Газовата уредба и правилното и свързване.
Сега на бързо надявам се и ясно ще обесня как правилно да се свърже захранването на газовта уредба при споменатата кола.
Тук добавям една снимка за допълнителна яснота.
IMG_1159.JPG 103,97K
3 Брой сваляния
Както на снимката така и тук ще напиша кое каво и и как се свързвам и какви са ползите при тази сглобка.
Това е просто поглед отгоре на обикновено реле което човек може да си закупи от всякакви места. Това което аз ползвах мисля ,че е 12V 40A по спомен.
На крачето обозначено с 30 се подава захранване от релето на помпата горивна и готово. Другият край на вече прекъснатата жица връзваме към краче 87 /или 87а зависи дали релето което си набавим е постоянно отворено или постоянно затворено/ и тук сме готови. Следва втора част ползвайки схемата за колчето на газовата към 87а пускаме един проводник който да захранва махнитните клапи на изпарителя до тук добре. Сега остава една крачка и нещата са напълно подредени към 85 връзваме замасяване от някъде където ни е удобно. Следва 86 там връзваме захранването от копчето на газовата /+/ и приключваме.
Следва ,че при палене релето свързва прекъснатата жица на помпата и тя си работи както обикновено. При подаване на сигнал и напрежение към 86 от газовото копче то сработва с 85 та те заедно променят посоката на захранване от 87 към 87а и готово. Така захранването за помпата бива прехвърлено към газовия изпарител. Правилно и порядъчно е така понеже и заводското реле се ползва което е своебразен предпазител заводски и за цялата газова връзка общо взето. Неща изглеждат добре и приятно. При повреда и пакост както знаем бензиновото реле работи точно 3 секунди следователно вързани през него и газовите проводници ще бъдат просто с прекъснато захранване. Общо взето удобно предпазване.
Аз лично всички връзки ги завъртях ,запоих и изпълних с изолирблант отгоре термошлаух и пак две врътки изолирблант. Купух си и една поставка за реле и го закачих за буксата на упревлението /ЕКУ/ да седи. Всички проводници ги натъпкахи в шлаух обикновен за проводници за да ги предпазя и нещата изглеждат добре. Захранване за копето на газовата взех от предпазител Но12 който мисля ,че е за вентилаточето и така.
Искам да кажа ,че нещата ги взех и научих от Subsonic така ,че изказвам и тук благодарността си за полезно наученото.
Поздрави и дано това е полезно.