Вентилатор за охлажданетоНе бачка
Започната от PreViouS, 19 мар 2008 - 01:26:45
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 март 2008 - 01:26
Значи карам си из града, като преди това си изкъпах колата И спирам да си взема едни пастички и гледам стрелката на маслото на 2 ... а никога не е било там... поглеждам температурата 110 и нагоре... не е влизала в червената зона .... баше малко под бялата линия преди червената зона. Спрях колата и я оставих да се охлади .... Забелязах, че перката работи само на ниски обороти ... не включва да охлажда при температура 90 градуса ... т.е. малко под тази температура... това е нормалното за моята 190-ка. Та ако някой има идея ... от какво може да е да не са балтача ... Обадих се на един майстор който се занимава с моята кола ... и той каза, че има някакъв електромагнит или нещо такова ... и струвало няква космическа сума от 250-300 лв., в случай че се окаже това ... Не е от бушона проверих го ... Имам съмнения за попадане на вода в буксата, но ще проверя утре, че в тъмното и при 100 градуса не мой се бара Не съм проверил датчика.... Моля за съвети и препоръки ... Благодаря предварително.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#2
Публикувано 19 март 2008 - 08:47
Само да кажа, че причината е открита и днеска ще бъде отстранена Оказа се термодатчика, който е оригинален BEHR, но се съмнявам, че ще мога да намера пак такъв ... Извинявам се за необоснования пост. Благодаря на всички заинтересували се.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#3
Публикувано 19 март 2008 - 08:59
Щом си се оправил- добре.
#4
Публикувано 19 март 2008 - 12:02
има има по 18-20 левчета бяха
#5
Публикувано 19 март 2008 - 17:25
Намерих някви на 18 лв ... но продавача е мой човек и ми даде някъв на 29 като ми направи отстъпка 4 лв ..., термодатчика е на Феби Каза ми, че този за този който е на 18лв. идвали да правят рекламации. Не искам да съм един от тях Само да добавя, че преди ми включваше на малко под 90 градуса, а сега се включва на около 85.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#6
Публикувано 21 март 2008 - 15:44
Какъв цвят е пластмасата на датчика,защото това определя на какво темп. ще се включи перката!99.9% са червени и черни,но аз си намерих зелен и повече ми харесва с него, вкл.на 92-изкл. на 82.това по каталог иначе мерца няма проблеми с охлаждането
#7
Публикувано 21 март 2008 - 17:16
Предишния ми беше червен и сега пак съм с червен, но има разлика ... Може би зависи от фирмата производител !
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#8
Публикувано 22 март 2008 - 12:22
датчика преди да се скапе тотално, започва да си измества проводимостта при по висока температура.
82градуса е ниско. перката трябва да изключи на 85-87някъде
82градуса е ниско. перката трябва да изключи на 85-87някъде
#9
Публикувано 22 март 2008 - 15:07
Зависи от датчика,заеби фирмата,виждал сьм какви ли не на какви ли не градуси.Тук им слагар диод да льже датчика и да включва на около 5 градуса по-ниско,карай смело.
.
#10
Публикувано 22 март 2008 - 15:15
Lorinser предположих и това, че като започне да се скапва и отпушва на по-висока температура. Сегашния изключва на 82 градуса а включва перката на 85, значи е нормално благодаря ти колега щом ти го казваш на тебе имам вяра и се успокоих Благодаря и на тебе Бензидатчика преди да се скапе тотално, започва да си измества проводимостта при по висока температура.
82градуса е ниско. перката трябва да изключи на 85-87някъде
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#11
Публикувано 22 март 2008 - 15:52
http://pages.prodigy...one/MB_CTS.html
Е снимка как се льже датчика.Някой модели вьрвят на по-висока температура от други,на доста хора им писва и преправят.
.
#12
Публикувано 22 март 2008 - 19:24
Ей верно за тва не се бях сетил Браво
http://pages.prodigy...one/MB_CTS.html
Е снимка как се льже датчика.Някой модели вьрвят на по-висока температура от други,на доста хора им писва и преправят.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
#13
Публикувано 22 март 2008 - 19:46
Прави се за 10 минутки това,струва 3 кинта цялата шашма.12 цилиндровите нямат място под капака,само мотор и топт кабели по-старите години както и редовия шестак.Тия двата модела вьрвят около 8 градуса по-топли от осмаците и познай колко от собствениците им сменят студени термостати и им слагат тая измама.Аз който знам все е така,само аз сьм оригинал ма тия дни сьм му майката и аз,жената го кара,знам ли кьде ше му изври чайника.
.
#14
Публикувано 24 март 2008 - 19:39
Другия път като ти направи мизерия датчика слагаш на буксата 1 кабелче на късо да стане и перката върти постоянно.
#15
Публикувано 24 март 2008 - 22:19
Аз така тествах дали е от датчика ... но когато ми загря нямах никакво кабелчеДругия път като ти направи мизерия датчика слагаш на буксата 1 кабелче на късо да стане и перката върти постоянно.
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни