Помагайте с части за 123 купе
Започната от kalibbg, 10 май 2008 - 22:40:27
127 мнения по тази тема
#106
Публикувано 01 октомври 2008 - 23:55
На 27 и 28 Септември с Жоро участвахме в Ретро Рали Родопи 2008 и подобаващо спечелихме някои награди . Беше много приятно и весело преживяване
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
#107
Публикувано 02 октомври 2008 - 13:46
значи добре сте представили клубът.
трябва да снимате наградите
трябва да снимате наградите
#108
Публикувано 16 октомври 2008 - 22:28
Днес започнах разкостването на колата. До утре вечер ще е купе с двигател и в събота напуска София. Отива на кърпене. Проверявам тук - там за ламарини. Някой може ли да ми каже откъде мога да си купувам ламарините, които са ми нужни - търся добро качество + добра цена???
И още един въпрос, какъв антикорозионен грунд да използвам??? Доколкото проучвах най-качествената защита се прави с оловен миниум - смесен с грунд за да може след това да се покрие с боя и други антикори?
И още един въпрос, какъв антикорозионен грунд да използвам??? Доколкото проучвах най-качествената защита се прави с оловен миниум - смесен с грунд за да може след това да се покрие с боя и други антикори?
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
#109
Публикувано 16 октомври 2008 - 23:04
Днес започнах разкостването на колата. До утре вечер ще е купе с двигател и в събота напуска София. Отива на кърпене. Проверявам тук - там за ламарини. Някой може ли да ми каже откъде мога да си купувам ламарините, които са ми нужни - търся добро качество + добра цена???
И още един въпрос, какъв антикорозионен грунд да използвам??? Доколкото проучвах най-качествената защита се прави с оловен миниум - смесен с грунд за да може след това да се покрие с боя и други антикори?
абе тоя WURTH много го хвалят. ама я кажете адрес в софия, от къде да го вземем, че и аз искам,...все пак и опел имам...
ако ще ползваш грунд, гледай да е нитро-целуозен, че с алкидния големи ядове ще береш...
за ламарини, питай другия Иво, комшията ми, той доколкото виждам,.... май само тавана не смени.... знае всичко кое от къде, но му е нисък критерия за качество, все пак ще ти е от полза.
#110
Публикувано 17 октомври 2008 - 08:40
Иво като го гледах реже ламарините сам и пасва, ама бомбе не може да направи хубаво така. Имало някакви ХС мисля че се казвали - внасяли почти всички ламарини.абе тоя WURTH много го хвалят. ама я кажете адрес в софия, от къде да го вземем, че и аз искам,...все пак и опел имам...
ако ще ползваш грунд, гледай да е нитро-целуозен, че с алкидния големи ядове ще береш...
за ламарини, питай другия Иво, комшията ми, той доколкото виждам,.... май само тавана не смени.... знае всичко кое от къде, но му е нисък критерия за качество, все пак ще ти е от полза.
А Вюрт имат представителен магазин в Бизнес парка, ама дали са добри. Изчетох доста статии и излиза цхе единственото което спира ръждата е миниума - правел оловен сулфат - съединение и дотам.
Ще боря :
Салона и таблото реших да ги тапецирам Бояне - във Вилнер. Дерат кожи, но стават невероятно красиви. претапецирват и ферарита . www.vilner.eu
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
#111
Публикувано 17 октомври 2008 - 09:52
той Иво пръска всичко с тоя миниум, мислех че от него знаеш за това мазило.
но сега като чувам от теб,..хм почвам и аз да се за мислям
но сега като чувам от теб,..хм почвам и аз да се за мислям
#112
Публикувано 05 ноември 2008 - 19:16
Казваш,че няма да слагаш газова защото влияе зле на инжекциона. Няма ли да монтираш 2.8 мотора ,който е с карбуратор?
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#113
Публикувано 05 ноември 2008 - 23:34
Здравейте колеги, със затаен дъх изчетох коментарите ви и изгледах снимките които сте прикачили. Този проект наистина е нещо велико. Сега точно минах покрай една 230CE купе до нас , ама явно не е поддържана. Незнам кой каза, че най-добре човек да се придържа към оригинала, и се сетих, че вече няколко пъти засичам един пич с реставриран мерцедес (младо момче ~22-25години), музиката му е доста силна в колата а като я погледнеш отвътре все едно днес излиза от завода, явно той е успял да вкара модерната техника вътре без да се вижда... както и да е , успях само един път да го снимам отзад на светофара, ето я снимката Мечо Пух
пс: виждам го често на бензиностанцията да си мие колата, следващия път направо интервю ще му искам
09.11.2008: Днес видях нещо невероятно! Работата ми е да разнасям доставки по домовете на бяла техника. Отиваме вчера с колегата в къщата на един австриец, средна възраст ~50-55години. Той отваря гаража (пред гаража някакви две японски коли, малки стари, неподдържани) вътре какво да видя w123 230 лимузина , като на снимка от завода! Без номера седи красавицата. Аз веднага го разпитах за колата и той гордо ми сподели, че колата е навъртяла само 160 000км. Единственото за което ме беше яд в този момент е , че не си бях взел фотоапарата да направя няколко снимки!
пс: виждам го често на бензиностанцията да си мие колата, следващия път направо интервю ще му искам
09.11.2008: Днес видях нещо невероятно! Работата ми е да разнасям доставки по домовете на бяла техника. Отиваме вчера с колегата в къщата на един австриец, средна възраст ~50-55години. Той отваря гаража (пред гаража някакви две японски коли, малки стари, неподдържани) вътре какво да видя w123 230 лимузина , като на снимка от завода! Без номера седи красавицата. Аз веднага го разпитах за колата и той гордо ми сподели, че колата е навъртяла само 160 000км. Единственото за което ме беше яд в този момент е , че не си бях взел фотоапарата да направя няколко снимки!
#114
Публикувано 05 март 2009 - 14:16
Днес започнах разкостването на колата. До утре вечер ще е купе с двигател и в събота напуска София. Отива на кърпене. Проверявам тук - там за ламарини. Някой може ли да ми каже откъде мога да си купувам ламарините, които са ми нужни - търся добро качество + добра цена???
Докъде стигна с ремонта? Нищо не казваш. Последно кой мотор ще слагаш?
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#115
Публикувано 05 март 2009 - 19:26
той вече го сложи, чакаме да се похвали и дапочва да слага снимки
#116
Публикувано 28 март 2009 - 00:01
Казваш,че няма да слагаш газова защото влияе зле на инжекциона. Няма ли да монтираш 2.8 мотора ,който е с карбуратор?
Ето една идея за монтаж на газовата бутилка,без да отнема место от багажника(нали това те притеснява)
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#117
Публикувано 20 април 2009 - 22:18
ЗДравейте на всички и ви благодаря за търпението
Дълго не писах, но се бях хванал за главата с моя проект, а и работа сменях .
В момента съм на фаза събиране на колата, че ужасно много ми се кара.
Какво направихме:
1. Изкърпихме пода и подкалниците. Мазах с Вюрт и антикор отгоре. Шумоизолирах с 10 мм изолация. Сложих 2,8 карбуратор. Оставихме старата кутия /4,25 срещу 3,69 на 2,8/. Сега като дам газ и се подпалва. 2 месеца не мога да наглася карбуратора. Накрая ще стъпя на майстор. Последно пали от 1/4, но като подам газ и глъхне - почти угася. Надявам се до месец да я подкарам по пътя.
Предстои ми да смъкна таблото и да сложа климатика. Дадох едно табло да ми го тапецирват с кожа с лицеви шевове.
И така - всеки ден по час - докато тръгне, че тогава идва ред на Бертонето, което взехме с Жоро.
Дълго не писах, но се бях хванал за главата с моя проект, а и работа сменях .
В момента съм на фаза събиране на колата, че ужасно много ми се кара.
Какво направихме:
1. Изкърпихме пода и подкалниците. Мазах с Вюрт и антикор отгоре. Шумоизолирах с 10 мм изолация. Сложих 2,8 карбуратор. Оставихме старата кутия /4,25 срещу 3,69 на 2,8/. Сега като дам газ и се подпалва. 2 месеца не мога да наглася карбуратора. Накрая ще стъпя на майстор. Последно пали от 1/4, но като подам газ и глъхне - почти угася. Надявам се до месец да я подкарам по пътя.
Предстои ми да смъкна таблото и да сложа климатика. Дадох едно табло да ми го тапецирват с кожа с лицеви шевове.
И така - всеки ден по час - докато тръгне, че тогава идва ред на Бертонето, което взехме с Жоро.
Прикачени файлове
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
#118
Публикувано 20 април 2009 - 23:01
давай иво!
да видим кой пръв ще си направи купето засега си по-напред от мен, ама аз го бачкам по 3-4 часа на ден..
намери ли машинките за задните стъкла??
честито бертоне!
да видим кой пръв ще си направи купето засега си по-напред от мен, ама аз го бачкам по 3-4 часа на ден..
намери ли машинките за задните стъкла??
честито бертоне!
#119
Публикувано 04 май 2009 - 23:00
Оставихме старата кутия /4,25 срещу 3,69 на 2,8/.
Радостно е че си напреднал. Е това можеш ли да обясниш като как да го разбирам? За кутията. Предавателното отношение на 1-ва ли? Любопитно ми е и как ще стане тапицираното табло. Дръж ни в течение. Знаеш че ни е интересно.Успех.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#120
Публикувано 29 септември 2009 - 23:24
БАХ МААААА МУ....... КОЙ МЕ КАРАШЕ ДА СЕ ВКАРВАМ В ПРИКАЗКА
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни