Проблем с клапана за налягане на обратното гориво!принцип на работа?
Started by House M.D., 28 Jul 2008 - 09:13:07
29 replies to this topic
#1
Posted 28 July 2008 - 09:13
Здравейте,
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен
Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!
Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона !
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен
Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!
Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона !
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#2
Posted 28 July 2008 - 10:00
Здравейте,
случи се следното с мойта W202 , 111мотор:
Карам си колата, но при обороти над 2500 сякаш липсва мощност.
Спирам - мирише на суров бензин, но беше събота вечерта и не ми се занимаваше/
Та , вчера отварям капака и виждам следното:
1.Измъкнал се е вакума от всмукателният до бензиновият клапан,
който е в началото на бензиновата рейка, на входящото гориво!
2.Другият клапан, който е в края на рейката и е за обратното гориво беше видимо овлажнен
Мушнах вакумчето. Забърсах хубаво вторият клапан и запалих!
Мотора заработи добре, без прекъсвания и т.н., но от клапана за обратното сълзеше гориво.
Угасих мотора и позабърсах пак, и взерайки се видях една миниатюрна дупчица там, от която се изпаряваше бензина.
Реших, че заради измъкнатия вакум, при клапана е имало сериозно налягане, и теча е в резултат на изтичане на
излишно гориво
Както и да е - вчера карах няколко часа по центъра, пали , гаси, и пак така , сумати пъти, но вече не миришеше на суров бензин!
Та , въпроса ми е, има ли някой да ми обясни как точно работят тези клапани и какво става?
Благодаря на отзовалите се тук и на Боян по телефона !
Здравей,
За това ли говориш ?
Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.
Attached Files
#3
Posted 28 July 2008 - 10:06
ТочноЗдравей,
За това ли говориш ?
Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.
На 26 му се беше измъкнал вакума, дето идва от всмукателния колектор!
На 29, в горната част е тази малка дупчица, но при мен на него няма този накрайник, кото тук се вижда
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#4
Posted 28 July 2008 - 10:16
Точно
На 26 му се беше измъкнал вакума, дето идва от всмукателния колектор!
На 29, в горната част е тази малка дупчица, но при мен на него няма този накрайник, кото тук се вижда
Като го търсих по номер в нета,и на мен ми излезе картинка, на която на демпфера го няма този накрайник отгоре. Може би на схемата просто е дадено така.
обаче 29 е на входа, а 26 на изхода от рейката май.
#5
Posted 28 July 2008 - 16:12
Честно казано, не мога да преценя дали е входа или изходаКато го търсих по номер в нета,и на мен ми излезе картинка, на която на демпфера го няма този накрайник отгоре. Може би на схемата просто е дадено така.
обаче 29 е на входа, а 26 на изхода от рейката май.
Определено бях казал, че не мирише, но явно съм се объркал - преди малко отворих пак да погледна,
но сълзенето си го има
Като гледам на схемата , монтажа не е сложен, просто трябва да го купя нов
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Posted 28 July 2008 - 17:10
А, и още нещо,
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него?
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Posted 28 July 2008 - 18:11
А, и още нещо,
дали клапана подлежи на ремонт?
Някой отварял ли е, какво ли има в него?
Нищо няма - 1 пружинка и 1 мембрана-прдполагам че ти се е прецакала мембраната. Нов и готово ....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Posted 28 July 2008 - 18:22
новите клапани са по 140 лв., личния ми майстор намери един за 70 лв.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
#9
Posted 28 July 2008 - 19:54
новите клапани са по 140 лв., личния ми майстор намери един за 70 лв.
п.с. караш ли на газ, ако да - спряна ли ти е бензиновата помпа. имам известни съмнения кое прецаква тоя клапан.
Колега, какво от това, че помпата работи, аз мисля е по-добре да работи от колкото да не работи.
Какво общо има газта с тоя клапан, той служи само за потдържане на постоянно налягане в системата.
#10
Posted 28 July 2008 - 20:45
ами аз си мисля така - помпата подава гориво към мотора и част от него изгаря, а друга част се връща обратно. в случай, че мотора работи на газ, цялото количество от помпата минава през този клапан, на който му идва малко множко и като логичен резултат се пръска мембраната. при мен беше разяло гуменото маркуче на вакумната тръбичка, от там се "насмете" комутатора и се вдигнаха едни високи обороти като пред излитане. 70 лв. и реших проблема. а, също така ми монтираха едно реле, което спира бензиновата помпа, за да няма повторение на случката.
и те така...
и те така...
#11
Posted 28 July 2008 - 21:09
Разни хора, разни разбирания - ама и аз мисля че е добре да се гаси помпата на бензина, докато колата работи на газ.
Ако това е причината де.
Ако ли не, може просто да му е дошло времето.
Само внимавайте релето за помпата да е опроводено с адекватен размер проводници като за помпата.
Ако това е причината де.
Ако ли не, може просто да му е дошло времето.
Само внимавайте релето за помпата да е опроводено с адекватен размер проводници като за помпата.
#12
Posted 28 July 2008 - 21:36
Има ли теч на гориво,...нещата са сериозни!
Клапана за регулиране на налягането в рейката е много важен и натоварен елемент,...протече ли,...сменя се с нов!
Сменят се о-пръстените на дюзите,..горивния филтър,цедка-нипел на входа на рейката!
Замерва се налягането на горивото,...и ако е над нормата се проверява горивопровода за обратния поток,да не е сплескан ,смачкан или запушен!
Докато се кара на алтернативно гориво,...се оставя помпата да работи,...никакви релета за изключване,...и прочие!
Нема да се спукат изправните регулатори,...нема да прегреят дюзите,..нема да пресъхнат уплътненията,.....нема да запече и помпата!
Късмет!
Клапана за регулиране на налягането в рейката е много важен и натоварен елемент,...протече ли,...сменя се с нов!
Сменят се о-пръстените на дюзите,..горивния филтър,цедка-нипел на входа на рейката!
Замерва се налягането на горивото,...и ако е над нормата се проверява горивопровода за обратния поток,да не е сплескан ,смачкан или запушен!
Докато се кара на алтернативно гориво,...се оставя помпата да работи,...никакви релета за изключване,...и прочие!
Нема да се спукат изправните регулатори,...нема да прегреят дюзите,..нема да пресъхнат уплътненията,.....нема да запече и помпата!
Късмет!
#13
Posted 30 July 2008 - 07:39
Благодаря за мненията на всички Ви
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката?
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#14
Posted 30 July 2008 - 10:31
доста хора спират помпата, но и според мен тва е грешка.
после дюзите със сигурност много по-бързо ще се спекат и се почва търсене на диагностици, защото прекъсва...ултра звукови вани..и т.н..
НО трябва и да се остави поне 15л гориво в резервоара, ако няма да спирате помпата, за да циркулира хладен бензин.
после дюзите със сигурност много по-бързо ще се спекат и се почва търсене на диагностици, защото прекъсва...ултра звукови вани..и т.н..
НО трябва и да се остави поне 15л гориво в резервоара, ако няма да спирате помпата, за да циркулира хладен бензин.
#15
Posted 30 July 2008 - 21:18
Благодаря за мненията на всички Ви
LYNX,
можеш ли да ми кажеш колко трябва да бъде нялягането на горивото в рейката?
3.5 бара на празен ход
4 бара -моментно ,...при рязко отваряне на дросела!
Това е за мотор 111
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users