Проблем с високи оборотиW124 200TE
Започната от New_200TE, 03 юни 2008 - 21:48:55
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 септември 2008 - 21:25
Благодаря за посрещането
Да се върна към оборотите пак. Днес в един магазин ми обясняваха, че нямам стъпково моторче за въздуха на празния ход. Аз си мислех, че евентуално от там ми е проблема. Предишния двигател на 124 200Е имал , а моя щото бил по-нов нямал, ама нещо ни ми се връзва.
Да се върна към оборотите пак. Днес в един магазин ми обясняваха, че нямам стъпково моторче за въздуха на празния ход. Аз си мислех, че евентуално от там ми е проблема. Предишния двигател на 124 200Е имал , а моя щото бил по-нов нямал, ама нещо ни ми се връзва.
#17
Публикувано 27 септември 2008 - 10:57
Благодаря за посрещането
Да се върна към оборотите пак. Днес в един магазин ми обясняваха, че нямам стъпково моторче за въздуха на празния ход. Аз си мислех, че евентуално от там ми е проблема. Предишния двигател на 124 200Е имал , а моя щото бил по-нов нямал, ама нещо ни ми се връзва.
почисти си дросела! той регулира празния ход НА НОВИЯ МОТОР 111. ако си с такъв де.
кога е произведен мерца ти?
#18
Публикувано 27 септември 2008 - 19:33
Трябва ли да го разглобявам или със спрей и с малко издухване на двигателя ще се получи. Дес цял ден не съм имал проблем и точно одеве, като влизах в гаража пак си показа рогата.
За малко и да пусна тема за ABS-а, щото не ми светеше лампичката като стартирам, обаче реших да мисля просто , а не сложно и първо си проверих самата лампичка. Не работеше, смения я и какво облекчение - светна и като запали загасна, ABS-а работи Аз си мислех, че предишния собственик и за това ме е нещо преебал, но не - просто поредният му мундарлък.
За малко и да пусна тема за ABS-а, щото не ми светеше лампичката като стартирам, обаче реших да мисля просто , а не сложно и първо си проверих самата лампичка. Не работеше, смения я и какво облекчение - светна и като запали загасна, ABS-а работи Аз си мислех, че предишния собственик и за това ме е нещо преебал, но не - просто поредният му мундарлък.
#19
Публикувано 01 октомври 2008 - 21:22
аз имам 124-ка 91 година 200Е и при мен го прави този номер с оборотите но след като изчистя хубаво моторчето за празен ход и се оправя имам колата от година и половина и досега съм го чистил 2 пъти но съм чувал хора че го чистели на 3 месеца заради лошата газ
#20
Публикувано 02 октомври 2008 - 19:03
"почисти си дросела! той регулира празния ход НА НОВИЯ МОТОР 111. ако си с такъв де.
кога е произведен мерца ти?"
С новия мотор съм - 111 . Май е произведен в края на 93 или в началото на 94. Един път като вдигна оборотите спрях, вдигнах капака и с ръка върнах дросела - оправи се Благодаря за съвета.
Имам ултра звукова вана и тия дни ще го изкъпя яко.
на Лоринсер
кога е произведен мерца ти?"
С новия мотор съм - 111 . Май е произведен в края на 93 или в началото на 94. Един път като вдигна оборотите спрях, вдигнах капака и с ръка върнах дросела - оправи се Благодаря за съвета.
Имам ултра звукова вана и тия дни ще го изкъпя яко.
на Лоринсер
#21
Публикувано 06 ноември 2009 - 00:59
Здравейте,
да пиша в тази тема, че и при мен има подобни проблеми.
Та да започна, сложих си газова... след като ми кихна няколко пъти след около месец каране, смених свещи и кабели и дистрибуторна капачка, след което нямам никакви оплаквания от към каране на газ, освен че не можех да карам на бензин, оказа се че рамото на клапата за въздуха при последното кихане не е издържало и се оказа че трябва да си купувам нов дебитомер.
http://www.picvalley...UhUqxg8MaJ2.JPG
Намерих си такъв от една морга, тъпото е че днес ми го монтираха, заедно с нов мех за под дебитомера, защото старият се подразбира че не беше много изправен, та сега имам следният проблем, паля си колата на бензин и оборотите след няколко секунди се качват 1500/2000/ че и 2500 (а ако включа на скорост не мога да укротя колата..) и си стоят там и когато си решат си падат на 700-800 и после процедурата се повтаря..
Та според вас може ли просто дебитомера който са ми дали да не е наред.. или има нещо друго за което трябва да се притеснявам.
Майстора вика че ще трябва да я оставя отново да човърка да види от къде е проблема, обаче в момента и той не е сигурен дали е от дебитомера или не.
Преди последните кихания на газовата, колата си ми е вървяла перфектно на бензин, та може ли като е кихнала да е съсипан още някой чарк освен дебитомера и меха? или просто трябва да ходя да си търся нов дебитомер според вас.
Може ли при разкачане на главата от старият дебитомер и закачането й върху новият дебитомер майстора да не се е справил и да е окъкал нещо?
Да спомена че стъпковото моторче е почистено. На газ като си превключа нямам проблеми, държи си нормални обороти на празен ход.
Двигателят е 2000 кубика, 122 коня.
да пиша в тази тема, че и при мен има подобни проблеми.
Та да започна, сложих си газова... след като ми кихна няколко пъти след около месец каране, смених свещи и кабели и дистрибуторна капачка, след което нямам никакви оплаквания от към каране на газ, освен че не можех да карам на бензин, оказа се че рамото на клапата за въздуха при последното кихане не е издържало и се оказа че трябва да си купувам нов дебитомер.
http://www.picvalley...UhUqxg8MaJ2.JPG
Намерих си такъв от една морга, тъпото е че днес ми го монтираха, заедно с нов мех за под дебитомера, защото старият се подразбира че не беше много изправен, та сега имам следният проблем, паля си колата на бензин и оборотите след няколко секунди се качват 1500/2000/ че и 2500 (а ако включа на скорост не мога да укротя колата..) и си стоят там и когато си решат си падат на 700-800 и после процедурата се повтаря..
Та според вас може ли просто дебитомера който са ми дали да не е наред.. или има нещо друго за което трябва да се притеснявам.
Майстора вика че ще трябва да я оставя отново да човърка да види от къде е проблема, обаче в момента и той не е сигурен дали е от дебитомера или не.
Преди последните кихания на газовата, колата си ми е вървяла перфектно на бензин, та може ли като е кихнала да е съсипан още някой чарк освен дебитомера и меха? или просто трябва да ходя да си търся нов дебитомер според вас.
Може ли при разкачане на главата от старият дебитомер и закачането й върху новият дебитомер майстора да не се е справил и да е окъкал нещо?
Да спомена че стъпковото моторче е почистено. На газ като си превключа нямам проблеми, държи си нормални обороти на празен ход.
Двигателят е 2000 кубика, 122 коня.
#22
Публикувано 07 ноември 2009 - 18:50
Колега имам същия проблем. Предния път когато ми се счупи рамото го закарах на майстор и го завари - сглобих го и нямаше проблем, освен регулирането на AIR FLOW SENSORA - от него ми игаеха оборотите, докато не го настроих, после никъкъв проблем, до онзи ден. Пак гръмна и счупи рамото... Обаче забелязах, че сега колата се държи много по - добре на газ. Купих си цялата мех инжекция за 150 лв, но не съм я сложил. Паля си на газ и нямам проблеми, дано и зимата да е така...
#23
Публикувано 06 декември 2009 - 15:25
И аз започнах да имам такъв проблем. С ГИ съм и винаги си паля на бензин. Оборотите стоят така високи. При празен ход, ако подам рязко газ и веднага си падат бързо на нормалното равнище. Дросела ли трябва да се почисти или нещо друго ? 111 е мотора.
That which starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни