Обучение на ел. стъклата?Има ли такова нещо?
Започната от Faca, 09 сеп 2008 - 20:34:49
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 септември 2008 - 20:34
Здравейте на всички, днес реших да подкарам темата с темпомата малко по-натам и бях спрян от airbag-a, но това няма значение , защото си е за друга тема.
Въпроса: След като откачих акомуатора и отново го закачих страничните стъкла спряха да се спускат с едно натискане на копчето.
Като взех колата , бащата ми обяснява, че като се откачва тока, после трябва да се обучават стъклата: Първо надоло после нагоре ... но нещо не схванах как става. Днес пробвам .... йок! Свалянето с един цък на копчето не бачка.
Хайде дайте малко инфо как става тази процедура
Въпроса: След като откачих акомуатора и отново го закачих страничните стъкла спряха да се спускат с едно натискане на копчето.
Като взех колата , бащата ми обяснява, че като се откачва тока, после трябва да се обучават стъклата: Първо надоло после нагоре ... но нещо не схванах как става. Днес пробвам .... йок! Свалянето с един цък на копчето не бачка.
Хайде дайте малко инфо как става тази процедура
#3
Публикувано 10 септември 2008 - 00:53
давай.давай....потруди се!
#5
Публикувано 16 септември 2008 - 15:41
Абе не знам за сваляне и качване (на Опела ми беше така - до долу и се задържаше докато цъкне), но при мен има друго нещо, дето ми се вижда абсурдно.. На два пъти ми се случва да ми затисне пръсте - веднъж пръста, веднъж ръката и не се връща обратно хайванчето, докато не го натисна... За това трябва ли обучение, струва ми се абсурдно МБ да не е вградил защита - на Опела ми се връщаха щом срещнат препятствие, или пък не работи нещо при мен тая защита... Като захапе, спира но няма връщане, докато не натисна бутона на обратно... На предната врата ми се случи. Мислих да пробвам с дърво на задната за децата, ама ме достраша да не счупя джама...
#6
Публикувано 19 септември 2008 - 00:07
Като свалиш акумулатора освен стъклата и др неща трябва да обучаваш.За ел стъклата-сваляш ги до долу и задържаш така бутона 5-6 сек,после ги вдигаш до горе и пак така задържаш бутона 5-6 сек и така едно по едно,първо предните,после задните...После ако имаш копче отпред на таблото под духалките за заключване като си на контакт и го задържиш в положение да заключи 10 сек се активира онази функция като запалиш и тръгнеш,и вдигнеш над 30 км автоматично всеки път ще ти заключва вратите и багажника.Това е направено с цел да се предотвратят кражбите на дамски чанти и портмонета по кръстовища и задръствания от багажника и задната седалки.Ако като сложиш акумулатора и запалиш ти светнат лампи по таблото от рода на ESP;ABS;BAS и тн. то значи трябва да калибрираш тези системи.Това става като при работещ двг.навиеш пълен ляв и задържиш 2-3сек,после пълен десен и пак задържиш 2-3сек и така 3 пъти.лампите би трябвало да изгаснат. А щях да забравя.... да си свериш и часовника на таблото
#7
Публикувано 19 септември 2008 - 07:21
А къде отиде елемента на SEARCH?Като свалиш акумулатора освен стъклата и др неща трябва да обучаваш.За ел стъклата-сваляш ги до долу и задържаш така бутона 5-6 сек,после ги вдигаш до горе и пак така задържаш бутона 5-6 сек и така едно по едно,първо предните,после задните...После ако имаш копче отпред на таблото под духалките за заключване като си на контакт и го задържиш в положение да заключи 10 сек се активира онази функция като запалиш и тръгнеш,и вдигнеш над 30 км автоматично всеки път ще ти заключва вратите и багажника.Това е направено с цел да се предотвратят кражбите на дамски чанти и портмонета по кръстовища и задръствания от багажника и задната седалки.Ако като сложиш акумулатора и запалиш ти светнат лампи по таблото от рода на ESP;ABS;BAS и тн. то значи трябва да калибрираш тези системи.Това става като при работещ двг.навиеш пълен ляв и задържиш 2-3сек,после пълен десен и пак задържиш 2-3сек и така 3 пъти.лампите би трябвало да изгаснат. А щях да забравя.... да си свериш и часовника на таблото
Само да добавя (не го абелязах по-горе) при мен обучението на стъклата го направих с ключа-дистанционно и функцията му за вдигане/сваляне на стъклата като задържиш бутон заключване/отключване.
Поздрави!
#8
Публикувано 30 ноември 2008 - 01:55
колега зашто моите не искат да се вдигат?колата е с250тд 98г.и оште нешто кати отвориш вратата свалят ли ти се стаклата.трябва ли да ги уча помагаите
#10
Публикувано 01 декември 2008 - 20:04
Това с централното не го знаех.Пробвах го и стана.Ако не искам да ми се заключват вратите как мога да го изключа?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#11
Публикувано 01 декември 2008 - 20:21
По обратния ред.Натискаш отключ и държишТова с централното не го знаех.Пробвах го и стана.Ако не искам да ми се заключват вратите как мога да го изключа?
#12
Публикувано 02 декември 2008 - 19:54
A има ли нещо друго което губи памет и трябва да се кодира?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#13
Публикувано 09 декември 2008 - 21:23
Уф моя меро е много глупав. На нищо не мога да го науча, на стъкла си е научен, ааа за заключване при скорост от 30км/ч също не ще да поеме. Глучо е ама и тъй си го харесвам.
#14
Публикувано 22 януари 2009 - 20:12
Така , да напиша от лични наблюдения какво се получава:
Гледам хората с W202 преди 97 година го нямат тоя проблем, явно това е след Facelift-a.
Второто което забелязах оня ден като пробвахме на моя майстор новия уред за диагностиката , е че датчика или модула за вдигането свалянето на стъклата бил дал грешка.... за всички 4 стъкла ... пишеше нещо от сорта: Претоварване , което според моя човек означава ще копчето е било натиснато прекалено дълго (и като се сетя имаше пъти където си го държах натиснато по близо 30 секунди, в опита си да ги ОБУЧА)...
Гледам хората с W202 преди 97 година го нямат тоя проблем, явно това е след Facelift-a.
Второто което забелязах оня ден като пробвахме на моя майстор новия уред за диагностиката , е че датчика или модула за вдигането свалянето на стъклата бил дал грешка.... за всички 4 стъкла ... пишеше нещо от сорта: Претоварване , което според моя човек означава ще копчето е било натиснато прекалено дълго (и като се сетя имаше пъти където си го държах натиснато по близо 30 секунди, в опита си да ги ОБУЧА)...
#15
Публикувано 23 януари 2009 - 10:20
Аз искам да добавя само,че колата май трябва да е в покои, а не да е в движение когато се дигат и свалят стъклата след откачен акомулатор.
А да питам нещо друго:защо когато ми е отворена независимо коя врата на колата немога да си отворя багажника?
А да питам нещо друго:защо когато ми е отворена независимо коя врата на колата немога да си отворя багажника?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни