Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с турбоW203


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#16 Серго

Серго

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 07 юли 2008 - 07:31

Сега е в Бош
  • 0

#17 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 07 юли 2008 - 17:06

Сега е в Бош


С това трябваше да започнеш ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#18 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 23 април 2009 - 21:03

Колега, какво се оказа в крайна сметка ? Оправиха ли я ?
  • 0
W211-Avantgarde

#19 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 05 май 2009 - 15:48

Здавейте колеги и аз имам същия проблем като на колегата, ако някой има инфорамция да ли колегата е оправил неговото турбо нека пише на ЛС или тук в темата. Благодаря предварително!
  • 0

#20 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 05 май 2009 - 21:17

Скоро си чипнах моят 200 CDI. Човекът, който написа софтуера ми спомена за случай, в който 200 CDI са му я представили за 220 CDI, и той съответно е действал както при 220. След процедурата каза, че при 3000 оборота колата губила мощност и се оказало, че датчика за налягането бил някакъв вид ограничен (за 200 CDI) и след надуването на турбото удрял тавана и вкарвал колата в авариен режим.
Да няма нещо подобно при вас?
  • 0

#21 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 06 май 2009 - 11:02

Ами не знам колега,всеки казва за този датчик на турбото но не знам просто съм без никаква идея вече. Колегака който е пуснал темата ако си е оправил колата нека да каже какво е направил,или ако някой др се сети за нещо и е имал същия проблем.
  • 0

#22 nicxonster

nicxonster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали-София
  • Автомобил:
    W202 - 220 CDI , '99
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2009 - 22:05

Здравейте колеги , и аз имам същия проблем от днес.
По време на движение след като използвах кикдауна МБ-то сякаш спря и не искаше да развие повече от 3000 оборота, но след рестарт се форсира както си трябва и както го е описал колегата в началото след 5 - 10 мин. колата пак влиза в някакав авариен режим и повече от 3000 оборота не развива.
Ако някои има идея какво може да е нека сподели .
  • 0
Rakia's best friend is the Salata!
Don't forget about it!
Try it .......... and you'll never walk alone!!!


Публикувано изображение

Публикувано изображение

#23 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 29 май 2009 - 19:52

Аиде някои отстрани ли си проблема с турбото нека да пише и да сподели какво може да е ???
  • 0

#24 pool

pool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 28 юни 2009 - 16:55

Колега, смени си датчика за налягане, най вероятно е дефектен. Около 60 лв. е!
  • 0

#25 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 06 юли 2009 - 18:49

Нова информация, добита от моята кола.
Първо.. Нека позная - ти тази кола я караш спокойно, нали :)
И при мен го имаше, но всичко започна от сцепен маркуч по въздуховодите след турбото.
Та същината на проблема е, че най-вероятно филтъра ти за твърди частици ти се е зацапал и се получава нещо като тапа от време на време, което обърква датчиците и вкарва колата в авариен режим. При мен дори и ламбдата светна.

Решението: Отиваш при човек с тестер и му казваш да ти пусне програма за регенериране на филтъра за тв. частици (или нещо подобно беше).
Процедурата се състои във форсиране на двигателя на 2000 об/мин до достигане на 650 градуса на газовете, след което започва отброяването на 900 секунди, през които още е в тези обороти. В края на процедурата всички сажди са изгорени и си гледаш кефа. Вторият вариянт е да се качиш на магистралата и да ускоряваш и намаляваш, за да бъде двигателят постоянно под товар и да вдигне температурата.
Когато закачи моята кола датчиците отчетоха 120% замърсеност на филтъра...

Надявам се да съм бил полезен. Успех.

(Проблемът може да се проявява и от друго място, но и това е възможен сценарий)
  • 0

#26 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 юли 2009 - 19:12

колега VIPER малко спам ама кой е този специялист дето
ти е " написал софтуера" за чипването незнаех ,че
тук имаме чак такива майстори ще ми е интересно да се
запозная с него
или имаш предвид записал софтуера
  • 0

#27 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 07 юли 2009 - 17:58

Той го пише, защото прави и тунинг коли. Такива специалисти в България има и не е само един. Това, че не знаеш, не означава, че няма :)
  • 0

#28 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2009 - 23:59

Аз тоя проблем го имам от миналата година лятото с турбото , макар и да карам W202 C250TD 99г. Тия дни ще го карам в мерцедес във Виена да го закачат, щото взе да писва вече...

Някой ако е решил проблема моля да сподели!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#29 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 14 юли 2009 - 11:03

Колеги здравейте, значи проблема с турбото го предолях. Както каза по горе колега целият проблем е бил от маркучето беше сцепено и цялато объркване е идвало от него. Който има този проблем нека да си прегледа всичките маркучи и т.н. Успех
  • 0

#30 herki

herki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Автомобил:
    C 220 Coupe

Публикувано 15 октомври 2009 - 20:06

Здравейте колеги.Значи преди време имах същия проблем.Извънградско на вдига над 100км/ч и над 2000 оборота,само че не ми изписва нищо на компютъра за грешка.Отидох в Гърция в представителство на MB и за 30мин ми оправиха колата.Казаха, че сменили софтуера на скоростната кутия или нещо такова.Това ми излезе 60лв.Сега, два месеца по-късно имам пак същия проблем,пак влиза в авариен режим и пак не изписва за грешка.Незнам какво може да е.Иначе май имам проблем с термостата,защото извънградско не качва над 60градуса.Дали е възможно от това да влиза в авариен режим.Мисля пак да ходиа до Гърция,но ако някои може да даде съвет ще съм му благодарен :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни