Първа колаКоя е първата ви собствена?
Започната от KoZmo, 31 май 2006 - 20:02:04
58 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 февруари 2009 - 10:16
1. моята първа кола беше Лада 1600 и още е в движение, кара я дедо който е на 78г.
Купих си я през 95г.
2. после през 99г. си взех МЕРЦЕДЕС 190Д, 84г.
3. след това през 2004. го смених с друг МЕРЦЕДЕС 190Е, 91г. 122к.
4. и последно миналата година го смених с по-нов МЕРЦЕДЕС Ц220Д, 98г. 95к.
Купих си я през 95г.
2. после през 99г. си взех МЕРЦЕДЕС 190Д, 84г.
3. след това през 2004. го смених с друг МЕРЦЕДЕС 190Е, 91г. 122к.
4. и последно миналата година го смених с по-нов МЕРЦЕДЕС Ц220Д, 98г. 95к.
#33
Публикувано 17 февруари 2009 - 17:22
Първата ми собствена кола беше FORD ESCORT 1.8 Diesel 1993г., който в последствие подарих на майка ми
Mercedes-Benz W210 E 200 Elegance
#34
Публикувано 18 февруари 2009 - 03:29
Първата е тая , която карам сега (съвсем собствена), но иначе минахме през :
1. Zastava GT 55 4 doors, тъмно синя
2.Alfa Romeo 33 , червена
3. Alfa Sprint 1.5 (2 carburators)бяла ....беше супер екзотична и толкова ниска, вече почти няма от тях.
4. MB 124 - сребристо сив
5.MB 124 - бял
Сега - MB A-klasse (2004) W 168 & MB C220 cdi W 203 (семейство сме с Kocev) Затова.
1. Zastava GT 55 4 doors, тъмно синя
2.Alfa Romeo 33 , червена
3. Alfa Sprint 1.5 (2 carburators)бяла ....беше супер екзотична и толкова ниска, вече почти няма от тях.
4. MB 124 - сребристо сив
5.MB 124 - бял
Сега - MB A-klasse (2004) W 168 & MB C220 cdi W 203 (семейство сме с Kocev) Затова.
Прикачени файлове
#35
Публикувано 14 февруари 2011 - 11:16
Интересна тема. Ето и моите
1 .Форд фиеста 1.jpeg 106,06K 8 Брой сваляния
2 . Ауди 80 DSC00016.JPG 685,09K 12 Брой сваляния
3 . МБ цлк в момента 12112010041.jpg 1,52MB 13 Брой сваляния
1 .Форд фиеста 1.jpeg 106,06K 8 Брой сваляния
2 . Ауди 80 DSC00016.JPG 685,09K 12 Брой сваляния
3 . МБ цлк в момента 12112010041.jpg 1,52MB 13 Брой сваляния
#36
Публикувано 14 февруари 2011 - 12:39
2000г. - Ford Orion Ghia MK3 1.6, 90к.с.
Беше произведен към края на 1991г. (като се замисля е най-новата кола, която съм карал)
Mного кофти автомобил, но изключително здрав и никога не ме е оставил на пътя. Проблеми с окачването, беше много нежно.
2007г. - BMW E36 318ti 1995г. М42 142к.с. Прилично малка кола, която е с доста просторен интериор и страхотен двигател (M42). Все още ми липсва.
2009г. - Mercedes CLK W208. 2000г. 111.944 200 Kompressor 192к.с. Беше ми влязла под кожата и си зарязах малко БМВ манията Все още ми харесва Ще си я оставя, дано не ме предава.
Беше произведен към края на 1991г. (като се замисля е най-новата кола, която съм карал)
Mного кофти автомобил, но изключително здрав и никога не ме е оставил на пътя. Проблеми с окачването, беше много нежно.
2007г. - BMW E36 318ti 1995г. М42 142к.с. Прилично малка кола, която е с доста просторен интериор и страхотен двигател (M42). Все още ми липсва.
2009г. - Mercedes CLK W208. 2000г. 111.944 200 Kompressor 192к.с. Беше ми влязла под кожата и си зарязах малко БМВ манията Все още ми харесва Ще си я оставя, дано не ме предава.
Прикачени файлове
#37
Публикувано 14 февруари 2011 - 14:02
Първата ми кола беше Опел Кадет 1.3 - подарък от баща ми ,но още нямах книжка , карах я известно време и я продадох, събирах няколко месеца пари и си купих Форд Ескорт 97г. 1.8ТД - после изкарах книжката , карах го 6 месеца и си купих мерцедес 124 2.0 М111 много хубав и доста запзен ,но след 1 година каране ми стъпи на 13 000лв. и казах ,че го продавам (писна ми от ремонти). Тогава баща ми го купи от мен (той имаше Вектра 97г. и ми додаде 2000лв) Та Вектрата беше 2.0ДИ 82 к.с. и ми беше мн бавна. Продадох я след 3 месеца каране на чист бартер за 124-ка 2.0 М102. Нея я карах около година и 8 месеца и я бартеросах с доплащане от моя страна за сегашната ми 140-ка 3.2 М104.
А между другото си купих и един Фиат Типо 89г. 1.4 за резервна кола и получих Лада Нива 2006г. за служебна(без ограничение на пробег и гориво). Та така ....to be continue...
А между другото си купих и един Фиат Типо 89г. 1.4 за резервна кола и получих Лада Нива 2006г. за служебна(без ограничение на пробег и гориво). Та така ....to be continue...
NO PAIN - NO GAIN!
#38
Публикувано 14 февруари 2011 - 15:35
1. моята първа кола беше пежо 205 86г. с общо мазане на двигател и скорости. човека 10 пъти ми каза да си помисля, защото е била служебна - на фирма за климатици. аз не помислих и заради това още си я спомням. първо се счупиха скоростите = 3 пъти вадене на двигателя.
последва смяна на маслото и дойде основния ремонт на двигателя. след това ми гореше бензин зимата 5/100 софийско.
2. най-любимата пежо 306 93г. карана точно 50 000км./+- 10-15км/ нищо не е пипано освен консумативи + ново радио - продадох я на една циганка от люлин и сигурно още си я кара със здраве и безаварийно.
3. пежото стана малко за 3-членно семейство и купих рено сценик 99г автомат по нея също не съм пипал нищо. единственото , което ъпгрейднах беше радиото от пежото. пеното го пласирах за 3 дни на супер загуба - тръгвах за щатите /5000$/
4. и с парите с които взех от реното си купих от www.ebay.com мерцедес-а S203, V6, 218Hp без да се замисля и не съжалявам и за една секунда. единствено ме е яд, че ще го оставя/продам/ тук в края на годината, когато си тръгвам. повече такава готина кола може би няма да карам.
поздрави
последва смяна на маслото и дойде основния ремонт на двигателя. след това ми гореше бензин зимата 5/100 софийско.
2. най-любимата пежо 306 93г. карана точно 50 000км./+- 10-15км/ нищо не е пипано освен консумативи + ново радио - продадох я на една циганка от люлин и сигурно още си я кара със здраве и безаварийно.
3. пежото стана малко за 3-членно семейство и купих рено сценик 99г автомат по нея също не съм пипал нищо. единственото , което ъпгрейднах беше радиото от пежото. пеното го пласирах за 3 дни на супер загуба - тръгвах за щатите /5000$/
4. и с парите с които взех от реното си купих от www.ebay.com мерцедес-а S203, V6, 218Hp без да се замисля и не съжалявам и за една секунда. единствено ме е яд, че ще го оставя/продам/ тук в края на годината, когато си тръгвам. повече такава готина кола може би няма да карам.
поздрави
#39
Публикувано 14 февруари 2011 - 18:12
Първата ми кола закупих през 1991г от Германия-Форд Сиера 2.3Д модел1984г.Беше задължително да е дизел,защото беше криза и бензин нямаше...Смених няколко коли,докато 1995г.се влюбих в един W 111,2.3 бензин,който беше изоставен на улицата и се продаваше.Купих го и започна реставрация която трая почти две години.Купих и още един за части,беше голяма сага- почти всичко се принудих да правя сам(освен ремонта на двигателя и боядисването),защото "майсторите"тогава както и сега нямаха въображение.От тогава до сега карам само Мерцедес,като често имам и втора кола от друга марка.
#40
Публикувано 14 февруари 2011 - 23:48
1. ЗАЗ 968 - първи споделен автомобил с един съученик, тогава още нямах книжка, значи ще е било лятото на 1994, ходехме на училище с него.
2. ЗАЗ 968М без джобе - бартеросахме предишния на чист бартер, щото му работеше печката, пък на новия я ремонтирах и тръгна. Още нямах книжка, значи е било към средата на 1995.
3. Фиат 124 - пак със същия съученик харизахме заза на едни мангали за купища пари и в гаража на дядото на друг съученик намерихме фиата на трупчета. След няколко дневен труд фиата припали. Изгори 17л. от Банкя до ж.к.Слатина и бяхме в паника! Толкова беше изгнил горкия, че като го качиш на тротоара с чифт гуми и се кривеше по тротоара, все пак беше на 27 години. След още труд и инвестиции започна да харчи нормално. За да не ни пръска в очите от дупките на пода, нарязахме някакъв килим и направихме стелки. Вече имах книжка, значи е било пролетта на 1996. Едни мангали пак сипаха купища пари и го отнесоха, според мен го харесаха заради стелките. Разделихме парите със съученика ми. Повече не сме имали общи коли.
4. Опел Аскона '83 1.6 карбуратор 75 коня 4 скорости - мама и тате помогнаха за наистина първия ми личен автомобил. Вече работех от година на първата си сериозна работа, значи е било 1998. Железен мотор и повече ръжда от фиата. Мотора го ремонтирах основно, ама наистина основно и ми донесе много щастливи км. С тая кола за окло 8 месеца врътнах 75 хил.км. Бензина беше забранен за тая кола.
5. Мерцедес 190Е 1.8 бензин '91 - много арна колица, нямаше газ като я купих, сложих газ ама така и не успяха да я подкарат кадърно. Тъй като вече бях се позамогнал реших да изкорубя газовата и да карам на бензин. Да съм я купил края на 2002. Единствения ремонт беше подмяна на водна помпа. Консумативи, бензин и яко газ... никакви ядове.
5,1. Рено Клио 1.2 енерджи '92 или '93 - жената намаза от пътуването на един приятел до Германия, да е било пролетта на 2003. Железен автомобил, като изключим вентилатора на упето и ел. инстаацията. Много евтина поддръжка. А два пъти правих стартер, а ако идете на сервиз за смяна на ангренаж може да ви бият, защото се откача двигатела от едната лапа за да се подмени ремъка.
5,2. Опел Астра 2.0 ТД '99 83 коня, 5 скорости, борд компютър, круиз контрол и КЛИМАТИК. Жената се зарадва на подаръка и яко му се кефеше. Много пари глътна, то не беше стартер, нафтова помпа, АБС, шенкел - адски скъпа кола. Тука вече сме почти в наши дни 2006, ама вече нема време да се омърлям с масло и каквото и колкото каже сервиза, иначе преди това аз си правех всичко.
6. Мерцедес S203 220 CDI'05 Автомат, 150 коне и едномагаре зад волана, знаете какво имам по колата, нема да описвам. Пазарувах я началото на 2009. Много съм доволен, един проблем с алтернатора за под 100 кинта, един спукан маркуч на кулер за 120 кинта и смяна на термостат 180 кинта с включен труд(зор е да смени, гледах, добре че не се хванх сам на хорото), другото е консуматив, ама той пък е доста солен. Жената е по-скъпа за поддръжка, въпреки че не носи семейството на гръб към морето, ама нема как...
Преди S203 бях на служебни Тойоти без ограничение на преход и гориво, карал съм всякакви без Ленд Крузер, модели от 2005 до 2008. Ай-Гоу също не съм карал. Най-големия леген беше една Корола 1.6 бензин 5 ръчни скорости. София - Самоков - Белово(допълване на резервоара) - Септември - магистрала Тракия към Приморско(където светна лампата за бензина). Правете сметка колко харчи на извънградско(резервоар по книжка: 55 литра). От 150 км/ч до 170 км/ч, стрелката на бензиномера пада по-бързо, отколкото стрелката на скоростомера се вдига. Веднъж спускайки по Тракия от Ихтиман към София успях да вдигна 180 км/ч със силен попътен вятър, ама ми свърши бензина . В града гореше приличо 10-15/100 км, ама се и караше прилично по правилата. Авенсиса ми беше 2,2 д4д 150 коня и вървеше като бесен(ръчни скорости), той ми беше минимум критерии за вървеж при избора на кола. Разните 4х4 съм ги карал на кратки преходи и предимно по необходимост и много лоши пътни условия. Хайкукса е сериозно камионче, ама вози и се кара като камионче, не е ли натоварен едвам се удържа. Рав-4 така се осветка(таблото се размига като коледна елха) след локва на магистралата, че ме прибираха с пътна помощ и стоя в сервиза 3 седмици. На офроуд обученията се справяше учудващо лесно с калта и камънака, а и не се осветкваше, въпреки че я ксинах яко, явно си е била проблемна преди 3 седмичния сервиз, после ниакви ядове. През тоя мипериод няколко автомобила мечта се превъраха в тухли и май вечно ще си останат само трилъчева мечта... най-много ме е яд за пурата на Лоринзер, че не смогнах... много лачена, много... даже и жената и се радваше на снимките, ама пуста криза...
Гледам пак съм се унесъл в глупости, ама ми е едно приятно да си помня безгрижните години на свобода...
2. ЗАЗ 968М без джобе - бартеросахме предишния на чист бартер, щото му работеше печката, пък на новия я ремонтирах и тръгна. Още нямах книжка, значи е било към средата на 1995.
3. Фиат 124 - пак със същия съученик харизахме заза на едни мангали за купища пари и в гаража на дядото на друг съученик намерихме фиата на трупчета. След няколко дневен труд фиата припали. Изгори 17л. от Банкя до ж.к.Слатина и бяхме в паника! Толкова беше изгнил горкия, че като го качиш на тротоара с чифт гуми и се кривеше по тротоара, все пак беше на 27 години. След още труд и инвестиции започна да харчи нормално. За да не ни пръска в очите от дупките на пода, нарязахме някакъв килим и направихме стелки. Вече имах книжка, значи е било пролетта на 1996. Едни мангали пак сипаха купища пари и го отнесоха, според мен го харесаха заради стелките. Разделихме парите със съученика ми. Повече не сме имали общи коли.
4. Опел Аскона '83 1.6 карбуратор 75 коня 4 скорости - мама и тате помогнаха за наистина първия ми личен автомобил. Вече работех от година на първата си сериозна работа, значи е било 1998. Железен мотор и повече ръжда от фиата. Мотора го ремонтирах основно, ама наистина основно и ми донесе много щастливи км. С тая кола за окло 8 месеца врътнах 75 хил.км. Бензина беше забранен за тая кола.
5. Мерцедес 190Е 1.8 бензин '91 - много арна колица, нямаше газ като я купих, сложих газ ама така и не успяха да я подкарат кадърно. Тъй като вече бях се позамогнал реших да изкорубя газовата и да карам на бензин. Да съм я купил края на 2002. Единствения ремонт беше подмяна на водна помпа. Консумативи, бензин и яко газ... никакви ядове.
5,1. Рено Клио 1.2 енерджи '92 или '93 - жената намаза от пътуването на един приятел до Германия, да е било пролетта на 2003. Железен автомобил, като изключим вентилатора на упето и ел. инстаацията. Много евтина поддръжка. А два пъти правих стартер, а ако идете на сервиз за смяна на ангренаж може да ви бият, защото се откача двигатела от едната лапа за да се подмени ремъка.
5,2. Опел Астра 2.0 ТД '99 83 коня, 5 скорости, борд компютър, круиз контрол и КЛИМАТИК. Жената се зарадва на подаръка и яко му се кефеше. Много пари глътна, то не беше стартер, нафтова помпа, АБС, шенкел - адски скъпа кола. Тука вече сме почти в наши дни 2006, ама вече нема време да се омърлям с масло и каквото и колкото каже сервиза, иначе преди това аз си правех всичко.
6. Мерцедес S203 220 CDI'05 Автомат, 150 коне и едномагаре зад волана, знаете какво имам по колата, нема да описвам. Пазарувах я началото на 2009. Много съм доволен, един проблем с алтернатора за под 100 кинта, един спукан маркуч на кулер за 120 кинта и смяна на термостат 180 кинта с включен труд(зор е да смени, гледах, добре че не се хванх сам на хорото), другото е консуматив, ама той пък е доста солен. Жената е по-скъпа за поддръжка, въпреки че не носи семейството на гръб към морето, ама нема как...
Преди S203 бях на служебни Тойоти без ограничение на преход и гориво, карал съм всякакви без Ленд Крузер, модели от 2005 до 2008. Ай-Гоу също не съм карал. Най-големия леген беше една Корола 1.6 бензин 5 ръчни скорости. София - Самоков - Белово(допълване на резервоара) - Септември - магистрала Тракия към Приморско(където светна лампата за бензина). Правете сметка колко харчи на извънградско(резервоар по книжка: 55 литра). От 150 км/ч до 170 км/ч, стрелката на бензиномера пада по-бързо, отколкото стрелката на скоростомера се вдига. Веднъж спускайки по Тракия от Ихтиман към София успях да вдигна 180 км/ч със силен попътен вятър, ама ми свърши бензина . В града гореше приличо 10-15/100 км, ама се и караше прилично по правилата. Авенсиса ми беше 2,2 д4д 150 коня и вървеше като бесен(ръчни скорости), той ми беше минимум критерии за вървеж при избора на кола. Разните 4х4 съм ги карал на кратки преходи и предимно по необходимост и много лоши пътни условия. Хайкукса е сериозно камионче, ама вози и се кара като камионче, не е ли натоварен едвам се удържа. Рав-4 така се осветка(таблото се размига като коледна елха) след локва на магистралата, че ме прибираха с пътна помощ и стоя в сервиза 3 седмици. На офроуд обученията се справяше учудващо лесно с калта и камънака, а и не се осветкваше, въпреки че я ксинах яко, явно си е била проблемна преди 3 седмичния сервиз, после ниакви ядове. През тоя мипериод няколко автомобила мечта се превъраха в тухли и май вечно ще си останат само трилъчева мечта... най-много ме е яд за пурата на Лоринзер, че не смогнах... много лачена, много... даже и жената и се радваше на снимките, ама пуста криза...
Гледам пак съм се унесъл в глупости, ама ми е едно приятно да си помня безгрижните години на свобода...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#41
Публикувано 14 февруари 2011 - 23:53
Моята авто история е доста кратка - единствения автомобил, който лично съм купувал и моето име е било на талона е W124 200CE.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#43
Публикувано 15 февруари 2011 - 07:32
Опел Кадет гси 115кс,1999-2002г
Алфа Ромео 156 спортвагон 1.9жтд,2005-2010
Мерцедес спорткупе 200 компресор:)2010-
Алфа Ромео 156 спортвагон 1.9жтд,2005-2010
Мерцедес спорткупе 200 компресор:)2010-
#44
Публикувано 15 февруари 2011 - 11:00
Подозирах, че ти си Аскона83 от Опел-форума, но сега съм сигурен. Още си спомням поста ти за майстора, който псувал под колата заради оригиналните шарнири на Опела. Ако имаш регисрация все още там, би ли го постнал и тука.4. Опел Аскона '83 1.6 карбуратор 75 коня 4 скорости - мама и тате помогнаха за наистина първия ми личен автомобил. Вече работех от година на първата си сериозна работа, значи е било 1998. Железен мотор и повече ръжда от фиата. Мотора го ремонтирах основно, ама наистина основно и ми донесе много щастливи км. С тая кола за окло 8 месеца врътнах 75 хил.км. Бензина беше забранен за тая кола.
По темата:
Най-първо се качих на съседа на Москвича. Веднъж така спрях, че падна задната седалка.
След това, в ергенски години, наш`те ми взеха корекомска Лада 2105. Ей, назад не знаеше. С нея се и ожених.
С парите от сватбата взех Опел Кадет 1,6 моно. Само добри думи мога да кажа за тази кола. Е, освен традиционната ръжда, други ядове не съм имал. Карал е и без масло, и с "много" масло. Още го кара един старец.
Като навърши 20 години, реших да го сменям с Астра. В един дъждовен четвъртък сегашния ми С180 ме накара да се обърна и да погледна цената. В понеделник вече беше мой. Въобще не съжалявам за избора, освен за разхода.
Ама кеф цена няма.
#45
Публикувано 15 февруари 2011 - 11:36
1990г. Шкода 120L,Японка,Модел 1986 на 5 000км. взех я от един летец,беше ходил от Младост до летището само.Четири години само каране без смяна на нищо.Беше станала като дискотека,вътре.Спря да върви и повече от 40 не искаше да вдигне.Купи я един старец който цял живот е карал Шкоди.След време го видях и той ми каза че е сменил маслото и филтрите и колата направо лети.Разход 6/100 градско.
1994 Лада 2103 1500 чиста,модел 1978г.След изкърпване на всички ламарини и смяна на блок с Нивов, шлайф на глава на максимум,локомотивни клапани(титаниеви),по голями бутала,я бах докарал някъде към 110 кончета.разход 13-14/100 градско,но пък за сметка на това нямах равен на старт по града.1996 челен удар и се приключи с тази кола.Отиде в Стомана Перник.
1996 Хонда Сивик CRX 1.6 16V 150 кончета 850кг..Уникален автомобил,малък Стелт.Нямал съм проблеми с него,газ до дупка,докато през 1998г. не ми го взеха мутрите,оказал се че е краден от тях.
1998г. Опел Вектра CDX 2.0 бензин модел 1997.Уникален автомобил.Все пак беше на една година.Никакви ядове до 2000г.,след това заминах за чужбина,до 2003.след това у такситата с една Елантра 1.6 16V.
2006г. Мерцедес 190Е 1.8 109к.с. модел 1992г.Много послушен автомобил никакви ядове.Много гледане и изръсване за глезотии.
2009г. Мерцедес 124 купе 2.0 16V 136к.с. модел 1994г.Никакви проблеми за сега.Изваждане за какви ли не глезотии,ама нали са казали хората: Кеф, цена нема.
1994 Лада 2103 1500 чиста,модел 1978г.След изкърпване на всички ламарини и смяна на блок с Нивов, шлайф на глава на максимум,локомотивни клапани(титаниеви),по голями бутала,я бах докарал някъде към 110 кончета.разход 13-14/100 градско,но пък за сметка на това нямах равен на старт по града.1996 челен удар и се приключи с тази кола.Отиде в Стомана Перник.
1996 Хонда Сивик CRX 1.6 16V 150 кончета 850кг..Уникален автомобил,малък Стелт.Нямал съм проблеми с него,газ до дупка,докато през 1998г. не ми го взеха мутрите,оказал се че е краден от тях.
1998г. Опел Вектра CDX 2.0 бензин модел 1997.Уникален автомобил.Все пак беше на една година.Никакви ядове до 2000г.,след това заминах за чужбина,до 2003.след това у такситата с една Елантра 1.6 16V.
2006г. Мерцедес 190Е 1.8 109к.с. модел 1992г.Много послушен автомобил никакви ядове.Много гледане и изръсване за глезотии.
2009г. Мерцедес 124 купе 2.0 16V 136к.с. модел 1994г.Никакви проблеми за сега.Изваждане за какви ли не глезотии,ама нали са казали хората: Кеф, цена нема.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни