И от коя фирма си взе новия ключ и за какви пари? Моя утре му предстои разглобяване ама за всеки случай да питам, че не се знае знае ли се. Трабва ли да се извади волана първо за да се извади въпросния ключ?Оказа се, че ключа който са ми дали е дефектен....
Сещам се за оня дето му дали свирка за акули и или глуха акула или свирка без топче ще му се паднат....
Взех друг, монтирах го и вече всичко си е наред.
Как работи като има един кабел в повече за мен е пълна загадка.
Ама пък какво ми дреме....
Проблем с комбиниран ключW202 C250 93 година
Started by ity, 26 May 2008 - 14:01:18
22 replies to this topic
#16
Posted 16 October 2009 - 19:45
#17
Posted 16 October 2009 - 19:58
Капсолован е и не подлежи на ремонт и други интервенцииИ от коя фирма си взе новия ключ и за какви пари? Моя утре му предстои разглобяване ама за всеки случай да питам, че не се знае знае ли се. Трабва ли да се извади волана първо за да се извади въпросния ключ?
Дори и да успеете да го сглобите,
гаранция , че ще заработи няма никаква
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#18
Posted 19 October 2009 - 00:47
Парички парички какви парички е ключа ?
#20
Posted 19 October 2009 - 09:46
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#22
Posted 12 November 2009 - 22:39
Моя го оправи един приятел. Само изкарахме капачето където се натиска лоста за стъкломиещото. Оказа се, че там нещо са превъртели или прескочили пластинките и не може да изключи напълно чистачката, постоянно остава на първа степен. Преди да стигнем до въпросното капаче се мъчихме да извадим целия лост, защото бях убеден, че проблема е там вътре, така бях прочел и тука. Неможахме да отвием болта на волана иначе процедурата за акумулатора и еърбега я спазихме. В немско последния дето стягал болта попрекалил доста, има един червен белег на волана и болта, болта е около 5-6 мм след белега. И така без да искаме стигнахме до по- простото решение, което за сега върши работа. Не ми се мисли ако дойде време да се сваля волана, трудна борба ще е.
#23
Posted 12 December 2009 - 17:41
Не се плаши за свалянето на волана. Моят болт също беше разминат по същия начин с този белег. Когато трябваше да свалям волана, за да изкарам и си оправя комбинирания ключ, бяха страшни мъки с този болт. След като неможах да го развия, потърсих съвет от един познат в Castrol. Оказа се, че си има много "специален" и лесен начин за развиване на този болт.Моя го оправи един приятел. Само изкарахме капачето където се натиска лоста за стъкломиещото. Оказа се, че там нещо са превъртели или прескочили пластинките и не може да изключи напълно чистачката, постоянно остава на първа степен. Преди да стигнем до въпросното капаче се мъчихме да извадим целия лост, защото бях убеден, че проблема е там вътре, така бях прочел и тука. Неможахме да отвием болта на волана иначе процедурата за акумулатора и еърбега я спазихме. В немско последния дето стягал болта попрекалил доста, има един червен белег на волана и болта, болта е около 5-6 мм след белега. И така без да искаме стигнахме до по- простото решение, което за сега върши работа. Не ми се мисли ако дойде време да се сваля волана, трудна борба ще е.
Затова не се притеснявай от това, че белега на волана и болта са разминати.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users