Да ясно... а днес едни майстори който са добри мога да кажа ми казаха че трябвало да се свали тази спирала и да се види защото можело нещо кабелче ала бала да се е заголило и да се пправи без да се слага нов датчик... има ли такава възможност ?Този датчик, както бях писъл преди повече от година, върви с пръта при W163.
При W164 се сменя само той.
ESP BAS -свети оранжевото квадратче на таблото
Започната от ivanil, 20 юли 2008 - 21:57:48
50 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 октомври 2009 - 22:54
#17
Публикувано 23 октомври 2009 - 23:09
Да ясно... а днес едни майстори който са добри мога да кажа ми казаха че трябвало да се свали тази спирала и да се види защото можело нещо кабелче ала бала да се е заголило и да се пправи без да се слага нов датчик... има ли такава възможност ?
Кабелите са на друго място, спиралата замине ли си - замясна с нова
#18
Публикувано 24 октомври 2009 - 18:43
Аз бих си погледнал акомулатора преди да ида на майстор.......
#19
Публикувано 25 октомври 2009 - 23:01
Оправихме проблема , сменихме датчика за следене градусите на волана
#20
Публикувано 28 октомври 2009 - 13:39
колега за пръв път чувам че се продава с пръта аз продадох пръта отделно и след няколко дни и тоя датчик който е за следене на геометрията продава си се отделно и втора употреба струва 100Този датчик, както бях писъл преди повече от година, върви с пръта при W163.
При W164 се сменя само той.
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#21
Публикувано 26 февруари 2010 - 23:57
Оправихме проблема , сменихме датчика за следене градусите на волана
Здравейте,
карам Мл 270 2000 г, но преди няколко дни влезе в авариен рижим, след като го изгасих и запалих всичко нормално, но после процедурата се повтори и до сега е в авариен режим. Закарах го на диагностика и там отчетоха грешка в датчика като колегата и ми каза че при тях само целия прът.
Изчистиха грешката, но след 2 дена колата е пак в авариен. Бихте ли ми препоръчали какво да прави и ако може колегата да сподели от къде е намерил само датчиха.
Другото интересно е че на таблото ми не свети абсолютно нищо. Поздрави
#22
Публикувано 28 февруари 2010 - 15:55
Здравейте,
карам Мл 270 2000 г, но преди няколко дни влезе в авариен рижим, след като го изгасих и запалих всичко нормално, но после процедурата се повтори и до сега е в авариен режим. Закарах го на диагностика и там отчетоха грешка в датчика като колегата и ми каза че при тях само целия прът.
Изчистиха грешката, но след 2 дена колата е пак в авариен. Бихте ли ми препоръчали какво да прави и ако може колегата да сподели от къде е намерил само датчиха.
Другото интересно е че на таблото ми не свети абсолютно нищо. Поздрави
Колеги нямаме напредък с колата, в авариен режим е но на таблото не изписва нищо, но усещам че е на 2ра предавка. Някой да се сеща за нещо ? Защото ще ме боли ако дам над 1000 лв за пръта и накрая да се окаже нещо друго. Поздрави
#23
Публикувано 28 февруари 2010 - 22:02
Колега, незнам от кой град си, но отиди и на друг майстор за още едно мнение и диагностика.
Аз на авариен режим карах близо 1000 километра (бях на почивка като се скапа), след това ми смениха платка в скоростната кутия (около 600-700 лв.) и се оправи.
ESP BAS ми светка само веднъж и след рестарт се оправи.
Аз на авариен режим карах близо 1000 километра (бях на почивка като се скапа), след това ми смениха платка в скоростната кутия (около 600-700 лв.) и се оправи.
ESP BAS ми светка само веднъж и след рестарт се оправи.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#24
Публикувано 05 март 2010 - 19:05
Здравейте,
ходих и на друго място, при което ми казаха че трябва да сменя платката на скоростната кутия. Та вече се зачудих кое да сменя първо пръта или платката ??? Качвам диагностиката и нека някой коже своето мнение...
ходих и на друго място, при което ми казаха че трябва да сменя платката на скоростната кутия. Та вече се зачудих кое да сменя първо пръта или платката ??? Качвам диагностиката и нека някой коже своето мнение...
Прикачени файлове
#25
Публикувано 06 март 2010 - 14:54
колега първо си направи читава диагностика със стардиагноза
второ и да смениш датчика на кормилото скоростите няма да се оправят
трето според тази диагностика нямаш връзка с датчика за оборотите на
първичния вал на кутията
в първите модели тези датчици се скапват
по принцип платката се рамонтира но в никой сервиз нама да си играят
второ и да смениш датчика на кормилото скоростите няма да се оправят
трето според тази диагностика нямаш връзка с датчика за оборотите на
първичния вал на кутията
в първите модели тези датчици се скапват
по принцип платката се рамонтира но в никой сервиз нама да си играят
#26
Публикувано 06 март 2010 - 23:52
колега първо си направи читава диагностика със стардиагноза
второ и да смениш датчика на кормилото скоростите няма да се оправят
трето според тази диагностика нямаш връзка с датчика за оборотите на
първичния вал на кутията
в първите модели тези датчици се скапват
по принцип платката се рамонтира но в никой сервиз нама да си играят
Благодаря за отговора колега. Това е второто място на което ходя. Първото казаха че е датчика на кормилото.
Сега се чудя от къде да почна платка първо да сменя ?
#27
Публикувано 07 март 2010 - 13:57
платката с въпросния датчик струва
м/у 400 и 500 лв. но при смяната ще е
хубаво да смениш и маслото около 30 лв. литъра
и гарнитура и филтър пак около 30_40 лв.
и към 2 часа работа ако знаеш какво правиш
а забравих и нова букса с о пръстени кам 15 лв
м/у 400 и 500 лв. но при смяната ще е
хубаво да смениш и маслото около 30 лв. литъра
и гарнитура и филтър пак около 30_40 лв.
и към 2 часа работа ако знаеш какво правиш
а забравих и нова букса с о пръстени кам 15 лв
#28
Публикувано 12 март 2011 - 08:57
Преди два дни идва в сервиза една C-class 2008 2.2 CDI свети жълтия триъгълник диагностицирахме го с KTS 540 и отначало нямаше повреди записани в паметта на тази система обаче случаино вече отчаяни влезнахме в паметта на мотора и се оказа че инжектора на 1-ви цилиндър не е в час след смяна всичко е ок.И мен сега ме гложде къде е връзката инжекторите и системата против приплъзване наиститна незнам затова моля по-запознатитие да ми обяснят.
#29
Публикувано 12 март 2011 - 22:45
Възможно ли е връзката да е в KTS 540? Автомобила дето сте чели, вероятно не си признава всичко пред КТС-а, пробвахте ли го със Стар-диагноза?Преди два дни идва в сервиза една C-class 2008 2.2 CDI свети жълтия триъгълник диагностицирахме го с KTS 540 и отначало нямаше повреди записани в паметта на тази система обаче случаино вече отчаяни влезнахме в паметта на мотора и се оказа че инжектора на 1-ви цилиндър не е в час след смяна всичко е ок.И мен сега ме гложде къде е връзката инжекторите и системата против приплъзване наиститна незнам затова моля по-запознатитие да ми обяснят.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Публикувано 13 март 2011 - 11:03
ами връзката е че ЕСР командва мотора
когато забуксуват колелата или при други
подобни случаи
и като не е в ред мотора не може да го
командва
когато забуксуват колелата или при други
подобни случаи
и като не е в ред мотора не може да го
командва
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни