
Проблем с автоматикаW124
Започната от veso2, 28 апр 2008 - 19:03:34
57 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 април 2008 - 19:03
здр. наскоро си купих w124 300тд когато му подавам постоянно газ сменя добре предавките а когато набера леко и примерно превключи добре на 1 и 2 и пусна педала да си превключи на 3 и 4 чука доста отзад като ритник също искам да питам асд блокажа как работи мисля че моя не работи и колко масло сабират скоростите и какво има също и масло за блокажа на колко се сменя
#2
Публикувано 28 април 2008 - 19:39
здр. наскоро си купих w124 300тд когато му подавам постоянно газ сменя добре предавките а когато набера леко и примерно превключи добре на 1 и 2 и пусна педала да си превключи на 3 и 4 чука доста отзад като ритник също искам да питам асд блокажа как работи мисля че моя не работи и колко масло сабират скоростите и какво има също и масло за блокажа на колко се сменя
Здравей колега .
Значи за автомата примерно ако го напънеш на 1 и 2ра и като после отпуснеш педала на газта се получава едно като ритване .
Пробвай дали се получава като си го караш нормално , без да го напъваш да се изредят скоростите ,
или пък го напъни някъде където примерно като натиснеш газта , не я отпускай докато се изредят и 4те и виж дали пак го прави.
Ако го прави само при първият случай не се притеснявай .
А за АСД-то се включва като започне колата да буксува .
И посредата под километража има един триъгълник. Той трябва да светне .
Ако светне , значи работи .
#3
Публикувано 28 април 2008 - 19:47
като го карам нормално без да го цедя пак рита но ичука а като го напана от 1 до4 безда го отпускам превключва перфектно асд на заден не работи напред не сам боксувал на контакт само ми свети триъгалника иначе неми е светкалЗдравей колега .
Значи за автомата примерно ако го напънеш на 1 и 2ра и като после отпуснеш педала на газта се получава едно като ритване .
Пробвай дали се получава като си го караш нормално , без да го напъваш да се изредят скоростите ,
или пък го напъни някъде където примерно като натиснеш газта , не я отпускай докато се изредят и 4те и виж дали пак го прави.
Ако го прави само при първият случай не се притеснявай .
А за АСД-то се включва като започне колата да буксува .
И посредата под километража има един триъгълник. Той трябва да светне .
Ако светне , значи работи .
#4
Публикувано 28 април 2008 - 20:38
колега, ползвай препинателни знаци, нищо не ти се разбира...
маслото и филтъра на автомата сменял ли си ?
когато дадеш на контакт, преди да запалиш, светва ли ти контролната лампичка ASD долу вдясно?
маслото и филтъра на автомата сменял ли си ?
когато дадеш на контакт, преди да запалиш, светва ли ти контролната лампичка ASD долу вдясно?
#5
Публикувано 28 април 2008 - 20:54
Кабел за настройки на жилото,има едни черни като стрелки,трябва да са една срещи друга.Тропането ако е някьде кьм задника може дифа да е,а не кутията,провери си гумите на диференциала еле предното гумено каре.Ако имаш палец за настройка на налягането на кутията го мрьдни малко в долна позиция.Палеца е от страната на карача,едно такова крьгло и бяла пласмаса.
Тая кола може да е буксувала скорости и продавача да го е врьтнал малко повечко това и така да си я купил ма и кога е купувана и какво е правено не пишеш.
Кажи повечко да ти кажем всичко.
Тая кола може да е буксувала скорости и продавача да го е врьтнал малко повечко това и така да си я купил ма и кога е купувана и какво е правено не пишеш.
Кажи повечко да ти кажем всичко.
.
#6
Публикувано 28 април 2008 - 21:25
Колата е внесена вчера от Холандия Аз си я докарах Двигателя е 300 тд Чукането се усеща отзад, в задницата За палец не знам но ще проверя гуменото каре и утре пак ще пиша Мерси за информацията Мисля че и блокажа не ми работиКабел за настройки на жилото,има едни черни като стрелки,трябва да са една срещи друга.Тропането ако е някьде кьм задника може дифа да е,а не кутията,провери си гумите на диференциала еле предното гумено каре.Ако имаш палец за настройка на налягането на кутията го мрьдни малко в долна позиция.Палеца е от страната на карача,едно такова крьгло и бяла пласмаса.
Тая кола може да е буксувала скорости и продавача да го е врьтнал малко повечко това и така да си я купил ма и кога е купувана и какво е правено не пишеш.
Кажи повечко да ти кажем всичко.
#7
Публикувано 28 април 2008 - 21:33
Колата е внесена вчера от Холандия Аз си я докарах Двигателя е 300 тд Чукането се усеща отзад, в задницата За палец не знам но ще проверя гуменото каре и утре пак ще пиша Мерси за информацията Мисля че и блокажа не ми работи
То верно си написал,че скоро е купена ма няма кой да чете,моя грешка.
Проври си хода на дифа,вдигай задницата и виж колко луфт имаш на едната и другата гума.Дифа трябва да има малко луфт,малко ма трябва да има,провери го и това.
Рови за теми за смяна на гумени карета,рови тема за ТРАНСМИСИЯ 722.5,там го има сниман тоя палец.Ако можеш снимай и как е захванато жилото на скоростите,там се наглася с ключе 10 май беше и почва да ги реди нормално след това.
Ако ти включва рязко между 2-3 може да е от една пружинка дето им е слаба страна на всички трансмисии с номера 722.3,722.4, 722.5...........провери кой номер трансмисия имаш и...................много ровене те чака.Има ги темите ма аз не се наема да ги тьрся.
Кажи номер на трансмисия или поне година на колата,провери и ВИН номера,там си пише номера на трансмисията.Блокажа ти е последна грижа в момента,сега е ред на проверка на маслото СЛЕД смяната му,маслото за скоростите.
С това майтап няма,смени,провери номерата и драсни 2 реда.
.
#8
Публикувано 28 април 2008 - 21:34
Колата е внесена вчера от Холандия Аз си я докарах Двигателя е 300 тд Чукането се усеща отзад, в задницата За палец не знам но ще проверя гуменото каре и утре пак ще пиша Мерси за информацията Мисля че и блокажа не ми работи
Е как пък разбра че не ти работи?
#9
Публикувано 28 април 2008 - 21:38
Пьрва и втора ако чукат като 3 и 4 ти е натегнат палеца.Това вдига леко налягането за да не ти буксува 2-3 включването,кирливата пружина на К1,там се оправя проблема,но почват да чукат другите скорости,малко по-рязко включват.Пружината е 12 кинта ма я няма,сменя се с права отверка и ключе след като свалиш мозька и източиш маслото,на тва сьщо имаше снимки.
.
#10
Публикувано 29 април 2008 - 18:27
установих нещо друго сутринта като беше студено превключваше доста по добре ще сменя маслото и филтара само ако може да ми кажете каква марка масло да тарся и филтар,а за блокажа там кадето паркирам е ливадка и назаден едното колело се варти а другото не кажетеми и някои от ваще gsm номер като ида в сервиза ако нещо се обарка да се консултирам с вас благодаря предварително ще сменя маслото и ще пиша да кажа резултата
#11
Публикувано 29 април 2008 - 18:34
veso2,
'фърли едно око тука, погледни после и тука.
Задължително провери чарковете назад - зад кутията, всичките до гумите.
ПП: ... и чети, чети, чети, има писано, рови малко и си N 1
Успех, и да пишеш в кой храст е бил заека!
ППП: На задна блокажа не бачка.
'фърли едно око тука, погледни после и тука.
Задължително провери чарковете назад - зад кутията, всичките до гумите.
ПП: ... и чети, чети, чети, има писано, рови малко и си N 1
Успех, и да пишеш в кой храст е бил заека!
ППП: На задна блокажа не бачка.

BENZBOSS, кой разряд механик каза????Пьрва и втора ако чукат като 3 и 4 ти е натегнат палеца.Това вдига леко налягането за да не ти буксува 2-3 включването,кирливата пружина на К1,там се оправя проблема,но почват да чукат другите скорости,малко по-рязко включват.Пружината е 12 кинта ма я няма,сменя се с права отверка и ключе след като свалиш мозька и източиш маслото,на тва сьщо имаше снимки.

брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#12
Публикувано 29 април 2008 - 19:33
на моя бивш 124 230TE 1990 на задна работи блокажа.
когато затъне в сняг, блокажа работеи без да спира, дори когато е натисната спирачката и се местят скоростите от D на R или обратно. работи докато не се изрявнят, дори за милисекунда, скоростите на предните и задните колела
когато задържиш на N или Р, блокажа се самоизключва
когато затъне в сняг, блокажа работеи без да спира, дори когато е натисната спирачката и се местят скоростите от D на R или обратно. работи докато не се изрявнят, дори за милисекунда, скоростите на предните и задните колела
когато задържиш на N или Р, блокажа се самоизключва
#13
Публикувано 29 април 2008 - 23:20
BENZBOSS, кой разряд механик каза????
Ми кой дадьт той,аз и на пьрви сьм навит ма ако ги покарам тия дверове още и може тиквен медал да ми дадьт.
Ич не ми е работа ма на,неволята учи,вчера смазване и проверка както и регулатора на заден десен на Бебчо,днес му оправихме / с шут ма се брои

Принципно трансмисиите работят по-добре когато маслото е по-студено.Не говорим да е -10 а просто да не е пред завиране.На много от джиповете дето теглят,сьстезателни машини из пустинята,Мерцедеси в Аризонската жега................им слагат по-голям радиатор за охлаждане на трансмисионното масло.Няма да е само от маслото и това са някакви пьрви признаци,иска си леко ровене и настройка ако не и смяна на някоя кирлива пружина ма от мен толкова,има го писано и то много.
.
#14
Публикувано 01 май 2008 - 08:47
Item Number: 1262704477
Main Category: MERCEDES BENZ
Sub Category: Transmission
Description: KIT, K1 SPRING
Your Price: $ 15.00

Номера на пружината е ония пьрвия,струва 5 кинта при дильра и 15 кинта в другите магазини.Те ти снимки как се сменя.
http://w123maintenan...cement-and.html
Това е добре да се сменя сьс смяната на маслото,аз и на двете пропуснах,но и проблеми нямам.Тия дни взимам една,е така да си имам.
Main Category: MERCEDES BENZ
Sub Category: Transmission
Description: KIT, K1 SPRING
Your Price: $ 15.00
Номера на пружината е ония пьрвия,струва 5 кинта при дильра и 15 кинта в другите магазини.Те ти снимки как се сменя.
http://w123maintenan...cement-and.html
Това е добре да се сменя сьс смяната на маслото,аз и на двете пропуснах,но и проблеми нямам.Тия дни взимам една,е така да си имам.
.
#15
Публикувано 02 май 2008 - 18:22

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни