

Нов акумулатор W220 S320Параметри ?
Започната от amsterdama, 29 апр 2008 - 15:52:39
52 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 април 2008 - 15:52
Здравейте ! От 2 месеца не бях палил автомобила си (S320CDI , W220 , 2002 г.) . Днес установих , че акумулатора ми е паднал напълно . Имам лоши спомени от подаване на ток на такава кола - на старият ми W140 ... Решил съм да си купя нов , но не знам на какви параметри трябва да отговаря , а и не погледнах дали е с ляв или десен плюс
... Моля , кажете ми какъв е по каталог акумулатора за тази кола , и евентуално ми препоръчайте марка и модел .

Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !
#2
Публикувано 29 април 2008 - 16:37
За твоята кола фабрично дават няколко разновидности и те са 74, 90, 95, 100 ампера, предполагам според оборудването на колата, по рамата се разбира най лесно кой е точно за твоята. Препоръчвам ти Varta Silver - аз си взех такъв 100 амперов (толкова е по книжка за моята кола) преди 2 месеца и няма никакви проблеми, цената е 326лв.
#4
Публикувано 29 април 2008 - 17:08
Зареди си акумулатора и си го карай, нормално е ако не е палиш колата 3 седмици да падне напълно.
Ако си решил да вземаш твърдо акумулатор, задължително виж по рамата какъв ти препоръчва производителя и такъв сложи. С по-голям или по-малък може да имаш проблеми, все пак това не е жига
Ако си решил да вземаш твърдо акумулатор, задължително виж по рамата какъв ти препоръчва производителя и такъв сложи. С по-голям или по-малък може да имаш проблеми, все пак това не е жига

#5
Публикувано 29 април 2008 - 18:00
100 ампера как ти каза ТОПа.Нищо и няма,ако сьм на твоя място сменям ако това е оригиналната батерия.
.
#6
Публикувано 29 април 2008 - 18:05
100 ампера как ти каза ТОПа.Нищо и няма,ако сьм на твоя място сменям ако това е оригиналната батерия.
Представи си че оригиналната е 74Ah.....?!
Само проблеми ще си създаде човека

#7
Публикувано 29 април 2008 - 23:23
Представям си аз ама като ги погледнах на 320 бензин само и слагат някаква под 100,всичко друго е на 100.Не ми се иска да го льжа,че е тип 84 с десен + че на моите са така ако помня / не ми се и рови по колата / ма аз ти казвам,че 99% е 100 ампера,на дизел няма да му пернат като на 2.0 бензин.
Има го в книжката ма и сега ще поровя да видим колко сьм крив.
Има го в книжката ма и сега ще поровя да видим колко сьм крив.
.
#8
Публикувано 29 април 2008 - 23:42
http://mercedes-w220...ru/html/1_6.htm
Е така се пали с кабели ма ебати батерията,не я намирам.Ровенето продьлава............
Е така се пали с кабели ма ебати батерията,не я намирам.Ровенето продьлава............
.
#9
Публикувано 30 април 2008 - 20:10
Ето го виновника

Оригиналният е , маркировката е от 11.2002 г. Видя ми се доста добър . Днес го свалих и го занесох в сервиз за акумулатори . Казаха ми , че няма да е проблем да се оправи и ще го заредят . На 02.05. ще си го взема , и като го монтирам ще пиша .
Благодаря на всички за съветите !

Оригиналният е , маркировката е от 11.2002 г. Видя ми се доста добър . Днес го свалих и го занесох в сервиз за акумулатори . Казаха ми , че няма да е проблем да се оправи и ще го заредят . На 02.05. ще си го взема , и като го монтирам ще пиша .
Благодаря на всички за съветите !
Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !
#10
Публикувано 30 април 2008 - 20:16
Браво, дано го съживят

#11
Публикувано 30 април 2008 - 20:23
Босчето прав. 100 е.
Нищо му няма на твоя - една зареждане и преглед на нивото и си готов.
Моя е 1994 и май още си е оригиналния. Споко де- не ми викайте, ама пише че е МБ на акумулатора.
Нищо му няма на твоя - една зареждане и преглед на нивото и си готов.
Моя е 1994 и май още си е оригиналния. Споко де- не ми викайте, ама пише че е МБ на акумулатора.
#12
Публикувано 30 април 2008 - 20:43
Нищо му няма.Купи си зареждачка за акумулатори,от Практикер.Без пари са.И след като не го караш ,от време на време закачай зареждачката за акумулатора направо както си е в багажника.Само откачи кабелите на колата от него да не стане фал.Аз така правя понеже и моя не го карам всеки ден.Не е трябвало да го носиш на сервиз.Сега може да те излъжат,че са му правили ебаси магиите,за да го съживят и да ти искат маса пара за реманта.
#13
Публикувано 30 април 2008 - 20:56
Не е трябвало да го носиш на сервиз.Сега може да те излъжат,че са му правили ебаси магиите,за да го съживят и да ти искат маса пара за реманта.
.... или да му кажат че нестава, само и само да купи нов от тях, както най-често практикуват.
P.S. Това мнение отпада в случай че са ти приятели

#14
Публикувано 30 април 2008 - 21:38
Ето го виновника
Оригиналният е , маркировката е от 11.2002 г. Видя ми се доста добър . Днес го свалих и го занесох в сервиз за акумулатори . Казаха ми , че няма да е проблем да се оправи и ще го заредят . На 02.05. ще си го взема , и като го монтирам ще пиша .
Благодаря на всички за съветите !
Щом мерцедес ги ползват това доказва че варта са най добрите.
#15
Публикувано 30 април 2008 - 22:00
Не , не са ми приятели . Но ми направиха много добро впечатление - свалях го от багажника на другата ми кола и от сервиза веднага излезе един от работниците и го взе той , да не се цапам аз . Вкараха го вътре , замериха го и провериха нивото на електролита . Казаха , че ще стане , трябвало да долеят там нещо ( не разбрах точно какво ) и да го заредят . Въпреки че имаха за продаване акумулатори на 5-6 различни производителя , дори не намекнаха да си купя нов ..... или да му кажат че нестава, само и само да купи нов от тях, както най-често практикуват.
P.S. Това мнение отпада в случай че са ти приятели
Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни