Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с високи оборотиW124 200TE


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 New_200TE

New_200TE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юни 2008 - 21:48

Здравейте колеги. Става въпрос за W124 200TE, 91г, 2000куб. с газова съм. До скоро с колицата нямах ядове, после паднаха оборотите - около 500 държеше и на газ и на бензин. Карах я в сервиз - там казаха, че нещо било откачено (под въздушния филтър), закачили го и всичко изглеждаше нормално . Паля 900-1000 оборота, 10-15сек. е така и падат на 750-800. До тук добре - но от няколко дни на газ (на бензин не съм забелязал подобно нещо) - първо след 2000 оборота - отпускам газта и на празен ход падаха бавно. Сега обаче започна да се държи странно - или остава да работи на високи обороти (ако включа на скорост и паднат - в момента, в който изключа пак се вдигат) или при отпускане на газта - направо падат яко и гасне. Има ли някой идея от какво може да е. Сменени са мембрани на газовата, въздушен филтър.... Предварително Ви благодаря за съдействието!
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 юни 2008 - 21:59

Здравейте колеги. Става въпрос за W124 200TE, 91г, 2000куб. с газова съм. До скоро с коицата нямах ядове, после паднаха оборотите - около 500 държеше и на газ и на бензин. Карах я в сервиз - там казаха, че нещо било откачено (под въздушния филтър), закачили го и всичко изглеждаше нормално . Паля 900-1000 оборота, 10-15сек. е така и падат на 750-800. До тук добре - но от няколко дни на газ (на бензин не съм забелязал подобно нещо) - първо след 2000 оборота - отпускам газта и на празен ход падаха бавно. Сега обаче започна да се държи странно - или остава да работи на високи обороти (ако включа на скорост и паднат - в момента, в който изключа пак се вдигат) или при отпускане на газта - направо падат яко и гасне. Има ли някой идея от какво може да е. Сменени са мембрани на газовата, въздушен филтър.... Предварително Ви благодаря за съдействието!


ако и на бензин го прави същото:
-изчисти си моторчето за празния ход
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела
  • 0

#3 New_200TE

New_200TE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юни 2008 - 22:18

Благодаря Lorinser. На бензин нямам проблем.

-изчистено е моторчето за празния ход - и пак е същото....

а тези ще ги проверя (но това че на бензин няма ядове е странно):
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела

Просто оборотите си остават на някакво положение - и по странното е, че включа ли на скорост - падат и после колата сама се опитва да ги възстанови...
онзи ден по Хемус - аз натискам спирачка по мостовете, тя се опитва да набира.... Трудно се кара така..... ( пък като се сетя, че возя и бебе...).
Само да добавя - ако я загася и запаля пак - оборотите се нормализират, и после пак същата песен......
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 юни 2008 - 22:55

Благодаря Lorinser. На бензин нямам проблем.

-изчистено е моторчето за празния ход - и пак е същото....

а тези ще ги проверя (но това че на бензин няма ядове е странно):
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела

Просто оборотите си остават на някакво положение - и по странното е, че включа ли на скорост - падат и после колата сама се опитва да ги възстанови...
онзи ден по Хемус - аз натискам спирачка по мостовете, тя се опитва да набира.... Трудно се кара така..... ( пък като се сетя, че возя и бебе...).
Само да добавя - ако я загася и запаля пак - оборотите се нормализират, и после пак същата песен......


когато ти я направи пак тази мизерия с високите обороти--обърния на бензин и виж дали ще се оправи. направи го няколко пъти. и кажи какво е станало.
  • 0

#5 New_200TE

New_200TE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юни 2008 - 23:03

когато ти я направи пак тази мизерия с високите обороти--обърния на бензин и виж дали ще се оправи. направи го няколко пъти. и кажи какво е станало.


като я обърна на бензин всичко е наред... досега на бензин не ми го е правило
върна ли се пак на газ - отначало всичко е наред и след като мине малко време - пак остава на високи обороти.... понякога по-бързо, друг път по-бавно....
  • 0

#6 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 юни 2008 - 23:14

След смяна на мембраните на изпарителя след известно време пак се регулира.Или върви на газаджия или сам си го оправи от винта за празен ход.
  • 0

#7 New_200TE

New_200TE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юни 2008 - 23:23

След смяна на мембраните на изпарителя след известно време пак се регулира.Или върви на газаджия или сам си го оправи от винта за празен ход.


тази вечер смених мембраните при газаджия - никакво подобрение... проблема си остана
  • 0

#8 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 юни 2008 - 23:46

След като на бензин нямаш проблеми значи остава газта.И какво може да е на газта?Ми освен изпарителя друго логично няма.
Пак ти казвам.Поиграй си с винта за празния ход на изпарителя и ако е от там му смени пружината.
  • 0

#9 New_200TE

New_200TE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 юни 2008 - 08:10

Ще го пробвам този винт.... но газаджията въртя там.....
Другото, което съм забелязал е, че като остане във високите обороти - жилото на газта( на педала) се е върнало докрай, натиснало е копчето на прекъсвача (или каквото и да е това дето е закачено там).... Видимо всичко си е наред, а пък не е.
Тази сутрин реших да карам на бензин - никакви ядове...
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 юни 2008 - 11:24

най-вероятно остава това дето казва В123.
но внимавай че има по 2 винта на изпарителите. единия е за ПХ, другия за богатост на сместа(или дебит)
пробвай когато дигне оборотите да въртиш този за ПХ.
според мен има връзка загряването на колата с вдигането на обороти. при загряването на антифриза, той отпуска мембраните и започва да се изпарява повече газ, т.е трябва да изчакаш мембраните да улегнат

обаче има още нещо, по-малко вероятно. газовата уредба има ли ламбда контрол?? тоест да променя сместа чрез команди от ламбда сондата?
  • 0

#11 New_200TE

New_200TE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 юни 2008 - 08:57

По-скоро няма такава. До преди регулирането на оборотите всичко беше нормално. Понеделник отива в бокса и ще видим.
Благодаря за мненията.
  • 0

#12 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 08 юни 2008 - 09:44

Филтри гледа ли? - въздушен и на газовия клапан. Сменяй и тогава реглаж.
Имал съм случай за 3 месеца да мио се задръсти филтъра на газовия клапан оот кофти газ.
  • 0

#13 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 14 юни 2008 - 15:43

Здравейте колеги. Става въпрос за W124 200TE, 91г, 2000куб. с газова съм. До скоро с колицата нямах ядове, после паднаха оборотите - около 500 държеше и на газ и на бензин. Карах я в сервиз - там казаха, че нещо било откачено (под въздушния филтър), закачили го и всичко изглеждаше нормално . Паля 900-1000 оборота, 10-15сек. е така и падат на 750-800. До тук добре - но от няколко дни на газ (на бензин не съм забелязал подобно нещо) - първо след 2000 оборота - отпускам газта и на празен ход падаха бавно. Сега обаче започна да се държи странно - или остава да работи на високи обороти (ако включа на скорост и паднат - в момента, в който изключа пак се вдигат) или при отпускане на газта - направо падат яко и гасне. Има ли някой идея от какво може да е. Сменени са мембрани на газовата, въздушен филтър.... Предварително Ви благодаря за съдействието!

Здрасти аз преди си трових живота с пролеми като твоите/на предишната ми кола де/Два пъти сменях мембрани/само ти взимат мангизи-единият като обущар режеше мембраните по шаблон /на СБА на Панчарево а другият оригинални сложи моля ти се/ и мине не мине и проблем с оборотите....аиде пак на газаджия ,правят се на интересни...диагностика ... цален мангизи.Отворят ли веднъж изпарителя наште Ганьовци /моя беше Ренцо /пиши го бегал....Накрая си сложих нов за 120 кинта/италиански-не е върха ,ама ми свърши чудесна работа . Минах около 100 000км и така си я продадох колицата без да ми създава проблеми...Ти решаваш.Сега карам моя МЕРО спълен инжекцион от последните модели /с български компютър не препоръчвам защото все още има трески за дялане по тях/Моя е ЛОВАТТО,Въро на сладоледа е много съм доволен.Успех в избора.... :drift1:
  • 0

#14 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 26 септември 2008 - 20:31

Здравейте, нов съм в тоя форум, но вече и аз съм горд собственик на 124 200ТЕ 2000 16V 94г.

Иде ми да убия предишния собственик щото е мундар (тъпанар, който е оставил колата да се грижи сама за себе си), но кефа от колата е голям. Имам я от 10 дена, но вече и врътнах 1500км. Забравих да кажа, че е с метанова уредба - четох вече доста в форума мнения - за и против, но това е. Евтино, но тромаво.

Проблема, който яко ме изнеря последните дни е самоволното вдигане на оборотите. От 800 на сфетофар стига до 2500-3000, държи ги около минута и после пак на 800. На бензин го прави същия проблем, но вдига до 1500-2000. Колкото и да превключвам м/у бензин и метан - все тая. :dontknow:
Някой път само си "помпа" м/у 800 и 1000 об/м.

Наравих и една простотия , за която ше ме освиркате ама бях яко ядосан от мундара преди мен. Сменях си филтрите на климатика и понеже старите имаха нещо като кора от 1см. отгоре :angry2: взех че ги хвърлих в контейнера барабар с пласмасовите им кутиики :kill_myself: Чак след два часа като тръгнах да слагам новите и разбрах кво съм направил :60: Дали ги продават по магазините или да си търся по моргите. Като му казах одеве на niknd тая простотия умря да се смее. Простете на невежия, ама ше се науча.
  • 0

#15 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 26 септември 2008 - 20:51

Добре дошъл колега :friends: Радвам се,че има още едно комби в отбора :allhail:
Съжалявам ,че немога да ти помогна с проблема който си описъл,поради простата причина ,че съм дизелджия от години ;) А това с филтрите дето си направил не е болка за умиране :nono: Просто се бъркаш в джобчето и поправяш грешката :cool: Тук ще намериш хора които ще ти помогнат в решаването на проблемаи дори ще те предпазят от повторни грешки :excl: Пожелавам ти безаварйни километри и весели изживявания с нас :4036:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни