Секторна кутияW124 200CE
Започната от Mladen99, 05 авг 2008 - 13:50:07
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 май 2015 - 23:48
Ами за това най-важна е диагностиката.Не ти да носиш части и да казваш какво предполагаш че има.Имаш проблем-искаш решение.Каквото искат да сменят,с каквото искат да го правят!Ти искаш резултат.
#17
Публикувано 11 май 2015 - 11:41
Проверете за луфт на загасен мотор - трябва да има луфт.
Проверете сходимоста на предният мост.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 11 май 2015 - 22:08
Да, като е загасен моторът има съвсем лек луфт. Хидравликът ми обясни, че при секторните кутии на старите автомобили няма как съвсем да няма, така било при рейките, но не и при секторните кутии. Почукването идва от другаде, но не мога да го хвана от къде точно. Днес отидох при хората, които рециклираха кутията и ми казаха, че всичко с нея конкретно е наред, а за почукването при завиване трябва да проверя други неща, явно за това нещо си трябва майстор, различен от хидравлик. Не мисля, че ме излъгаха, тъй като все пак за кутията ми дадоха една година гаранция, а и отношението им е добро - поглеждат, обясняват, Тъй като от скоро пиша тук във форума, можете ли да ме насочите към някой, който да оправи или поне, както казва Daimler1 - правилно да диагностицира това чукане?
Daimler1, определено си прав за искането и резултатите, но нещо не ми се получава, защото аз не ги разбирам нещата много-много и разчитам на коректното отношение майстор-клиент, патил съм си и от това, но в крайна сметка затова и се допитвам до вас за съвети - поне донякъде да се просвети непросветеният
#19
Публикувано 12 май 2015 - 07:23
Ако почукването е на ниска скорост, на неравност, с навит волан...сменете тампончетата на стабилизиращата щанга и огледайте захватите им.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 12 май 2015 - 07:36
Трябва да отидеш на стенд за реглаж на преден/заден/ мост и ремонт на ходова част.
След завой волана трябва да се връща сам в право положение,за това и Васил ти пише за сходимостта на колелата.
Между другото доколкото съм чел,колега от форума,мисля че marty му беше никнейма се занимава с рециклиране на рейки и секторни кутии.Може да го потърсиш за съвет.
След завой волана трябва да се връща сам в право положение,за това и Васил ти пише за сходимостта на колелата.
Между другото доколкото съм чел,колега от форума,мисля че marty му беше никнейма се занимава с рециклиране на рейки и секторни кутии.Може да го потърсиш за съвет.
#21
Публикувано 12 май 2015 - 10:21
Мерси много, ще проверя посочените от вас неща и ще споделя какво е станало, тези тампончета отдолу, които са четирите едни малки гумени съм ги сменил преди време, но ще ги проверя отново, ще видя и за реглаж..абе всичко ще проверя, само да се махне :-) , благодаря ви още веднъж и ще пиша пак!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни