Проблем с високи оборотиW124 200TE
Започната от New_200TE, 03 юни 2008 - 21:48:55
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 юни 2008 - 21:48
Здравейте колеги. Става въпрос за W124 200TE, 91г, 2000куб. с газова съм. До скоро с колицата нямах ядове, после паднаха оборотите - около 500 държеше и на газ и на бензин. Карах я в сервиз - там казаха, че нещо било откачено (под въздушния филтър), закачили го и всичко изглеждаше нормално . Паля 900-1000 оборота, 10-15сек. е така и падат на 750-800. До тук добре - но от няколко дни на газ (на бензин не съм забелязал подобно нещо) - първо след 2000 оборота - отпускам газта и на празен ход падаха бавно. Сега обаче започна да се държи странно - или остава да работи на високи обороти (ако включа на скорост и паднат - в момента, в който изключа пак се вдигат) или при отпускане на газта - направо падат яко и гасне. Има ли някой идея от какво може да е. Сменени са мембрани на газовата, въздушен филтър.... Предварително Ви благодаря за съдействието!
#2
Публикувано 03 юни 2008 - 21:59
Здравейте колеги. Става въпрос за W124 200TE, 91г, 2000куб. с газова съм. До скоро с коицата нямах ядове, после паднаха оборотите - около 500 държеше и на газ и на бензин. Карах я в сервиз - там казаха, че нещо било откачено (под въздушния филтър), закачили го и всичко изглеждаше нормално . Паля 900-1000 оборота, 10-15сек. е така и падат на 750-800. До тук добре - но от няколко дни на газ (на бензин не съм забелязал подобно нещо) - първо след 2000 оборота - отпускам газта и на празен ход падаха бавно. Сега обаче започна да се държи странно - или остава да работи на високи обороти (ако включа на скорост и паднат - в момента, в който изключа пак се вдигат) или при отпускане на газта - направо падат яко и гасне. Има ли някой идея от какво може да е. Сменени са мембрани на газовата, въздушен филтър.... Предварително Ви благодаря за съдействието!
ако и на бензин го прави същото:
-изчисти си моторчето за празния ход
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела
#3
Публикувано 03 юни 2008 - 22:18
Благодаря Lorinser. На бензин нямам проблем.
-изчистено е моторчето за празния ход - и пак е същото....
а тези ще ги проверя (но това че на бензин няма ядове е странно):
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела
Просто оборотите си остават на някакво положение - и по странното е, че включа ли на скорост - падат и после колата сама се опитва да ги възстанови...
онзи ден по Хемус - аз натискам спирачка по мостовете, тя се опитва да набира.... Трудно се кара така..... ( пък като се сетя, че возя и бебе...).
Само да добавя - ако я загася и запаля пак - оборотите се нормализират, и после пак същата песен......
-изчистено е моторчето за празния ход - и пак е същото....
а тези ще ги проверя (но това че на бензин няма ядове е странно):
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела
Просто оборотите си остават на някакво положение - и по странното е, че включа ли на скорост - падат и после колата сама се опитва да ги възстанови...
онзи ден по Хемус - аз натискам спирачка по мостовете, тя се опитва да набира.... Трудно се кара така..... ( пък като се сетя, че возя и бебе...).
Само да добавя - ако я загася и запаля пак - оборотите се нормализират, и после пак същата песен......
#4
Публикувано 03 юни 2008 - 22:55
Благодаря Lorinser. На бензин нямам проблем.
-изчистено е моторчето за празния ход - и пак е същото....
а тези ще ги проверя (но това че на бензин няма ядове е странно):
-провери за хлабави маркучи около него и за просмуквания
-провери дали ти се затваря напълно дросела
Просто оборотите си остават на някакво положение - и по странното е, че включа ли на скорост - падат и после колата сама се опитва да ги възстанови...
онзи ден по Хемус - аз натискам спирачка по мостовете, тя се опитва да набира.... Трудно се кара така..... ( пък като се сетя, че возя и бебе...).
Само да добавя - ако я загася и запаля пак - оборотите се нормализират, и после пак същата песен......
когато ти я направи пак тази мизерия с високите обороти--обърния на бензин и виж дали ще се оправи. направи го няколко пъти. и кажи какво е станало.
#5
Публикувано 03 юни 2008 - 23:03
когато ти я направи пак тази мизерия с високите обороти--обърния на бензин и виж дали ще се оправи. направи го няколко пъти. и кажи какво е станало.
като я обърна на бензин всичко е наред... досега на бензин не ми го е правило
върна ли се пак на газ - отначало всичко е наред и след като мине малко време - пак остава на високи обороти.... понякога по-бързо, друг път по-бавно....
#6
Публикувано 03 юни 2008 - 23:14
След смяна на мембраните на изпарителя след известно време пак се регулира.Или върви на газаджия или сам си го оправи от винта за празен ход.
#7
Публикувано 03 юни 2008 - 23:23
След смяна на мембраните на изпарителя след известно време пак се регулира.Или върви на газаджия или сам си го оправи от винта за празен ход.
тази вечер смених мембраните при газаджия - никакво подобрение... проблема си остана
#8
Публикувано 03 юни 2008 - 23:46
След като на бензин нямаш проблеми значи остава газта.И какво може да е на газта?Ми освен изпарителя друго логично няма.
Пак ти казвам.Поиграй си с винта за празния ход на изпарителя и ако е от там му смени пружината.
Пак ти казвам.Поиграй си с винта за празния ход на изпарителя и ако е от там му смени пружината.
#9
Публикувано 04 юни 2008 - 08:10
Ще го пробвам този винт.... но газаджията въртя там.....
Другото, което съм забелязал е, че като остане във високите обороти - жилото на газта( на педала) се е върнало докрай, натиснало е копчето на прекъсвача (или каквото и да е това дето е закачено там).... Видимо всичко си е наред, а пък не е.
Тази сутрин реших да карам на бензин - никакви ядове...
Другото, което съм забелязал е, че като остане във високите обороти - жилото на газта( на педала) се е върнало докрай, натиснало е копчето на прекъсвача (или каквото и да е това дето е закачено там).... Видимо всичко си е наред, а пък не е.
Тази сутрин реших да карам на бензин - никакви ядове...
#10
Публикувано 04 юни 2008 - 11:24
най-вероятно остава това дето казва В123.
но внимавай че има по 2 винта на изпарителите. единия е за ПХ, другия за богатост на сместа(или дебит)
пробвай когато дигне оборотите да въртиш този за ПХ.
според мен има връзка загряването на колата с вдигането на обороти. при загряването на антифриза, той отпуска мембраните и започва да се изпарява повече газ, т.е трябва да изчакаш мембраните да улегнат
обаче има още нещо, по-малко вероятно. газовата уредба има ли ламбда контрол?? тоест да променя сместа чрез команди от ламбда сондата?
но внимавай че има по 2 винта на изпарителите. единия е за ПХ, другия за богатост на сместа(или дебит)
пробвай когато дигне оборотите да въртиш този за ПХ.
според мен има връзка загряването на колата с вдигането на обороти. при загряването на антифриза, той отпуска мембраните и започва да се изпарява повече газ, т.е трябва да изчакаш мембраните да улегнат
обаче има още нещо, по-малко вероятно. газовата уредба има ли ламбда контрол?? тоест да променя сместа чрез команди от ламбда сондата?
#11
Публикувано 08 юни 2008 - 08:57
По-скоро няма такава. До преди регулирането на оборотите всичко беше нормално. Понеделник отива в бокса и ще видим.
Благодаря за мненията.
Благодаря за мненията.
#12
Публикувано 08 юни 2008 - 09:44
Филтри гледа ли? - въздушен и на газовия клапан. Сменяй и тогава реглаж.
Имал съм случай за 3 месеца да мио се задръсти филтъра на газовия клапан оот кофти газ.
Имал съм случай за 3 месеца да мио се задръсти филтъра на газовия клапан оот кофти газ.
#13
Публикувано 14 юни 2008 - 15:43
Здрасти аз преди си трових живота с пролеми като твоите/на предишната ми кола де/Два пъти сменях мембрани/само ти взимат мангизи-единият като обущар режеше мембраните по шаблон /на СБА на Панчарево а другият оригинални сложи моля ти се/ и мине не мине и проблем с оборотите....аиде пак на газаджия ,правят се на интересни...диагностика ... цален мангизи.Отворят ли веднъж изпарителя наште Ганьовци /моя беше Ренцо /пиши го бегал....Накрая си сложих нов за 120 кинта/италиански-не е върха ,ама ми свърши чудесна работа . Минах около 100 000км и така си я продадох колицата без да ми създава проблеми...Ти решаваш.Сега карам моя МЕРО спълен инжекцион от последните модели /с български компютър не препоръчвам защото все още има трески за дялане по тях/Моя е ЛОВАТТО,Въро на сладоледа е много съм доволен.Успех в избора....Здравейте колеги. Става въпрос за W124 200TE, 91г, 2000куб. с газова съм. До скоро с колицата нямах ядове, после паднаха оборотите - около 500 държеше и на газ и на бензин. Карах я в сервиз - там казаха, че нещо било откачено (под въздушния филтър), закачили го и всичко изглеждаше нормално . Паля 900-1000 оборота, 10-15сек. е така и падат на 750-800. До тук добре - но от няколко дни на газ (на бензин не съм забелязал подобно нещо) - първо след 2000 оборота - отпускам газта и на празен ход падаха бавно. Сега обаче започна да се държи странно - или остава да работи на високи обороти (ако включа на скорост и паднат - в момента, в който изключа пак се вдигат) или при отпускане на газта - направо падат яко и гасне. Има ли някой идея от какво може да е. Сменени са мембрани на газовата, въздушен филтър.... Предварително Ви благодаря за съдействието!
#14
Публикувано 26 септември 2008 - 20:31
Здравейте, нов съм в тоя форум, но вече и аз съм горд собственик на 124 200ТЕ 2000 16V 94г.
Иде ми да убия предишния собственик щото е мундар (тъпанар, който е оставил колата да се грижи сама за себе си), но кефа от колата е голям. Имам я от 10 дена, но вече и врътнах 1500км. Забравих да кажа, че е с метанова уредба - четох вече доста в форума мнения - за и против, но това е. Евтино, но тромаво.
Проблема, който яко ме изнеря последните дни е самоволното вдигане на оборотите. От 800 на сфетофар стига до 2500-3000, държи ги около минута и после пак на 800. На бензин го прави същия проблем, но вдига до 1500-2000. Колкото и да превключвам м/у бензин и метан - все тая.
Някой път само си "помпа" м/у 800 и 1000 об/м.
Наравих и една простотия , за която ше ме освиркате ама бях яко ядосан от мундара преди мен. Сменях си филтрите на климатика и понеже старите имаха нещо като кора от 1см. отгоре взех че ги хвърлих в контейнера барабар с пласмасовите им кутиики Чак след два часа като тръгнах да слагам новите и разбрах кво съм направил Дали ги продават по магазините или да си търся по моргите. Като му казах одеве на niknd тая простотия умря да се смее. Простете на невежия, ама ше се науча.
Иде ми да убия предишния собственик щото е мундар (тъпанар, който е оставил колата да се грижи сама за себе си), но кефа от колата е голям. Имам я от 10 дена, но вече и врътнах 1500км. Забравих да кажа, че е с метанова уредба - четох вече доста в форума мнения - за и против, но това е. Евтино, но тромаво.
Проблема, който яко ме изнеря последните дни е самоволното вдигане на оборотите. От 800 на сфетофар стига до 2500-3000, държи ги около минута и после пак на 800. На бензин го прави същия проблем, но вдига до 1500-2000. Колкото и да превключвам м/у бензин и метан - все тая.
Някой път само си "помпа" м/у 800 и 1000 об/м.
Наравих и една простотия , за която ше ме освиркате ама бях яко ядосан от мундара преди мен. Сменях си филтрите на климатика и понеже старите имаха нещо като кора от 1см. отгоре взех че ги хвърлих в контейнера барабар с пласмасовите им кутиики Чак след два часа като тръгнах да слагам новите и разбрах кво съм направил Дали ги продават по магазините или да си търся по моргите. Като му казах одеве на niknd тая простотия умря да се смее. Простете на невежия, ама ше се науча.
#15
Публикувано 26 септември 2008 - 20:51
Добре дошъл колега Радвам се,че има още едно комби в отбора
Съжалявам ,че немога да ти помогна с проблема който си описъл,поради простата причина ,че съм дизелджия от години А това с филтрите дето си направил не е болка за умиране Просто се бъркаш в джобчето и поправяш грешката Тук ще намериш хора които ще ти помогнат в решаването на проблемаи дори ще те предпазят от повторни грешки Пожелавам ти безаварйни километри и весели изживявания с нас
Съжалявам ,че немога да ти помогна с проблема който си описъл,поради простата причина ,че съм дизелджия от години А това с филтрите дето си направил не е болка за умиране Просто се бъркаш в джобчето и поправяш грешката Тук ще намериш хора които ще ти помогнат в решаването на проблемаи дори ще те предпазят от повторни грешки Пожелавам ти безаварйни километри и весели изживявания с нас
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни