Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем до 3000 об./минW210 250TD


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 16 април 2008 - 15:21

Здравейте! Отскоро имам Е-класа 250ТД 98г. произведен. Няколко пъти досега се получава следния проблем. Оборотите стигат до 3000 и не могат да се покачват. Трябва да угася , след това паля и проблема изчезва. Според мен проблема е в турбото. Можетете ли да ме посъветвате на какво се дължи това, или да ми кажете сервиз в София, където ще ми направят читава диагностика.
  • 0

#2 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 16 април 2008 - 18:28

Ами добре дошъл в форума .
Но и веднага да ти се скарам-има 1 място дето се описват сервизи ,мастори и т.н -всеки си казва мнението /то и затва се пише там /за да се ползва тая инфо-може да го прочетеш и така ще разбереш де да идеш за диагноза.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#3 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 16 април 2008 - 21:38

Не е от турбото, но щом сам няма да се справчш, колегата ти е кзал верния път,
Успех.
  • 0

#4 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 17 април 2008 - 09:53

Ами добре дошъл в форума .
Но и веднага да ти се скарам-има 1 място дето се описват сервизи ,мастори и т.н -всеки си казва мнението /то и затва се пише там /за да се ползва тая инфо-може да го прочетеш и така ще разбереш де да идеш за диагноза.

Разгледах раздел "сервизи" създадох си мнение за споменатите сервизи. Но ще съм благодарен, ако някой който е имал същия проблем с този двигател, сподели как го е решил или в кой сервиз са го решили.
  • 0

#5 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 15 юли 2008 - 16:52

Почти се бях отказал да го отстранявам този проблем, понеже се появяваше много рядко. До преди няколко дни. Миналата седмица ми се наложи да пътувам по-дълго и проблема така зачести, че напарво ми скъса нервите. Колата губи мощност повече от десетина пъти (max 3000 ob./min). Всеки път трябваше да спирам, да гася и пак да паля.
Като се прибрах в София минах през сервиза на Петко (понеже видях че има доста положителни отзиви във форума). Човека закачи колата на някакъв стенд и след известно време каза, че имало грешки предизвикани от циркулиращите газове, така че трябва или да сменя катализатора или да го махна, понеже бил стар и задръстен, което водело до покачване на налягането, при което се задействал датчик за налягане който от своя страна изключва турбото (това с задействането на датчика не можа да ми го демонстрира защото в сервиза нямало как да се постигне необходимото натоварване).
Та въпроса ми е няма ли след като отстраня катализатора колата да стане доста шумна, преди имах едно бензиново VW което след подобна интрвенция доста се разбръмча, а мерцедеса е дизел. Ако някой си е махнал катализатора на дизела ще е добре да сподели какви са му наблюденията
  • 0

#6 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 18 август 2008 - 14:43

Тоя проблем направо ме сасипа.
Махнах катализатор, сложиха ми някакъв резонатор на негово място, за щастие колата не се разшумя каквито ми бяха претесненията.
Обаче проблема с турбото продължава. Както всичко си е наред в един момент колата губи мощност. Не се чува изсвистяването на турбинат на около 2000об. На четвърта едвам стига 3000об. а на пета изобщо не качва обороти. Като я огася и запаля нещата се оправят за известно време и после пак.
Аиде бе хора всички ли сте на море , някои може ли да даде някакъв съвет (четох за някакъв ЕГР по форума). Или да каже читав сервиз, където да ми обърнат по-сеириозно внимание (да оправят колицата), щото само диагностики да ми правят полза никаква. На диагностиката само проблем с циркулиращите газове откриват (че то това аз и без диагностиака с тестер го разбирам, нали няма турбо, няма и циркулиращи газове) и нищо повече.
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 август 2008 - 20:48

Виж бе Пич,...на кви сервизи одиш!?
Кви катализатори,...кви резонатори!?
Немаш турбоефект,оти имаш авариен режим следствие на което мотора е умрел!
Рестартирането само ти доказва че повредата е актуална!

Имаш два ел-магн вентила за управление на турбината и ЕГР,..също така и вакуумни тръбопроводи за управлението на по-горе описаните изпълнителни елементи!
Комп,....и много маркучи и джици!
А сега кажи,..де е дефекта!
Като ти пише дефект с рециркулацията,...ко пише в подменюто на кода?
Негатив контрол или позитиф,...и с кво я четете тая каляска?

Сам нема да се оправиш,....виж в раздевла сервизи в твоя регион,...или мини през банката и от там при дилъра!
Късмет!
  • 0

#8 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 19 август 2008 - 17:52

Виж бе Пич,...на кви сервизи одиш!?
Кви катализатори,...кви резонатори!?
Немаш турбоефект,оти имаш авариен режим следствие на което мотора е умрел!
Рестартирането само ти доказва че повредата е актуална!

Имаш два ел-магн вентила за управление на турбината и ЕГР,..също така и вакуумни тръбопроводи за управлението на по-горе описаните изпълнителни елементи!
Комп,....и много маркучи и джици!
А сега кажи,..де е дефекта!
Като ти пише дефект с рециркулацията,...ко пише в подменюто на кода?
Негатив контрол или позитиф,...и с кво я четете тая каляска?

Сам нема да се оправиш,....виж в раздевла сервизи в твоя регион,...или мини през банката и от там при дилъра!
Късмет!

Сервиза беше на ул.Братя Миладинови в София, тука във форума пише че бил на Мерцедес и е добър. Мериха с една такава джаджа "Mercedes Star diagnostic" . Човека тва каза " Има грешка с циркулиращите газове, махай катализатора , щото е стар и дига налягането като загрее, от това се задеиства защита дето спира турбото (газовете) ". За под меню на кода, негатив контрол, позитив нищо не каза. Ама пак ще ходя (може и другаде, ако дадете някакъв съвет, това ми е маила [email protected], ама да е в София) и тоя път ще питам и ще записвам и после ще поствам във форума. Имам още един въпрос, като откача акумулатора, грешките чистят ли се (може и голяма глупост да казах ама преди на Passat-a така ги чистех)? Питам щото преди няколко дена ми се откачи тръбата от интер кулера (аз направо си бях решил че тя е била разхлабена и от това е проблема ама не съм познал турбото продължи да спира), закачихме я но сигурно е натрупала грешки. Та мисля ако така става да ги изчистя и после като проблема пак ме изненада, да ходя на сервиз.
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 август 2008 - 18:52

При Мерцедес Бенц грешки не се трият след откачане клемата на батерията,...но не е беда,...грешката при откачен маркуч пАК ще отразена в раздела за авария на турбоефекта!

Иди на същия сервиз и си отстоявай позицийте,...изискай да открият повредата и да я отстранят!
Рецептите са само за аптеките,..така им кажи!

Успех!
  • 0

#10 M.E290

M.E290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    MercedesE290 /96г
    Vw Golf 18 GTI /2000г

Публикувано 31 януари 2009 - 19:52

здравеите и от мен , аз сам с Е290 , същия проблем :dontknow: :dontknow: моля помагаи М123
  • 0

#11 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 22 май 2009 - 21:03

В това черното клапанче има мембрана, ако се спука /обикновенно се пробива точно по края, където контактува с пласмасата/ колата започва да прави тези проблеми. Понякога проблема изчезва, защото мембранката се завърта леко и закрива дупчицата, колата започва да върви почти нормално до следващото завъртане.
Между другото това се произвежда само от Бош, поръчва се и се чака около 10-на дни. Цената май му е около 100 лв.
Това е само една от възможните причини за проблема. Клапана може да се разглоби и да се провери, или да се смукне и да се види дали държи. LYNX, го е казал добре, трябва си диагностика.
Между другото вече смених един такъв, преди два дена избуши пак, сега мисля да търся втора ръка. Ако някой предлага такова животно, моля да пише на Л.С.
Публикувано изображение
  • 0

#12 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 22 май 2009 - 21:21

В това черното клапанче има мембрана, ако се спука /обикновенно се пробива точно по края, където контактува с пласмасата/ колата започва да прави тези проблеми. Понякога проблема изчезва, защото мембранката се завърта леко и закрива дупчицата, колата започва да върви почти нормално до следващото завъртане.
Между другото това се произвежда само от Бош, поръчва се и се чака около 10-на дни. Цената май му е около 100 лв.
Това е само една от възможните причини за проблема. Клапана може да се разглоби и да се провери, или да се смукне и да се види дали държи. LYNX, го е казал добре, трябва си диагностика.
Между другото вече смених един такъв, преди два дена избуши пак, сега мисля да търся втора ръка. Ако някой предлага такова животно, моля да пише на Л.С.
Публикувано изображение

Смени си вакума ,който управлява турбото и си готов,не винаги го хващат на диагностика ,защото не винаги сгафваи и по закона на Мърфи точно когато е закачат той тогава работи.
  • 0

#13 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 25 май 2009 - 18:24

Имам проблем, автомобила влиза в авариен режим. Опитахме се да напрвим диагностика с Carsoft 7.4. Програмата не открива EDS (електрона система на дизелов двигател). Някои може ли да ми даде инфо кои модули трябва да се диагностицира с Carsoft, когато автомобила влиза в авариен режим. Колата е W210/250DT произведена 98г.
  • 0

#14 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 25 май 2009 - 19:15

карсофта е много слаб за дизели и не хваща
всички грешки отивай на стар диагноза
  • 0

#15 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 28 май 2009 - 10:32

карсофта е много слаб за дизели и не хваща
всички грешки отивай на стар диагноза

Ходих на 26.05.09 на сервиз в които имат стар диагноза, решиха че проблема е от вентила за управление рециркулацията на газовете, препоръчаха ми да сменя също и един маркуч, тоя който излиза от интер кулера щото е тръгнал да се протрива. В магазина ще ми доставят вентила след седмица. Така че като го сложа ще пробвам и пак ще пиша. Ако всичко е наред може да напрвя и малко положителна реклама на сервиза дето правиха диагностика.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни