Здравейте,
да пиша в тази тема, че и при мен има подобни проблеми.
Та да започна, сложих си газова... след като ми кихна няколко пъти след около месец каране, смених свещи и кабели и дистрибуторна капачка, след което нямам никакви оплаквания от към каране на газ, освен че не можех да карам на бензин, оказа се че рамото на клапата за въздуха при последното кихане не е издържало и се оказа че трябва да си купувам нов дебитомер.
http://www.picvalley...UhUqxg8MaJ2.JPGНамерих си такъв от една морга, тъпото е че днес ми го монтираха, заедно с нов мех за под дебитомера, защото старият се подразбира че не беше много изправен, та сега имам следният проблем, паля си колата на бензин и оборотите след няколко секунди се качват 1500/2000/ че и 2500 (а ако включа на скорост не мога да укротя колата..) и си стоят там и когато си решат си падат на 700-800 и после процедурата се повтаря..
Та според вас може ли просто дебитомера който са ми дали да не е наред.. или има нещо друго за което трябва да се притеснявам.
Майстора вика че ще трябва да я оставя отново да човърка да види от къде е проблема, обаче в момента и той не е сигурен дали е от дебитомера или не.
Преди последните кихания на газовата, колата си ми е вървяла перфектно на бензин, та може ли като е кихнала да е съсипан още някой чарк освен дебитомера и меха? или просто трябва да ходя да си търся нов дебитомер според вас.
Може ли при разкачане на главата от старият дебитомер и закачането й върху новият дебитомер майстора да не се е справил и да е окъкал нещо?
Да спомена че стъпковото моторче е почистено. На газ като си превключа нямам проблеми, държи си нормални обороти на празен ход.
Двигателят е 2000 кубика, 122 коня.