Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Филтър климатик W124 Е200


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:

Posted 18 June 2008 - 12:47

Здравейте на всички.Имам 124 Е200 95г. и искам да питам има ли филтър за климата?Ако има къде е и лесно ли се сменя?Питам защото ми направи впечетление че когато включа ЕС и да речем малка перка духа по силно от когато сам на клима.Да не би да е запушен филтъра ако има такъв и потока на въздух винаги ли е през него или само когато си на клима.
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 18 June 2008 - 14:14

Здравейте на всички.Имам 124 Е200 95г. и искам да питам има ли филтър за климата?Ако има къде е и лесно ли се сменя?Питам защото ми направи впечетление че когато включа ЕС и да речем малка перка духа по силно от когато сам на клима.Да не би да е запушен филтъра ако има такъв и потока на въздух винаги ли е през него или само когато си на клима.



Ако имаш филтър на климатика ще е под рамото на чистачката- в дъното на моторния отсек-писано е по темата,а и скоро имаше и снимка.Филтрите са два-един до друг се поставят.При отворена клапа за достъп на външен въздух независимо дали си на климатик,или не въздухът минава през филтъра(ако го имаш!)Дай тук номера на рамата да видим имаш ли филтър?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:

Posted 18 June 2008 - 14:20

Ако имаш филтър на климатика ще е под рамото на чистачката- в дъното на моторния отсек-писано е по темата,а и скоро имаше и снимка.Филтрите са два-един до друг се поставят.При отворена клапа за достъп на външен въздух независимо дали си на климатик,или не въздухът минава през филтъра(ако го имаш!)Дай тук номера на рамата да видим имаш ли филтър?


WDB1240791F335908
Добре а защо на ЕС духа по силно?
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 18 June 2008 - 14:26

WDB1240791F335908
Добре а защо на ЕС духа по силно?


Освен ЕС натискаш ли и още нещо...?При затлачен филтър,ако спреш достъпа на външен въздух и той започне да циркулипа из купето само стручта се усилва...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 18 June 2008 - 14:29

Добре а защо на ЕС духа по силно?

Когато е на ЕС не духа по-силно а по- слабо!
На ЕС си когато свети червената лампичка, а това означава в случая, че си изключил климатика :icon_coolgrin:
Та, когато си на климатик - духа по- силко щото доколкото знам автоматично се затваря клапата за външният въздух :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#6 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Posts:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Posted 18 June 2008 - 14:34

Ако ползваш руски.. http://mercedes-w124...ru/html/8_9.htm
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 18 June 2008 - 14:36

WDB1240791F335908
Добре а защо на ЕС духа по силно?



Климатика ти е серийно монтиран-трябва да имаш филтър...но на една такава кола(също "италиянка" и също с фабрично монтирана клима)нямаше филтър...?!
В опциите не видях филтър,но не съм сигурен,дали ще го пише,ако го има?Хвърляй се в разглобяване и ще разбереш-няма друг начин! :nono: ;) Малко връткава и пипкава работа е,ама...

П.С. Видях,че дамаската ти е същата,като мойта,та ако мислиш да и претапицираш салона(с кожа,например,или с друг плат)ще ти дам хубави пари за каквото остане от стария плат! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 18 June 2008 - 14:41

Когато е на ЕС не духа по-силно а по- слабо!
На ЕС си когато свети червената лампичка, а това означава в случая, че си изключил климатика :icon_coolgrin:
Та, когато си на климатик - духа по- силко щото доколкото знам автоматично се затваря клапата за външният въздух :flagMB new:



Тая клапа,ако се затваря с пускането на климата ще е за определено време само-да изстуди по-бързо,но после се отваря.Никога няма да стои само затворена-явно е с цел да не се задушат ората вътре,че купето е добре уплътнено! :tongue: При мен стои затворена около 10-15 мин. и после се отваря...та от София до Варна,ако съм на клима и е голяма жега навън си го натискам тва копче 20-30 пъти...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:

Posted 18 June 2008 - 14:45

Тая клапа,ако се затваря с пускането на климата ще е за определено време само-да изстуди по-бързо,но после се отваря.Никога няма да стои само затворена-явно е с цел да не се задушат ората вътре,че купето е добре уплътнено! :tongue: При мен стои затворена около 10-15 мин. и после се отваря...та от София до Варна,ако съм на клима и е голяма жега навън си го натискам тва копче 20-30 пъти...

Да прав си затваря се на всеки 10 минути
  • 0

#10 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:

Posted 18 June 2008 - 14:49

Когато е на ЕС не духа по-силно а по- слабо!
На ЕС си когато свети червената лампичка, а това означава в случая, че си изключил климатика :icon_coolgrin:
Та, когато си на климатик - духа по- силко щото доколкото знам автоматично се затваря клапата за външният въздух :flagMB new:

И аз мислех че на клима ще духа по силно но днес без да искам останових че не е така.Пътувах около 200км. на климатик и като спрях още на работеща кола включих на ЕС защото така ми бяха казали за да не се вмерисва филтъра и останових че започна да духа по силно.Пак включих на клима и задуха по слабо/не чуствително но все пак по слабо/
  • 0

#11 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Posts:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Posted 18 June 2008 - 14:58

Още информация:
http://mercedes-w124...ru/html/0_9.htm
ЕС когато е вкл = икономичен режим, т.е нямаш т.нар. "студопроизводство" т.е компресора е изключен и двигателя по малко се товари, но вентилацията си остава..
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#12 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 18 June 2008 - 15:04

И аз мислех че на клима ще духа по силно но днес без да искам останових че не е така.Пътувах около 200км. на климатик и като спрях още на работеща кола включих на ЕС защото така ми бяха казали за да не се вмерисва филтъра и останових че започна да духа по силно.Пак включих на клима и задуха по слабо/не чуствително но все пак по слабо/


Вмирисва се питата на изпарителя,а не толкова филтъра.Затова е добре да оставиш вентилатора да я изсуши(на спрян климатик и отворена клапа за външ.въздух)-отнема към 5 минути.Изпарителя е подсушен,когато започне да духа топъл въздух-с външна температура.Виж имаш ли филтър,сменявай го(миналата година филтрите струваха 72лв.-цена без отстъпка за членове на Клуба),пък после ще му мислим,ок?Според мен,ако на вкл.климатик ти духа по-слабо има вероятност акумулатора да си е затръгвал...? :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#13 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:

Posted 18 June 2008 - 15:30

Вмирисва се питата на изпарителя,а не толкова филтъра.Затова е добре да оставиш вентилатора да я изсуши(на спрян климатик и отворена клапа за външ.въздух)-отнема към 5 минути.Изпарителя е подсушен,когато започне да духа топъл въздух-с външна температура.Виж имаш ли филтър,сменявай го(миналата година филтрите струваха 72лв.-цена без отстъпка за членове на Клуба),пък после ще му мислим,ок?Според мен,ако на вкл.климатик ти духа по-слабо има вероятност акумулатора да си е затръгвал...? :dontknow:

Трябва ли да свалям чистачката за да сменя филтъра?
  • 0

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 18 June 2008 - 18:15

Трябва ли да свалям чистачката за да сменя филтъра?


Не,но се разхвърля пластмасарията под чистачката.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 06 March 2009 - 17:18

Здравей колега можеш ли да ми кажеш дали и мойта 124-ка има филтър на климата????Колата е 200Е-16V 1993 година с климатроник номера на рамата е WDB1240191B901471. Благодаря ти предварително:)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users