Вентилатор за охлажданетоНе бачка
Започната от PreViouS, 19 мар 2008 - 01:26:45
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 март 2008 - 23:13
тогава бързо разглобяваш буксата и съединяваш женските пинове един за друг в прорезите
#17
Публикувано 25 март 2008 - 10:39
И ти си прав колегатогава бързо разглобяваш буксата и съединяваш женските пинове един за друг в прорезите
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#18
Публикувано 25 март 2008 - 12:40
Само на мен ли ми прави впечатление колко е чисто покрай тез датчици на снимката!! Даже прекалено
#19
Публикувано 25 март 2008 - 12:50
Има и такива маниаци При мене определено не е толкоз чисто, но това е и защото сега не му е времето на мия мотора иначе като се постопли още малко и съм там ..Само на мен ли ми прави впечатление колко е чисто покрай тез датчици на снимката!! Даже прекалено
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#20
Публикувано 25 март 2008 - 21:12
Тоя не се брои,той е тук в Калифорния и ако не ти тече мотора проблема не ти е голям.Е го моя началото на Декември,сега е сьщия само не е льскаво,от тогава не сьм го мил.И под него е така
Ония ден му вдигам капака да го погледна как ена една бензиностанция.
-Това е забранено господине...........
-Споко,няма да пипам,да видя само..............
-Ма той много чист...........
Е ако е мрьсен какво да му гледам,сега а капне,а сьм го барнал веднага.
Е с това долу 1:1 прьскам,чакам го 15 минутки и пароструйка вечерта.После 6 месеца само прегледи и леко пьрцалче тук и там,основно на 6 месеца.
15:1 за гуми или 30:1 за какво да е друго.Под него пак с 1:1 като внимавам да не прьскам по гумени тампони,20 минутки и маркуча.
Ония ден му вдигам капака да го погледна как ена една бензиностанция.
-Това е забранено господине...........
-Споко,няма да пипам,да видя само..............
-Ма той много чист...........
Е ако е мрьсен какво да му гледам,сега а капне,а сьм го барнал веднага.
Е с това долу 1:1 прьскам,чакам го 15 минутки и пароструйка вечерта.После 6 месеца само прегледи и леко пьрцалче тук и там,основно на 6 месеца.
15:1 за гуми или 30:1 за какво да е друго.Под него пак с 1:1 като внимавам да не прьскам по гумени тампони,20 минутки и маркуча.
.
#21
Публикувано 25 март 2008 - 22:14
Няма какво да тествашАз така тествах дали е от датчика ... но когато ми загря нямах никакво кабелче
Заклинваш с гумени или подобни лентички(парчета) перката на по 120 градуса-уж за някакъв баланс (на пътя става и с клечки от близкота дърво) и караш до пенсия
Още не съм пенсионер и четири годин - бачка та се кине-86града и не мърда - зиме лете ,ден , и нощ
Па като имаш време тестваш с волтмери , оммери ,амперметри и галванометри , колкото си искаш
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#22
Публикувано 25 март 2008 - 22:22
Разбива вала така,не е лесно да бачка нонстоп.
Дьрпаш 2 кабела през джама,врьзваш ги за буксата и кьсо даваш като вдигне температура.Ако видиш зор може и едно копче да измькнеш от някьде и да го ползваш него.На Нисан поне както и на Пежо работи еле ако теглиш нещо.
Дьрпаш 2 кабела през джама,врьзваш ги за буксата и кьсо даваш като вдигне температура.Ако видиш зор може и едно копче да измькнеш от някьде и да го ползваш него.На Нисан поне както и на Пежо работи еле ако теглиш нещо.
.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни