Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с турбоW203


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#31 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 15 октомври 2009 - 20:17

Здравейте колеги.Значи преди време имах същия проблем.Извънградско на вдига над 100км/ч и над 2000 оборота,само че не ми изписва нищо на компютъра за грешка.Отидох в Гърция в представителство на MB и за 30мин ми оправиха колата.Казаха, че сменили софтуера на скоростната кутия или нещо такова.Това ми излезе 60лв.Сега, два месеца по-късно имам пак същия проблем,пак влиза в авариен режим и пак не изписва за грешка.Незнам какво може да е.Иначе май имам проблем с термостата,защото извънградско не качва над 60градуса.Дали е възможно от това да влиза в авариен режим.Мисля пак да ходиа до Гърция,но ако някои може да даде съвет ще съм му благодарен :)

Я дай подоробности за Гърция, в кой град, как се записваш за преглед и прочие, че тука в БС масло на скорости не сменят, пък на мен ми се иска да си го сменя...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#32 Бо исов

Бо исов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:

Публикувано 10 март 2010 - 11:10

Здравейте колеги,аз имам подобен пролем ако някой знае нещо нека ме упъти,като напише съвет тук.Проблема на моя мерцедес ц 220 цди 2001г е следния:като си карам колата с около 110 км ,и ако задържа педала на газта на тази скорост и след това поискам да дам малко газ колата започва да прекъсва все едно не и стига гориво,като на бензинов автомобил.След като пусна газта до край и натисна пак проблема изчезва и пак същата процедура ,най-много прави този проблем когато изкачвам накакъв баир/върло/.Карал съм я на няколко компютъра и на тях показва прекъсване в турбото.Аз съм слушал от майстори,че турбото или работи или не работи,т.е. не може да прекъсва.Също така преди няколко месеца ми изгоря подгревателната свещ и се опитах да я сменя ,но се счупи в горния край и сега я карам на 3 подгр.цилиндъра за сега си пали добре и при минус 20 .Разбрах,че трябва да се сваля главата но за сега ме интересува товапрекъсване,ще съм благодарен на вашето компетентно мнение по въпроса.
  • 0

#33 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 10 март 2010 - 11:17

като си карам колата с около 110 км ,и ако задържа педала на газта на тази скорост и след това поискам да дам малко газ колата започва да прекъсва все едно не и стига гориво,като на бензинов автомобил.След като пусна газта до край и натисна пак проблема изчезва и пак същата процедура ,най-много прави този проблем когато изкачвам накакъв баир/върло/.


Подобен проблем ми създаваше ЕГР клапана.
  • 0

#34 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 март 2010 - 11:28

Подобен проблем ми създаваше ЕГР клапана.

Именно той създава такива проблеми,самото турбо правилно са ти казали,или работи или не.
Огледай маркучетата около него внимателно,а за свеща има инструменти и вече не се налага да сваляш главата за да я измъкнеш.
  • 0

#35 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 10 март 2010 - 15:23

Здравейте колеги,аз имам подобен пролем ако някой знае нещо нека ме упъти,като напише съвет тук.Проблема на моя мерцедес ц 220 цди 2001г е следния:като си карам колата с около 110 км ,и ако задържа педала на газта на тази скорост и след това поискам да дам малко газ колата започва да прекъсва все едно не и стига гориво,като на бензинов автомобил.След като пусна газта до край и натисна пак проблема изчезва и пак същата процедура ,най-много прави този проблем когато изкачвам накакъв баир/върло/.Карал съм я на няколко компютъра и на тях показва прекъсване в турбото.Аз съм слушал от майстори,че турбото или работи или не работи,т.е. не може да прекъсва.Също така преди няколко месеца ми изгоря подгревателната свещ и се опитах да я сменя ,но се счупи в горния край и сега я карам на 3 подгр.цилиндъра за сега си пали добре и при минус 20 .Разбрах,че трябва да се сваля главата но за сега ме интересува товапрекъсване,ще съм благодарен на вашето компетентно мнение по въпроса.

На МЛа имам същия проблем в баир прекъсва всеедно не стига гориво.Смених ЕГРа ама няма подобрение
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#36 mimo73

mimo73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    W203,2002 2,2 CDI

Публикувано 14 март 2010 - 18:11

Някои ще помогне ли..и при мен е същото,на 110 км. по4ва лека до прекъсва и вибрира,даже мислех че е от гумите,но не е явно..и като се подаде повече газ се оправя.....
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни