![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/fb60a2da94759609fbd5e81fed4d47db?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Проблеми с турбоW203
Започната от Sergei, 05 юли 2008 - 21:18:09
35 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 юли 2008 - 07:31
Сега е в Бош
#17
Публикувано 07 юли 2008 - 17:06
Сега е в Бош
С това трябваше да започнеш
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#18
Публикувано 23 април 2009 - 21:03
Колега, какво се оказа в крайна сметка ? Оправиха ли я ?
W211-Avantgarde
#19
Публикувано 05 май 2009 - 15:48
Здавейте колеги и аз имам същия проблем като на колегата, ако някой има инфорамция да ли колегата е оправил неговото турбо нека пише на ЛС или тук в темата. Благодаря предварително!
#20
Публикувано 05 май 2009 - 21:17
Скоро си чипнах моят 200 CDI. Човекът, който написа софтуера ми спомена за случай, в който 200 CDI са му я представили за 220 CDI, и той съответно е действал както при 220. След процедурата каза, че при 3000 оборота колата губила мощност и се оказало, че датчика за налягането бил някакъв вид ограничен (за 200 CDI) и след надуването на турбото удрял тавана и вкарвал колата в авариен режим.
Да няма нещо подобно при вас?
Да няма нещо подобно при вас?
#21
Публикувано 06 май 2009 - 11:02
Ами не знам колега,всеки казва за този датчик на турбото но не знам просто съм без никаква идея вече. Колегака който е пуснал темата ако си е оправил колата нека да каже какво е направил,или ако някой др се сети за нещо и е имал същия проблем.
#22
Публикувано 06 май 2009 - 22:05
Здравейте колеги , и аз имам същия проблем от днес.
По време на движение след като използвах кикдауна МБ-то сякаш спря и не искаше да развие повече от 3000 оборота, но след рестарт се форсира както си трябва и както го е описал колегата в началото след 5 - 10 мин. колата пак влиза в някакав авариен режим и повече от 3000 оборота не развива.
Ако някои има идея какво може да е нека сподели .
По време на движение след като използвах кикдауна МБ-то сякаш спря и не искаше да развие повече от 3000 оборота, но след рестарт се форсира както си трябва и както го е описал колегата в началото след 5 - 10 мин. колата пак влиза в някакав авариен режим и повече от 3000 оборота не развива.
Ако някои има идея какво може да е нека сподели .
Rakia's best friend is the Salata!
Don't forget about it!
Try it .......... and you'll never walk alone!!!
![Публикувано изображение](http://dobavi.info/cars/Mercedes/m2714.gif)
Don't forget about it!
Try it .......... and you'll never walk alone!!!
![Публикувано изображение](http://dobavi.info/cars/Mercedes/m2714.gif)
![Публикувано изображение](https://images.spritmonitor.de/497838_5.png)
#23
Публикувано 29 май 2009 - 19:52
Аиде някои отстрани ли си проблема с турбото нека да пише и да сподели какво може да е ???
#24
Публикувано 28 юни 2009 - 16:55
Колега, смени си датчика за налягане, най вероятно е дефектен. Около 60 лв. е!
#25
Публикувано 06 юли 2009 - 18:49
Нова информация, добита от моята кола.
Първо.. Нека позная - ти тази кола я караш спокойно, нали![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
И при мен го имаше, но всичко започна от сцепен маркуч по въздуховодите след турбото.
Та същината на проблема е, че най-вероятно филтъра ти за твърди частици ти се е зацапал и се получава нещо като тапа от време на време, което обърква датчиците и вкарва колата в авариен режим. При мен дори и ламбдата светна.
Решението: Отиваш при човек с тестер и му казваш да ти пусне програма за регенериране на филтъра за тв. частици (или нещо подобно беше).
Процедурата се състои във форсиране на двигателя на 2000 об/мин до достигане на 650 градуса на газовете, след което започва отброяването на 900 секунди, през които още е в тези обороти. В края на процедурата всички сажди са изгорени и си гледаш кефа. Вторият вариянт е да се качиш на магистралата и да ускоряваш и намаляваш, за да бъде двигателят постоянно под товар и да вдигне температурата.
Когато закачи моята кола датчиците отчетоха 120% замърсеност на филтъра...
Надявам се да съм бил полезен. Успех.
(Проблемът може да се проявява и от друго място, но и това е възможен сценарий)
Първо.. Нека позная - ти тази кола я караш спокойно, нали
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
И при мен го имаше, но всичко започна от сцепен маркуч по въздуховодите след турбото.
Та същината на проблема е, че най-вероятно филтъра ти за твърди частици ти се е зацапал и се получава нещо като тапа от време на време, което обърква датчиците и вкарва колата в авариен режим. При мен дори и ламбдата светна.
Решението: Отиваш при човек с тестер и му казваш да ти пусне програма за регенериране на филтъра за тв. частици (или нещо подобно беше).
Процедурата се състои във форсиране на двигателя на 2000 об/мин до достигане на 650 градуса на газовете, след което започва отброяването на 900 секунди, през които още е в тези обороти. В края на процедурата всички сажди са изгорени и си гледаш кефа. Вторият вариянт е да се качиш на магистралата и да ускоряваш и намаляваш, за да бъде двигателят постоянно под товар и да вдигне температурата.
Когато закачи моята кола датчиците отчетоха 120% замърсеност на филтъра...
Надявам се да съм бил полезен. Успех.
(Проблемът може да се проявява и от друго място, но и това е възможен сценарий)
#26
Публикувано 06 юли 2009 - 19:12
колега VIPER малко спам ама кой е този специялист дето
ти е " написал софтуера" за чипването незнаех ,че
тук имаме чак такива майстори ще ми е интересно да се
запозная с него
или имаш предвид записал софтуера
ти е " написал софтуера" за чипването незнаех ,че
тук имаме чак такива майстори ще ми е интересно да се
запозная с него
или имаш предвид записал софтуера
#27
Публикувано 07 юли 2009 - 17:58
Той го пише, защото прави и тунинг коли. Такива специалисти в България има и не е само един. Това, че не знаеш, не означава, че няма
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#29
Публикувано 14 юли 2009 - 11:03
Колеги здравейте, значи проблема с турбото го предолях. Както каза по горе колега целият проблем е бил от маркучето беше сцепено и цялато объркване е идвало от него. Който има този проблем нека да си прегледа всичките маркучи и т.н. Успех
#30
Публикувано 15 октомври 2009 - 20:06
Здравейте колеги.Значи преди време имах същия проблем.Извънградско на вдига над 100км/ч и над 2000 оборота,само че не ми изписва нищо на компютъра за грешка.Отидох в Гърция в представителство на MB и за 30мин ми оправиха колата.Казаха, че сменили софтуера на скоростната кутия или нещо такова.Това ми излезе 60лв.Сега, два месеца по-късно имам пак същия проблем,пак влиза в авариен режим и пак не изписва за грешка.Незнам какво може да е.Иначе май имам проблем с термостата,защото извънградско не качва над 60градуса.Дали е възможно от това да влиза в авариен режим.Мисля пак да ходиа до Гърция,но ако някои може да даде съвет ще съм му благодарен
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни