И от коя фирма си взе новия ключ и за какви пари? Моя утре му предстои разглобяване ама за всеки случай да питам, че не се знае знае ли се. Трабва ли да се извади волана първо за да се извади въпросния ключ?Оказа се, че ключа който са ми дали е дефектен....
Сещам се за оня дето му дали свирка за акули и или глуха акула или свирка без топче ще му се паднат....
Взех друг, монтирах го и вече всичко си е наред.
Как работи като има един кабел в повече за мен е пълна загадка.
Ама пък какво ми дреме....
Проблем с комбиниран ключW202 C250 93 година
Започната от ity, 26 май 2008 - 14:01:18
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 октомври 2009 - 19:45
#17
Публикувано 16 октомври 2009 - 19:58
Капсолован е и не подлежи на ремонт и други интервенцииИ от коя фирма си взе новия ключ и за какви пари? Моя утре му предстои разглобяване ама за всеки случай да питам, че не се знае знае ли се. Трабва ли да се извади волана първо за да се извади въпросния ключ?
Дори и да успеете да го сглобите,
гаранция , че ще заработи няма никаква
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#18
Публикувано 19 октомври 2009 - 00:47
Парички парички какви парички е ключа ?
#20
Публикувано 19 октомври 2009 - 09:46
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#22
Публикувано 12 ноември 2009 - 22:39
Моя го оправи един приятел. Само изкарахме капачето където се натиска лоста за стъкломиещото. Оказа се, че там нещо са превъртели или прескочили пластинките и не може да изключи напълно чистачката, постоянно остава на първа степен. Преди да стигнем до въпросното капаче се мъчихме да извадим целия лост, защото бях убеден, че проблема е там вътре, така бях прочел и тука. Неможахме да отвием болта на волана иначе процедурата за акумулатора и еърбега я спазихме. В немско последния дето стягал болта попрекалил доста, има един червен белег на волана и болта, болта е около 5-6 мм след белега. И така без да искаме стигнахме до по- простото решение, което за сега върши работа. Не ми се мисли ако дойде време да се сваля волана, трудна борба ще е.
#23
Публикувано 12 декември 2009 - 17:41
Не се плаши за свалянето на волана. Моят болт също беше разминат по същия начин с този белег. Когато трябваше да свалям волана, за да изкарам и си оправя комбинирания ключ, бяха страшни мъки с този болт. След като неможах да го развия, потърсих съвет от един познат в Castrol. Оказа се, че си има много "специален" и лесен начин за развиване на този болт.Моя го оправи един приятел. Само изкарахме капачето където се натиска лоста за стъкломиещото. Оказа се, че там нещо са превъртели или прескочили пластинките и не може да изключи напълно чистачката, постоянно остава на първа степен. Преди да стигнем до въпросното капаче се мъчихме да извадим целия лост, защото бях убеден, че проблема е там вътре, така бях прочел и тука. Неможахме да отвием болта на волана иначе процедурата за акумулатора и еърбега я спазихме. В немско последния дето стягал болта попрекалил доста, има един червен белег на волана и болта, болта е около 5-6 мм след белега. И така без да искаме стигнахме до по- простото решение, което за сега върши работа. Не ми се мисли ако дойде време да се сваля волана, трудна борба ще е.
Затова не се притеснявай от това, че белега на волана и болта са разминати.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни