Светльо я разкажи де,знеш че сме доста колеги с тоя проблем.Къде,колко и т.н.Томно 1г.след като съм я пуснал тази тема и аз реших проблема като рециклирах рейката. В интерес на истината и на мен ми предложиха да търсим добавка, но аз реших проблека кардинално.
Поздрави!
#36
Публикувано 03 май 2010 - 09:52
Ето и подробностите: Рециклажа го правиха на Симеоновско шосе - 280 лв. и 6м. гаранция. Дават ти документ за гарацията и т.н., но работят през седмицата от 8,30 до 18.00, няма събота, няма неделя, което на мен ми беше малко неудобно. Другото което е, че трябва да си демонтираш сам рейката, тъй като те нямат сервиз. Та предложиха ми опцията в сервиз на техен колега на Бистришко шосе - качване и слагане плюс реглаж около 130лв., но аз си ги спестих, защото един приятел ме отведе при неговия майстор и там цялата работа се хвана 95 лв.Всичко 375 лв. и 2 дни без колата. Надявам се, че съм бил полезен. Лично аз ако бях намерил чисто нова за цена до 600-700 лв., както по-горе е написано щях да я купя, но за втора ръчка малко ми се чини множко( да не говорим, че офертите варират от 110 до 500 лв., че може и нагоре). А сложи и 24 лв. за 1л. масло от дилъра ( цената е с отсъпката за членове де)Светльо я разкажи де,знеш че сме доста колеги с тоя проблем.Къде,колко и т.н.
Поздрави!
Другото което знам е за един агент в Дупница- там ремонта е около 200лв. и дава 1г. гаранция, но пък разходите до Дупница и т.н ме разколебаха.
#37
Публикувано 03 май 2010 - 12:51
Моята я рециклираха два пъти, като единия беше защото докато беше в гаранция пак протече. Следващия трети път протече вече извън гаранция защото просто я карах по-малко, но като цяло на същите километри. За това накрая реших вместо отново да дам 400 лв за рециклиране да дам 500 макар и втора ръка, но все пак оригинална. Ако на някой му се наложи да търси желателно е да гледа такива от бензинови модели, понеже са карани по-малко.
#38
Публикувано 03 май 2010 - 16:53
Mерси братле!А вътрешните накрайници рециклира ли ги?
#39
Публикувано 04 май 2010 - 08:04
Mерси братле!А вътрешните накрайници рециклира ли ги?
Е това вече немога да ти кажа, но имам чуството че ДА, защото рейката им я отнесохме с всички накрайници и спомена ми е, че в сервиза казаха, че правят обслужване на всичко. Ако искаш повече инфо мога да ти дам техен телефон и да си ги питаш. Относно мнението на колегата 190Д- Ако може дай повече инфо за немските рейки, ако има следващ път напрово да се ориентираме към Германия.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни