Говори ми, говори ми... при мен е същата история. Ама аз не виждам часовника и температурата навън, което не е болка за умиране, че чак цялото табло да сменя!Всичко виждам само едно не се вижда дали харчи 43/100 или 23/100 но това е по добре да не го знам за какво да се затормозявам излишно Само дисплея не се сменя а целия километраж заедно с всичките стрелки и другите два дисплея.
Как се проверява нивото на маслото на автоматична кутия..
Started by operator, 25 May 2008 - 23:13:32
48 replies to this topic
#16
Posted 29 August 2008 - 23:42
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Posted 29 August 2008 - 23:42
И струва.... 000x лв.
Не е толкова скъп даже е колкото на ситроен или пежо около 1300лв. - това си е нормална цена за S класа.
#18
Posted 29 August 2008 - 23:45
Говори ми, говори ми... при мен е същата история. Ама аз не виждам часовника и температурата навън, което не е болка за умиране, че чак цялото табло да сменя!
На мен не ми пречи и не съм тръгнал да го сменям. Между другото преди като исках CLK на всичките които гледах имаше проблем точно с тези дисплеи, явно им е слабо място.
#19
Posted 29 August 2008 - 23:49
Както казах - говори ми, говори ми... аз досега не видях НИТО ЕДИН CLK дето да му работят тия двата дисплеи, добре, че не са с важна информация.На мен не ми пречи и не съм тръгнал да го сменям. Между другото преди като исках CLK на всичките които гледах имаше проблем точно с тези дисплеи, явно им е слабо място.
Аз и разбрах от какво е проблема, но няма лечение. Тия дисплеи имат едни гумени контактни пластини (като в ръчните електронни часовници, ако сте разглобявали). И тия пластини с времето от изсъхват, сбръчкват се и се свиват и започват да не дават контакт. Даже, като бяха най-големите жеги, като ми напече слънце таблото и светеха ОК, и като поизстине и пак угаснат...
Лошото е, че тия ленти са навряни на кучето в гъза и няма как да се сменят. Просто няма достъп до това място...
Ама сакън, че развалихме темата за маслата и скоростните кутии...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#20
Posted 30 August 2008 - 11:48
top,бързо ли ти смениха маслото?Лесно ли си запази час?
#21
Posted 30 August 2008 - 13:14
top,бързо ли ти смениха маслото?Лесно ли си запази час?
Да, Да
#22
Posted 30 August 2008 - 18:04
километражите с изгорели пиксели ги прави в Пловдив един тип на име Коко.Преди беше на бул.Руски а сега се премести до глухия прелез на коматевско шосе срещу автомивката.На моята W202 ми поиска 140 лв. за четирите дисплея.Имам сьщия проблем,но не ги оправих,като се стопли се появяват всички редове,а като захладнее около 18 20 градуса изчезват цели цифри от пробега.
#23
Posted 30 August 2008 - 18:18
А ти до сега ползвал ли си услугите на Генади?top,бързо ли ти смениха маслото?Лесно ли си запази час?
Питам те,за да разбера евентуално,при кой е по-добро качеството на обслужването.Дали при БС Пловдив или при него.
Аз сериозно се замислям дали при някой следващ проблем или просто при нужда от смяна на консумативи,да не отскоча до Пловдив.
Например като ползвах услугите на арабите /за което се проклинам/ им казах да сменят ремъка и всички ролки на двигателя.Ремъка го смениха,но за ролките не съм сигурен.Та се чудя дали да не ида там да ми ги сменят.
Интересува ме колко горе долу ще излезе смяна на:
- ролки
- спирачни дискове /евентуално и апарати/
- накладки
Знам,че доста си ползвал услугите на БС искам да знам, като за последно си правил нещо по W140 ката си от тези неща,колко ти е излезнало.Не е нужно да е точна цифра.Просто ориентировъчно.
Малко е не по темата,но
#24
Posted 01 September 2008 - 16:56
Извинете,че се намесвам,но понеже прочетох за Генади,та моята колица от миналата седмица е при него(ако е същият де),чакам някакви втулки да пристигнат и някаква част за неработещият ми парктроник.Понеже чакам и едно задно стъкло да ми доставят от БС,смятам да ми го постави той.Та какви са отзивите от неговото обслужване?Препоръчаха ми го като много добър...А ти до сега ползвал ли си услугите на Генади?
Питам те,за да разбера евентуално,при кой е по-добро качеството на обслужването.Дали при БС Пловдив или при него.
Аз сериозно се замислям дали при някой следващ проблем или просто при нужда от смяна на консумативи,да не отскоча до Пловдив.
Например като ползвах услугите на арабите /за което се проклинам/ им казах да сменят ремъка и всички ролки на двигателя.Ремъка го смениха,но за ролките не съм сигурен.Та се чудя дали да не ида там да ми ги сменят.
Интересува ме колко горе долу ще излезе смяна на:
- ролки
- спирачни дискове /евентуално и апарати/
- накладки
Знам,че доста си ползвал услугите на БС искам да знам, като за последно си правил нещо по W140 ката си от тези неща,колко ти е излезнало.Не е нужно да е точна цифра.Просто ориентировъчно.
Малко е не по темата,но
#25
Posted 01 September 2008 - 17:41
Ами добър е.Самия Генади е много разбиращ,но имам забележки към част от персонала му.Искам да кажа,че може би защото са млади и нямат опит още,допускат грешки.В моя случай грешката се оказа по-сериозна и се наложи сам да си я оправям.Не че не можех да закарам колата обратно при него, за да си оправят грешката,но сметнах че ми е по-удобно сам да си я поправя.И го направих.Това за което конкретно закарах колата при него работи много добре /автоматични скорости/.Просто след намесата им протече от едно място,тъй като някой младок е пренатегнал един маркуч и е прецакал резбата му.Искам да кажа,че ако пипа някой от келешите,които са на по 23-25 години,може и да има проблеми.
Каго цяло за Генади могат да се кажат повече положителни отколкото отрицателни неща.Смятам,че в София е най-удачно при него да си правя колата.Лошото е че взима доста скъпо!
Напоследък чувам от тукашни хора,че в БС Пловдив е много добро обслужването!
Каго цяло за Генади могат да се кажат повече положителни отколкото отрицателни неща.Смятам,че в София е най-удачно при него да си правя колата.Лошото е че взима доста скъпо!
Напоследък чувам от тукашни хора,че в БС Пловдив е много добро обслужването!
#26
Posted 01 September 2008 - 18:04
Моята кола беше първоначално при него за общ преглед и диагностика,имах проблем с вдигането на ел.стъклата-оправи го,спомена,че за парктроника ще му трябвало нещо си,обаче по пътя към къщи ми светна лампичката за маслото и се оказа,че капе отдолу.Автоматик е и сега чакаме да му доставят необходимите части..Мерси за инфото,обнадеждих сеАми добър е.Самия Генади е много разбиращ,но имам забележки към част от персонала му.Искам да кажа,че може би защото са млади и нямат опит още,допускат грешки.В моя случай грешката се оказа по-сериозна и се наложи сам да си я оправям.Не че не можех да закарам колата обратно при него, за да си оправят грешката,но сметнах че ми е по-удобно сам да си я поправя.И го направих.Това за което конкретно закарах колата при него работи много добре /автоматични скорости/.Просто след намесата им протече от едно място,тъй като някой младок е пренатегнал един маркуч и е прецакал резбата му.Искам да кажа,че ако пипа някой от келешите,които са на по 23-25 години,може и да има проблеми.
Каго цяло за Генади могат да се кажат повече положителни отколкото отрицателни неща.Смятам,че в София е най-удачно при него да си правя колата.Лошото е че взима доста скъпо!
Напоследък чувам от тукашни хора,че в БС Пловдив е много добро обслужването!
#27
Posted 18 September 2008 - 23:40
Като стана въпрос за майстори да ви препоръчам един който наистина разбира от мерцедеси. Лошото е че се намира в Сопот ама наистина си разбира от работата Казва се "АВТОСЕРВИЗ НИКОЛОВ" на влизане в Сопот посока София първата пресечка след ЛУКОЙЛ ВДЯСНО.
W124 300D
#28
Posted 19 September 2008 - 06:38
С какво толкова те е впечатлил?
#29
Posted 25 September 2008 - 17:41
E сега ако кажеш па на Мерцедес какъв друг автомат освен 722.ХХХ има равен няма да имаш.
Спокойно, не съм дописал номера. Имам предвид 722.4. За други 722 не мога да твърдя нищо за нивото на маслото.
А иначе, предишните кутии от 60- те и 70-те години са К 4 А, К 4 В и К 4 С.
За "доживотните", запечатани и тем подобни автомати много е писано и много хора са патили от смяна на масло на такава кутия след като в нашите сервизи не могат да намерят дори пробката на турбината, а това динамометрични ключове, това сваляне на стабилизиращата рейка, под турбината, дето гайките и трябва да се изхвърлят и да се сменят с нови щото са самозатягащи въобще да не говорим. След 15 години, или 300 хил. всеки немски сервиз ще ти смени цялата кутия, като видят че гарнитурата тече отвсякъде. Всякакви други импровизации са на собствен риск.
#30
Posted 26 September 2008 - 08:56
Защото много по-малко знания трябват за да избегнеш проблеми, отколкото за да ги решаваш. Я да видим сега:Ако знаеш само каква простотия написа.....
1. Откъде ще се купи ATF за кутия която производителят я води като "необслужваема"?
2. Каквото и да е сложил производителят в този автомат, как то ще си запази качествата повече от 200 хил. км.
3. Някой сменял ли е масло на необслужваем автомат, да речем в Австрия или Германия (защото ми се струва, че в сервиза ще му напомнят, че кара Мерцедес, а не Месершмид-какво повече иска от кутия на 300 хил? - половин милион ли да му изкара? или да му сменят маслото на техен риск?)
Било е време, когато са ги изчислявали по за милион. Има един W116, който е 6.9 литров мотор и автоматът му е уникален модел, WB50 D, или нещо подобно. И май беше тристепенен, за да са сигурни в надеждността му. А сега - 7-степенни! И с изцяло електронно управление. Пази боже.
4. В България масово се продава някаква смес Молотов, която наричат бензин. Къде да зареждаме, та сегментите на буталата някак си да оцелеят 200 хил и да не се спекат в бакелитен обръч, компресията да не иде на 8 или по-малко атмосфери и някой умен датчик да не изключва непрекъснато бобината заради това.
5. Компютрите не понасят ниски и високи температури, вибрации, влага, а имаш по един във всяка врата и още толкова на други места. През лятото ламарините се нагряват до +70, а през зимата става -15. И така десетина сезона и дупки и паваж и локви, а сигурно и 20-тина измивания с водоструйка. Има 120+ бр датчици (в края на 80-те са само 15-18 бр.).
6. Ауспухът е с два катализатора и четири ламбда сонди, пласмасов резервоар, дето може да го спукаш на първия бордюр на излизане от автосалона, един се оплакваше че още в гаранция му се отлепило стъклото на стопа. Качеството на кожения салон няма нищо общо с това отпреди 20 години - за 7-8 години е заминал. И това "нещо" да очакваш да те вози 300 хил.? Ако ги навъртиш за 5 години и си S-класа може и да стане, оттам насетне 10-15 бона годишно и си правиш сметката.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users