Първа колаКоя е първата ви собствена?
Започната от KoZmo, 31 май 2006 - 20:02:04
58 мнения по тази тема
#46
Публикувано 15 февруари 2011 - 12:50
1. 1996 - 97 - VW Jetta 1994 1.8, 90 hp., syncro, беше на баща ми, карах шофьорски курсове, но практически ми беше първата кола, ползвах я повече от него.
2. 1998 - Daewoo Matiz, 1998 796 cm3,52 hp. чисто нова, беше ми подарък, "Капитолия" я бяха вкарали, повечето надписи бяха с йероглифи, сигурно е била за пазара в Азия, беше на 500 и няколко километра (от пристанището във Варна или Бургас), много си я харесвах, но след 1-2 години се напълни с тях, основно таксита, колко пъти са ми махали по улиците(беше златиста, като на такситата)....даже едно момиче, на "Раковски" на един светофар, направо си седна до мен и ми каза: "За Младост...", аз и отговорих: "Аз ще те закарам, ама не съм такси, но ще измислим как да ми платиш...", изхвърча за секунда .
3. 2001 - Audi A3 1999 1.8 20V, 125 hp.,реално първата със лични пари, беше не лоша кола, но ми беше много каръшка, след 5 удар ! без да съм в колата, на паркинги и даже веднъж на "Евлоги Георгиев" на аварийни бях спрял за 1 мин. и 204 мина и направи цялата дясна страна на гъз (с извинение), защото рейсаджията не забелязал, че задната му броня стърчи с близо метър от дясно....след като я оправих, реших да я продавам.
4. 2003 - Mercedes C 124 1994, 220 16V, 150 hp., автоматик, кожа, климатроник, като го видях в автокъщата да си седи затрупан с листа, веднага реших, че е моята кола, оставих Ауди-то и даже пари останаха....за три години освен консумативите смених една водна помпа и това е......все още си остава любимата ми кола.
5. 2006 - Mercedes W 203 SportCoupe 2002, 200 Kompressor,aut., 204 hp. (чип и по-голяма ролка на компресора)- Супер количка, компактна, супер за ерген, но след 1 година и малко се оказа, че ще се женя, имахме вече и куче, искахме и дете, така че вече решиха, че ще НИ е тясна
6. 2008 - Mercedes W 163 2003 Inspiration, 270 CDI, 163 hp., aut., само парктроник нямаше като екстра, но пък имах теглич
Колата беше супер, поддържането и не беше супер , за капак финансовата криза ме удари доста яко и трябваше да я продам
7. 2010 - Mercedes W 203 2001 Elegance, 200 Kompressor, 163 hp., aut. - взех го в бартер за МЛ-а и досега съм доволен от него.
П.П. Снимки, понеже не ми дава да ги прикача има на линка в подписа ми.
2. 1998 - Daewoo Matiz, 1998 796 cm3,52 hp. чисто нова, беше ми подарък, "Капитолия" я бяха вкарали, повечето надписи бяха с йероглифи, сигурно е била за пазара в Азия, беше на 500 и няколко километра (от пристанището във Варна или Бургас), много си я харесвах, но след 1-2 години се напълни с тях, основно таксита, колко пъти са ми махали по улиците(беше златиста, като на такситата)....даже едно момиче, на "Раковски" на един светофар, направо си седна до мен и ми каза: "За Младост...", аз и отговорих: "Аз ще те закарам, ама не съм такси, но ще измислим как да ми платиш...", изхвърча за секунда .
3. 2001 - Audi A3 1999 1.8 20V, 125 hp.,реално първата със лични пари, беше не лоша кола, но ми беше много каръшка, след 5 удар ! без да съм в колата, на паркинги и даже веднъж на "Евлоги Георгиев" на аварийни бях спрял за 1 мин. и 204 мина и направи цялата дясна страна на гъз (с извинение), защото рейсаджията не забелязал, че задната му броня стърчи с близо метър от дясно....след като я оправих, реших да я продавам.
4. 2003 - Mercedes C 124 1994, 220 16V, 150 hp., автоматик, кожа, климатроник, като го видях в автокъщата да си седи затрупан с листа, веднага реших, че е моята кола, оставих Ауди-то и даже пари останаха....за три години освен консумативите смених една водна помпа и това е......все още си остава любимата ми кола.
5. 2006 - Mercedes W 203 SportCoupe 2002, 200 Kompressor,aut., 204 hp. (чип и по-голяма ролка на компресора)- Супер количка, компактна, супер за ерген, но след 1 година и малко се оказа, че ще се женя, имахме вече и куче, искахме и дете, така че вече решиха, че ще НИ е тясна
6. 2008 - Mercedes W 163 2003 Inspiration, 270 CDI, 163 hp., aut., само парктроник нямаше като екстра, но пък имах теглич
Колата беше супер, поддържането и не беше супер , за капак финансовата криза ме удари доста яко и трябваше да я продам
7. 2010 - Mercedes W 203 2001 Elegance, 200 Kompressor, 163 hp., aut. - взех го в бартер за МЛ-а и досега съм доволен от него.
П.П. Снимки, понеже не ми дава да ги прикача има на линка в подписа ми.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#47
Публикувано 15 февруари 2011 - 22:01
1 - МОСКВИЧ 1360
2 - ТУЛА - МОТОЦИКЛ ДЛЯ ГРЯЗНОЕ БЕЗДОРОЖЬЕ - 38000 КМ СМЕСЕН ТЕРЕН И 3 УБИТИ ГЛИГАНА ИЗВЛЕЧЕНИ ОТ ДЕРЕТО + МАЛЪК ЕКСПЕРИМЕНТ--- ВЕРИГА ОТ АВТОМОБИЛ И СКА ВМЕСТО ПРЕДНА ГУМА - ЖЕСТООКО
3 - СИМСОН С ПЕДАЛИ МНОГО ЗДРАВ - РОМАНТИКА
4 - ФИАТ 126П ВИКАХМЕ МУ КАТЕРАЧА ЗАДЕН ДВИГАТЕЛ+ДОБРИ ГУМИ И РАВЕН НЯМАШЕ ПРЕЗ ЗИМАТА. РЕДОВНО ДРАЗНЕХ КОМШИЯТА С ВИТАРАТА ТОЙ СЕ СКЪПЕШЕ ЗА СВЕСТНИ ГУМИ.
5 - ОПЕЛ АСКОНА - КАРАЙ И НЕ МУ МИСЛИ
6 - ОТ 6 ГОДИНИ 124 260Е 88Г. 4МАТИК 180000КМ ПРОБЕГ С МЕН И ВЕРОЯТНО НИКОГА НЯМА ДА СЕ РАЗДЕЛЯ С НЕГО
7 - ОТ 2Г. ГАЗ-69 ТЕКЕЗЕСАРКА С ДВИГАТЕЛ ОТ МБ 123 200Д, "ЧУК БЕЗ ДРЪЖКА" НЕ МОГА ДА ГО СЧУПЯ И СЪМ С НЕГО СПАСИТЕЛНА СЛУЖБА В ЛОВНАТА ДРУЖИНКА.
2 - ТУЛА - МОТОЦИКЛ ДЛЯ ГРЯЗНОЕ БЕЗДОРОЖЬЕ - 38000 КМ СМЕСЕН ТЕРЕН И 3 УБИТИ ГЛИГАНА ИЗВЛЕЧЕНИ ОТ ДЕРЕТО + МАЛЪК ЕКСПЕРИМЕНТ--- ВЕРИГА ОТ АВТОМОБИЛ И СКА ВМЕСТО ПРЕДНА ГУМА - ЖЕСТООКО
3 - СИМСОН С ПЕДАЛИ МНОГО ЗДРАВ - РОМАНТИКА
4 - ФИАТ 126П ВИКАХМЕ МУ КАТЕРАЧА ЗАДЕН ДВИГАТЕЛ+ДОБРИ ГУМИ И РАВЕН НЯМАШЕ ПРЕЗ ЗИМАТА. РЕДОВНО ДРАЗНЕХ КОМШИЯТА С ВИТАРАТА ТОЙ СЕ СКЪПЕШЕ ЗА СВЕСТНИ ГУМИ.
5 - ОПЕЛ АСКОНА - КАРАЙ И НЕ МУ МИСЛИ
6 - ОТ 6 ГОДИНИ 124 260Е 88Г. 4МАТИК 180000КМ ПРОБЕГ С МЕН И ВЕРОЯТНО НИКОГА НЯМА ДА СЕ РАЗДЕЛЯ С НЕГО
7 - ОТ 2Г. ГАЗ-69 ТЕКЕЗЕСАРКА С ДВИГАТЕЛ ОТ МБ 123 200Д, "ЧУК БЕЗ ДРЪЖКА" НЕ МОГА ДА ГО СЧУПЯ И СЪМ С НЕГО СПАСИТЕЛНА СЛУЖБА В ЛОВНАТА ДРУЖИНКА.
MB-моето бъдеще!?
#48
Публикувано 15 февруари 2011 - 23:22
Първа собствена закупена със собствени мои пари - Mercedes W202 C200 kompressor
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#50
Публикувано 16 февруари 2011 - 11:45
Polski Fiat 126p набор 82, до скоро в движение, вече не, сега съм в търсене на нов
M112.940 inside
#51
Публикувано 17 февруари 2011 - 10:50
Първата беше Форд Орион 1.4 с обикновенна газова - минавах 1160 километра с пълен резервоар и пълна бутилка! Беше ми подарък!
Втората беше Форд Ескорт... пак подарък!
Третата пак някакъв подарък!
Иначе първата беше с руси къдрици до раменете със сини очи...
Втората беше със сочни устни...
Еххх спомени, спомени...
Втората беше Форд Ескорт... пак подарък!
Третата пак някакъв подарък!
Иначе първата беше с руси къдрици до раменете със сини очи...
Втората беше със сочни устни...
Еххх спомени, спомени...
#52
Публикувано 17 февруари 2011 - 19:41
2006 1.VW Derby 1980 - Първата ми кола. Тя ми беше кандидат-студентската кола. друга освен моята не съм веждал.
2007 2.Toyota Corolla 1986 - Студентската ми кола в 1 курс. За нея мога да кажа че нямаше случай да не запали. Много здрава.
2008 3.Mercedes W124 200E - Най яката! (продължавам да си я карам)
2010 4.Mercedes W208 200 Компресор 192кс - много добра.
Отделно са минали 10-15 автомобила, ама горните са си само мои.
2007 2.Toyota Corolla 1986 - Студентската ми кола в 1 курс. За нея мога да кажа че нямаше случай да не запали. Много здрава.
2008 3.Mercedes W124 200E - Най яката! (продължавам да си я карам)
2010 4.Mercedes W208 200 Компресор 192кс - много добра.
Отделно са минали 10-15 автомобила, ама горните са си само мои.
#53
Публикувано 17 февруари 2011 - 22:07
2004та година - Opel Calibra 2.0 136кс - супер здрава кола беше.Издържа големи дебилизми и не се счупи нито един път.
Не мога да си намеря снимка на колата,но пък намерих в гуугъл картинка на Калибра с абсорлютно същия цват като на моята бивша.Само джантите се различават.
Не мога да си намеря снимка на колата,но пък намерих в гуугъл картинка на Калибра с абсорлютно същия цват като на моята бивша.Само джантите се различават.
#54
Публикувано 20 февруари 2011 - 18:20
2004та година - Opel Calibra 2.0 136кс - супер здрава кола беше.Издържа големи дебилизми и не се счупи нито един път.
Не мога да си намеря снимка на колата,но пък намерих в гуугъл картинка на Калибра с абсорлютно същия цват като на моята бивша.Само джантите се различават.
Нали знаеш , че на Калибра-та й викат "циганското Ферари" Нищо против, количката е симпатична, ама има много лошо прозвеще горката... явно повечето цигани (с пари) я харесват и си я купуват...
#55
Публикувано 20 февруари 2011 - 20:03
По моя край пък ромите са много запалени по BMW-тата и не карат нищо друго.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#56
Публикувано 21 февруари 2011 - 18:27
Нали знаеш , че на Калибра-та й викат "циганското Ферари" Нищо против, количката е симпатична, ама има много лошо прозвеще горката... явно повечето цигани (с пари) я харесват и си я купуват...
Знам , така ме подиграваха едно време.
#57
Публикувано 23 март 2011 - 23:06
първата ми кола беше жигулка с ладов дв. 1600 кобика страшна кола, на всеки пожелавам такава, постоянно в ръчка само бензин и масълце от време на време сега брачедите се фукат с нея после МБ ц200 дизел голяма красавица ама малко бавничка
след това и до ден днешен 210-ка 290 тд мн и се радвам а и мечтата ми е да се видя и в
S-ка
след това и до ден днешен 210-ка 290 тд мн и се радвам а и мечтата ми е да се видя и в
S-ка
Прикачени файлове
#58
Публикувано 10 април 2011 - 18:48
Чакайте да си спомня ми
1вата беше Ferrari Enzo
2рата Mercedes-Benz CLK GTR AMG
3тата Brabus Mercedes-Benz SL 65AMG Black Series
4тата Brabus w210 7.3
на 5тата се събудих
Всъшност все още не съм имал първа
1вата беше Ferrari Enzo
2рата Mercedes-Benz CLK GTR AMG
3тата Brabus Mercedes-Benz SL 65AMG Black Series
4тата Brabus w210 7.3
на 5тата се събудих
Всъшност все още не съм имал първа
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#59
Публикувано 10 април 2011 - 19:12
И да добавя останалите(купени след горния пост):1.Fiat Uno-1.3 Diesel
2.Alfa Romeo 33 Imola sport
3.Volvo 244 2.4 Diesel(6 cylinder)
4.Audi 200 quattro
5.Mercedes W124 260 E
6.Mercedes W124 E 300
7.Mercedes W140 CL 500(Coupe)
8.TOYOTA CAMRY-LE-1992
9.TOYOTA 4RUNNER-AWD-1990
10.TOYOTA PREVIA-LE-ALLTRACK-1992
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни