Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 1 votes

ESP BAS -свети оранжевото квадратче на таблото


  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#16 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 23 October 2009 - 22:54

Този датчик, както бях писъл преди повече от година, върви с пръта при W163.
При W164 се сменя само той.

Да ясно... а днес едни майстори който са добри мога да кажа ми казаха че трябвало да се свали тази спирала и да се види защото можело нещо кабелче ала бала да се е заголило и да се пправи без да се слага нов датчик... има ли такава възможност ?
  • 0

#17 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 23 October 2009 - 23:09

Да ясно... а днес едни майстори който са добри мога да кажа ми казаха че трябвало да се свали тази спирала и да се види защото можело нещо кабелче ала бала да се е заголило и да се пправи без да се слага нов датчик... има ли такава възможност ?


Кабелите са на друго място, спиралата замине ли си - замясна с нова ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#18 eskago

eskago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 80 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C250 D

Posted 24 October 2009 - 18:43

Аз бих си погледнал акомулатора преди да ида на майстор....... :cool:
  • 0

#19 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 25 October 2009 - 23:01

Оправихме проблема , сменихме датчика за следене градусите на волана :)
  • 0

#20 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 28 October 2009 - 13:39

Този датчик, както бях писъл преди повече от година, върви с пръта при W163.
При W164 се сменя само той.

колега за пръв път чувам че се продава с пръта аз продадох пръта отделно и след няколко дни и тоя датчик който е за следене на геометрията продава си се отделно и втора употреба струва 100
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#21 h3l3

h3l3

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:

Posted 26 February 2010 - 23:57

Оправихме проблема , сменихме датчика за следене градусите на волана :)


Здравейте,
карам Мл 270 2000 г, но преди няколко дни влезе в авариен рижим, след като го изгасих и запалих всичко нормално, но после процедурата се повтори и до сега е в авариен режим. Закарах го на диагностика и там отчетоха грешка в датчика като колегата и ми каза че при тях само целия прът.
Изчистиха грешката, но след 2 дена колата е пак в авариен. Бихте ли ми препоръчали какво да прави и ако може колегата да сподели от къде е намерил само датчиха.
Другото интересно е че на таблото ми не свети абсолютно нищо. Поздрави
  • 0

#22 h3l3

h3l3

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:

Posted 28 February 2010 - 15:55

Здравейте,
карам Мл 270 2000 г, но преди няколко дни влезе в авариен рижим, след като го изгасих и запалих всичко нормално, но после процедурата се повтори и до сега е в авариен режим. Закарах го на диагностика и там отчетоха грешка в датчика като колегата и ми каза че при тях само целия прът.
Изчистиха грешката, но след 2 дена колата е пак в авариен. Бихте ли ми препоръчали какво да прави и ако може колегата да сподели от къде е намерил само датчиха.
Другото интересно е че на таблото ми не свети абсолютно нищо. Поздрави


Колеги нямаме напредък с колата, в авариен режим е но на таблото не изписва нищо, но усещам че е на 2ра предавка. Някой да се сеща за нещо ? Защото ще ме боли ако дам над 1000 лв за пръта и накрая да се окаже нещо друго. Поздрави
  • 0

#23 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 28 February 2010 - 22:02

Колега, незнам от кой град си, но отиди и на друг майстор за още едно мнение и диагностика.
Аз на авариен режим карах близо 1000 километра (бях на почивка като се скапа), след това ми смениха платка в скоростната кутия (около 600-700 лв.) и се оправи.
ESP BAS ми светка само веднъж и след рестарт се оправи.
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#24 h3l3

h3l3

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:

Posted 05 March 2010 - 19:05

Здравейте,

ходих и на друго място, при което ми казаха че трябва да сменя платката на скоростната кутия. Та вече се зачудих кое да сменя първо пръта или платката ??? Качвам диагностиката и нека някой коже своето мнение...

Attached Files


  • 0

#25 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 06 March 2010 - 14:54

колега първо си направи читава диагностика със стардиагноза
второ и да смениш датчика на кормилото скоростите няма да се оправят
трето според тази диагностика нямаш връзка с датчика за оборотите на
първичния вал на кутията
в първите модели тези датчици се скапват
по принцип платката се рамонтира но в никой сервиз нама да си играят
  • 0

#26 h3l3

h3l3

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:

Posted 06 March 2010 - 23:52

колега първо си направи читава диагностика със стардиагноза
второ и да смениш датчика на кормилото скоростите няма да се оправят
трето според тази диагностика нямаш връзка с датчика за оборотите на
първичния вал на кутията
в първите модели тези датчици се скапват
по принцип платката се рамонтира но в никой сервиз нама да си играят



Благодаря за отговора колега. Това е второто място на което ходя. Първото казаха че е датчика на кормилото.
Сега се чудя от къде да почна платка първо да сменя ?
  • 0

#27 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 07 March 2010 - 13:57

платката с въпросния датчик струва
м/у 400 и 500 лв. но при смяната ще е
хубаво да смениш и маслото около 30 лв. литъра
и гарнитура и филтър пак около 30_40 лв.
и към 2 часа работа ако знаеш какво правиш
а забравих и нова букса с о пръстени кам 15 лв
  • 0

#28 Brus_lii

Brus_lii

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:

Posted 12 March 2011 - 08:57

Преди два дни идва в сервиза една C-class 2008 2.2 CDI свети жълтия триъгълник диагностицирахме го с KTS 540 и отначало нямаше повреди записани в паметта на тази система обаче случаино вече отчаяни влезнахме в паметта на мотора и се оказа че инжектора на 1-ви цилиндър не е в час след смяна всичко е ок.И мен сега ме гложде къде е връзката инжекторите и системата против приплъзване наиститна незнам затова моля по-запознатитие да ми обяснят.
  • 0

#29 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 12 March 2011 - 22:45

Преди два дни идва в сервиза една C-class 2008 2.2 CDI свети жълтия триъгълник диагностицирахме го с KTS 540 и отначало нямаше повреди записани в паметта на тази система обаче случаино вече отчаяни влезнахме в паметта на мотора и се оказа че инжектора на 1-ви цилиндър не е в час след смяна всичко е ок.И мен сега ме гложде къде е връзката инжекторите и системата против приплъзване наиститна незнам затова моля по-запознатитие да ми обяснят.

Възможно ли е връзката да е в KTS 540? Автомобила дето сте чели, вероятно не си признава всичко пред КТС-а, пробвахте ли го със Стар-диагноза?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#30 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 13 March 2011 - 11:03

ами връзката е че ЕСР командва мотора
когато забуксуват колелата или при други
подобни случаи
и като не е в ред мотора не може да го
командва
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users