Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Обучение на ел. стъклата?Има ли такова нещо?


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2008 - 20:34

Здравейте на всички, днес реших да подкарам темата с темпомата малко по-натам и бях спрян от airbag-a, но това няма значение , защото си е за друга тема.
Въпроса: След като откачих акомуатора и отново го закачих страничните стъкла спряха да се спускат с едно натискане на копчето.
Като взех колата , бащата ми обяснява, че като се откачва тока, после трябва да се обучават стъклата: Първо надоло после нагоре ... но нещо не схванах как става. Днес пробвам .... йок! Свалянето с един цък на копчето не бачка.

Хайде дайте малко инфо как става тази процедура :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#2 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2008 - 00:27

Тук май го пише, ама хайде разбери какво пише. Ползвах търсачката и пак нищо :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#3 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 септември 2008 - 00:53

давай.давай....потруди се!
  • 0

#4 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 16 септември 2008 - 14:57

Смъкваш с половин цък до долу, после държиш на пълен цък колкото трябва. След това същото нагоре. Колко глупаво звучи този цък!
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#5 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 16 септември 2008 - 15:41

Абе не знам за сваляне и качване (на Опела ми беше така - до долу и се задържаше докато цъкне), но при мен има друго нещо, дето ми се вижда абсурдно.. На два пъти ми се случва да ми затисне пръсте - веднъж пръста, веднъж ръката и не се връща обратно хайванчето, докато не го натисна... За това трябва ли обучение, струва ми се абсурдно МБ да не е вградил защита - на Опела ми се връщаха щом срещнат препятствие, или пък не работи нещо при мен тая защита... Като захапе, спира но няма връщане, докато не натисна бутона на обратно... На предната врата ми се случи. Мислих да пробвам с дърво на задната за децата, ама ме достраша да не счупя джама...
  • 0

#6 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 19 септември 2008 - 00:07

Като свалиш акумулатора освен стъклата и др неща трябва да обучаваш.За ел стъклата-сваляш ги до долу и задържаш така бутона 5-6 сек,после ги вдигаш до горе и пак така задържаш бутона 5-6 сек и така едно по едно,първо предните,после задните...После ако имаш копче отпред на таблото под духалките за заключване като си на контакт и го задържиш в положение да заключи 10 сек се активира онази функция като запалиш и тръгнеш,и вдигнеш над 30 км автоматично всеки път ще ти заключва вратите и багажника.Това е направено с цел да се предотвратят кражбите на дамски чанти и портмонета по кръстовища и задръствания от багажника и задната седалки.Ако като сложиш акумулатора и запалиш ти светнат лампи по таблото от рода на ESP;ABS;BAS и тн. то значи трябва да калибрираш тези системи.Това става като при работещ двг.навиеш пълен ляв и задържиш 2-3сек,после пълен десен и пак задържиш 2-3сек и така 3 пъти.лампите би трябвало да изгаснат. А щях да забравя.... да си свериш и часовника на таблото
  • 0

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 19 септември 2008 - 07:21

Като свалиш акумулатора освен стъклата и др неща трябва да обучаваш.За ел стъклата-сваляш ги до долу и задържаш така бутона 5-6 сек,после ги вдигаш до горе и пак така задържаш бутона 5-6 сек и така едно по едно,първо предните,после задните...После ако имаш копче отпред на таблото под духалките за заключване като си на контакт и го задържиш в положение да заключи 10 сек се активира онази функция като запалиш и тръгнеш,и вдигнеш над 30 км автоматично всеки път ще ти заключва вратите и багажника.Това е направено с цел да се предотвратят кражбите на дамски чанти и портмонета по кръстовища и задръствания от багажника и задната седалки.Ако като сложиш акумулатора и запалиш ти светнат лампи по таблото от рода на ESP;ABS;BAS и тн. то значи трябва да калибрираш тези системи.Това става като при работещ двг.навиеш пълен ляв и задържиш 2-3сек,после пълен десен и пак задържиш 2-3сек и така 3 пъти.лампите би трябвало да изгаснат. А щях да забравя.... да си свериш и часовника на таблото

А къде отиде елемента на SEARCH? :D
Само да добавя (не го абелязах по-горе) при мен обучението на стъклата го направих с ключа-дистанционно и функцията му за вдигане/сваляне на стъклата като задържиш бутон заключване/отключване.
Поздрави!
:4036:
  • 0

#8 eleganse1

eleganse1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливница
  • Автомобил:
    c250тд елеганс 1998г

Публикувано 30 ноември 2008 - 01:55

колега зашто моите не искат да се вдигат?колата е с250тд 98г.и оште нешто кати отвориш вратата свалят ли ти се стаклата.трябва ли да ги уча помагаите
  • 0

#9 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 ноември 2008 - 20:02

колега зашто моите не искат да се вдигат?колата е с250тд 98г.и оште нешто кати отвориш вратата свалят ли ти се стаклата.трябва ли да ги уча помагаите

Мисля че знам какъв ти е проблема,прегледай предпазителите,ако не стане,ела в гаража с бутилка тъмно.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#10 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 декември 2008 - 20:04

Това с централното не го знаех.Пробвах го и стана.Ако не искам да ми се заключват вратите как мога да го изключа?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#11 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 декември 2008 - 20:21

Това с централното не го знаех.Пробвах го и стана.Ако не искам да ми се заключват вратите как мога да го изключа?

По обратния ред.Натискаш отключ и държиш :closed-topic:
  • 0

#12 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 декември 2008 - 19:54

A има ли нещо друго което губи памет и трябва да се кодира?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#13 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 09 декември 2008 - 21:23

Уф моя меро е много глупав. На нищо не мога да го науча, на стъкла си е научен, ааа за заключване при скорост от 30км/ч също не ще да поеме. :unsure: Глучо е ама и тъй си го харесвам. :)
  • 0

#14 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2009 - 20:12

Така , да напиша от лични наблюдения какво се получава:

Гледам хората с W202 преди 97 година го нямат тоя проблем, явно това е след Facelift-a.
Второто което забелязах оня ден като пробвахме на моя майстор новия уред за диагностиката , е че датчика или модула за вдигането свалянето на стъклата бил дал грешка.... за всички 4 стъкла ... пишеше нещо от сорта: Претоварване , което според моя човек означава ще копчето е било натиснато прекалено дълго (и като се сетя имаше пъти където си го държах натиснато по близо 30 секунди, в опита си да ги ОБУЧА)...
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#15 c220d

c220d

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    mercedes C220D, 1998g., avtomat

Публикувано 23 януари 2009 - 10:20

Аз искам да добавя само,че колата май трябва да е в покои, а не да е в движение когато се дигат и свалят стъклата след откачен акомулатор.
А да питам нещо друго:защо когато ми е отворена независимо коя врата на колата немога да си отворя багажника? :rolleyes:
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни