Новата ми кола W220 S500LПърви снимки и впечатления :)
Започната от top, 10 авг 2008 - 22:57:52
52 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 август 2008 - 23:17
Taзи вечер я видях на живо- мога да кажа само че колата е перфектна, със здраве да си я караш и само да те радва. Определено външния и вид е идеален, хвана ми погледа от СДВР-то чак, та реших да мина и да я погледна отблизо.
p.s. а коя година е произведена, че не разбрах от темата???
p.s. а коя година е произведена, че не разбрах от темата???
#32
Публикувано 11 август 2008 - 23:19
Тя е ниска и отпред и отзад, та не ми се вярва да е от предните амортисьори. Или е така фабрично, или някой си е играл да я сваля, има така наречените lowering modules с които така изглежда. Има и вариант да е с active body control, ама тая като гледам е с еърматик.
Между другото, ако ти е интересно можеш да премериш отзад дали от двете страни е еднакво висока.
Между другото, ако ти е интересно можеш да премериш отзад дали от двете страни е еднакво висока.
I love the sound of V8 in the morning...
#33
Публикувано 11 август 2008 - 23:25
За тези екстри нищо не мога да кажа.Възможно е така за е настроено,но това трябва да потвърди някой дето има или разбира от този модел.Аз лично,колкото W220 съм виждал,все имат такава стойка.Муцунката им е леко по-ниско от дупето.Не се притеснявай.После кажи за Балкана в Пловдив как е минало и как се е държал тамошния персонал.
На мен километрите ми се виждат доста обаче.Направо дано нямаш проблеми с тази кола,че става страшно и после става непродаваема!
На мен километрите ми се виждат доста обаче.Направо дано нямаш проблеми с тази кола,че става страшно и после става непродаваема!
#34
Публикувано 11 август 2008 - 23:25
Тя е ниска и отпред и отзад, та не ми се вярва да е от предните амортисьори. Или е така фабрично, или някой си е играл да я сваля, има така наречените lowering modules с които така изглежда. Има и вариант да е с active body control, ама тая като гледам е с еърматик.
Между другото, ако ти е интересно можеш да премериш отзад дали от двете страни е еднакво висока.
AIRMATIC няма нищо общо с ABC-то
#35
Публикувано 11 август 2008 - 23:27
AIR MATIC няма нищо общо с ABC-то
Естествено че няма, просто с класите с АВС са по-ниски.
I love the sound of V8 in the morning...
#36
Публикувано 11 август 2008 - 23:29
То километрите нямат толкова значение, а и на мене ми се виждат реални. По-важното е да си случил на гледана кола. Обаче поддръжката е скъпа, разхода на бензин е най-евтиното от цялата работа. Досега само за консумативи и изключително дребни ремонти съм дал към над 3к лева, а моята е като нова и е на малко километри.
Според мене W220, ако се гледа като хората, не прави особени/неочаквани проблеми въпреки огромното количество високи технологии.
Моята също изглежда поддържана имам поглед върху тия неща и ми правят впечатление, но моята въпреки това е по стара произведена края на 99г. и рег 2000г. Мен от поддръжка не ме е страх даже видях по ценовите листи че W220 е доста по евтина за поддръжка от W140, но така или иначе психологически съм се настроил да сменя ако трябва и 4те амортисьора и компресора.
#38
Публикувано 11 август 2008 - 23:42
Накарай ги тия в Балкан Стар да ти видят релето за помпата на еърматика дали е сменяно. Старите са дефектни и в редки случаи могат да зациклят в "пуснато" положение, като така ще изгорят помпата. Ако пише HELLA на него, е добре. В сервиза би трябвало да знаят за какво става въпрос. Релето е 80 и нещо лева в балкан стар, което си е жив обир. То си е съвсем стандартно реле всъщност.
За компресора, хмм, аз моя го смених превантивно, но имаше още доста живот в него, май беше 700лв със труда. Беше по-шумен от сегашния, но пък сега няма да се занимавам да го сменям след 1 година примерно.
Амортисьорите - за задните не съм чул да дават проблеми. Предните да не са сменяни поне веднъж ще е чудо. За предните има ремонтен комплект, който представлява само горната част на амортисьора, която се напуква. Но не във всички случаи ремонтния комплект върши работа. Аз му имам номера на частта, то си е оригинален ремонтен комплект на мерцедес.
Съветвам те да си смениш и маслото на ск.кутия. То нормално може да се източи само наполовина, но тия в балкан стар требва да имат уред с който да го подменят изцяло.
Горивния филтър ти е 200 лева, но ако се запуши, просто казва на колата да престава да пали, и затова също е добре да се смени
За компресора, хмм, аз моя го смених превантивно, но имаше още доста живот в него, май беше 700лв със труда. Беше по-шумен от сегашния, но пък сега няма да се занимавам да го сменям след 1 година примерно.
Амортисьорите - за задните не съм чул да дават проблеми. Предните да не са сменяни поне веднъж ще е чудо. За предните има ремонтен комплект, който представлява само горната част на амортисьора, която се напуква. Но не във всички случаи ремонтния комплект върши работа. Аз му имам номера на частта, то си е оригинален ремонтен комплект на мерцедес.
Съветвам те да си смениш и маслото на ск.кутия. То нормално може да се източи само наполовина, но тия в балкан стар требва да имат уред с който да го подменят изцяло.
Горивния филтър ти е 200 лева, но ако се запуши, просто казва на колата да престава да пали, и затова също е добре да се смени
I love the sound of V8 in the morning...
#39
Публикувано 12 август 2008 - 00:20
Накарай ги тия в Балкан Стар да ти видят релето за помпата на еърматика дали е сменяно. Старите са дефектни и в редки случаи могат да зациклят в "пуснато" положение, като така ще изгорят помпата. Ако пише HELLA на него, е добре. В сервиза би трябвало да знаят за какво става въпрос. Релето е 80 и нещо лева в балкан стар, което си е жив обир. То си е съвсем стандартно реле всъщност.
За компресора, хмм, аз моя го смених превантивно, но имаше още доста живот в него, май беше 700лв със труда. Беше по-шумен от сегашния, но пък сега няма да се занимавам да го сменям след 1 година примерно.
Амортисьорите - за задните не съм чул да дават проблеми. Предните да не са сменяни поне веднъж ще е чудо. За предните има ремонтен комплект, който представлява само горната част на амортисьора, която се напуква. Но не във всички случаи ремонтния комплект върши работа. Аз му имам номера на частта, то си е оригинален ремонтен комплект на мерцедес.
Съветвам те да си смениш и маслото на ск.кутия. То нормално може да се източи само наполовина, но тия в балкан стар требва да имат уред с който да го подменят изцяло.
Горивния филтър ти е 200 лева, но ако се запуши, просто казва на колата да престава да пали, и затова също е добре да се смени
Мерси много за информацията. Ще им обърна внимание на тези неща за които си писал.
Ето една клипче от vbox7 където има един наистина избушен S500 моя няма нищо общо с онзи.
#40
Публикувано 12 август 2008 - 07:26
Бахти Лъскача честито и никви нерви да нямаш с нея
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#41
Публикувано 12 август 2008 - 10:25
Значи, да не се налага на никой да го ползва, но номера на кит-а за оправяне на амортисьорите е 220-320-25-38 . За да се инсталира се изисква и специален инструмент - http://www.chain-aut...ls/AMR1036E.htm
I love the sound of V8 in the morning...
#42
Публикувано 12 август 2008 - 16:15
Утре-сряда-ще идваш ли при Комитите с тази , която ти замая главицата от пръв поглед
Да знам , да се дотътря и аз
Ще ми се и аз да зърна хубавицата
Поздрави
Да знам , да се дотътря и аз
Ще ми се и аз да зърна хубавицата
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#43
Публикувано 12 август 2008 - 19:36
Благополучно се завърнах от Пловдив с отлични впечатления от сервиза и отношението към клиентите. Оказа се че колата не е толкова ниска колкото на снимките а е имала проблем който се прояви с пълната си сила днес на магистралата. От както я взех колата се чува едно постоянно и хаотично съскане и днес карам си аз и изведнъж се чува някакъв предупредителен сигнал и се появи на дисплея в червено една кола и надпис Airmatic, stop car too low - нещо такова незнам дали е точно и колата спадна почти до земята направо гумите потънаха в калниците, но не опираше и я закарах с 90-100км към сервиза. В сервиза веднага попълниха документа за приемане и даже по рано от уговорения час я взе приемчика и я закара вътре за диагностика, след известно време го питах какво става и ми каза че изпускала въздух и търсели от къде, малко по късно ми каза че са открили проблема и ще го оправят. Една бяла 20см тръбичка се беше цепнала и от нея изпускаше въздух, също и някаква букса ми казаха че са сменили защото била скапана. Питах ги да сменим и компресора, но казаха че са го гледали и бил добре и не се налага смяна, също и амортисьорите казаха че са ок. И от целия този ремонт не стигнах до консумативите, но се разбрах пак да отида и да ми сменят всичко възможно като масла и филтри. В сервиза приемчиците бяха млади, много адекватни и не бяха надути, направи ми впечатление че постоянно обикаляха колите и се интересуваха коя кола до къде е стигнала. Също си поръчах нов ключ защото сегашния е захабен и за моя изненада ми казаха че новия щял да бъде с хромираните лайсни като на новата S класа
Ето това са нещата които правиха по колата днес:
Сега стои много по изправена и тоя звук от въздух не се чува постоянно а само когато я загася за кратко време - може би е нормално ?
Ето това са нещата които правиха по колата днес:
Сега стои много по изправена и тоя звук от въздух не се чува постоянно а само когато я загася за кратко време - може би е нормално ?
#44
Публикувано 12 август 2008 - 19:52
Може ли да кажеш колко пари ти струва новия ключ?
#45
Публикувано 12 август 2008 - 20:11
Може ли да кажеш колко пари ти струва новия ключ?
240лв. е ключа, но незнам дали после като дойде трябва дасе плаща нещо за дя го програмират към моята кола.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни