Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със спирачкатаW124


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 04 май 2008 - 21:07

Здравейте, колеги!

Колата е 250D, 85-ти набор, (124.125).
Моят проблем е почти идентичен с този на колегата, писал в съседната тема, с тази разлика, че в моя случай става въпрос за съседния педал, демек спирачния.

За пръв път го забелязах преди месец. Карам си извънградско, всичко нормално. Точно на влизане в града, към който пътувах беше време да намаля скоростта, само че педалът потъна почти до долу и чак тогава спирачките хванаха. Значи да повторя – имам спирачки, но чак на сантиметър-два от ламарината. Напомпвам педала и той се вдига, но измина ли няколко метра – пак потъва. И така, стигнах там, закъдето се бях запътил (не беше приятен повод), паркирах, но мисълта ми все в спирачката. След известно време паля колата и всичко ток и жици – имам си спирачка и всичко ок. Прибрах се без проблем, мислех да отида на сервиз, но беше неделя, по-нататък ми се отвори работа и много рядко ми се налагаше да карам(1-2 пъти седмично). И така позабравих за проблема до вчера, когато пак след 40-тина километра извънградско, при навлизане в Пловдив ситуацията се повтори. Спрях за 5-10 минути, след което спирачките си бяха добре. Та въпросът ми е откъде може да идва проблема – от спирачна течност (нивото е добре, но вече минават две години от смяната) или спирачен цилиндър. Интересното е, че се получава извън града, когато малко или много колата е била в повечко обороти, макар че не виждам логиката.
Очаквам мнения откъде да я захващам.

Благодаря предварително!
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 май 2008 - 21:19

Обезвъздуши системата и ще се оправи.
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 май 2008 - 23:16

смени спирачната течност и ако не се оправи, сменявай спирачната помпа при сервото. изпускат и гумичките и не задържа налягане.

нова оригинална 320лв от БС
нова алтернативна-120-180лв
  • 0

#4 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 май 2008 - 08:47

смени спирачната течност и ако не се оправи, сменявай спирачната помпа при сервото. изпускат и гумичките и не задържа налягане.

нова оригинална 320лв от БС
нова алтернативна-120-180лв

Имах същия проблем със 190.
Така и не открих проблема, но наскоро чух че не било зле да се сменя спирачната течност, защото абсорбирала вода.
Вече го няма това 190, но иначе всичко друго по спираната система му беше наред. Пробвай ....
  • 0

#5 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 05 май 2008 - 15:41

Имах същия проблем със 190.
Така и не открих проблема, но наскоро чух че не било зле да се сменя спирачната течност, защото абсорбирала вода.
Вече го няма това 190, но иначе всичко друго по спираната система му беше наред. Пробвай ....


И аз преди доста време бях чел една статия на тема спирачки (ако не се лъжа в "Auto Bild"). Там се описваха доста неща, но ставаше дума и за необходимостта от смяна на спирачната течност през период от 2 години. Абсорбира вода и при по-дълго и интензивно използване на "средния педал" течността се загрява, водата се изпарява и по системата се образуват въздушни мехурчета. В следствие на което се получава описания ефект - от който се оплаква колегата. Така, че първо смяна на течността и чак тогава мисли за нещо по-мащабно.


п.п. Макар, че на предишния ми автомобил (ВАЗ 2107) последната спирачна течност (Лукас) изкара 8 г. без проблем. Така и я продадох. На Мерцедеса миналата година след смяна на помпа на съединителя си смених течността отново с Лукас.

Поздрави и лека, и безаварийна!
  • 0
Публикувано изображение

#6 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 05 май 2008 - 16:09

При всички случаи ще има смяна на течността, но си мисля дали все пак да не се подсигуря и с нова помпа. Надявам се алтернативните да са и достатъчно качествени, освен значително по-евтини. Странното в случая е защо проблемът се получава на прав извънградски (Асеновград-Пловдив) път без наклони и почти без да използвам спирачка (нямаше и особен трафик), а в града, когато системата е по-натоварена(тръгнеш - спреш), нямам проблеми.

Благодаря за отговорите :)
Поздрави!
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#7 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 05 май 2008 - 17:01

При всички случаи ще има смяна на течността, но си мисля дали все пак да не се подсигуря и с нова помпа. Надявам се алтернативните да са и достатъчно качествени, освен значително по-евтини. Странното в случая е защо проблемът се получава на прав извънградски (Асеновград-Пловдив) път без наклони и почти без да използвам спирачка (нямаше и особен трафик), а в града, когато системата е по-натоварена(тръгнеш - спреш), нямам проблеми.

Благодаря за отговорите :)
Поздрави!

Нищо странно, Lorinser ти каза: "изпускат и гумичките и не задържа налягане".
Успех!
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 май 2008 - 19:57

Карай по логика ако не му вярваш.

На градско ги ползваш постоянно,помпаш системата и при малка отечка няма как да падне налягането.Като подкараш на дьлго обаче и не ги пипаш дьлго време и при пьрво натискане няма никой,помпи яко другия пьт,шут на крачната и сваляй на 3-2.


Отказвала ми е на Пежо 205,бях на наклона на Операта,пред мен беше Лада с теглич...................да продьлжавам ли?Тва се разкова горкото,тия от Ладата се напикаха от смях.
  • 0
.

#9 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 05 май 2008 - 20:44

Вече е решено - нов спирачен цилиндър ;)
Още веднъж, благодаря на всички!
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#10 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 май 2008 - 22:36

Вече е решено - нов спирачен цилиндър ;)
Още веднъж, благодаря на всички!


И все пак си смени течността
  • 0

#11 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 08 май 2008 - 01:46

А можеше и само с гумички от шкодрата, но ти си решил проблема, безаварино пътуване занапред.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни