новата ми 124ка :))
Започната от Lorinser, 05 апр 2008 - 23:59:23
41 мнения по тази тема
#17
Публикувано 06 април 2008 - 11:13
Бояне да ме прощаваш, ама вчера витаех някъде из облаците около оная 5 литрова пура и не съм ти видял темата.
Ами честито баце, много да те радва и да те слуша!
Няма да слезеш от облаците, ако се набуташ да е вземеш
#18
Публикувано 06 април 2008 - 12:08
Честито и те чакаме в Отбора на W211
W211-Avantgarde
#19
Публикувано 06 април 2008 - 12:24
още веднъж ви благодаря колеги !!!
прилична 211 под 20.000евро няма, и то говорим за 2003та, прекосили 2004та, демек без гаранция, без фейслифт+обикаляне докато я намериш+несичгурен резултат
бих посъветвал всички, ако искате такава кола, утивате в сградата на МБ в мюнхен, в нея има постоянно изложени поне 50-70бр 211ски, на цени от 25000Е, от 2004та г.
НО, взимате я със задължителна удължена гаранция 1г !!! независимо че е 2004та!! със гарантирани километри, аз невидях там 211 на повече от 80.000км. даже повечето бяха на 60-70хил (от старите), и имате гаранция че е технически изправна, а не със замазани проблеми. отедлно се разхождате и избрате кола на закрито, топло, и контактувате с интелигентен персонал, а не с някви вмирисани чалми, които освен арабски друго незнаят.
и сравнението -----2004г 130.000-200.000 КМ, никаква гаранция за НИЩО по колата=21.000Е в най-добрия случай. говорим за прилична кола.
или -----2004г 60.000км, пълна гаранция за всичко= 25000Е....перфектна, обслужвана в МБ, със СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ, като нова
А моя най-горещ съвет е кола в пълна международна гаранция, демек да е след 07.2006г , хем ще е фейслифт, което означава че ще е и с изчистени фабрични проблеми, от предходните години, хем ще мирише вътре на НОВО, километрите ще са до 50.000км направо си е нова кола. и то от първа ръка. цените там обаче са от 29-30.000Евро нагоре. въпреки това, спестявате приблизително 50% от цената на НОВА. кола която струва 50Е, след 1г ще я вземете на 35Е, а след 1,5г ще е 31Е
моята я взех със доста голяма отстъпка. просто заобиколихме надценките на филиал и търговец (ferkoefer),като дори и шефа на филиала си смъкна от неговите %-центи. но проблема беше че я купих на хартия, без да съм я виждал. но щом е в гаранция, нямаше какво да ме притеснява. предоволен съм, запръв път нямам за какво да се хвана. ако някой желае, може да си даде данни и да му свършиме същата работа. като ще почерпи чичото...
преди да ми уредят 220ЦДИ-то,замалко щях да взема 280цди, беше базов модел 2004 или 2005та беше, само с автоматик и беше на промоция на 25000Е, смъкнат от 26,500Е но беше с гаден цвят. даже цялата оферта с описанието за това 280 е още в колата ми, ако те интересува мога да ти го дам да придобиеш пълна представа, надали още чака там, но примерна кола..
Невероятна е! Честито! Я ми кажи колко струват приличните W211-ски в Мюнхен?
прилична 211 под 20.000евро няма, и то говорим за 2003та, прекосили 2004та, демек без гаранция, без фейслифт+обикаляне докато я намериш+несичгурен резултат
бих посъветвал всички, ако искате такава кола, утивате в сградата на МБ в мюнхен, в нея има постоянно изложени поне 50-70бр 211ски, на цени от 25000Е, от 2004та г.
НО, взимате я със задължителна удължена гаранция 1г !!! независимо че е 2004та!! със гарантирани километри, аз невидях там 211 на повече от 80.000км. даже повечето бяха на 60-70хил (от старите), и имате гаранция че е технически изправна, а не със замазани проблеми. отедлно се разхождате и избрате кола на закрито, топло, и контактувате с интелигентен персонал, а не с някви вмирисани чалми, които освен арабски друго незнаят.
и сравнението -----2004г 130.000-200.000 КМ, никаква гаранция за НИЩО по колата=21.000Е в най-добрия случай. говорим за прилична кола.
или -----2004г 60.000км, пълна гаранция за всичко= 25000Е....перфектна, обслужвана в МБ, със СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ, като нова
А моя най-горещ съвет е кола в пълна международна гаранция, демек да е след 07.2006г , хем ще е фейслифт, което означава че ще е и с изчистени фабрични проблеми, от предходните години, хем ще мирише вътре на НОВО, километрите ще са до 50.000км направо си е нова кола. и то от първа ръка. цените там обаче са от 29-30.000Евро нагоре. въпреки това, спестявате приблизително 50% от цената на НОВА. кола която струва 50Е, след 1г ще я вземете на 35Е, а след 1,5г ще е 31Е
моята я взех със доста голяма отстъпка. просто заобиколихме надценките на филиал и търговец (ferkoefer),като дори и шефа на филиала си смъкна от неговите %-центи. но проблема беше че я купих на хартия, без да съм я виждал. но щом е в гаранция, нямаше какво да ме притеснява. предоволен съм, запръв път нямам за какво да се хвана. ако някой желае, може да си даде данни и да му свършиме същата работа. като ще почерпи чичото...
подобре се насочи към Е280CDI. това е с нов V6 мотор и е 3200кубика, по-добър е от 320CDI. но тук най добре е Линкс да се изкаже.Честито колега, много безаварийни км. и аз умувам за нещо подобно, но мисля да е 320.На 11.04 ще ходя на тест драйф и ще видя какво ще ми предложат.
преди да ми уредят 220ЦДИ-то,замалко щях да взема 280цди, беше базов модел 2004 или 2005та беше, само с автоматик и беше на промоция на 25000Е, смъкнат от 26,500Е но беше с гаден цвят. даже цялата оферта с описанието за това 280 е още в колата ми, ако те интересува мога да ти го дам да придобиеш пълна представа, надали още чака там, но примерна кола..
#20
Публикувано 06 април 2008 - 12:36
подобре се насочи към Е280CDI. това е с нов V6 мотор и е 3200кубика, по-добър е от 320CDI. но тук най добре е Линкс да се изкаже.
преди да ми уредят 220ЦДИ-то,замалко щях да взема 280цди, беше базов модел 2004 или 2005та беше, само с автоматик и беше на промоция на 25000Е, смъкнат от 26,500Е но беше с гаден цвят. даже цялата оферта с описанието за това 280 е още в колата ми, ако те интересува мога да ти го дам да придобиеш пълна представа, надали още чака там, но примерна кола..
Доколко знам новите 280CDI и 320CDI са с еднаква кубатура разликата е само в мощноста, и двата мотора са 3.0 но единя е 190к.с. другия 224к.с.
Ако се насача към 280 по-добре да взема 220CDI с 170к.с. като твоята, лек чип тунинг и съм вече 200к.с., затова съм се насочил към 320CDI при него спокойно ще получа мощност 260+к.с.
Обаче има и нещо друго аз нещо не харесвам дизела и май ще взема бензинка, но знае ли човек след тест драйфа може да мина и на дизели.
#21
Публикувано 06 април 2008 - 12:52
не съм запознат в тези детайли, но май си прав, има 320 стар и 320нов.или пак се лъжа?? страия 320 не е ли редови 6так?? новия щом е еднакъв с 280 трябва да е V6???Доколко знам новите 280CDI и 320CDI са с еднаква кубатура разликата е само в мощноста, и двата мотора са 3.0 но единя е 190к.с. другия 224к.с.
ами честно казано се интересувах единствено от 220, за да платя по-малък акциз. пък си и мисля че обслужването като консумативи и части ще ми излезе по евтино с 220. все пак е и доста масов двигател, такаче ще има части навсякъде.това е моето мислене,
Ако се насача към 280 по-добре да взема 220CDI с 170к.с. като твоята, лек чип тунинг и съм вече 200к.с., затова съм се насочил към 320CDI при него спокойно ще получа мощност 260+к.с.
Обаче има и нещо друго аз нещо не харесвам дизела и май ще взема бензинка, но знае ли човек след тест драйфа може да мина и на дизели.
изпробвай MB DIESEL POWER 2006та,
#22
Публикувано 06 април 2008 - 13:34
Да ти честитя и аз "новата 124ка", Бояне! От снощи още гледам темата и от да разглеждам снимки в детайли забравих да пиша
Жив и здрав да си и много кеф да ти доставя тая колица. Ако минеш на CLS мисля, че ще си още по-възхитен. Миналото лято като ходих до Мюнхен бях в едно от представителствата на Мерцедес там (не знам колко са изобщо), но това беше на 4 етажа и коли стотици, включително и отвън наредени, по-голямата част от които бяха "Gebrauchtwagen" или "Jahreswagen", редом до най-новите. Учудих се какво пространство предлага CLSа, а отвън някак си не изглежда толкова просторен или чак кой знае колко по-голям от Е-класата. За мен единствено S-класата бие CLSa и това е логично, но за седан с подчертано спортен дизайн, CLSa си е номер 1 (лично мение). Хубавото в Германия е, че човек като влезне в тези представителства, не само че е топло, уютно и приятна обстановка, ами и че човек спокойно може да се качи и разгледа всички системи по колата без да е нужно предварително да иска разрешение за това. На част от тях има включено постоянно захранване и може да разгледа всичко вътре в детайли как работи. А останалото е ясно, че покупката от дилър не крие рискове там по отношение на км и поддръжка.
Ето една снимка от представителство на Мерцедес в Мюнхен.
Ето една снимка от представителство на Мерцедес в Мюнхен.
#23
Публикувано 06 април 2008 - 21:25
ТОЧНО. говорим за една и съща сграда. това е централата на Мерцедес в Мюнхен и е официялното и най-голямо представителство за нови и употребявани мерцедеси.
преди може и да се е влизало в колите, но аз незабелязох някоя неотключена, от тези за продаване. сигурно е имало такива коли, но аз и не гледах за такива, а само цени и модели..
от тази снимка, която си пуснал, щях да купя един 280CDI, точно от същия етаж, вдясно колите които са подредени. бяха повече от 60-70 211ски. можеби само колите за продажба са заключени. като извикаш персонала, ти показват всичко.
иначе за CLS-a...мечта ми е от как го видях, сега е излязал един дизелов, на супр цена...с шито кожено табло
надали ще ме огрее, но съм решил да пробвам.сухо дупе-риба не яде
даже днес и в клуба ще го пусна че има доста интерес
преди може и да се е влизало в колите, но аз незабелязох някоя неотключена, от тези за продаване. сигурно е имало такива коли, но аз и не гледах за такива, а само цени и модели..
от тази снимка, която си пуснал, щях да купя един 280CDI, точно от същия етаж, вдясно колите които са подредени. бяха повече от 60-70 211ски. можеби само колите за продажба са заключени. като извикаш персонала, ти показват всичко.
иначе за CLS-a...мечта ми е от как го видях, сега е излязал един дизелов, на супр цена...с шито кожено табло
#24
Публикувано 06 април 2008 - 21:42
Колите за продажба, които са втора употреба са заключени по правило, а новите, които са изложени за показ, т.е. реклама са отворени за разглеждане без да искаш изрично разрешение. Два пъти съм ходил там през различно време и двата пъти си беше така. Във всеки случай салонът е внушителен. В Щутгарт съм ходил също в едно представителство, но като това в Мюнхен не бях виждал като площ, големина и разположение. И то в сърцето на конкуренцията...баварската столица
#26
Публикувано 07 април 2008 - 07:39
Честито батка честито.. голям е красавец..Само безавариини с него и да те радва.. а ако не той то скоро да е ЦЛС-а
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#27
Публикувано 07 април 2008 - 07:41
Боби, честита придобивка да си жив и здрав да и се радваш и с по-хубава да я смениш!
Най-доброто или нищо!
#28
Публикувано 07 април 2008 - 13:03
Честито Бояне!
Със здраве да си я караш! Страхотен автомобил!
Погледна ли там как вървят МЛ горе - долу...
Всъщност към края на месеца и аз ще мина да видя как е към Мюнхен, та ако може да ми дадеш адрес нещо, координати как да стигна до това място ще е супер.
Със здраве да си я караш! Страхотен автомобил!
Погледна ли там как вървят МЛ горе - долу...
Всъщност към края на месеца и аз ще мина да видя как е към Мюнхен, та ако може да ми дадеш адрес нещо, координати как да стигна до това място ще е супер.
#29
Публикувано 07 април 2008 - 14:08
Бояне, честито и от мен, това е един от най-елегантните модели на Мерцедес, страхотия е. Да си жив и здрав да я караш и да й се кефиш
I expect nothing. I fear no one. I am free.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни






Виж ГАРАЖА









