Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с комбиниран ключW202 C250 93 година


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 livada007

livada007

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:около Варна
  • Автомобил:
    Mercedes C200, '98, 136 HP

Публикувано 16 октомври 2009 - 19:45

Оказа се, че ключа който са ми дали е дефектен....
Сещам се за оня дето му дали свирка за акули и или глуха акула или свирка без топче ще му се паднат....
Взех друг, монтирах го и вече всичко си е наред.
Как работи като има един кабел в повече за мен е пълна загадка.
Ама пък какво ми дреме....

И от коя фирма си взе новия ключ и за какви пари? Моя утре му предстои разглобяване ама за всеки случай да питам, че не се знае знае ли се. Трабва ли да се извади волана първо за да се извади въпросния ключ?
  • 0

#17 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 16 октомври 2009 - 19:58

И от коя фирма си взе новия ключ и за какви пари? Моя утре му предстои разглобяване ама за всеки случай да питам, че не се знае знае ли се. Трабва ли да се извади волана първо за да се извади въпросния ключ?

Капсолован е и не подлежи на ремонт и други интервенции :icon_coolgrin:
Дори и да успеете да го сглобите,
гаранция , че ще заработи няма никаква :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#18 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 19 октомври 2009 - 00:47

Парички парички какви парички е ключа ?
  • 0

#19 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2009 - 08:54

В ebay са по 40?... по моргите сигурно пак толкова
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#20 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 октомври 2009 - 09:46

Ето бе има за по 40лв.Ако не е продаден
http://www.mbclub.bg...w...15&start=15
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#21 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2009 - 23:43

Сваляш airbag-a, отвиваш волана, сваляш го ..и вадиш лостчето! НЕ ЗАБРАВЯЙ ДА ОТКАЧИШ БАТЕРИЯТА, да няма после теми ... ама що ми свети SRS!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#22 livada007

livada007

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:около Варна
  • Автомобил:
    Mercedes C200, '98, 136 HP

Публикувано 12 ноември 2009 - 22:39

Моя го оправи един приятел. Само изкарахме капачето където се натиска лоста за стъкломиещото. Оказа се, че там нещо са превъртели или прескочили пластинките и не може да изключи напълно чистачката, постоянно остава на първа степен. Преди да стигнем до въпросното капаче се мъчихме да извадим целия лост, защото бях убеден, че проблема е там вътре, така бях прочел и тука. Неможахме да отвием болта на волана иначе процедурата за акумулатора и еърбега я спазихме. В немско последния дето стягал болта попрекалил доста, има един червен белег на волана и болта, болта е около 5-6 мм след белега. И така без да искаме стигнахме до по- простото решение, което за сега върши работа. Не ми се мисли ако дойде време да се сваля волана, трудна борба ще е.
  • 0

#23 sob

sob

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр. Пловдив
  • Автомобил:
    W202, C250D, 1993г.

Публикувано 12 декември 2009 - 17:41

Моя го оправи един приятел. Само изкарахме капачето където се натиска лоста за стъкломиещото. Оказа се, че там нещо са превъртели или прескочили пластинките и не може да изключи напълно чистачката, постоянно остава на първа степен. Преди да стигнем до въпросното капаче се мъчихме да извадим целия лост, защото бях убеден, че проблема е там вътре, така бях прочел и тука. Неможахме да отвием болта на волана иначе процедурата за акумулатора и еърбега я спазихме. В немско последния дето стягал болта попрекалил доста, има един червен белег на волана и болта, болта е около 5-6 мм след белега. И така без да искаме стигнахме до по- простото решение, което за сега върши работа. Не ми се мисли ако дойде време да се сваля волана, трудна борба ще е.

Не се плаши за свалянето на волана. Моят болт също беше разминат по същия начин с този белег. Когато трябваше да свалям волана, за да изкарам и си оправя комбинирания ключ, бяха страшни мъки с този болт. След като неможах да го развия, потърсих съвет от един познат в Castrol. Оказа се, че си има много "специален" и лесен начин за развиване на този болт.
Затова не се притеснявай от това, че белега на волана и болта са разминати.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни