Проблем с клапана за налягане на обратното гориво!принцип на работа?
Започната от House M.D., 28 юли 2008 - 09:13:07
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 юли 2008 - 09:13
Здравейте,
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен
Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!
Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона !
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен
Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!
Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона !
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#2
Публикувано 28 юли 2008 - 10:00
Здравейте,
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен
Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!
Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона !
Здравей,
За това ли говориш ?
Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.
Прикачени файлове
#3
Публикувано 28 юли 2008 - 10:06
ТочноЗдравей,
За това ли говориш ?
Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.
На 26 му се беше измъкнал вакума, дето идва от всмукателния колектор!
На 29, в горната част е тази малка дупчица, но при мен на него няма този накрайник, кото тук се вижда
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#4
Публикувано 28 юли 2008 - 10:16
Точно
На 26 му се беше измъкнал вакума, дето идва от всмукателния колектор!
На 29, в горната част е тази малка дупчица, но при мен на него няма този накрайник, кото тук се вижда
Като го търсих по номер в нета,и на мен ми излезе картинка, на която на демпфера го няма този накрайник отгоре. Може би на схемата просто е дадено така.
обаче 29 е на входа, а 26 на изхода от рейката май.
#5
Публикувано 28 юли 2008 - 16:12
Честно казано, не мога да преценя дали е входа или изходаКато го търсих по номер в нета,и на мен ми излезе картинка, на която на демпфера го няма този накрайник отгоре. Може би на схемата просто е дадено така.
обаче 29 е на входа, а 26 на изхода от рейката май.
Определено бях казал, че не мирише, но явно съм се объркал - преди малко отворих пак да погледна,
но сълзенето си го има
Като гледам на схемата , монтажа не е сложен, просто трябва да го купя нов
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Публикувано 28 юли 2008 - 17:10
А, и още нещо,
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него?
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Публикувано 28 юли 2008 - 18:11
А, и още нещо,
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него?
Нищо няма - 1 пружинка и 1 мембрана-прдполагам че ти се е прецакала мембраната. Нов и готово ....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 28 юли 2008 - 18:22
новите клапани са по 140 лв., личния ми майстор намери един за 70 лв.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
#9
Публикувано 28 юли 2008 - 19:54
новите клапани са по 140 лв., личния ми майстор намери един за 70 лв.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
Колега, какво от това, че помпата работи, аз мисля е по-добре да работи от колкото да не работи.
Какво общо има газта с тоя клапан, той служи само за потдържане на постоянно налягане в системата.
#10
Публикувано 28 юли 2008 - 20:45
ами аз си мисля така - помпата подава гориво към мотора и част от него изгаря, а друга част се връща обратно. в случай, че мотора работи на газ, цялото количество от помпата минава през този клапан, на който му идва малко множко и като логичен резултат се пръска мембраната. при мен беше разяло гуменото маркуче на вакумната тръбичка, от там се "насмете" комутатора и се вдигнаха едни високи обороти като пред излитане. 70 лв. и реших проблема. а, също така ми монтираха едно реле, което спира бензиновата помпа, за да няма повторение на случката.
и те така...
и те така...
#11
Публикувано 28 юли 2008 - 21:09
Разни хора, разни разбирания - ама и аз мисля че е добре да се гаси помпата на бензина, докато колата работи на газ.
Ако това е причината де.
Ако ли не, може просто да му е дошло времето.
Само внимавайте релето за помпата да е опроводено с адекватен размер проводници като за помпата.
Ако това е причината де.
Ако ли не, може просто да му е дошло времето.
Само внимавайте релето за помпата да е опроводено с адекватен размер проводници като за помпата.
#12
Публикувано 28 юли 2008 - 21:36
Има ли теч на гориво,...нещата са сериозни!
Клапана за регулиране на налягането в рейката е много важен и натоварен елемент,...протече ли,...сменя се с нов!
Сменят се о-пръстените на дюзите,..горивния филтър,цедка-нипел на входа на рейката!
Замерва се налягането на горивото,...и ако е над нормата се проверява горивопровода за обратния поток,да не е сплескан ,смачкан или запушен!
Докато се кара на алтернативно гориво,...се оставя помпата да работи,...никакви релета за изключване,...и прочие!
Нема да се спукат изправните регулатори,...нема да прегреят дюзите,..нема да пресъхнат уплътненията,.....нема да запече и помпата!
Късмет!
Клапана за регулиране на налягането в рейката е много важен и натоварен елемент,...протече ли,...сменя се с нов!
Сменят се о-пръстените на дюзите,..горивния филтър,цедка-нипел на входа на рейката!
Замерва се налягането на горивото,...и ако е над нормата се проверява горивопровода за обратния поток,да не е сплескан ,смачкан или запушен!
Докато се кара на алтернативно гориво,...се оставя помпата да работи,...никакви релета за изключване,...и прочие!
Нема да се спукат изправните регулатори,...нема да прегреят дюзите,..нема да пресъхнат уплътненията,.....нема да запече и помпата!
Късмет!
#13
Публикувано 30 юли 2008 - 07:39
Благодаря за мненията на всички Ви
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката?
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#14
Публикувано 30 юли 2008 - 10:31
доста хора спират помпата, но и според мен тва е грешка.
после дюзите със сигурност много по-бързо ще се спекат и се почва търсене на диагностици, защото прекъсва...ултра звукови вани..и т.н..
НО трябва и да се остави поне 15л гориво в резервоара, ако няма да спирате помпата, за да циркулира хладен бензин.
после дюзите със сигурност много по-бързо ще се спекат и се почва търсене на диагностици, защото прекъсва...ултра звукови вани..и т.н..
НО трябва и да се остави поне 15л гориво в резервоара, ако няма да спирате помпата, за да циркулира хладен бензин.
#15
Публикувано 30 юли 2008 - 21:18
Благодаря за мненията на всички Ви
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката?
3.5 бара на празен ход
4 бара -моментно ,...при рязко отваряне на дросела!
Това е за мотор 111
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни