Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за Ц220 ЦДИ W203


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#31 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 10 март 2008 - 12:50

А може ли да споделите какво на пръв поглед да гледам,или по точно каде са наи-проблемните области на двете коли,че там ще е само с оглед от моя страна-за сервиз не съм си и помислял.Това за външния вид,боя,удари,ръжди,потъмнели фарове,тапицерии,волани и т. н. ми е горе долу ясно.Но въпросчето ми е имат ли си тези две коли някъкви слаби места,на които да обърна по-голямо внимание :closed-topic:
Благодаря!!!


На тия новите имат 1 дефкт по рождение- вече са направени така че човек да се радва ако колата изкара 300 000....
Гледаи да е на малко км -тва е наи важното - да има ресурс. От другото не можеш избяга.......
В тоя контест- бюджета(пари които мерца хвърлят да проектират 1 кола) на Ц класа е с около 30 - 40 % па малак
от на Е класата - което ще рече в Ц класата има МНОГО повече компромиси.Това ти го казвам със 100% сигурност - все пак тва ми е работата.
Все пак като искаш било то 211 било 203 - има си цена ( за сервиза говоря ) дето се плаща .
Успех в търсенето.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#32 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 10 март 2008 - 14:05

Mi разгледай темите за 203 и 211 то щом има тема, значи има някакъв проблем...
Аз съм още пресен с моята, за да се изхвърлям със съвети, но така на първо четене бих гледал - скоростна кутия, дали превключва плавно, дали държи надолу, за автоматик говорим, де. Окачване - дали хлопа, ако да - къде, какво, кога. Дали всички системи работят нормално, състояние на охлаждането - термостата, температурата на мотора при работа - до колко стига градуса и в какъв диапазон работи. Електронните системи, доколкото можеш да видиш как и кое работи - то принципно компютъра ти докладва на тия коли. Работа на мотора, прекъсвания, неравномерности и т.н., гледай темите, има много писано.
Но най-добре, ако има начин една диагностика да й се пусне на място, ама не знам там как може да се организира, а и трябва езика да знаеш добре и да си готов да си платиш удоволствието, едно 30-тина ойро минимум.... Но ако може, си струва да дадеш 100-200 евро за диагностики, отколкото да виеш после кат вука на рекламата....

Колега би ли ми обяснил,ако е удобно разбира се, какво по-точно значи да държи автомата надолу.Какжо трябва да следя в поведението му.Извинявам се ако е странен въпроса,но си нямам идея за какво иде реч :dontknow
  • 0

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 март 2008 - 17:06

не вервайте на статистики,...особено на АДеАЦе,...КРЪВ капе от техните изследвания...

Който се съмнява да попита Пецата на Братя Миладинови ,...от опит да ви сподели!

211 има около 35 системи за комфорт,..203 са около 20,...нормално е да има разлика в дефектите ,..но то е относително!
Основните системи, свързани с безопасност и сигурност на движениято,...също така и надежност,...са идентични,...и 211 проявява точно там по-добра надеждност!

Това е мое лично мнение,...не е агитация,...макар че Асен го прави като съревнования с резултат,...моля не му обръщайте внимания!
Събирайте мнения,...преценявайте и,....решенията са лично ваши!

Идеален автомобил нема,...има преценени рискове,и,...личен избор!

Успех!



Това ми беше и мойта мисьл.Няма как да ми сравняват Ц с Е класа.Това е подобно като да сравня Хондето с Мрака.Е дал сьм пример горе - почти еднакви години,на еднакви километри и разлика в парите около 15%.Разлика в парите като нова 10 пьти.

Хондата с изгорял регулатор до момента,на мерца не му бачка задния електрически джам и задната щора.И по статистиа като проблеми е по проблемна кола от Хондето ли???МИ ДА,то хондето екстрата му е касетофон,а оди му стриши нещо.




Лунксе,тия Цедки ли бяха с алуминиевите носачи?Питам щото сьм карал кола от Мюнхен до Португалия и от Мексиканската граница до Канада и смея да твьрдя,че Мюнхенската магистрала няма как да я сравнява човек с каквото и да било друго.За там проблеми с окачването няма и няма да има,АУТОБИЛД да си правят статисики колко искат.Да я качи из наще павета и релси и пак си говорим.


Аз с тая тема спирам,че почнах да се повтарям и незнам как да го обясня.Аз ако сьм ще гледам а комби,те са още по-яки.
  • 0
.

#34 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 10 март 2008 - 20:07

Това ми беше и мойта мисьл.Няма как да ми сравняват Ц с Е класа.Това е подобно като да сравня Хондето с Мрака.Е дал сьм пример горе - почти еднакви години,на еднакви километри и разлика в парите около 15%.Разлика в парите като нова 10 пьти.

Хондата с изгорял регулатор до момента,на мерца не му бачка задния електрически джам и задната щора.И по статистиа като проблеми е по проблемна кола от Хондето ли???МИ ДА,то хондето екстрата му е касетофон,а оди му стриши нещо.
Лунксе,тия Цедки ли бяха с алуминиевите носачи?Питам щото сьм карал кола от Мюнхен до Португалия и от Мексиканската граница до Канада и смея да твьрдя,че Мюнхенската магистрала няма как да я сравнява човек с каквото и да било друго.За там проблеми с окачването няма и няма да има,АУТОБИЛД да си правят статисики колко искат.Да я качи из наще павета и релси и пак си говорим.
Аз с тая тема спирам,че почнах да се повтарям и незнам как да го обясня.Аз ако сьм ще гледам а комби,те са още по-яки.

Да-за комби и аз съм се наточил но комби 203.Голям симпатяга.211 комби вече не ми допада,ама изобщо.И друго:споменавате за алуминиеви носачи.Те само при 203 ли са или и на 211 са алуминиеви.Питам защото в момента карам А4,тя е с така известните алуминиеви скапани носачи и ми е писнало от ремонт на предница.
  • 0

#35 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 март 2008 - 21:14

Питам защото в момента карам А4,тя е с така известните алуминиеви скапани носачи и ми е писнало от ремонт на предница.


Вземай голямата. Като не ти харесва комбито - как при толкова ресурси само цетския задник направиха що годе добър - вземи си лимузина, ама да е голяма.
Аз още се ядосвам че нямах пари да си взема в140. Голямо, тежко и стабилно. че ще ти гори 0,50- ст. левче повече на 100 км , голяма работа.
  • 0

#36 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 11 март 2008 - 11:19

Mill4a, за автоматика и какво да гледаш - ами ровни по форума, можеш да изчетеш сума неща, да не се повтаряме, Но с две думи - ако ще ходиш сам, добре е да се качиш да покараш, да усетиш предварително читав автомат, за да можеш да сравняваш. Карането не автомат е малко по-различно, отделно, че електрониката се "обучава" сама всеки път като се качиш какъв ти е стила на каране и съответно ти превключва на по- ниска или по-висока предавка в зависимост от как боравиш с педала.
Това за S i W - летни и зимни скорости е ясно, на първото положение тръгва от първа, при другото от втора. Но важното е да няма замисляния, да не рита, да ги реди плавно, а това трябва да се усети. Щото има хора които по 100 км минават докато схванат, че са влезли в авариен режим. То и лампа свети или излиза грешка, ама знаеш ли какво работи и какво не. Принципно в немско едва ли ще попаднеш на кола с пипани скорости - там е бясно скъп ремонта и труда и хората сменят, не е като тук, - у нас могат ( вече въпросът е дали и доколко успешно и за какви пари и каква гаранция..) да ремонтират и тогава продават, ако решат , гледат да те набутат. Щото автоматът струва кажи-речи половината кола, това е един от най-сложните агрегати.
А за задържането - като отнемеш газта по нанадолнише обикновено автомата понижава с една предавка. Имаше тема на Генади за една 211, на него му сваляше май с две, виж, там сме го умували.
Иначе за скоростите ето това е библия, според мен...Книга за ремонт и настройки на Авт. ск. кутии но виждам, че не се отваря линка, да не би да се е сбъгало покрай смените на форума... Трябва модератора да каже, аз добре че я свалих преди, но не знам къде да я кача, за да я видиш.

Ето и тука виж за това сваляне - моторната спирачка тема на Генади

Успех!
  • 0

#37 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 11 март 2008 - 14:59

Благодаря за барзите и компетентни отговори на всички колеги.Сега вече ще трагна по спокоен,да търся колицата.Да се надявам ,че скоро ще мога да влезна в Клуба :flagmbcb
  • 0

#38 Alenn

Alenn

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 263 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30 2007

Публикувано 11 март 2008 - 20:32

И да кажеш после какво си купил. :friends: :flagMB new:
  • 0

#39 TimeKiller

TimeKiller

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 11 март 2008 - 22:51

Аз карам такава (C220 cdi - W203, 2004) вече половин година. Засега съм доволен - колата е безпроблемна. Само внимавай с километрите - в Германия е почти невъзможно да намериш (към днешна дата) такава на по-малко от 200 000 км. а под 100 000 е направо абсурд. Също така със сигурност знам че в Германия също могат да опитат да те излъжат (разбира се доста по-рядко от автокъщите на Горубляне но все пак се случва).
Според моя личен опит за 19-20 000 евра можеш да попаднеш на читава цедка W203.008 (в Германия, за тука не съм гледал какви са цените)

Също така Е класата със сигурност е по-хубава от С класата, но при аналогично състояние на колата е чувствително по-скъпа - причината аз да карам цедка е че не мога да си позволя Е-класата :-)
Все пак като сравняваш коли 2-ра употреба състоянието на конкретния автомобил има по-голямо значение от категорията - цената ще ти даде добър орентир. Има причина по-доброто да му искат повече пари.
Успех в търсенето!
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни