Секторна кутияW124 200CE
Започната от Mladen99, 05 авг 2008 - 13:50:07
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 август 2008 - 13:50
Питанката ми е следната: На изправен волан, има много малък луфт, почти не се усеща, обаче когато волана е завит наляво или на дясно 1/2 оборот и повече луфта става доста голям.
Всички 124-ки ли са така, понеже знам че това им е проблем по принцип?
Ако не да си търся друга секторна кутия/
Забравих да спомена модела CE200 94г. 122кс. МТ
Всички 124-ки ли са така, понеже знам че това им е проблем по принцип?
Ако не да си търся друга секторна кутия/
Забравих да спомена модела CE200 94г. 122кс. МТ
#2
Публикувано 05 август 2008 - 18:36
повечето са така ,
но все пак доста голям е относително понятие
но все пак доста голям е относително понятие
#3
Публикувано 05 август 2008 - 19:56
Карай си колицата и не се занимавай с глупости Нали знаеш дявола като си няма работа какво прави с децата си ЗатоваПитанката ми е следната: На изправен волан, има много малък луфт, почти не се усеща, обаче когато волана е завит наляво или на дясно 1/2 оборот и повече луфта става доста голям.
Всички 124-ки ли са така, понеже знам че това им е проблем по принцип?
Ако не да си търся друга секторна кутия/
Забравих да спомена модела CE200 94г. 122кс. МТ
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#4
Публикувано 06 август 2008 - 11:11
Преди 4-5 месеца и правих ремонт в Несебар (забравих името на сервиза но правят предимно МБ) Казаха че са я свалили сменили някакви семеринги, обрали луфтовете и смених хоризонталния амортисьор. В изправено положение нямаше никакви луфтове, когато завъртиш пълен имаше малък. Сега след 20 000км. направо има малък луфт които много дразни когато караш по неравен път, особенно ако има страничен вятар. А на завит волан има доста по голям луфт.
Чудя се да купя 2-ра ръка някоя читава, но да не стане пак така след 20 000км. или да свалям тази да се мъча сам да мисля нещо...
Помогнете!
Чудя се да купя 2-ра ръка някоя читава, но да не стане пак така след 20 000км. или да свалям тази да се мъча сам да мисля нещо...
Помогнете!
#5
Публикувано 06 август 2008 - 12:07
Преди 4-5 месеца и правих ремонт в Несебар (забравих името на сервиза но правят предимно МБ) Казаха че са я свалили сменили някакви семеринги, обрали луфтовете и смених хоризонталния амортисьор. В изправено положение нямаше никакви луфтове, когато завъртиш пълен имаше малък. Сега след 20 000км. направо има малък луфт които много дразни когато караш по неравен път, особенно ако има страничен вятар. А на завит волан има доста по голям луфт.
Чудя се да купя 2-ра ръка някоя читава, но да не стане пак така след 20 000км. или да свалям тази да се мъча сам да мисля нещо...
Помогнете!
предполагам си бил при Краси- тои е готин и ги разбира .
Донякъде така нареченото обиране на луфта помага ама по мое лично наблюдение и опит - прецакали се оправяне има ам се сменя кажи речи всичко и ляга скъпо.
Търси друга ако положението е толкова трагично .
Ама в Бг не би трябвало да ти пука - няма да ти спрат колата от движение за това.
А към колегите които си мислят че всички 124 и коли с таква кутия все лопат- няма такова нещо.
Има си допустими граници до които може да мърда волана- от там насетне си е дефкт и тука в немско кола извън норми не минава ТЮФ
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 06 август 2008 - 14:38
предполагам си бил при Краси- тои е готин и ги разбира .
Донякъде така нареченото обиране на луфта помага ама по мое лично наблюдение и опит - прецакали се оправяне има ам се сменя кажи речи всичко и ляга скъпо.
Търси друга ако положението е толкова трагично .
Ама в Бг не би трябвало да ти пука - няма да ти спрат колата от движение за това.
А към колегите които си мислят че всички 124 и коли с таква кутия все лопат- няма такова нещо.
Има си допустими граници до които може да мърда волана- от там насетне си е дефкт и тука в немско кола извън норми не минава ТЮФ
Да точно така, Краси се казваше. Каза че можело да се наложи някакъв ремонт на кутията, но когато я свалили се оказало че вътре всичко било О'К и само оббрали луфта, но сега пак е така. Наи вероятно ще тъся друга 2-ра ръка. Но как да разбера дали е хубава когато е свалена?
#7
Публикувано 26 юни 2010 - 09:29
А цената на 2-ра ръка каква е?
#8
Публикувано 26 юни 2010 - 13:32
като за начало, всички българи трябва да се отучат да въртят волана на място. Пускаш леко в движение и тога върти колкото искаш. тогава кутията ще е вечна.
За да стане успешен ремонта, трябва да се смени СВД-то на кутията (съчмено-винтова двойка).
За да стане успешен ремонта, трябва да се смени СВД-то на кутията (съчмено-винтова двойка).
#9
Публикувано 27 юни 2010 - 09:20
А цената каква е?
#10
Публикувано 20 декември 2012 - 09:08
Именно,и по лесно става маневрата,особено като е Мерцедескато за начало, всички българи трябва да се отучат да въртят волана на място. Пускаш леко в движение и тога върти колкото искаш. тогава кутията ще е вечна.
За да стане успешен ремонта, трябва да се смени СВД-то на кутията (съчмено-винтова двойка).
#11
Публикувано 09 май 2015 - 23:07
Здравейте !
Гледам, че тук отдавна никой не е писал, та да споделя малко пресен опит от рециклиране на секторна кутия. Става въпрос за Мерцедес Е200 купе 1994г.,2.0,бензин. Рециклираха ми я, след което като си взех колата и покарах малко, ми направи впечатление, че воланът е доста стегнат, направо твърд, което, имайки предвид факта, че не разбирам от ремонти, ми се стори странно, но си го обясних с факта, че са обрали луфта, сменили са там семиринги, гумички и прочее и т.н. Гледам и че като завивам и изправя воланът не се връща сам да изправи, което също ме учуди. Обадих се на майстора да го питам и той ми обясни, че е нормално да е твърд воланът и че след около 1000 км "ще слегне още малко" (каквото и да значи това). Някак не очаквах чак такава промяна да има в управлението, отделно не знам това подлежи ли на някаква регулация, че да омекне малко или това става с времето от само себе си, както и следва ли след този ремонт да се прави реглаж?
Моля ви, дайте малко разяснения по случая, че то като гледам - направиш ремонт и после се чудиш какво де факто си направил и дали всичко е наред
#12
Публикувано 10 май 2015 - 13:43
Според мен майстора те успива.Волана трябва да е лек и да се връща сам.Пренатегнали са кутията.На новите мерцове пак ли трябва да се кара 1000км.,че да се оправи волана!?Здравейте !
Гледам, че тук отдавна никой не е писал, та да споделя малко пресен опит от рециклиране на секторна кутия. Става въпрос за Мерцедес Е200 купе 1994г.,2.0,бензин. Рециклираха ми я, след което като си взех колата и покарах малко, ми направи впечатление, че воланът е доста стегнат, направо твърд, което, имайки предвид факта, че не разбирам от ремонти, ми се стори странно, но си го обясних с факта, че са обрали луфта, сменили са там семиринги, гумички и прочее и т.н. Гледам и че като завивам и изправя воланът не се връща сам да изправи, което също ме учуди. Обадих се на майстора да го питам и той ми обясни, че е нормално да е твърд воланът и че след около 1000 км "ще слегне още малко" (каквото и да значи това). Някак не очаквах чак такава промяна да има в управлението, отделно не знам това подлежи ли на някаква регулация, че да омекне малко или това става с времето от само себе си, както и следва ли след този ремонт да се прави реглаж?
Моля ви, дайте малко разяснения по случая, че то като гледам - направиш ремонт и после се чудиш какво де факто си направил и дали всичко е наред
#13
Публикувано 10 май 2015 - 16:46
Честно казано нямам представа. Ако е пренатегната, може ли да се отхлаби малко или?
Или пак трябва да отида при тях и да направят каквото е необходимо, че да започне да се връща сам както преди?
Или пак трябва да отида при тях и да направят каквото е необходимо, че да започне да се връща сам както преди?
#14
Публикувано 10 май 2015 - 21:06
Има един болт и гайка отгоре на секторната кутия, за да я "охлабиш" малко трябва да развиеш гайката, като в същото време държиш контра на винта с вътрешен шестограм, след което за охлабване болта се навива (по часовника), след което пак стягаш гайката докато държиш контра на болта. Болта се върти през четвърт оборот - разхлабваш четвърт оборот, проверяваш как е луфта, ако трябва още четвърт оборот, и така докато ти хареса. Ситуацията е както с лагерите на главините - целта е луфта да възможно най минимален, а не да го елиминираш.
Follow your own star...
#15
Публикувано 10 май 2015 - 21:21
Благодаря ви за съветите, момчета ! Тъй като сам не мога да се справя, реших утре да отида при хората, които рециклираха кутията и да видят сами за какво иде реч и да оправят положението с гайката и шестограма. Днес установих, че онова дразнещо причукване, което се получава като съм примерно на втора и завивам и точно по време на завиването се получава, не е изчезнало въпреки препоръката им - да се смени ремонтният комплект на паразитния хебел, а такъв комплект им занесох чисто нов на Lemforder. Замислих се да не би пък да не е от кутията причукването, а някакво каре на самия волан вътре ако има?? Абе нямам думи, едно оправиш или си мислиш, че си го оправил, друго причуква и притропва...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни