Отбора на Пурите W 126
Started by grosmaster, 11 Aug 2007 - 14:47:42
133 replies to this topic
#61
Posted 03 December 2011 - 10:14
Много яка пура,евала!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#62
Posted 03 December 2011 - 10:23
Ди дииии наистина е мнооо готина........много радва
By Batev
#63
Posted 04 December 2011 - 12:24
Радост за окото е пурата! Ще се оглеждам да я видя като съм в Добрич.ето аз малко съм закъснял ) да пратя снимки и на моята пуретка )))
#64
Posted 19 February 2012 - 14:53
W126 280SE 84г. , климатроник, шибидах, кожа
#65
Posted 23 February 2012 - 19:09
Е колега не става така - сложи някоя снимка да се порадваме и ние - какво е това само "W126 280SE 84г. , климатроник, шибидах, кожа"
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#66
Posted 23 February 2012 - 19:14
Имам забележки по боята ама утре ще я измия и ще я нащракам
#67
Posted 25 February 2012 - 01:31
тя и моята е със забележки - няма един детайл, който да не е за боя, ама не ми пука - просто не съм стигнал до боята, пък и я карам всеки ден и поне да не и треперя, че тук ме жулне някой, там ме натисне друг ахах
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#68
Posted 25 February 2012 - 19:37
Ето една две снимки неможах да я нащракам онзи ден... Еми това е като екстри Климатик, кожа, ел. шибедах, ел. прозорци, автоматик. Салона ми все едно са се борили разгонени котки вътре хаха отвън като забележки липсват ми 2лайсни една от дясната страна и на бронята и забележки по боята. Твоята пура е екстра така като я гледам няма забележки красавица е!
Attached Files
Edited by Marat, 25 February 2012 - 19:43 .
#69
Posted 25 February 2012 - 22:45
Ето снимки от днес със колегата zvezd0 който реши да ме навести да погледнем количките Айде колеги да направиме среща със пурите някъде по София тези "слънчеви" дни
Attached Files
#70
Posted 27 February 2012 - 23:25
Оле, честно видя ли повече от една пура на едно място и настръхвам целия и получавам оргазъм - няма такова излъчване и това от кола създадена 1979-та. Безкрайно съм благодарен на дизайнера и - ВЕЛИКИЯТ Бруно Сако!!!
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#71
Posted 27 February 2012 - 23:42
Наистина уникална кола! Заслужава си всичко просто... колеги давайте другата седмица срещааааа на бириии и мръвки по столичните заведения
#72
Posted 27 February 2012 - 23:46
Ето няколко снимчици и на моята пурета.
Attached Files
NO PAIN - NO GAIN!
#73
Posted 27 February 2012 - 23:50
Уникална! Обаче имам една молба.. спрете да ме дразните с тези джанти... искам и аз такива не че моите са лоши но искам такива. Колега пуретката е супер нямаш забележка ... супер наистина!
#74
Posted 27 February 2012 - 23:55
Моята ,като я купих беше с джанти от 220-ка ,но прецених ,че с оригиналните има най-хубава стойка ,тези на 220-ката са хубави ,но бяха много прибрани ,а тези са с ЕТ25 и пасват доста добре.
Между другото не съм се качвал на Бенц с по-добре работещ автомат , буквално не се усеща кога превключва ,примерно с 40км/ч като подам газ до 2000 об/мин. и ускорява до 100 км/ч. без да мени грам оборотите ,стоят си на 2000. А звука на V8 ...forever inlove.
Между другото не съм се качвал на Бенц с по-добре работещ автомат , буквално не се усеща кога превключва ,примерно с 40км/ч като подам газ до 2000 об/мин. и ускорява до 100 км/ч. без да мени грам оборотите ,стоят си на 2000. А звука на V8 ...forever inlove.
NO PAIN - NO GAIN!
#75
Posted 27 February 2012 - 23:56
Хари невороятна колица е твоята прсто перфектна!
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users