За или Против газов инжекцион?ДА СИ СЛОЖИМ ЛИ ГАЗОВА УРЕДБА
Започната от мерчо, 25 май 2008 - 15:34:23
78 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 май 2008 - 15:34
ДА-ДА-ДА!!!СЛОЖИХ СИ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН С ЕВРО СОНДА НА БУТИЛКАТА! КОЛАТА МИ Е S124-220ТЕ,16 КЛАПАНА,150 К.С.. МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН И ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ РАДОСТТА СИ С ФЕНОВЕТЕ НА МБ КЛУБ,ТЪЙ КАТО СЕ КОЛЕБАЕХ ДОСТА ДАЛИ ДА СЛАГАМ.ВЪРВИ ПЕРФЕКТНО И РАЗХОДА Е СЪЩИЯ КАТО НА БЕНЗИН.ПАРИТЕ ЗА ГОРИВО КОИТО ДАВАМ НА МЕСЕЦ ОБАЧЕ СА НАПОЛОВИНА УРА-!!!
#2
Публикувано 25 май 2008 - 16:34
До тук добре, но каква е цената на това удоволствие?
Mercedes-Benz W201
#3
Публикувано 26 май 2008 - 14:05
Незнам за другите, ама аз въобще не съм привърженик на газта, пък било то и газов инжекцион.Все си мисля, че инженерите , като са проектирали колата и двигателя, ако са искали да има и на газ щяха да си ги правят и фабрични, като фолксвагените например, само дето обаче такова нещо няма.Пък и ми се вижда някак си малко смешничко като отидеш с представителен автомобил като бенца на бензиностанцията и айде газ.Бе що е...... колите незнам.Човек като иска да има икономична кола си взема нещо малко и толкова.Незнам сега да не ми се обиди някой, ама това е мойто мнение.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#4
Публикувано 26 май 2008 - 15:36
Принципно си абсолютно прав, аз също съм противник на всички алтернативни гориваНезнам за другите, ама аз въобще не съм привърженик на газта, пък било то и газов инжекцион.Все си мисля, че инженерите , като са проектирали колата и двигателя, ако са искали да има и на газ щяха да си ги правят и фабрични, като фолксвагените например, само дето обаче такова нещо няма.Пък и ми се вижда някак си малко смешничко като отидеш с представителен автомобил като бенца на бензиностанцията и айде газ.Бе що е...... колите незнам.Човек като иска да има икономична кола си взема нещо малко и толкова.Незнам сега да не ми се обиди някой, ама това е мойто мнение.
Обаче ..... един прекрасен ден яваш, яваш, та у сервиза, а там какво мислиш - Газов Инжекцион
Та какви са ми впечатленията ли - засега добри , след време незнам!
Както колегата по-нагоре каза - разхода като количество е като на бензин, като пари на половина, че и отгоре!
Срам?!? Какво е това срам ?!? Срам и Скромност са чувства присъщи на хората лишени от други такива!!! В смисъл такъв, че не ме боли какво си мислят хората за Мерцедесите и техните собственици - зареждам си с газ и не ми дреме за нищо - в крайна сметка бюджета за гориво намалява, и за мен това е най-важното , засега.
Е, вярно ,че обикновена газова нямаше да сложа, но концепцията на инжекционите ми допадна и реших да експериментирам
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Публикувано 26 май 2008 - 16:03
Принципно си абсолютно прав, аз също съм противник на всички алтернативни горива
Обаче ..... един прекрасен ден яваш, яваш, та у сервиза, а там какво мислиш - Газов Инжекцион
Та какви са ми впечатленията ли - засега добри , след време незнам!
Както колегата по-нагоре каза - разхода като количество е като на бензин, като пари на половина, че и отгоре!
Срам?!? Какво е това срам ?!? Срам и Скромност са чувства присъщи на хората лишени от други такива!!! В смисъл такъв, че не ме боли какво си мислят хората за Мерцедесите и техните собственици - зареждам си с газ и не ми дреме за нищо - в крайна сметка бюджета за гориво намалява, и за мен това е най-важното , засега.
Е, вярно ,че обикновена газова нямаше да сложа, но концепцията на инжекционите ми допадна и реших да експериментирам
Ми незнам просто всеки си има свое мнение, на мене както казах газта ми е малко чужда, но все пак и не искам никой да ангажирам с моето мненние, просто различни хора различни идеали е казал "поета".Иначе наистина прав си и се съгласявам че всеки си има някакъв бюджет и трябва да се съобразява с него в което няма нищо срамно.Просто обаче понякога си мисля че "изгъзените" неща, това последното просто случайно се получи като словосъчетание ама поне е на място , може и да ти излезнат в последствие повече от колкото се е спестилоот разликата в цената с горивото.Бе де да знам всъщност всеки си преценява за себе си, аз лично газ никога не съм слагал, мисля си и че няма да сложа.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#6
Публикувано 26 май 2008 - 23:00
когато инжинерите са проектирали 102 и 111 мотор, бензина е бил 1марка--заплатите 3-4000 марки. и хич не им е било на акъл мерцедеса да е икономичен, а ЗДРАВ.
сега са различни нещата. газов инжекцион на 102 е добре, но обикновенна газ--може да се върнеш в първи клас ако гръмне качествено и ти изкриви дебитомера, тогава икономията ше ти се види тясна...
а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ
сега са различни нещата. газов инжекцион на 102 е добре, но обикновенна газ--може да се върнеш в първи клас ако гръмне качествено и ти изкриви дебитомера, тогава икономията ше ти се види тясна...
а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ
#7
Публикувано 26 май 2008 - 23:17
Ц-200 1996а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ
1400 лв. бг инжекцион
Разход бензин 10-13/100 , газ 11-16/100 (градско)
бензин 8,5-12/100 , газ 8,8-18/100 (извън...)
До момента ~30000 км на газ без проблеми - близо 9 месеца
Малко минуси - няма старт или поне е по-тромава ( не съм състезател и не ми пречи ) и честа смяна на свещи .
#8
Публикувано 26 май 2008 - 23:30
когато инжинерите са проектирали 102 и 111 мотор, бензина е бил 1марка--заплатите 3-4000 марки. и хич не им е било на акъл мерцедеса да е икономичен, а ЗДРАВ.
сега са различни нещата. газов инжекцион на 102 е добре, но обикновенна газ--може да се върнеш в първи клас ако гръмне качествено и ти изкриви дебитомера, тогава икономията ше ти се види тясна...
а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ
А другио караб нема ли да го газифицираш?
#9
Публикувано 27 май 2008 - 00:15
А другио караб нема ли да го газифицираш?
ти побърка ли се??
#10
Публикувано 28 май 2008 - 13:26
Ако ще се кара на газ, добре е да е с инжекцион.
Проблемът на газовите инжекциони е, че ако не са настроени правилно за конкретния автомобил могат да причинят доста главоболия, но иначе това е правилната посока.
Обикновената газова е като карбуратор, обаче от най-простите. Все едно да се върнеш в 60-те.
Аз съм с такава и наистина не е оптимално смесо-образуването. Особено както казват колегите като е пуснат климатика, или зацепена перката, при смяна между 1-ва и 2-ра колата сеца.
За да не сеца трябва да се обогати сместа, ама тогава пък като изключиш климатика или перката почне да се върти свободно, сместа става много богата. Обаче тва обикновената газова няма как да го компенсира.
Освен това плочката стеснява отвора за въздух и т.н.. Неизгорялата газ в отработените газове скапва катализатора, ако още го има, много бързо.
Така че ако ще е газ, да е инжекция.
Чакам някой обаче да предложи газов инжекцион за 102 мотор.
Проблемът на газовите инжекциони е, че ако не са настроени правилно за конкретния автомобил могат да причинят доста главоболия, но иначе това е правилната посока.
Обикновената газова е като карбуратор, обаче от най-простите. Все едно да се върнеш в 60-те.
Аз съм с такава и наистина не е оптимално смесо-образуването. Особено както казват колегите като е пуснат климатика, или зацепена перката, при смяна между 1-ва и 2-ра колата сеца.
За да не сеца трябва да се обогати сместа, ама тогава пък като изключиш климатика или перката почне да се върти свободно, сместа става много богата. Обаче тва обикновената газова няма как да го компенсира.
Освен това плочката стеснява отвора за въздух и т.н.. Неизгорялата газ в отработените газове скапва катализатора, ако още го има, много бързо.
Така че ако ще е газ, да е инжекция.
Чакам някой обаче да предложи газов инжекцион за 102 мотор.
#11
Публикувано 28 май 2008 - 13:33
Що бре, какво му е на 102 мотора?Чакам някой обаче да предложи газов инжекцион за 102 мотор.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#12
Публикувано 28 май 2008 - 14:08
Колеги аз съм твърдо ЗА газовият инжекцион!
Проблемът е че на моя 110 мотор няма грам компютър и слагането на ГИ е много сложно. Трябва да се сложат различни там датчици и т.н. Това доколкото знам важи и за 102 и 103 мотор. Те поне имат ламбда сензор. Аз реших тоя проблем с ламбда контрол модул, който динамично на базата на сигнала от ламбдата променя подаването на газ. Това според мен е удачно решение за коли, които нямат комп и ГИ не е подходящ.
Колкото до това газ или не - всеки си има мнение. Само ще кажа, че аз от 3г. карам мойта кола и досега съм зареждал само до горе с газ. А има разни "баровци" дето сипват за по 10,20,30лв и чакат да светне лампата или да придърпа колата, обаче не били карали на газ....
Проблемът е че на моя 110 мотор няма грам компютър и слагането на ГИ е много сложно. Трябва да се сложат различни там датчици и т.н. Това доколкото знам важи и за 102 и 103 мотор. Те поне имат ламбда сензор. Аз реших тоя проблем с ламбда контрол модул, който динамично на базата на сигнала от ламбдата променя подаването на газ. Това според мен е удачно решение за коли, които нямат комп и ГИ не е подходящ.
Колкото до това газ или не - всеки си има мнение. Само ще кажа, че аз от 3г. карам мойта кола и досега съм зареждал само до горе с газ. А има разни "баровци" дето сипват за по 10,20,30лв и чакат да светне лампата или да придърпа колата, обаче не били карали на газ....
#13
Публикувано 28 май 2008 - 16:14
Здравейте,
Аз също сам на ГАЗ и нямам никакви проблеми вече 1 г. или около 25000 км.
Колата мие С180 97 г. с газов инжекцион SIMGAS (с BG компютър).
Разхода който ми дава : градско - 12-13 /100 зимата ми качи и до 15л.
извънградско 9.0-9.5/100 .
Уредбата е газов инжекцион и струваше 1300 лв. (монтаж, настройки+преглед за 1.г)
Мисля ,че с тези цени на бензина една такава уредба се избива за около година .
По -мой изчисления мойта вече рабори за мене
Аз също сам на ГАЗ и нямам никакви проблеми вече 1 г. или около 25000 км.
Колата мие С180 97 г. с газов инжекцион SIMGAS (с BG компютър).
Разхода който ми дава : градско - 12-13 /100 зимата ми качи и до 15л.
извънградско 9.0-9.5/100 .
Уредбата е газов инжекцион и струваше 1300 лв. (монтаж, настройки+преглед за 1.г)
Мисля ,че с тези цени на бензина една такава уредба се избива за около година .
По -мой изчисления мойта вече рабори за мене
#14
Публикувано 28 май 2008 - 16:47
Що бре, какво му е на 102 мотора?
А де, и ай донт ноу. 102 и 103 си имат и датчици и компютър, ама той като обработи сигнала от различните датчици, подава активен сигнал към електрохидравличния регулатор и оттам регулира пръсканото от дюзите гориво. Сигурен съм че тоя сигнал може да се преобразува лесно в нещо друго, което да управлява инжектори, па макар и да пръскат едновременно.
Аз не мога да разбера и друго - един управляващ модул на газова като има информация от датчиците за обороти, температура и дебит на въздуха, температура на мотора, ламбда сигнал, и положение на дросела - затворен и широко отворен, къв му е проблема да сметне един работен цикъл на инжекторите. Даже може да се направи една базова таблица въз основа на обема на мотора, и оборотите, да се заложат некви фиксирани корекции за температура и примерно като подадеш рязко газ, и динамични такива въз основа сигнала на ламбда сензора и това е. Даже дебитомера може да се замени с МАП сензор и т.н.
Имаше на Ланди една газова система - с 4 механични дюзи и разпределител който се управлява от 2 стъпкови моторчета, който малко прилича на KE-Jetronika, ама май не бил много успешен.
#15
Публикувано 10 юни 2008 - 18:00
В отговор на някой питания на вашето внимание...за информация-газовия инжекцион който сложих е "Ловатто"-Италия от ІV поколение,сиреч нов модел производство от есента на 2007г./аз го сложих в началото на 2008г.-това беше зукия хит,цена 1700лв.всичко. барабар с евро сондата на бутилката.Мотора на моя Бенц е пълен инжекцион,150 к.с Нямам намаляване на мощността и колата си е все така пъргава и има същия разход като на бензин.. На практика това е пълно дублиране на още една горивна система/газ.бутилка ,газопроводи,инжектори,компютър/ като се ползват/може би / всички налични датчици,детонации няма,защото инжекторите се монтират след дросела и подават гориво направо в колекторите.Компютъра на инжекциона се настройва от лаптоп с протрама за конкретния мотор/200Е,220Е ,230Е,260 или 280Е..../Интересното на този инжекцион е ,че в сручай на запушване на инжектор можеш да смениш само него ,при предишния модел инжекторите са в едно тяло и ако се запуши или повреди един -сменяш всичките.,но вероятността за повреда на инжекторите е минимална.Корифеи в газовите уредби са холандците,но холандските са с 300-400лв.по-скъпи,но сметнах че това напълно ме устройва.В началото на 2008г. изчислих,че вложените пари се избиват след пробег от 15000км/за мен това значи 12 месеца/.При сегашните по-високи цени на бензина ,обаче се избива след пробег 10-12хил км.Много съм доволен и не ме е срам ,че карам на газ.Пожелавам безаварийно каране и стотици хиляди/Милиони дори/ км. пробег на всички фенове на МБ,независимо дали карат на газ ,бензин или дизел.Наздраве за звездата,
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни