Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

За или Против газов инжекцион?ДА СИ СЛОЖИМ ЛИ ГАЗОВА УРЕДБА


  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#1 мерчо

мерчо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Posted 25 May 2008 - 15:34

:flagmbcb ДА-ДА-ДА!!!СЛОЖИХ СИ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН С ЕВРО СОНДА НА БУТИЛКАТА! КОЛАТА МИ Е S124-220ТЕ,16 КЛАПАНА,150 К.С.. МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН И ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ РАДОСТТА СИ С ФЕНОВЕТЕ НА МБ КЛУБ,ТЪЙ КАТО СЕ КОЛЕБАЕХ ДОСТА ДАЛИ ДА СЛАГАМ.ВЪРВИ ПЕРФЕКТНО И РАЗХОДА Е СЪЩИЯ КАТО НА БЕНЗИН.ПАРИТЕ ЗА ГОРИВО КОИТО ДАВАМ НА МЕСЕЦ ОБАЧЕ СА НАПОЛОВИНА :drift :allhail УРА-!!! :beer
  • 0

#2 neichev

neichev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,019 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич --- Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W201 1988`

Posted 25 May 2008 - 16:34

До тук добре, но каква е цената на това удоволствие? :icon_welldone:
  • 0
Mercedes-Benz W201

#3 Ilian4o

Ilian4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 26 May 2008 - 14:05

Незнам за другите, ама аз въобще не съм привърженик на газта, пък било то и газов инжекцион.Все си мисля, че инженерите , като са проектирали колата и двигателя, ако са искали да има и на газ щяха да си ги правят и фабрични, като фолксвагените например, само дето обаче такова нещо няма.Пък и ми се вижда някак си малко смешничко като отидеш с представителен автомобил като бенца на бензиностанцията и айде газ.Бе що е...... колите незнам.Човек като иска да има икономична кола си взема нещо малко и толкова.Незнам сега да не ми се обиди някой, ама това е мойто мнение.
  • 0
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 26 May 2008 - 15:36

Незнам за другите, ама аз въобще не съм привърженик на газта, пък било то и газов инжекцион.Все си мисля, че инженерите , като са проектирали колата и двигателя, ако са искали да има и на газ щяха да си ги правят и фабрични, като фолксвагените например, само дето обаче такова нещо няма.Пък и ми се вижда някак си малко смешничко като отидеш с представителен автомобил като бенца на бензиностанцията и айде газ.Бе що е...... колите незнам.Човек като иска да има икономична кола си взема нещо малко и толкова.Незнам сега да не ми се обиди някой, ама това е мойто мнение.

Принципно си абсолютно прав, аз също съм противник на всички алтернативни горива :icon_welldone:
Обаче ..... един прекрасен ден яваш, яваш, та у сервиза, а там какво мислиш - Газов Инжекцион :icon_coolgrin:
Та какви са ми впечатленията ли - засега добри , след време незнам!
Както колегата по-нагоре каза - разхода като количество е като на бензин, като пари на половина, че и отгоре!
Срам?!? Какво е това срам ?!? Срам и Скромност са чувства присъщи на хората лишени от други такива!!! В смисъл такъв, че не ме боли какво си мислят хората за Мерцедесите и техните собственици - зареждам си с газ и не ми дреме за нищо - в крайна сметка бюджета за гориво намалява, и за мен това е най-важното , засега. :icon_coolgrin:
Е, вярно ,че обикновена газова нямаше да сложа, но концепцията на инжекционите ми допадна и реших да експериментирам :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 Ilian4o

Ilian4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 26 May 2008 - 16:03

Принципно си абсолютно прав, аз също съм противник на всички алтернативни горива :icon_welldone:
Обаче ..... един прекрасен ден яваш, яваш, та у сервиза, а там какво мислиш - Газов Инжекцион :icon_coolgrin:
Та какви са ми впечатленията ли - засега добри , след време незнам!
Както колегата по-нагоре каза - разхода като количество е като на бензин, като пари на половина, че и отгоре!
Срам?!? Какво е това срам ?!? Срам и Скромност са чувства присъщи на хората лишени от други такива!!! В смисъл такъв, че не ме боли какво си мислят хората за Мерцедесите и техните собственици - зареждам си с газ и не ми дреме за нищо - в крайна сметка бюджета за гориво намалява, и за мен това е най-важното , засега. :icon_coolgrin:
Е, вярно ,че обикновена газова нямаше да сложа, но концепцията на инжекционите ми допадна и реших да експериментирам :flagMB new:



Ми незнам просто всеки си има свое мнение, на мене както казах газта ми е малко чужда, но все пак и не искам никой да ангажирам с моето мненние, просто различни хора различни идеали е казал "поета".Иначе наистина прав си и се съгласявам че всеки си има някакъв бюджет и трябва да се съобразява с него в което няма нищо срамно.Просто обаче понякога си мисля че "изгъзените" неща, това последното просто случайно се получи като словосъчетание ама поне е на място :D , може и да ти излезнат в последствие повече от колкото се е спестилоот разликата в цената с горивото.Бе де да знам всъщност всеки си преценява за себе си, аз лично газ никога не съм слагал, мисля си и че няма да сложа.
  • 0
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 26 May 2008 - 23:00

когато инжинерите са проектирали 102 и 111 мотор, бензина е бил 1марка--заплатите 3-4000 марки. и хич не им е било на акъл мерцедеса да е икономичен, а ЗДРАВ.
сега са различни нещата. газов инжекцион на 102 е добре, но обикновенна газ--може да се върнеш в първи клас ако гръмне качествено и ти изкриви дебитомера, тогава икономията ше ти се види тясна...


а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ
  • 0

#7 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Posted 26 May 2008 - 23:17

а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ

Ц-200 1996
1400 лв. бг инжекцион
Разход бензин 10-13/100 , газ 11-16/100 (градско)
бензин 8,5-12/100 , газ 8,8-18/100 (извън...)
До момента ~30000 км на газ без проблеми - близо 9 месеца
Малко минуси - няма старт или поне е по-тромава ( не съм състезател и не ми пречи ) и честа смяна на свещи .
  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 26 May 2008 - 23:30

когато инжинерите са проектирали 102 и 111 мотор, бензина е бил 1марка--заплатите 3-4000 марки. и хич не им е било на акъл мерцедеса да е икономичен, а ЗДРАВ.
сега са различни нещата. газов инжекцион на 102 е добре, но обикновенна газ--може да се върнеш в първи клас ако гръмне качествено и ти изкриви дебитомера, тогава икономията ше ти се види тясна...
а я вие с тия газови инжекциони--говорете малко в цифри, че имам един кораб-омега и се чудя дали да му слагам газ


А другио караб нема ли да го газифицираш?
  • 0

logo-600-1002.png


#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 27 May 2008 - 00:15

А другио караб нема ли да го газифицираш?


ти побърка ли се?? ;) :)
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 28 May 2008 - 13:26

Ако ще се кара на газ, добре е да е с инжекцион.
Проблемът на газовите инжекциони е, че ако не са настроени правилно за конкретния автомобил могат да причинят доста главоболия, но иначе това е правилната посока.

Обикновената газова е като карбуратор, обаче от най-простите. Все едно да се върнеш в 60-те.

Аз съм с такава и наистина не е оптимално смесо-образуването. Особено както казват колегите като е пуснат климатика, или зацепена перката, при смяна между 1-ва и 2-ра колата сеца.

За да не сеца трябва да се обогати сместа, ама тогава пък като изключиш климатика или перката почне да се върти свободно, сместа става много богата. Обаче тва обикновената газова няма как да го компенсира.

Освен това плочката стеснява отвора за въздух и т.н.. Неизгорялата газ в отработените газове скапва катализатора, ако още го има, много бързо.

Така че ако ще е газ, да е инжекция.

Чакам някой обаче да предложи газов инжекцион за 102 мотор.
  • 0

#11 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 28 May 2008 - 13:33

Чакам някой обаче да предложи газов инжекцион за 102 мотор.

Що бре, какво му е на 102 мотора? :dontknow:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#12 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Posted 28 May 2008 - 14:08

Колеги аз съм твърдо ЗА газовият инжекцион!
Проблемът е че на моя 110 мотор няма грам компютър и слагането на ГИ е много сложно. Трябва да се сложат различни там датчици и т.н. Това доколкото знам важи и за 102 и 103 мотор. Те поне имат ламбда сензор. Аз реших тоя проблем с ламбда контрол модул, който динамично на базата на сигнала от ламбдата променя подаването на газ. Това според мен е удачно решение за коли, които нямат комп и ГИ не е подходящ.

Колкото до това газ или не - всеки си има мнение. Само ще кажа, че аз от 3г. карам мойта кола и досега съм зареждал само до горе с газ. А има разни "баровци" дето сипват за по 10,20,30лв и чакат да светне лампата или да придърпа колата, обаче не били карали на газ....
  • 0

#13 BEAST

BEAST

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 28 May 2008 - 16:14

Здравейте,

Аз също сам на ГАЗ и нямам никакви проблеми вече 1 г. или около 25000 км.
Колата мие С180 97 г. с газов инжекцион SIMGAS (с BG компютър).
Разхода който ми дава : градско - 12-13 /100 зимата ми качи и до 15л.
извънградско 9.0-9.5/100 .
Уредбата е газов инжекцион и струваше 1300 лв. (монтаж, настройки+преглед за 1.г)

Мисля ,че с тези цени на бензина една такава уредба се избива за около година .
По -мой изчисления мойта вече рабори за мене :drift1:
  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 28 May 2008 - 16:47

Що бре, какво му е на 102 мотора? :dontknow:


А де, и ай донт ноу. 102 и 103 си имат и датчици и компютър, ама той като обработи сигнала от различните датчици, подава активен сигнал към електрохидравличния регулатор и оттам регулира пръсканото от дюзите гориво. Сигурен съм че тоя сигнал може да се преобразува лесно в нещо друго, което да управлява инжектори, па макар и да пръскат едновременно.

Аз не мога да разбера и друго - един управляващ модул на газова като има информация от датчиците за обороти, температура и дебит на въздуха, температура на мотора, ламбда сигнал, и положение на дросела - затворен и широко отворен, къв му е проблема да сметне един работен цикъл на инжекторите. Даже може да се направи една базова таблица въз основа на обема на мотора, и оборотите, да се заложат некви фиксирани корекции за температура и примерно като подадеш рязко газ, и динамични такива въз основа сигнала на ламбда сензора и това е. Даже дебитомера може да се замени с МАП сензор и т.н.

Имаше на Ланди една газова система - с 4 механични дюзи и разпределител който се управлява от 2 стъпкови моторчета, който малко прилича на KE-Jetronika, ама май не бил много успешен.
  • 0

#15 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Posted 10 June 2008 - 18:00

:icon_welldone: В отговор на някой питания на вашето внимание...за информация-газовия инжекцион който сложих е "Ловатто"-Италия от ІV поколение,сиреч нов модел производство от есента на 2007г./аз го сложих в началото на 2008г.-това беше зукия хит,цена 1700лв.всичко. барабар с евро сондата на бутилката.Мотора на моя Бенц е пълен инжекцион,150 к.с Нямам намаляване на мощността и колата си е все така пъргава и има същия разход като на бензин.. На практика това е пълно дублиране на още една горивна система/газ.бутилка ,газопроводи,инжектори,компютър/ като се ползват/може би / всички налични датчици,детонации няма,защото инжекторите се монтират след дросела и подават гориво направо в колекторите.Компютъра на инжекциона се настройва от лаптоп с протрама за конкретния мотор/200Е,220Е ,230Е,260 или 280Е..../Интересното на този инжекцион е ,че в сручай на запушване на инжектор можеш да смениш само него ,при предишния модел инжекторите са в едно тяло и ако се запуши или повреди един -сменяш всичките.,но вероятността за повреда на инжекторите е минимална.Корифеи в газовите уредби са холандците,но холандските са с 300-400лв.по-скъпи,но сметнах че това напълно ме устройва.В началото на 2008г. изчислих,че вложените пари се избиват след пробег от 15000км/за мен това значи 12 месеца/.При сегашните по-високи цени на бензина ,обаче се избива след пробег 10-12хил км.Много съм доволен и не ме е срам ,че карам на газ.Пожелавам безаварийно каране и стотици хиляди/Милиони дори/ км. пробег на всички фенове на МБ,независимо дали карат на газ ,бензин или дизел.Наздраве за звездата, :beer: :4036:
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users