Плочка за газова за W124или правилното й място монтаж на 102 мотор
Започната от Subsonic, 21 мар 2008 - 11:37:19
136 мнения по тази тема
#106
Публикувано 22 март 2015 - 10:53
А сега какъв ти е разхода?
NO PAIN - NO GAIN!
#107
Публикувано 22 март 2015 - 11:11
12-14 градско в Плевен.Но този разход е само когато децата са в колата,че имам проблем с колата върви все с вратите в завоите Да покарам няколко дена така без коректора и ше засека разход.
#108
Публикувано 24 март 2015 - 19:45
Малко инфо:колата върви много добре и я чувствам много по-послушна.Разхода не се е променил,или се е понижил с малко.Но в никакъв случай не е по-голям.Извод:заслужава си на 100%махането на коректора и слагането на тромпета.
#109
Публикувано 29 март 2015 - 14:14
Добре дошъл Петьо. Би ли дал малко повече разяснения за поставянето на инжекциона как и какво ,а също и снимки на фиатовата плочка ,разбира се ако е удобно.
Този пост е редактиран от Ванюша: 29 март 2015 - 14:17
#110
Публикувано 29 март 2015 - 16:50
Рейката е от сааб 900,пасва точно без преправяне.Дюзите ми са 280 кубикови/такива имах такива сложих,че смятам да развивам проекта /.Електрониката е мега скуирт 2 екстра.Тпс от всяка кола,на която е потенциометричен.Плочката съм я снимал и пратил на subsonik,че нещо немога да се оправя с качването тук.Той като види,надявам се да качи снимките.
#111
Публикувано 29 март 2015 - 16:56
Благодаря за отговора. Това за саабовата ,че пасва го бях мъркал някаде сега е потвърдено ,че става. Има ли значително подобрение като поведение двигателя би трчбвало да е станал доста по приятен за каране. Помпата горивната старата ли запази.
#112
Публикувано 29 март 2015 - 19:23
Рейката я купих за смешните 30 лв.Помпата си е моята на механичната инжекция.Достатъчно корава е ,а и прави над 6 бара налягане.А на теб ти трябват само 3 бара.Така ако решиш/като мен/да тунинговаш и ти трябва още налягане си го имаш.Колата няма нищо общо с преди.Огромният плюс на мегата е,че може да минеш на газов инжекцион.И така няма стеснение на смукателният път заради плочка.Но пък има решение и на това с махането на октанкоректора,и монтиране на тромпет над плочката за ускоряване на въздуха.
#113
Публикувано 29 март 2015 - 20:51
Ясно ,благодаря. Полезни предложения се събраха тук ,чакам с нетърпения картинките от Субсоник ,тогава се надявам ще има още полезни размисли по въпроса. Въпреки всичко май най добре е преминаването към инжекционна уредба и от там вече ще се играе много по на сигурно според мен.
#114
Публикувано 05 април 2015 - 19:52
плочка
#115
Публикувано 05 април 2015 - 19:56
#116
Публикувано 25 юни 2015 - 12:16
Малко развитие по темата.След няколко месеца каране с тази плочка ми се струва малко мудна в ниските обороти.Като пресметнах идва около 700м" отвор.Със субсоник бяхме коментирали,че трябва да има около 10мм" на конска сила.И....премахнах топчето посредата.Нормално при първото палене не и достигна газ и угасна.Отвъртях 2-3 оборота на кранчето и се се изрязва много добре.Ще се наложи да си я регулирам на пътя и ще видя дали си го набих или не Сега отвора е 1260мм"
Този пост е редактиран от petio_78: 25 юни 2015 - 12:17
#117
Публикувано 05 юли 2015 - 16:53
Налага се малко помощ.Ускорява много добре,но до 3500 об/мин.После все едно имам прекъсвач.Ако подавам плавно газ спира на 3500 прекъсва няколко секунди и ако и отпусна малко газта и пак подам си ускорява до край.Изчистих филтъра на газовия клапан,продухах с компресор и тръбата от бутилката до клапана и другата.От ауспуха ми мирише на неизгоряла газ.Като изфорсирам и върна газта и гърми в генерацията-богата смес.Като затворих малко месинговия винт на изпарителя и гърми от бедна смес.На 2000 об започвам да затварям кранчето на маркуча към плочката докато леко заглъхне и връщам 1/4-пак същата работа.Някой да се е сблъсквал с такъв проблем?Разхода не е някакъв огромен ,но си е голям-предполагам около 15-20 извън града.Някой ако кара м102 с плочка но не от тези тип камбана а нормална плочка може да каже колко мм и е отвора.
#118
Публикувано 05 юли 2015 - 19:11
Мойта е обикновена и е горе долу колкото капачката за маслото смисал като махнеш капачката долу отвора на капака. Мисля ,че сега и идва малко направо тая куличка дето си е отстранил най вероятно е имала работа да завихря сместа по тоя начин се набира скорост и в газово въздушния поток и храни двигателя по добре. Няма ли да махаш вече обикновената. Иначе колата предполагам си работи обичайно.
#119
Публикувано 05 юли 2015 - 20:21
Проблемът е диагностициран-изпарителят не смогва да захрани .Ловато 100kw е,регулира се в смисъл отвори се и сега върви много по-добре.Ще се сменя изпарителя с по-мощен.А това топче в средата на плочката завихря да,но намалява ефективното сечение наполовина.
#120
Публикувано 06 юли 2015 - 10:50
Момчета,някой в час да каже може ли да се разпробие входа на Ловатото от 6мм на 8 мм.Да сменя тръбата с 8мм и ще има ли ефект?Нещо друго трябва ли да се разпробива вътре в изпарителя?Лесно ще купя по-голям,но рових из руските сайтове и там го правят масово на томасето арктик.Някой газаджия ако даде мнение ще ми е полезно.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни