Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматикаW124


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#31 300d

300d

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 май 2008 - 23:24

:kill_myself:

Публикувано изображение

Те ти го палеца,това махаш и под нето е това Т.Това се маха ако искаш да му вьртиш повечко от 45 градуса да речем,иначе се вьрти само палеца как си е,без да го вадиш.

Вьртиш в горно положение за по-високо налягане и в долно за по-ниско.Ако ти "рита" или включва по-рязко го вьрни малко в долно положение,ако завлича или припльзва го вдигай в горно.Тва е,няма сложно нищо,ако е чист пьтя това го правя и пред кафето,ако е чисто не си мацам и прьстите даже.

Ако ти припльзват скоростите си махни кабачката или палеца и вьрти по чесовниковата стрелка тая Тетка и му надени пак палеца.
Пластините които си регулирал реално са края на кабела за газта.С това регулираш на колко оборота да ти включва скоростната и как да включва.

ЕЕЕЕЕЕЕЕВАЛАААААААААААААААА МНОГО БЛАГОДАРЯ :bigemo_harabe_net-110:
НЕВЕРОВАТЕН СИ . :icon_coolgrin:
Намерих едно според мен ценно нещо при братятя руснаци но не мога да го кача за да е полезно и за други.Формата е Adobe Acrobat Document как да го кача ?
Сързано е със ремонт и настроики на 722,3/722,4/722,5 и др. за всяка по отделно и още куп др работи до сега не съм говиждал във форома.
Сигорно изглеждам като ниендерталец но не энам как? :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:
  • 0

#32 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 май 2008 - 04:24

http://w126.pp.ru/akp722.pdf

Това ли???Ми не си казал,че линкове ти трябват,те ти малко.

http://www.bulkpart....mercedes-lookup

http://importdrivetr...20Installationr

http://www.familycar...ransmission.htm

http://w123maintenan...cement-and.html

http://transtec.com/



Някои фифели и хватки с трансмисиите на Мерцедес,кажи какво точно те влече и да скиваш каква колекция имам ;)
  • 0
.

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 май 2008 - 08:21

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Кабела на газта,най-дясното кьдето са свинските опашки,това го вьртиш за регулиране на кабела.Попаднах на тая снимка та викам да ви я пусна.
  • 0
.

#34 300d

300d

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 май 2008 - 18:58

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Кабела на газта,най-дясното кьдето са свинските опашки,това го вьртиш за регулиране на кабела.Попаднах на тая снимка та викам да ви я пусна.

При мен е малко по различно но пак се регулира за фотото малко е размазано, не са като твоите BOSS но толкова си мога а апарата още не съм му свикнал. :flagMB new:
http://www.bgphoto.n...13167413750.JPG
  • 0

#35 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 май 2008 - 19:38

SL320 май беше,снимките горе са правени след като му светва АСР и това му е бил проблема или поне така казва.Не сьм му заглеждал темата,просто тьрсех как се ремонтира ДОСЕЛ и попаднах на тия.

Кабела на газта е това,в зависимост дали е отпуснат или натегнат ти включва на по-ниски или по-високи обороти скоростната.Това на моите / подобно на снимките горе / се вьрти с прьсти,гласим си ги как си искам и след третото гласене не си цапаш и рьцете даже.С бяла риза се прави,гледат те като паднал от небето ма ако не ти дреме след около ден си я нагласил да си включва като нова.
  • 0
.

#36 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 26 май 2008 - 20:22

босе направих всичко по смяната както ми казахте побра 7 литра масло и мисля че иска още меря го на запален двигател.но чукането като отпусна рязко газта си го има снимките утре ще ги сваля от телефона и ще ти ги пратя на пощата че не знам как да ги кача.свалих и мозъка нацяло изтече доста масло не го мих,като им казвам на другите с мерцедеси автоматици направо се шашкат,а масторите даже неми вярват. тука принас е така не разбират само умуват. този палец дето влиза ваккума в него той ли се върти намен ми сочи нагоре ако е той да го врътнали малко надолу може от него да е много съм благодарен на всички че иначе свалят картера сменят филтъра гарнитурата и маслото без турбината сипват ти 4 литра и бегай
  • 0

#37 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 26 май 2008 - 21:37

На прав път си с палеца, ето какво ти казва ББоса няколко поста по-горе: "Вьртиш в горно положение за по-високо налягане и в долно за по-ниско.Ако ти "рита" или включва по-рязко го вьрни малко в долно положение".
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#38 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 май 2008 - 09:30

Мани не им казвай на другите,ше се довлекьт тука и ше стане навалица от Мерцедеси. :flagMB new: :0_yahoo: Жилото на газта регулирай - бележи кьде е и вьрти после,Моята сьм я правил да включва от 1300 до около 4 в зависимост колко ми е натегнато жилото,сега сьм на около 2300 спокойно каране.
  • 0
.

#39 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 23 юли 2008 - 17:28

Здравейте и от мен.
Днес си купих Е класа 97 година. 2000 кубика, автомат.
Много мислех дали да си взема автоматик, но като се качих да го покарам малко не ми трябваше много време да се реша :)
Смятам, че автоматика се държи доста адекватно, но има леко "ритване" като превключа от "R" и "N" на "D".
Не се чува никакво тропане, понякога го прави като превключва от 1-ва на 2-ра и особено ако е с повече ръчка.
Не съм карал автоматици до сега и не знам дали това е нормално или не е. Казаха ми, че е напълно нормално, но както се досещате все имаш едно на ум.
Тъй като не съм в час и не разбирам ще помоля ако можете да ми зададете някакви въпроси, с отговорите на които евентуално мога да ви просветля малко повече.
Благодаря предварително за отделеното време и внимание. Надявам се, че колата е наред. За сега нямам забележки по нея.
Модела е следния E 200 купе 210 ( така каза застрахователката), Elegans изпълнение.
Поздрави Иван!
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#40 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2008 - 18:51

...
Днес си купих Е класа 97 година. 2000 кубика, автомат...

...ще помоля ако можете да ми зададете някакви въпроси...


Маслото и филтъра сменяни ли са?!
  • 0

#41 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 23 юли 2008 - 19:26

Маслото и филтъра сменяни ли са?!


Това ще е първото нещо, което ще направя утре! :) Днес просто не ми остана време. Ще сменя всичките масла, които ги има и респективно всички филтри.
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#42 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2008 - 19:54

Айде сега да те светна малко в далаверата за скоростите понеже ти е за първи път.
Там се сипва масло ATF и си има техника за смяна.Точи се от кутията и от онова странно нещо което го имаш вместо съединител.Сменя се филтъра на самата кутия който си върви комплект с гарнитура,и тя се сменя също.Така че за двигател,спирачки,хидравлик и диферинциял може да го направи всеки,но на скоростите бягай в сериз за автоматици или ако си го правиш сам питай точно как се прави за да няма да се чудиш после кво стана.
НАпиши си в профила от кой град си за да те насочим към подходящ сервиз.Със скоростите не си прави майтап понеже там цените за ремонт са доста дебели.По-добре изчакай от колкото да се хвърляш при първия маслар и той нищо да не направи.
  • 0

#43 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 23 юли 2008 - 20:03

......По-добре изчакай от колкото да се хвърляш при първия маслар и той нищо да не направи.

Ооооо, не само , че нищо няма да направи, ама може и яко да се посе** :tongue:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#44 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 23 юли 2008 - 20:06

Айде сега да те светна малко в далаверата за скоростите понеже ти е за първи път.
Там се сипва масло ATF и си има техника за смяна.Точи се от кутията и от онова странно нещо което го имаш вместо съединител.Сменя се филтъра на самата кутия който си върви комплект с гарнитура,и тя се сменя също.Така че за двигател,спирачки,хидравлик и диферинциял може да го направи всеки,но на скоростите бягай в сериз за автоматици или ако си го правиш сам питай точно как се прави за да няма да се чудиш после кво стана.
НАпиши си в профила от кой град си за да те насочим към подходящ сервиз.Със скоростите не си прави майтап понеже там цените за ремонт са доста дебели.По-добре изчакай от колкото да се хвърляш при първия маслар и той нищо да не направи.


Разбира се, че така ще направя. Дори за миг не съм си помислял да сменям нещата сам или пък да я вкарвам, в който и да е сервиз.
От София съм, което улеснява доста нещата. В никакъв случай не съм евтин на брашното и скъп на триците и не мисля да спестявам пари, които в последствие да ми излязат солени.
Чакам да ме насочите към подходящ сервиз, със сигурност ще се възползвам от вашия опит и познания.
Благодаря за отговорите! Все някога ще почерпя! Бъдете сигурен! :)
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#45 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2008 - 20:15

Разбира се, че така ще направя. Дори за миг не съм си помислял да сменям нещата сам или пък да я вкарвам, в който и да е сервиз.
От София съм, което улеснява доста нещата. В никакъв случай не съм евтин на брашното и скъп на триците и не мисля да спестявам пари, които в последствие да ми излязат солени.
Чакам да ме насочите към подходящ сервиз, със сигурност ще се възползвам от вашия опит и познания.
Благодаря за отговорите! Все някога ще почерпя! Бъдете сигурен! :)


Сменяй с оригинални масла, филтри и гарнитури - особено за скоростите. Скъпичко е, но си на сигурната страна.
Ако ще бараш дифа ( според мен не трябва, но не искам да възбуждам спорове тука) - отново с оригинално и с добавката.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни