Първа колаКоя е първата ви собствена?
Започната от KoZmo, 31 май 2006 - 20:02:04
58 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 май 2006 - 20:02
Я кажете каква кола си купихте за първа?
#2
Публикувано 31 май 2006 - 23:42
1967г Москвич 407 с три скорости :P
1973г ЗАЗ новия модел
1975г Жигули 1.200
1979 Жигули 1.300
1983 Застава Юго
1983 Трабант 601S
1993 Фиат Уно дизел
1996 Форд Фиеста дизел
1999 Сеат толедо дизел
2000 Мерцедеса 190
2004 Фиат Пунто 1.2 бензин
От 1983 до сега и сега съм бил винаги с две коли плюс третата на сина ми.сега той е с Алфа Ромео156 дизел.
от всички тия коли чисто нови съм купувал ЗАЗа Жигулитата Трабанта и Югото.
Всички останали са втора употреба. B)
Да спомена че имах и мотопед Балканче Симсонка и MZ150
1973г ЗАЗ новия модел
1975г Жигули 1.200
1979 Жигули 1.300
1983 Застава Юго
1983 Трабант 601S
1993 Фиат Уно дизел
1996 Форд Фиеста дизел
1999 Сеат толедо дизел
2000 Мерцедеса 190
2004 Фиат Пунто 1.2 бензин
От 1983 до сега и сега съм бил винаги с две коли плюс третата на сина ми.сега той е с Алфа Ромео156 дизел.
от всички тия коли чисто нови съм купувал ЗАЗа Жигулитата Трабанта и Югото.
Всички останали са втора употреба. B)
Да спомена че имах и мотопед Балканче Симсонка и MZ150
#3
Публикувано 31 май 2006 - 23:43
Е па как... Мечтата на всички Москвич-аджий-Полски Фиат 125П.
Модерна,луксозна,мощна,стабилна...4 дискови спирачки(с постоянни проблеми с ръчната)...
Абе остави,ама съм вдигал с него 175км/ч,па с Мечо-знам ли...километража му е до 160 и е W123-240D.Никога не съм го пробвал колко вдига.
А и ако не знаете,едно време само на Полските Фиати 125П,Милицията(в частност КАТ) са разрешили да се слага щора и да се движи със затъмнени стъкла
Не че е била друга причината,ами да не се вижда кой калмук си е купил такава кола!
Ама си е хубва,като му свикнеш на чалъмите.Ама още си я пазя.То все обичам да съм до лактите в масла,а с Мечо нямам тази възможност/да не чува дявола/!
Ей..да бе.Като гледам и аз да се похваля с моторетки-Симсон 1962г/2 горни скорости и беше със "спойлери"-живи тенекий,ама си имаше вид на съвременен скутер.А как да не се похваля с Балкан-75куб.Страшна машина-вдига 100 на 4-та.Симсонките ги правеше сами да си говорят.
Абе Козмо...де се сети да я подфнеш тая носталгична тема...Ееех...спомени-спомени!!!!
Модерна,луксозна,мощна,стабилна...4 дискови спирачки(с постоянни проблеми с ръчната)...
Абе остави,ама съм вдигал с него 175км/ч,па с Мечо-знам ли...километража му е до 160 и е W123-240D.Никога не съм го пробвал колко вдига.
А и ако не знаете,едно време само на Полските Фиати 125П,Милицията(в частност КАТ) са разрешили да се слага щора и да се движи със затъмнени стъкла
Не че е била друга причината,ами да не се вижда кой калмук си е купил такава кола!
Ама си е хубва,като му свикнеш на чалъмите.Ама още си я пазя.То все обичам да съм до лактите в масла,а с Мечо нямам тази възможност/да не чува дявола/!
Ей..да бе.Като гледам и аз да се похваля с моторетки-Симсон 1962г/2 горни скорости и беше със "спойлери"-живи тенекий,ама си имаше вид на съвременен скутер.А как да не се похваля с Балкан-75куб.Страшна машина-вдига 100 на 4-та.Симсонките ги правеше сами да си говорят.
Абе Козмо...де се сети да я подфнеш тая носталгична тема...Ееех...спомени-спомени!!!!
#4
Публикувано 01 юни 2006 - 08:55
Първата ми кола която си купих сам със собствени пари беше един Форд Сиера 1.6 бензин на която какво ли не и правих (например сваляне височината на главата с 1мм и куп други щуротии) и в крайна сметка успях да и взема здравето тотално - още имам части от нея.
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#5
Публикувано 01 юни 2006 - 09:13
Леле майкор ти ме върна толкова назад .Първата ми кола беше ТРАБАНТ . Ама такъв трабант дето друг такъв НЕМА. Бях му скъсил задницата с 20 сантиметра. Задните гуми бяха 205-ци. Задните стъкла се отваряха, а на всичко отгоре нарисувах с черна боя и една фуга все едно колата има и задни врати. Та даже е дръжки бях сложил. Един беше карал от орлов мост до младост след мене, за да разгледа ТРАБАНТА. Също така имаше хромирани гривни на стоповете и фаровете, шибедах и му бях обърнал джантите. Тогава имах сервиз и всичко по трабанта беше правено както си трябва, а не левашки. Следващата ми кола, беше голф 2-ка дизел. С него спомени нямам много. Третата ми кола беше пак голф 2-ка ама GTI с KR мотор. На четири булеварда в Сфия съм вдигал 200 километра с него. Много скъпа кола ми беше и се грижех за него, докато на един завой един не ме намери в бързинката. След като го продадох и с парите от застраховката си купих бялата 124-ка, коато карах 3 огдини и не ми създаваше никакви проблеми. Продадох я и започнах да събирам пари за следващия мерцедес. Междувременно купих на дядо ми една лада, обаче човека не му достигна времето да и се нарадва, така че сега съм с лада, а пък за МЕРЦЕДЕС догодина. Да не пропусна че и Аз имах едно моторче балканче, още преди да имам книжка, но го срещнах в една жигула. Спуках челюст, натъртих ребра и ред други гадости. От тогава само на четири колела.
#6
Публикувано 01 юни 2006 - 09:33
Първата ми кола беше VW 1300 - костенурка. Много готина кола беше, къде ли не съм ходил с нея... Изключително здрава! След това направих най-голямата си грешка - купих си Lanchia Delta 1600. Вървеше много добре, а в завоите влизаше невероятно, но винаги имаше какво да й се оправя. А някои неща така и не се оправиха изобщо - например спирачките... 6 месеца я издържах и оттогава италианска кола повече - никога! След това си купих първия Мерцедес - 115/220Д. Изключителна кола беше - почти като нова, страшно запазена и вървеше много добре. За съжаление я ударих лошо една зима на леда в едно дърво. После си взех пак 115 но бензинова - 230. Вървеше много, но и харчеше доста, а и вида й не беше особено добър. След нея си купих 123/200Д, която както казвах и на друго място тук е най-железния автомобил който съм виждал. 7 години го карах, минах повече от 100 хил.км. по всякакви пътища и в БГ и в чужбина. Сина ми израстна в тази кола и сърце не ми даде да го продам и сега баща ми си го кара бавно и спокойно и колата продължава да е супер. Последната ми кола, засега, е 124/250Д, която мисля сега да продам и да сменя за нещо по-ново, но засега няма купувачи.
Това са моите коли - общо взето съм карал само хубави коли, не мога да се оплача, но като се има предвид, че 4 от тях са Мерцедеси това не е учудващо
Това са моите коли - общо взето съм карал само хубави коли, не мога да се оплача, но като се има предвид, че 4 от тях са Мерцедеси това не е учудващо
#8
Публикувано 01 юни 2006 - 11:22
аз стартирах с Голф 2 и след това се качих на бенц и от тогава не го сменям за друга марка
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#9
Публикувано 01 юни 2006 - 12:07
Аз пък тръгнах с един опел кадет комби - 1997-2001г (пълен оптичен тунинг на ирмшер);
после нисан примера 2.0 SGX - 2001- 2003г ;
а сега вече 200це - от 2003-та насам само нея си карам :-)
после нисан примера 2.0 SGX - 2001- 2003г ;
а сега вече 200це - от 2003-та насам само нея си карам :-)
#10
Публикувано 01 юни 2006 - 13:04
Понеже въпросът беше Първа кола собствена, купена със собствени пари - за мен това беше Москвич 408 И, купен през 1976 г. на търг от Мототехника. Тогава върнатите през гаранционния период за сериозни дефекти автомобили ги продаваха на търг. И цената им беше по-висока от новите в магазина, но за нова се чакаше повече от 10 години.
Ако някой пусне тема какви коли сме имали, карали, на какви сме се учили или държали шофьорският изпит, ще се включа допълнително.
Ако някой пусне тема какви коли сме имали, карали, на какви сме се учили или държали шофьорският изпит, ще се включа допълнително.
#11
Публикувано 01 юни 2006 - 15:09
На какъв автомобил карахте курсоветеПонеже въпросът беше Първа кола собствена, купена със собствени пари - за мен това беше Москвич 408 И, купен през 1976 г. на търг от Мототехника. Тогава върнатите през гаранционния период за сериозни дефекти автомобили ги продаваха на търг. И цената им беше по-висока от новите в магазина, но за нова се чакаше повече от 10 години.
Ако някой пусне тема какви коли сме имали, карали, на какви сме се учили или държали шофьорският изпит, ще се включа допълнително.
#12
Публикувано 01 юни 2006 - 15:15
BMW 525 TDS 1999 г.
#13
Публикувано 01 юни 2006 - 15:54
10 години с Траби, сега остана само 200 Д-то
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#15
Публикувано 02 юни 2006 - 14:30
BMW E36, 318is ,което още юркам.
АКО ПРЕСТАНА ДА СЪМ ДОБЪР, ЩЕ СТАНА БОГАТ
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни