Проблем със спирачкатаW124
Започната от Angeloff, 04 май 2008 - 21:07:20
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 май 2008 - 21:07
Здравейте, колеги!
Колата е 250D, 85-ти набор, (124.125).
Моят проблем е почти идентичен с този на колегата, писал в съседната тема, с тази разлика, че в моя случай става въпрос за съседния педал, демек спирачния.
За пръв път го забелязах преди месец. Карам си извънградско, всичко нормално. Точно на влизане в града, към който пътувах беше време да намаля скоростта, само че педалът потъна почти до долу и чак тогава спирачките хванаха. Значи да повторя – имам спирачки, но чак на сантиметър-два от ламарината. Напомпвам педала и той се вдига, но измина ли няколко метра – пак потъва. И така, стигнах там, закъдето се бях запътил (не беше приятен повод), паркирах, но мисълта ми все в спирачката. След известно време паля колата и всичко ток и жици – имам си спирачка и всичко ок. Прибрах се без проблем, мислех да отида на сервиз, но беше неделя, по-нататък ми се отвори работа и много рядко ми се налагаше да карам(1-2 пъти седмично). И така позабравих за проблема до вчера, когато пак след 40-тина километра извънградско, при навлизане в Пловдив ситуацията се повтори. Спрях за 5-10 минути, след което спирачките си бяха добре. Та въпросът ми е откъде може да идва проблема – от спирачна течност (нивото е добре, но вече минават две години от смяната) или спирачен цилиндър. Интересното е, че се получава извън града, когато малко или много колата е била в повечко обороти, макар че не виждам логиката.
Очаквам мнения откъде да я захващам.
Благодаря предварително!
Колата е 250D, 85-ти набор, (124.125).
Моят проблем е почти идентичен с този на колегата, писал в съседната тема, с тази разлика, че в моя случай става въпрос за съседния педал, демек спирачния.
За пръв път го забелязах преди месец. Карам си извънградско, всичко нормално. Точно на влизане в града, към който пътувах беше време да намаля скоростта, само че педалът потъна почти до долу и чак тогава спирачките хванаха. Значи да повторя – имам спирачки, но чак на сантиметър-два от ламарината. Напомпвам педала и той се вдига, но измина ли няколко метра – пак потъва. И така, стигнах там, закъдето се бях запътил (не беше приятен повод), паркирах, но мисълта ми все в спирачката. След известно време паля колата и всичко ток и жици – имам си спирачка и всичко ок. Прибрах се без проблем, мислех да отида на сервиз, но беше неделя, по-нататък ми се отвори работа и много рядко ми се налагаше да карам(1-2 пъти седмично). И така позабравих за проблема до вчера, когато пак след 40-тина километра извънградско, при навлизане в Пловдив ситуацията се повтори. Спрях за 5-10 минути, след което спирачките си бяха добре. Та въпросът ми е откъде може да идва проблема – от спирачна течност (нивото е добре, но вече минават две години от смяната) или спирачен цилиндър. Интересното е, че се получава извън града, когато малко или много колата е била в повечко обороти, макар че не виждам логиката.
Очаквам мнения откъде да я захващам.
Благодаря предварително!
#2
Публикувано 04 май 2008 - 21:19
Обезвъздуши системата и ще се оправи.
#3
Публикувано 04 май 2008 - 23:16
смени спирачната течност и ако не се оправи, сменявай спирачната помпа при сервото. изпускат и гумичките и не задържа налягане.
нова оригинална 320лв от БС
нова алтернативна-120-180лв
нова оригинална 320лв от БС
нова алтернативна-120-180лв
#4
Публикувано 05 май 2008 - 08:47
Имах същия проблем със 190.смени спирачната течност и ако не се оправи, сменявай спирачната помпа при сервото. изпускат и гумичките и не задържа налягане.
нова оригинална 320лв от БС
нова алтернативна-120-180лв
Така и не открих проблема, но наскоро чух че не било зле да се сменя спирачната течност, защото абсорбирала вода.
Вече го няма това 190, но иначе всичко друго по спираната система му беше наред. Пробвай ....
#5
Публикувано 05 май 2008 - 15:41
Имах същия проблем със 190.
Така и не открих проблема, но наскоро чух че не било зле да се сменя спирачната течност, защото абсорбирала вода.
Вече го няма това 190, но иначе всичко друго по спираната система му беше наред. Пробвай ....
И аз преди доста време бях чел една статия на тема спирачки (ако не се лъжа в "Auto Bild"). Там се описваха доста неща, но ставаше дума и за необходимостта от смяна на спирачната течност през период от 2 години. Абсорбира вода и при по-дълго и интензивно използване на "средния педал" течността се загрява, водата се изпарява и по системата се образуват въздушни мехурчета. В следствие на което се получава описания ефект - от който се оплаква колегата. Така, че първо смяна на течността и чак тогава мисли за нещо по-мащабно.
п.п. Макар, че на предишния ми автомобил (ВАЗ 2107) последната спирачна течност (Лукас) изкара 8 г. без проблем. Така и я продадох. На Мерцедеса миналата година след смяна на помпа на съединителя си смених течността отново с Лукас.
Поздрави и лека, и безаварийна!
#6
Публикувано 05 май 2008 - 16:09
При всички случаи ще има смяна на течността, но си мисля дали все пак да не се подсигуря и с нова помпа. Надявам се алтернативните да са и достатъчно качествени, освен значително по-евтини. Странното в случая е защо проблемът се получава на прав извънградски (Асеновград-Пловдив) път без наклони и почти без да използвам спирачка (нямаше и особен трафик), а в града, когато системата е по-натоварена(тръгнеш - спреш), нямам проблеми.
Благодаря за отговорите
Поздрави!
Благодаря за отговорите
Поздрави!
#7
Публикувано 05 май 2008 - 17:01
Нищо странно, Lorinser ти каза: "изпускат и гумичките и не задържа налягане".При всички случаи ще има смяна на течността, но си мисля дали все пак да не се подсигуря и с нова помпа. Надявам се алтернативните да са и достатъчно качествени, освен значително по-евтини. Странното в случая е защо проблемът се получава на прав извънградски (Асеновград-Пловдив) път без наклони и почти без да използвам спирачка (нямаше и особен трафик), а в града, когато системата е по-натоварена(тръгнеш - спреш), нямам проблеми.
Благодаря за отговорите
Поздрави!
Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#8
Публикувано 05 май 2008 - 19:57
Карай по логика ако не му вярваш.
На градско ги ползваш постоянно,помпаш системата и при малка отечка няма как да падне налягането.Като подкараш на дьлго обаче и не ги пипаш дьлго време и при пьрво натискане няма никой,помпи яко другия пьт,шут на крачната и сваляй на 3-2.
Отказвала ми е на Пежо 205,бях на наклона на Операта,пред мен беше Лада с теглич...................да продьлжавам ли?Тва се разкова горкото,тия от Ладата се напикаха от смях.
На градско ги ползваш постоянно,помпаш системата и при малка отечка няма как да падне налягането.Като подкараш на дьлго обаче и не ги пипаш дьлго време и при пьрво натискане няма никой,помпи яко другия пьт,шут на крачната и сваляй на 3-2.
Отказвала ми е на Пежо 205,бях на наклона на Операта,пред мен беше Лада с теглич...................да продьлжавам ли?Тва се разкова горкото,тия от Ладата се напикаха от смях.
.
#10
Публикувано 05 май 2008 - 22:36
Вече е решено - нов спирачен цилиндър
Още веднъж, благодаря на всички!
И все пак си смени течността
#11
Публикувано 08 май 2008 - 01:46
А можеше и само с гумички от шкодрата, но ти си решил проблема, безаварино пътуване занапред.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни