Огромен разход на гориво-18/100 дизелW210 250TD
Started by LUCKY, 18 Apr 2008 - 22:13:06
40 replies to this topic
#16
Posted 19 April 2008 - 19:28
Мисля че турбото не ти работи. Преди и аз имах проблеми с турбото и като не работи просто колата е тромава и не върви и едвам вдига 100-120км/ч даже бях забелязъл че като не работи турбото колата ми харчи повече въпреки че върви по малко. Възможно е и някой датчик да се ебава и да изключва турбото при определена скорост. Според мен трябва да се направи нова диагностика на двигателя, аз като си направя диагностика ми казва какво не е наред.
#17
Posted 19 April 2008 - 20:56
Мисля че турбото не ти работи. Преди и аз имах проблеми с турбото и като не работи просто колата е тромава и не върви и едвам вдига 100-120км/ч даже бях забелязъл че като не работи турбото колата ми харчи повече въпреки че върви по малко. Възможно е и някой датчик да се ебава и да изключва турбото при определена скорост. Според мен трябва да се направи нова диагностика на двигателя, аз като си направя диагностика ми казва какво не е наред.
Приятел си купи ц250ТД и не вървеше - смени си някакъв датчик за турбото , но какъв точно и къде беше не знам. Струваше му към 70 лева - дано това помогне
#18
Posted 19 April 2008 - 21:01
Аз смених датчика за температура на двигателя и за по сигурно и другите два датчика които са горе най отпред на двигателя и изчистих грешките и общо взето нямам проблеми с турбото въпреки че се е случвало за няколко месеца 2-3 пъти да отказва и тогава като направя диагностика показва 5-6 грешки накуп на двигателя и ги изчиствам а по принцип може и много дълго време да карам и като проверя двигателя казва че няма грешки - незнам защо така става и от какво зависи.
#19
Posted 19 April 2008 - 21:23
И аз си мислех, че турбото не работи, но правих вече 5 диагностики и НИКАКВИ грешки не откриха. Единствените грешки, които е имало до сега са били тогава когато ми бяха изгоряли свещите. Само това. 
Тестовете и при Петко показват "ПЕРФЕКТНА" на двигателя и системата - отваряне-затваряне на вакуум клапата, ЕГР-а и всичко там което тестват.
Казват ми: - И Д Е А Л Н А Е К О Л А Т А !!!!! Не може да не варви и да харчи толкова
А по отношение на датчиците, мап сензора сега ще го сменя, а вакуум клапата си е наред. Този мотор е без Дебитомер и ...... то не остана какво да се сменя.
Тестовете и при Петко показват "ПЕРФЕКТНА" на двигателя и системата - отваряне-затваряне на вакуум клапата, ЕГР-а и всичко там което тестват.
Казват ми: - И Д Е А Л Н А Е К О Л А Т А !!!!! Не може да не варви и да харчи толкова
А по отношение на датчиците, мап сензора сега ще го сменя, а вакуум клапата си е наред. Този мотор е без Дебитомер и ...... то не остана какво да се сменя.
#20
Posted 19 April 2008 - 23:30
опааа, допреди малко четях че турбото ти работело, НО щом имаш такива ядове с ускорението, значи не сработва.
НЯМА да изпише грешки, ако вакуумната мембрана на турбото неработи, или ако лостовия механизъм с управлението на лопатките за турбината заяжда. въпросната мембрана дърпа лостовия механизъм, който пък командва за лопатките.
понякога от сажди лопатките затлачват и блокират. решение-демонтаж, разглобяване на турбината и чистене. може да се установи, като се дърпа на ръка лостовия механизъм зада се усети дали има задържане или запъване.
-отделно пак повтарям че трябва да се провери ЕГР-а.
и турбото и ЕГР-а се командват от мембрани, които ако не се задвижат или са спукани, няма да отчетат грешки, т.е. трябва да се проверят.
още един съвет, когато усетиш че колата няма мощност и не ускорява, точно както си го описал по-горе, точно тогава трябва да се направи диагностика за грешки, и ако тогава не се отчете нищо, минаваш на варианта който съм описал горе.
НЯМА да изпише грешки, ако вакуумната мембрана на турбото неработи, или ако лостовия механизъм с управлението на лопатките за турбината заяжда. въпросната мембрана дърпа лостовия механизъм, който пък командва за лопатките.
понякога от сажди лопатките затлачват и блокират. решение-демонтаж, разглобяване на турбината и чистене. може да се установи, като се дърпа на ръка лостовия механизъм зада се усети дали има задържане или запъване.
-отделно пак повтарям че трябва да се провери ЕГР-а.
и турбото и ЕГР-а се командват от мембрани, които ако не се задвижат или са спукани, няма да отчетат грешки, т.е. трябва да се проверят.
още един съвет, когато усетиш че колата няма мощност и не ускорява, точно както си го описал по-горе, точно тогава трябва да се направи диагностика за грешки, и ако тогава не се отчете нищо, минаваш на варианта който съм описал горе.
#21
Posted 20 April 2008 - 06:46
А поне чуваш ли го да свисити като достигне 2-2 и кусур хиляди оборота или не се чува въобще.Свали си джама и се заслушай като караш в града особенно между сградите се чува перфектно....
По отношение на Турбото:
- не мога да кажа с точност дали и колко работи. Според мен трябва да има осезателна разлика след 2200 оборота, но ...... не ме лепи за седалката ...
Не се отчайвай,може да е нещо дребно.По някой време ще пребяга от тук една "голяма горска котка",ще врътне леко ушите да се ориентира в тематиката на разговора и ще каже за какво иде реч.
Ако ти е свещ рпинципно трябва да забележиш леко ненормална работа на лампата за подгряване-примерно да светва с малко закъснение,да гасне по-бързо...нещо да не е в час.Но не е гаранция.Свали клемата на релето и с мултицет или с пробна лампа пробвай свещите дали минава ток през тях.Ако е свещ, няма ли да ми светне на таблото? И как да разбера кое от двете?
#22
Posted 20 April 2008 - 09:21
Колега аз карам същата. Ако искаш ела пробвай как въви моята или каквото искаш-колата е на разположение. Аз днес целия ден съм в Бизнес Парк-а, така че ако ти се идва заповядай-ще почерпя и по бира.
#23
Posted 20 April 2008 - 23:05
LORINSER - Благодаря ти за съветите!
Може да погледна Турбото и ЕГР-ра, а би ли ми казал Сервиз или човек, който би се наел проверката на двете неща. Нали знаеш, че в повечето сервизи сменят с ново (защото е по-лесно
) а не прочистват или проверяват.
Другото което си мисля, че да се свали и разглоби Турбото е като ремонт - а това веднага ме навежда на мисълта да си приготвя 1000 лв. За ЕГР-ра незная, но за Турбо ремонт е толкова (и дали прочистване е като ремонт ???). До сега, от когато купих Мерцедеса, за да го стегна съм вложил около 2000 лв. ( в тази цена не влиза каско, гражданска и другите такси - само ремонти, профилактики и стандартните неща които са задължителни - масла, филтри и т.н).
Може да погледна Турбото и ЕГР-ра, а би ли ми казал Сервиз или човек, който би се наел проверката на двете неща. Нали знаеш, че в повечето сервизи сменят с ново (защото е по-лесно
Другото което си мисля, че да се свали и разглоби Турбото е като ремонт - а това веднага ме навежда на мисълта да си приготвя 1000 лв. За ЕГР-ра незная, но за Турбо ремонт е толкова (и дали прочистване е като ремонт ???). До сега, от когато купих Мерцедеса, за да го стегна съм вложил около 2000 лв. ( в тази цена не влиза каско, гражданска и другите такси - само ремонти, профилактики и стандартните неща които са задължителни - масла, филтри и т.н).
#24
Posted 20 April 2008 - 23:18
И още нещо се сетих да попитам, ако Турбото не сработва винаги и ЕГР мембраната е запушена (или съвсем малко пропуска), това има ли отношение към този убииствем разход на гориво, т.е. при нормален разход 9-10 - при мен 17-18 дефакто х2?
П.С. Днес отново засекох и сипнах 16 л. за 106 км - има мъничък напредък.
П.С. Днес отново засекох и сипнах 16 л. за 106 км - има мъничък напредък.
#25
Posted 20 April 2008 - 23:21
...ако Турбото не сработва винаги и ЕГР мембраната е запушена (или съвсем малко пропуска), това има ли отношение към този убииствем разход на гориво...
Мхм...
#26
Posted 20 April 2008 - 23:26
вече не препоръчвам сервизи на никой!
почистването на турбото не е ремонт. взимат около 100-150лв за сваляне разглобяване и чистене. НО за момента си мисля че компютъра ти записва ГРЕШКА от някой датчик и изключва турбото. (често срещан проблем. след като загасиш и запалиш колата, грешката се чисти и турбото работи, известно време)
ако не е от грешка, ще да е от командването на турбината-проблемна мембрана или сажди
така, следващ въпрос. като я запалиш на студено--ИМА ЛИ МОЩНОСТ?? върви ли? усещаш ли я да дърпа и лепи?
за мен това са вариянтите: проблем от постоянно отворен ЕГР, командване на турбото, или грешка от датчик и от там спиране на турбото.
top е прав, ако ти се изключва турбината, разхода скача доста, защото тогава мотора неработи в режим
почистването на турбото не е ремонт. взимат около 100-150лв за сваляне разглобяване и чистене. НО за момента си мисля че компютъра ти записва ГРЕШКА от някой датчик и изключва турбото. (често срещан проблем. след като загасиш и запалиш колата, грешката се чисти и турбото работи, известно време)
ако не е от грешка, ще да е от командването на турбината-проблемна мембрана или сажди
така, следващ въпрос. като я запалиш на студено--ИМА ЛИ МОЩНОСТ?? върви ли? усещаш ли я да дърпа и лепи?
за мен това са вариянтите: проблем от постоянно отворен ЕГР, командване на турбото, или грешка от датчик и от там спиране на турбото.
top е прав, ако ти се изключва турбината, разхода скача доста, защото тогава мотора неработи в режим
#27
Posted 20 April 2008 - 23:31
И още нещо се сетих да попитам, ако Турбото не сработва винаги и ЕГР мембраната е запушена (или съвсем малко пропуска), това има ли отношение към този убииствем разход на гориво, т.е. при нормален разход 9-10 - при мен 17-18 дефакто х2?
П.С. Днес отново засекох и сипнах 16 л. за 106 км - има мъничък напредък.
ако ЕГР-а зацикли в затворено състояние, не мисля че ще повлияе на разхода. обаче ако зацикли отворен... става доста некачествена смес.
има още нещо. и турбото и ЕГР се командват от мембрани, които се командват с вакуум чрез тръбички. ако имаш измъкнат вакуум---нищо няма да сработва. провери тръбичките. лошо е ако има и спукана тръбичка-трудно се открива
#28
Posted 21 April 2008 - 00:25
иска ми се ако има някоъй с същият Мерцедес като моя, да се срещнем и да направим съпоставка. Може аз да греша за турбото, но за разхода НЕ ГРЕША!!!!! Сега отново правя засичане и като виждам до каде е стигнала стрелката за нафтата пак ще сипна 18-19 литра
[/quote]
Колега, званни на 0888447998 да я видиш, карам я същата, харчи не повече от 10 в града...
[/quote]
Колега, званни на 0888447998 да я видиш, карам я същата, харчи не повече от 10 в града...
#30
Posted 23 April 2008 - 14:11
Хм чудя се къде се загуби Линкс, та да си даде и той компетентното мнение, че много ме е яд като го гледам момчето как се мъчи с разхода на колата.От доста време му обяснявах колко добри машини са бенцовете и накрая, като взе че си купи такава и да се разочарова.Айде Линкс и твойто мнение чакаме.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








