Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с клапана за налягане на обратното гориво!принцип на работа?


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#1 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 28 юли 2008 - 09:13

Здравейте,
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен

Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво :dontknow:
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!

Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона ! :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 юли 2008 - 10:00

Здравейте,
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен

Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво :dontknow:
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!

Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона ! :flagMB new:


Здравей,

За това ли говориш ?

Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.

Прикачени файлове


  • 0

#3 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 28 юли 2008 - 10:06

Здравей,

За това ли говориш ?

Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.

Точно :icon_coolgrin:
На 26 му се беше измъкнал вакума, дето идва от всмукателния колектор!
На 29, в горната част е тази малка дупчица, но при мен на него няма този накрайник, кото тук се вижда :dontknow:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 юли 2008 - 10:16

Точно :icon_coolgrin:
На 26 му се беше измъкнал вакума, дето идва от всмукателния колектор!
На 29, в горната част е тази малка дупчица, но при мен на него няма този накрайник, кото тук се вижда :dontknow:


Като го търсих по номер в нета,и на мен ми излезе картинка, на която на демпфера го няма този накрайник отгоре. Може би на схемата просто е дадено така.
обаче 29 е на входа, а 26 на изхода от рейката май.
  • 0

#5 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 28 юли 2008 - 16:12

Като го търсих по номер в нета,и на мен ми излезе картинка, на която на демпфера го няма този накрайник отгоре. Може би на схемата просто е дадено така.
обаче 29 е на входа, а 26 на изхода от рейката май.

Честно казано, не мога да преценя дали е входа или изхода :(
Определено бях казал, че не мирише, но явно съм се объркал - преди малко отворих пак да погледна,
но сълзенето си го има :kill_myself:
Като гледам на схемата , монтажа не е сложен, просто трябва да го купя нов :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#6 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 28 юли 2008 - 17:10

А, и още нещо,
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него? :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 28 юли 2008 - 18:11

А, и още нещо,
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него? :flagMB new:


Нищо няма - 1 пружинка и 1 мембрана-прдполагам че ти се е прецакала мембраната. Нов и готово ....
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 28 юли 2008 - 18:22

новите клапани са по 140 лв., личния ми майстор намери един за 70 лв.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
  • 0

#9 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 28 юли 2008 - 19:54

новите клапани са по 140 лв., личния ми майстор намери един за 70 лв.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.


Колега, какво от това, че помпата работи, аз мисля е по-добре да работи от колкото да не работи.
Какво общо има газта с тоя клапан, той служи само за потдържане на постоянно налягане в системата.
  • 0

#10 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 28 юли 2008 - 20:45

ами аз си мисля така - помпата подава гориво към мотора и част от него изгаря, а друга част се връща обратно. в случай, че мотора работи на газ, цялото количество от помпата минава през този клапан, на който му идва малко множко и като логичен резултат се пръска мембраната. при мен беше разяло гуменото маркуче на вакумната тръбичка, от там се "насмете" комутатора и се вдигнаха едни високи обороти като пред излитане. 70 лв. и реших проблема. а, също така ми монтираха едно реле, което спира бензиновата помпа, за да няма повторение на случката.
и те така...
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 юли 2008 - 21:09

Разни хора, разни разбирания - ама и аз мисля че е добре да се гаси помпата на бензина, докато колата работи на газ.

Ако това е причината де.

Ако ли не, може просто да му е дошло времето.

Само внимавайте релето за помпата да е опроводено с адекватен размер проводници като за помпата.
  • 0

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 юли 2008 - 21:36

Има ли теч на гориво,...нещата са сериозни!
Клапана за регулиране на налягането в рейката е много важен и натоварен елемент,...протече ли,...сменя се с нов!
Сменят се о-пръстените на дюзите,..горивния филтър,цедка-нипел на входа на рейката!
Замерва се налягането на горивото,...и ако е над нормата се проверява горивопровода за обратния поток,да не е сплескан ,смачкан или запушен!

Докато се кара на алтернативно гориво,...се оставя помпата да работи,...никакви релета за изключване,...и прочие!
Нема да се спукат изправните регулатори,...нема да прегреят дюзите,..нема да пресъхнат уплътненията,.....нема да запече и помпата!

Късмет!
  • 0

#13 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 30 юли 2008 - 07:39

Благодаря за мненията на всички Ви :allhail:
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката? :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 юли 2008 - 10:31

доста хора спират помпата, но и според мен тва е грешка.
после дюзите със сигурност много по-бързо ще се спекат и се почва търсене на диагностици, защото прекъсва...ултра звукови вани..и т.н..

НО трябва и да се остави поне 15л гориво в резервоара, ако няма да спирате помпата, за да циркулира хладен бензин.
  • 1

#15 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 юли 2008 - 21:18

Благодаря за мненията на всички Ви :allhail:
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката? :flagMB new:




3.5 бара на празен ход
4 бара -моментно ,...при рязко отваряне на дросела!
Това е за мотор 111
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни