Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов акумулатор W220 S320Параметри ?


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#1 amsterdama

amsterdama

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 април 2008 - 15:52

Здравейте ! От 2 месеца не бях палил автомобила си (S320CDI , W220 , 2002 г.) . Днес установих , че акумулатора ми е паднал напълно . Имам лоши спомени от подаване на ток на такава кола - на старият ми W140 ... Решил съм да си купя нов , но не знам на какви параметри трябва да отговаря , а и не погледнах дали е с ляв или десен плюс :kill_myself: ... Моля , кажете ми какъв е по каталог акумулатора за тази кола , и евентуално ми препоръчайте марка и модел .
  • 0

Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !


#2 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2008 - 16:37

За твоята кола фабрично дават няколко разновидности и те са 74, 90, 95, 100 ампера, предполагам според оборудването на колата, по рамата се разбира най лесно кой е точно за твоята. Препоръчвам ти Varta Silver - аз си взех такъв 100 амперов (толкова е по книжка за моята кола) преди 2 месеца и няма никакви проблеми, цената е 326лв.
  • 0

#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 29 април 2008 - 16:58

Не знам за твойта кола колко ампер-часа се препоръчват,но мога да те посъветвам да не взимаш прекалено голям акумулатор-все ще е недозареден,ако не караш много извънградско,което по-бързо ще го скапе,а и алтернатора все ще е на мах в стремежа си да го зареди.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 29 април 2008 - 17:08

Зареди си акумулатора и си го карай, нормално е ако не е палиш колата 3 седмици да падне напълно.
Ако си решил да вземаш твърдо акумулатор, задължително виж по рамата какъв ти препоръчва производителя и такъв сложи. С по-голям или по-малък може да имаш проблеми, все пак това не е жига ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 април 2008 - 18:00

100 ампера как ти каза ТОПа.Нищо и няма,ако сьм на твоя място сменям ако това е оригиналната батерия.
  • 0
.

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 29 април 2008 - 18:05

100 ампера как ти каза ТОПа.Нищо и няма,ако сьм на твоя място сменям ако това е оригиналната батерия.


Представи си че оригиналната е 74Ah.....?!
Само проблеми ще си създаде човека ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 април 2008 - 23:23

Представям си аз ама като ги погледнах на 320 бензин само и слагат някаква под 100,всичко друго е на 100.Не ми се иска да го льжа,че е тип 84 с десен + че на моите са така ако помня / не ми се и рови по колата / ма аз ти казвам,че 99% е 100 ампера,на дизел няма да му пернат като на 2.0 бензин.

Има го в книжката ма и сега ще поровя да видим колко сьм крив.
  • 0
.

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 април 2008 - 23:42

http://mercedes-w220...ru/html/1_6.htm

Е така се пали с кабели ма ебати батерията,не я намирам.Ровенето продьлава............
  • 0
.

#9 amsterdama

amsterdama

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 април 2008 - 20:10

Ето го виновника

Публикувано изображение

Оригиналният е , маркировката е от 11.2002 г. Видя ми се доста добър . Днес го свалих и го занесох в сервиз за акумулатори . Казаха ми , че няма да е проблем да се оправи и ще го заредят . На 02.05. ще си го взема , и като го монтирам ще пиша .
Благодаря на всички за съветите !
  • 0

Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !


#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 30 април 2008 - 20:16

Браво, дано го съживят ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#11 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 април 2008 - 20:23

Босчето прав. 100 е.
Нищо му няма на твоя - една зареждане и преглед на нивото и си готов.
Моя е 1994 и май още си е оригиналния. Споко де- не ми викайте, ама пише че е МБ на акумулатора.
  • 0

#12 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 април 2008 - 20:43

Нищо му няма.Купи си зареждачка за акумулатори,от Практикер.Без пари са.И след като не го караш ,от време на време закачай зареждачката за акумулатора направо както си е в багажника.Само откачи кабелите на колата от него да не стане фал.Аз така правя понеже и моя не го карам всеки ден.Не е трябвало да го носиш на сервиз.Сега може да те излъжат,че са му правили ебаси магиите,за да го съживят и да ти искат маса пара за реманта.
  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 30 април 2008 - 20:56

Не е трябвало да го носиш на сервиз.Сега може да те излъжат,че са му правили ебаси магиите,за да го съживят и да ти искат маса пара за реманта.


.... или да му кажат че нестава, само и само да купи нов от тях, както най-често практикуват.

P.S. Това мнение отпада в случай че са ти приятели ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#14 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2008 - 21:38

Ето го виновника
Оригиналният е , маркировката е от 11.2002 г. Видя ми се доста добър . Днес го свалих и го занесох в сервиз за акумулатори . Казаха ми , че няма да е проблем да се оправи и ще го заредят . На 02.05. ще си го взема , и като го монтирам ще пиша .
Благодаря на всички за съветите !


Щом мерцедес ги ползват това доказва че варта са най добрите.
  • 0

#15 amsterdama

amsterdama

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 април 2008 - 22:00

.... или да му кажат че нестава, само и само да купи нов от тях, както най-често практикуват.

P.S. Това мнение отпада в случай че са ти приятели ;)

Не , не са ми приятели . Но ми направиха много добро впечатление - свалях го от багажника на другата ми кола и от сервиза веднага излезе един от работниците и го взе той , да не се цапам аз . Вкараха го вътре , замериха го и провериха нивото на електролита . Казаха , че ще стане , трябвало да долеят там нещо ( не разбрах точно какво ) и да го заредят . Въпреки че имаха за продаване акумулатори на 5-6 различни производителя , дори не намекнаха да си купя нов .
  • 0

Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни