Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Секторна кутияW124 200CE


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 05 август 2008 - 13:50

Питанката ми е следната: На изправен волан, има много малък луфт, почти не се усеща, обаче когато волана е завит наляво или на дясно 1/2 оборот и повече луфта става доста голям.
Всички 124-ки ли са така, понеже знам че това им е проблем по принцип?
Ако не да си търся друга секторна кутия/
Забравих да спомена модела CE200 94г. 122кс. МТ
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 август 2008 - 18:36

повечето са така ,
но все пак доста голям е относително понятие
  • 0

#3 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 05 август 2008 - 19:56

Питанката ми е следната: На изправен волан, има много малък луфт, почти не се усеща, обаче когато волана е завит наляво или на дясно 1/2 оборот и повече луфта става доста голям.
Всички 124-ки ли са така, понеже знам че това им е проблем по принцип?
Ако не да си търся друга секторна кутия/
Забравих да спомена модела CE200 94г. 122кс. МТ

Карай си колицата и не се занимавай с глупости :nono: Нали знаеш дявола като си няма работа какво прави с децата си ;) Затова :drift1:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#4 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 06 август 2008 - 11:11

Преди 4-5 месеца и правих ремонт в Несебар (забравих името на сервиза но правят предимно МБ) Казаха че са я свалили сменили някакви семеринги, обрали луфтовете и смених хоризонталния амортисьор. В изправено положение нямаше никакви луфтове, когато завъртиш пълен имаше малък. Сега след 20 000км. направо има малък луфт които много дразни когато караш по неравен път, особенно ако има страничен вятар. А на завит волан има доста по голям луфт.
Чудя се да купя 2-ра ръка някоя читава, но да не стане пак така след 20 000км. или да свалям тази да се мъча сам да мисля нещо...
Помогнете!
  • 0

#5 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 06 август 2008 - 12:07

Преди 4-5 месеца и правих ремонт в Несебар (забравих името на сервиза но правят предимно МБ) Казаха че са я свалили сменили някакви семеринги, обрали луфтовете и смених хоризонталния амортисьор. В изправено положение нямаше никакви луфтове, когато завъртиш пълен имаше малък. Сега след 20 000км. направо има малък луфт които много дразни когато караш по неравен път, особенно ако има страничен вятар. А на завит волан има доста по голям луфт.
Чудя се да купя 2-ра ръка някоя читава, но да не стане пак така след 20 000км. или да свалям тази да се мъча сам да мисля нещо...
Помогнете!


предполагам си бил при Краси- тои е готин и ги разбира .
Донякъде така нареченото обиране на луфта помага ама по мое лично наблюдение и опит - прецакали се оправяне има ам се сменя кажи речи всичко и ляга скъпо.
Търси друга ако положението е толкова трагично .
Ама в Бг не би трябвало да ти пука - няма да ти спрат колата от движение за това.
А към колегите които си мислят че всички 124 и коли с таква кутия все лопат- няма такова нещо.
Има си допустими граници до които може да мърда волана- от там насетне си е дефкт и тука в немско кола извън норми не минава ТЮФ
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#6 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 06 август 2008 - 14:38

предполагам си бил при Краси- тои е готин и ги разбира .
Донякъде така нареченото обиране на луфта помага ама по мое лично наблюдение и опит - прецакали се оправяне има ам се сменя кажи речи всичко и ляга скъпо.
Търси друга ако положението е толкова трагично .
Ама в Бг не би трябвало да ти пука - няма да ти спрат колата от движение за това.
А към колегите които си мислят че всички 124 и коли с таква кутия все лопат- няма такова нещо.
Има си допустими граници до които може да мърда волана- от там насетне си е дефкт и тука в немско кола извън норми не минава ТЮФ



Да точно така, Краси се казваше. Каза че можело да се наложи някакъв ремонт на кутията, но когато я свалили се оказало че вътре всичко било О'К и само оббрали луфта, но сега пак е така. Наи вероятно ще тъся друга 2-ра ръка. Но как да разбера дали е хубава когато е свалена?
  • 0

#7 stefivatova

stefivatova

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:

Публикувано 26 юни 2010 - 09:29

А цената на 2-ра ръка каква е?
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 юни 2010 - 13:32

като за начало, всички българи трябва да се отучат да въртят волана на място. Пускаш леко в движение и тога върти колкото искаш. тогава кутията ще е вечна.

За да стане успешен ремонта, трябва да се смени СВД-то на кутията (съчмено-винтова двойка).
  • 1

#9 stefivatova

stefivatova

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:

Публикувано 27 юни 2010 - 09:20

А цената каква е?
  • 0

#10 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 20 декември 2012 - 09:08

като за начало, всички българи трябва да се отучат да въртят волана на място. Пускаш леко в движение и тога върти колкото искаш. тогава кутията ще е вечна.

За да стане успешен ремонта, трябва да се смени СВД-то на кутията (съчмено-винтова двойка).

Именно,и по лесно става маневрата,особено като е Мерцедес ;)
  • 0

#11 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 09 май 2015 - 23:07

Здравейте !

 

Гледам, че тук отдавна никой не е писал, та да споделя малко пресен опит от рециклиране на секторна кутия. Става въпрос за Мерцедес Е200 купе 1994г.,2.0,бензин. Рециклираха ми я, след което като си взех колата и покарах малко, ми направи впечатление, че воланът е доста стегнат, направо твърд, което, имайки предвид факта, че не разбирам от ремонти, ми се стори странно, но си го обясних с факта, че са обрали луфта, сменили са там семиринги, гумички и прочее и т.н. Гледам и че като завивам и изправя воланът не се връща сам да изправи, което също ме учуди. Обадих се на майстора да го питам и той ми обясни, че е нормално да е твърд воланът и че след около 1000 км "ще слегне още малко" (каквото и да значи това). Някак не очаквах чак такава промяна да има в управлението, отделно не знам това подлежи ли на някаква регулация, че да омекне малко или това става с времето от само себе си, както и следва ли след този ремонт да се прави реглаж?

Моля ви, дайте малко разяснения по случая, че то като гледам - направиш ремонт и после се чудиш какво де факто си направил и дали всичко е наред  :)


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 май 2015 - 13:43

Здравейте !
 
Гледам, че тук отдавна никой не е писал, та да споделя малко пресен опит от рециклиране на секторна кутия. Става въпрос за Мерцедес Е200 купе 1994г.,2.0,бензин. Рециклираха ми я, след което като си взех колата и покарах малко, ми направи впечатление, че воланът е доста стегнат, направо твърд, което, имайки предвид факта, че не разбирам от ремонти, ми се стори странно, но си го обясних с факта, че са обрали луфта, сменили са там семиринги, гумички и прочее и т.н. Гледам и че като завивам и изправя воланът не се връща сам да изправи, което също ме учуди. Обадих се на майстора да го питам и той ми обясни, че е нормално да е твърд воланът и че след около 1000 км "ще слегне още малко" (каквото и да значи това). Някак не очаквах чак такава промяна да има в управлението, отделно не знам това подлежи ли на някаква регулация, че да омекне малко или това става с времето от само себе си, както и следва ли след този ремонт да се прави реглаж?
Моля ви, дайте малко разяснения по случая, че то като гледам - направиш ремонт и после се чудиш какво де факто си направил и дали всичко е наред  :)

Според мен майстора те успива.Волана трябва да е лек и да се връща сам.Пренатегнали са кутията.На новите мерцове пак ли трябва да се кара 1000км.,че да се оправи волана!?
  • 3

#13 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 10 май 2015 - 16:46

Честно казано нямам представа. Ако е пренатегната, може ли да се отхлаби малко или?


Или пак трябва да отида при тях и да направят каквото е необходимо, че да започне да се връща сам както преди?
  • 0

#14 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 10 май 2015 - 21:06

Има един болт и гайка отгоре на секторната кутия, за да я "охлабиш" малко трябва да развиеш гайката, като в същото време държиш контра на винта с вътрешен шестограм, след което за охлабване болта се навива (по часовника), след което пак стягаш гайката докато държиш контра на болта. Болта се върти през четвърт оборот - разхлабваш четвърт оборот, проверяваш как е луфта, ако трябва още четвърт оборот, и така докато ти хареса. Ситуацията е както с лагерите на главините - целта е луфта да възможно най минимален, а не да го елиминираш.


  • 0
Follow your own star...

#15 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 10 май 2015 - 21:21

Благодаря ви за съветите, момчета  :)!  Тъй като сам не мога да се справя, реших утре да отида при хората, които рециклираха кутията и да видят сами за какво иде реч и да оправят положението с гайката и шестограма. Днес установих, че онова дразнещо причукване, което се получава като съм примерно на втора и завивам и точно по време на завиването се получава, не е изчезнало въпреки препоръката им - да се смени ремонтният комплект на паразитния хебел, а такъв комплект им занесох чисто нов на Lemforder. Замислих се да не би пък да не е от кутията причукването, а някакво каре на самия волан вътре ако има?? Абе нямам думи, едно оправиш или си мислиш, че си го оправил, друго причуква и притропва...


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни